עלו ברשת
חה-חה-חה....נחשו: מי עוד "מפחד" מחישמול הרכבת?
"מפחד" במרכאות, כי כלל וכלל לא בטוח שיש כאן חשש אמיתי, ולא עוד איום על פרוייקט לאומי במטרה לסחוט כסף מהקופה הציבורית לכיסים פרטיים על לא דבר (כדי שאף אחד לא יגיד שאני משמיץ, אסייג ואומר: נחיה ונראה האם כך הוא הדבר או לא).
ובכן: הפעם אלה אנשי כפר שמריהו. אז מה אם מרחיקים את מסילה מהבתים שלהם ומקימים קירות אקסטיים וכביש רחב באמצע? אז מה אם החישמול גם יוריד משמעותית את רמת הרעש והזיהום, ולא תהיה שום חריגה מתקני קרינה אלמ"ג מהסיבה הבנאלית שהות"ל פשוט לא מאפשרת שום חריגות כאלו? (זה חלק מתהליך התכנון: למפות את רמות הקרינה לאורך המסילות המחושמלות, ולנקוט באמצעים איפה שצריך - ובפועל, כמעט אף פעם לא צריך.) אז מה אם כבר היום לאורך נתיבי איילון יש קווי מתח, שמגמדים את רמת הקרינה מכל מסילה באשר היא?.. (ועדיין לא בטוח שזה גורם לחריגה מהתקן המחמיר בבתיהם, אחרת הם היו עושים על זה רעש כבר מזמן ואפילו בצדק.)
אז כרגע הם מנסים את מזלם בות"ל, וסביר להניח שינסו גם בבתי המשפט. לבטח ייוצגו ע"י עורכי דין טובים, וגם כיסוי תקשורתי יידעו לארגן לעצמם. ומעניין האם יש כבר כאלה שעומדים בתור אחריהם...
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4229085,00.html
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000748651
חה-חה-חה....ישוב של פלצנים בע"מ:
אל דאגה אריק גיסנו: הם נידונים מראש לכישלון. הקו יחושמל להם בתוך המטבח ויהי מה !
מה קרה? יירד להם ערך הבית ב-3 לירות? פחחח...
הלוואי ורכבת מהירה היתה עוברת לי בחצר הבית בצמוד-צמוד לקיר הבנין ! הלוואי ! יכולתי להיות עוד יותר מאושר מכך ! הויברציות של הנסיעה היו עושות לי את זה בתוך הבית !
צריך להעניק להם את הצמידים החדשיםברצינות אביתר: זה מגוחך גם בלי קשר ליישוב
אין להם שום קייס בכלל. הטענות לפגיעה ולירידת ערך פשוט הזויות, כל מי שמכיר את התכניות ולו על קצה המזלג יודע זאת... אז מה הם מצפים לשמוע מהועדה? אולי מקווים ששישחק לידיהם המזל, אם לא בועדה אז בבית המשפט. הרי גם שופטים הם בני אדם ויכולים לטעות; חוץ מזה גם החקיקה שהשופטים מסתמכים עליה, היא לא תמיד מושלמת.
בקשר למשפט האחרון שלך, יש לי הצעה מעניינת עבור החבר'ה: אני מוכן להתחלף איתם - שייקחו את הבית שלי שמרוחק מכל מסילה קילומטרים רבים, ואני אקח את שלהם. עם הרכבת ועם "הקרינה".יש לי חמישה חדרים, אז בתמורה שייתנו לי חמישה חדרים גם כן! אבל בעצם, אחרי "ירידת הערך בגלל החישמול" אהיה מוכן להתפשר רק על חמישה חדרים פלוס בריכה וג'קוזי.
צריך להעניק להם את הצמידים החדשים
נגד קרינה....
שקר+ שקר =פיתרון
צריך להעניק להם את הצמידים החדשים
נגד קרינה....
שקר+ שקר =פיתרון
חלום חיי היה תמיד לגור על המסילה ! זה החלברצינות אביתר: זה מגוחך גם בלי קשר ליישוב
אין להם שום קייס בכלל. הטענות לפגיעה ולירידת ערך פשוט הזויות, כל מי שמכיר את התכניות ולו על קצה המזלג יודע זאת... אז מה הם מצפים לשמוע מהועדה? אולי מקווים ששישחק לידיהם המזל, אם לא בועדה אז בבית המשפט. הרי גם שופטים הם בני אדם ויכולים לטעות; חוץ מזה גם החקיקה שהשופטים מסתמכים עליה, היא לא תמיד מושלמת.
בקשר למשפט האחרון שלך, יש לי הצעה מעניינת עבור החבר'ה: אני מוכן להתחלף איתם - שייקחו את הבית שלי שמרוחק מכל מסילה קילומטרים רבים, ואני אקח את שלהם. עם הרכבת ועם "הקרינה".יש לי חמישה חדרים, אז בתמורה שייתנו לי חמישה חדרים גם כן! אבל בעצם, אחרי "ירידת הערך בגלל החישמול" אהיה מוכן להתפשר רק על חמישה חדרים פלוס בריכה וג'קוזי.
הקטע היותר יפה...ברצינות אביתר: זה מגוחך גם בלי קשר ליישוב
אין להם שום קייס בכלל. הטענות לפגיעה ולירידת ערך פשוט הזויות, כל מי שמכיר את התכניות ולו על קצה המזלג יודע זאת... אז מה הם מצפים לשמוע מהועדה? אולי מקווים ששישחק לידיהם המזל, אם לא בועדה אז בבית המשפט. הרי גם שופטים הם בני אדם ויכולים לטעות; חוץ מזה גם החקיקה שהשופטים מסתמכים עליה, היא לא תמיד מושלמת.
בקשר למשפט האחרון שלך, יש לי הצעה מעניינת עבור החבר'ה: אני מוכן להתחלף איתם - שייקחו את הבית שלי שמרוחק מכל מסילה קילומטרים רבים, ואני אקח את שלהם. עם הרכבת ועם "הקרינה".יש לי חמישה חדרים, אז בתמורה שייתנו לי חמישה חדרים גם כן! אבל בעצם, אחרי "ירידת הערך בגלל החישמול" אהיה מוכן להתפשר רק על חמישה חדרים פלוס בריכה וג'קוזי.
לא מפתיע, לאור התנגדותם בעבר גם למחלף שמריהו.נחשו: מי עוד "מפחד" מחישמול הרכבת?
"מפחד" במרכאות, כי כלל וכלל לא בטוח שיש כאן חשש אמיתי, ולא עוד איום על פרוייקט לאומי במטרה לסחוט כסף מהקופה הציבורית לכיסים פרטיים על לא דבר (כדי שאף אחד לא יגיד שאני משמיץ, אסייג ואומר: נחיה ונראה האם כך הוא הדבר או לא).
ובכן: הפעם אלה אנשי כפר שמריהו. אז מה אם מרחיקים את מסילה מהבתים שלהם ומקימים קירות אקסטיים וכביש רחב באמצע? אז מה אם החישמול גם יוריד משמעותית את רמת הרעש והזיהום, ולא תהיה שום חריגה מתקני קרינה אלמ"ג מהסיבה הבנאלית שהות"ל פשוט לא מאפשרת שום חריגות כאלו? (זה חלק מתהליך התכנון: למפות את רמות הקרינה לאורך המסילות המחושמלות, ולנקוט באמצעים איפה שצריך - ובפועל, כמעט אף פעם לא צריך.) אז מה אם כבר היום לאורך נתיבי איילון יש קווי מתח, שמגמדים את רמת הקרינה מכל מסילה באשר היא?.. (ועדיין לא בטוח שזה גורם לחריגה מהתקן המחמיר בבתיהם, אחרת הם היו עושים על זה רעש כבר מזמן ואפילו בצדק.)
אז כרגע הם מנסים את מזלם בות"ל, וסביר להניח שינסו גם בבתי המשפט. לבטח ייוצגו ע"י עורכי דין טובים, וגם כיסוי תקשורתי יידעו לארגן לעצמם. ומעניין האם יש כבר כאלה שעומדים בתור אחריהם...
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4229085,00.html
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000748651
סביר כי מדובר על הקרקעות הגובלות בתוואי החדשנחשו: מי עוד "מפחד" מחישמול הרכבת?
"מפחד" במרכאות, כי כלל וכלל לא בטוח שיש כאן חשש אמיתי, ולא עוד איום על פרוייקט לאומי במטרה לסחוט כסף מהקופה הציבורית לכיסים פרטיים על לא דבר (כדי שאף אחד לא יגיד שאני משמיץ, אסייג ואומר: נחיה ונראה האם כך הוא הדבר או לא).
ובכן: הפעם אלה אנשי כפר שמריהו. אז מה אם מרחיקים את מסילה מהבתים שלהם ומקימים קירות אקסטיים וכביש רחב באמצע? אז מה אם החישמול גם יוריד משמעותית את רמת הרעש והזיהום, ולא תהיה שום חריגה מתקני קרינה אלמ"ג מהסיבה הבנאלית שהות"ל פשוט לא מאפשרת שום חריגות כאלו? (זה חלק מתהליך התכנון: למפות את רמות הקרינה לאורך המסילות המחושמלות, ולנקוט באמצעים איפה שצריך - ובפועל, כמעט אף פעם לא צריך.) אז מה אם כבר היום לאורך נתיבי איילון יש קווי מתח, שמגמדים את רמת הקרינה מכל מסילה באשר היא?.. (ועדיין לא בטוח שזה גורם לחריגה מהתקן המחמיר בבתיהם, אחרת הם היו עושים על זה רעש כבר מזמן ואפילו בצדק.)
אז כרגע הם מנסים את מזלם בות"ל, וסביר להניח שינסו גם בבתי המשפט. לבטח ייוצגו ע"י עורכי דין טובים, וגם כיסוי תקשורתי יידעו לארגן לעצמם. ומעניין האם יש כבר כאלה שעומדים בתור אחריהם...
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4229085,00.html
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000748651
קודם כל, לא המסילה תעבור בסמוך לאדמות שלהם,סביר כי מדובר על הקרקעות הגובלות בתוואי החדש
להערכתי לתושבים הקיימים, אין סיבה להתנגד להרחקת המסילה מאזור המגורים - אך לבעלי הקרקעות הפרטיות לצד התוואי החדש, יש בהחלט אינטרס לצמצם ככל הניתן ירידת ערך הצפויה כתוצאה ממעבר הרכבת ליד אדמותיהם.
סיטיקנס: 25 פקחים פוטרו בתגובה למחאה הציבוריתעלו ברשת
פתרון מצויין: להעסיק במקומם 25 כרטיסנים ! כךסיטיקנס: 25 פקחים פוטרו בתגובה למחאה הציבורית
האם מדובר בשינוי מדיניות מצדה של "סיטיפס", או במס שפתיים בלבד? ימים יגידו. לכתבה ב"דה מרקר".
ואגב, הפרט המעניין בכתבה מבחינתי היה למצוא את שי אייזנברג, הסמנכ"ל לשעבר של חטיבת נוסעים בר"י, כשהוא משמש בתפקיד מקביל למדי בסיטיפס. עולם קטן.
עולם קטן מדי...סיטיקנס: 25 פקחים פוטרו בתגובה למחאה הציבורית
האם מדובר בשינוי מדיניות מצדה של "סיטיפס", או במס שפתיים בלבד? ימים יגידו. לכתבה ב"דה מרקר".
ואגב, הפרט המעניין בכתבה מבחינתי היה למצוא את שי אייזנברג, הסמנכ"ל לשעבר של חטיבת נוסעים בר"י, כשהוא משמש בתפקיד מקביל למדי בסיטיפס. עולם קטן.
אגד במו"מ לרכישת 25% מחברת ההפעלה של הרכבתעלו ברשת
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.