עלו ברשת

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
נחשו: מי עוד "מפחד" מחישמול הרכבת?

נחשו: מי עוד "מפחד" מחישמול הרכבת?
"מפחד" במרכאות, כי כלל וכלל לא בטוח שיש כאן חשש אמיתי, ולא עוד איום על פרוייקט לאומי במטרה לסחוט כסף מהקופה הציבורית לכיסים פרטיים על לא דבר (כדי שאף אחד לא יגיד שאני משמיץ, אסייג ואומר: נחיה ונראה האם כך הוא הדבר או לא).

ובכן: הפעם אלה אנשי כפר שמריהו. אז מה אם מרחיקים את מסילה מהבתים שלהם ומקימים קירות אקסטיים וכביש רחב באמצע? אז מה אם החישמול גם יוריד משמעותית את רמת הרעש והזיהום, ולא תהיה שום חריגה מתקני קרינה אלמ"ג מהסיבה הבנאלית שהות"ל פשוט לא מאפשרת שום חריגות כאלו? (זה חלק מתהליך התכנון: למפות את רמות הקרינה לאורך המסילות המחושמלות, ולנקוט באמצעים איפה שצריך - ובפועל, כמעט אף פעם לא צריך.) אז מה אם כבר היום לאורך נתיבי איילון יש קווי מתח, שמגמדים את רמת הקרינה מכל מסילה באשר היא?.. (ועדיין לא בטוח שזה גורם לחריגה מהתקן המחמיר בבתיהם, אחרת הם היו עושים על זה רעש כבר מזמן ואפילו בצדק.)

אז כרגע הם מנסים את מזלם בות"ל, וסביר להניח שינסו גם בבתי המשפט. לבטח ייוצגו ע"י עורכי דין טובים, וגם כיסוי תקשורתי יידעו לארגן לעצמם. ומעניין האם יש כבר כאלה שעומדים בתור אחריהם...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4229085,00.html

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000748651
 
חה-חה-חה....
ישוב של פלצנים בע"מ:

נחשו: מי עוד "מפחד" מחישמול הרכבת?
"מפחד" במרכאות, כי כלל וכלל לא בטוח שיש כאן חשש אמיתי, ולא עוד איום על פרוייקט לאומי במטרה לסחוט כסף מהקופה הציבורית לכיסים פרטיים על לא דבר (כדי שאף אחד לא יגיד שאני משמיץ, אסייג ואומר: נחיה ונראה האם כך הוא הדבר או לא).

ובכן: הפעם אלה אנשי כפר שמריהו. אז מה אם מרחיקים את מסילה מהבתים שלהם ומקימים קירות אקסטיים וכביש רחב באמצע? אז מה אם החישמול גם יוריד משמעותית את רמת הרעש והזיהום, ולא תהיה שום חריגה מתקני קרינה אלמ"ג מהסיבה הבנאלית שהות"ל פשוט לא מאפשרת שום חריגות כאלו? (זה חלק מתהליך התכנון: למפות את רמות הקרינה לאורך המסילות המחושמלות, ולנקוט באמצעים איפה שצריך - ובפועל, כמעט אף פעם לא צריך.) אז מה אם כבר היום לאורך נתיבי איילון יש קווי מתח, שמגמדים את רמת הקרינה מכל מסילה באשר היא?.. (ועדיין לא בטוח שזה גורם לחריגה מהתקן המחמיר בבתיהם, אחרת הם היו עושים על זה רעש כבר מזמן ואפילו בצדק.)

אז כרגע הם מנסים את מזלם בות"ל, וסביר להניח שינסו גם בבתי המשפט. לבטח ייוצגו ע"י עורכי דין טובים, וגם כיסוי תקשורתי יידעו לארגן לעצמם. ומעניין האם יש כבר כאלה שעומדים בתור אחריהם...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4229085,00.html

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000748651
חה-חה-חה....
ישוב של פלצנים בע"מ:
אל דאגה אריק גיסנו: הם נידונים מראש לכישלון. הקו יחושמל להם בתוך המטבח ויהי מה !
מה קרה? יירד להם ערך הבית ב-3 לירות? פחחח...
הלוואי ורכבת מהירה היתה עוברת לי בחצר הבית בצמוד-צמוד לקיר הבנין ! הלוואי ! יכולתי להיות עוד יותר מאושר מכך ! הויברציות של הנסיעה היו עושות לי את זה בתוך הבית !
 

easylivin

New member
ברצינות אביתר: זה מגוחך גם בלי קשר ליישוב

חה-חה-חה....
ישוב של פלצנים בע"מ:
אל דאגה אריק גיסנו: הם נידונים מראש לכישלון. הקו יחושמל להם בתוך המטבח ויהי מה !
מה קרה? יירד להם ערך הבית ב-3 לירות? פחחח...
הלוואי ורכבת מהירה היתה עוברת לי בחצר הבית בצמוד-צמוד לקיר הבנין ! הלוואי ! יכולתי להיות עוד יותר מאושר מכך ! הויברציות של הנסיעה היו עושות לי את זה בתוך הבית !
ברצינות אביתר: זה מגוחך גם בלי קשר ליישוב
אין להם שום קייס בכלל. הטענות לפגיעה ולירידת ערך פשוט הזויות, כל מי שמכיר את התכניות ולו על קצה המזלג יודע זאת... אז מה הם מצפים לשמוע מהועדה? אולי מקווים ששישחק לידיהם המזל, אם לא בועדה אז בבית המשפט. הרי גם שופטים הם בני אדם ויכולים לטעות; חוץ מזה גם החקיקה שהשופטים מסתמכים עליה, היא לא תמיד מושלמת.

בקשר למשפט האחרון שלך, יש לי הצעה מעניינת עבור החבר'ה: אני מוכן להתחלף איתם - שייקחו את הבית שלי שמרוחק מכל מסילה קילומטרים רבים, ואני אקח את שלהם. עם הרכבת ועם "הקרינה".
יש לי חמישה חדרים, אז בתמורה שייתנו לי חמישה חדרים גם כן! אבל בעצם, אחרי "ירידת הערך בגלל החישמול" אהיה מוכן להתפשר רק על חמישה חדרים פלוס בריכה וג'קוזי.
 

jp3raptor

Member
צריך להעניק להם את הצמידים החדשים

ברצינות אביתר: זה מגוחך גם בלי קשר ליישוב
אין להם שום קייס בכלל. הטענות לפגיעה ולירידת ערך פשוט הזויות, כל מי שמכיר את התכניות ולו על קצה המזלג יודע זאת... אז מה הם מצפים לשמוע מהועדה? אולי מקווים ששישחק לידיהם המזל, אם לא בועדה אז בבית המשפט. הרי גם שופטים הם בני אדם ויכולים לטעות; חוץ מזה גם החקיקה שהשופטים מסתמכים עליה, היא לא תמיד מושלמת.

בקשר למשפט האחרון שלך, יש לי הצעה מעניינת עבור החבר'ה: אני מוכן להתחלף איתם - שייקחו את הבית שלי שמרוחק מכל מסילה קילומטרים רבים, ואני אקח את שלהם. עם הרכבת ועם "הקרינה".
יש לי חמישה חדרים, אז בתמורה שייתנו לי חמישה חדרים גם כן! אבל בעצם, אחרי "ירידת הערך בגלל החישמול" אהיה מוכן להתפשר רק על חמישה חדרים פלוס בריכה וג'קוזי.
צריך להעניק להם את הצמידים החדשים
נגד קרינה....

שקר+ שקר =פיתרון
 
חלום חיי היה תמיד לגור על המסילה ! זה החל

ברצינות אביתר: זה מגוחך גם בלי קשר ליישוב
אין להם שום קייס בכלל. הטענות לפגיעה ולירידת ערך פשוט הזויות, כל מי שמכיר את התכניות ולו על קצה המזלג יודע זאת... אז מה הם מצפים לשמוע מהועדה? אולי מקווים ששישחק לידיהם המזל, אם לא בועדה אז בבית המשפט. הרי גם שופטים הם בני אדם ויכולים לטעות; חוץ מזה גם החקיקה שהשופטים מסתמכים עליה, היא לא תמיד מושלמת.

בקשר למשפט האחרון שלך, יש לי הצעה מעניינת עבור החבר'ה: אני מוכן להתחלף איתם - שייקחו את הבית שלי שמרוחק מכל מסילה קילומטרים רבים, ואני אקח את שלהם. עם הרכבת ועם "הקרינה".
יש לי חמישה חדרים, אז בתמורה שייתנו לי חמישה חדרים גם כן! אבל בעצם, אחרי "ירידת הערך בגלל החישמול" אהיה מוכן להתפשר רק על חמישה חדרים פלוס בריכה וג'קוזי.
חלום חיי היה תמיד לגור על המסילה ! זה החל
כבר בשנת 1968 בהיותי ילדון בן 5 וממשיך כל השנים. רעש הקטרים הוא ברכה ! והעשן? חבר יקר מהרכבת לשעבר ואני, נהגנו לעמוד שעות בלילה ברציף הראשי של "חיפה מרכז" ולהריח כל קטר שמגיע. התענוג? אין כמוהו !!!. החבר הזה הוא גם חבר של חן אך לחן אין את השיגעון של הרעש והריח של הרכבת...
גם בחישמול שומעים את רעש הגלגלים וגם זה משהו !!!
לגבי החלק הראשון: הסר דאגה מליבך. אין להם קייס והחישמול למעשה רק יטיב עימם ! על זה איש מהם לא חשב !
 
הקטע היותר יפה...

ברצינות אביתר: זה מגוחך גם בלי קשר ליישוב
אין להם שום קייס בכלל. הטענות לפגיעה ולירידת ערך פשוט הזויות, כל מי שמכיר את התכניות ולו על קצה המזלג יודע זאת... אז מה הם מצפים לשמוע מהועדה? אולי מקווים ששישחק לידיהם המזל, אם לא בועדה אז בבית המשפט. הרי גם שופטים הם בני אדם ויכולים לטעות; חוץ מזה גם החקיקה שהשופטים מסתמכים עליה, היא לא תמיד מושלמת.

בקשר למשפט האחרון שלך, יש לי הצעה מעניינת עבור החבר'ה: אני מוכן להתחלף איתם - שייקחו את הבית שלי שמרוחק מכל מסילה קילומטרים רבים, ואני אקח את שלהם. עם הרכבת ועם "הקרינה".
יש לי חמישה חדרים, אז בתמורה שייתנו לי חמישה חדרים גם כן! אבל בעצם, אחרי "ירידת הערך בגלל החישמול" אהיה מוכן להתפשר רק על חמישה חדרים פלוס בריכה וג'קוזי.
הקטע היותר יפה...
בתחילה הופקע(כפי שקורה במיליון מקומות אחרים לצרכים שונים ומשונים) מהם השטח לקו הקיים מן הסתם היה פיצוי ...
עכשיו מחזירים להם את השטח שהופקע כי מעתיקים את הקו וגם כנראה יפצו אותם על השטח החדש ככה זה במדינה יש חוק שונה לכל אדם ואדם.
מעניין אם עדיין משלמים על מים לפי תעריף כפרי בכפר המדובר חחח
אני רוצה להרגיע את כולם יפצו אותם ובגדול מדובר באנשים עם השפעה גדולה שעוד עלולים לזרז את החישמול ברגע שיסגרו על גובה הפיצוי כדי לקבל את הכסף כמה שיותר מהר...
לכו תדעו אולי זה יהיה אפילו פיצוי כפול גם מכביש 531 וגם מהרכבת שרוצה להעביר מסילות בין הנתיבים הרי הערך של קרקע בין שתי נתיבים סואנים הוא עצום(בצחוק כן...) הכל יכול לקרות תלוי רק מה המעמד הסוציואקונומי של התובעים ...
 

בועז ל

New member
לא מפתיע, לאור התנגדותם בעבר גם למחלף שמריהו.

נחשו: מי עוד "מפחד" מחישמול הרכבת?
"מפחד" במרכאות, כי כלל וכלל לא בטוח שיש כאן חשש אמיתי, ולא עוד איום על פרוייקט לאומי במטרה לסחוט כסף מהקופה הציבורית לכיסים פרטיים על לא דבר (כדי שאף אחד לא יגיד שאני משמיץ, אסייג ואומר: נחיה ונראה האם כך הוא הדבר או לא).

ובכן: הפעם אלה אנשי כפר שמריהו. אז מה אם מרחיקים את מסילה מהבתים שלהם ומקימים קירות אקסטיים וכביש רחב באמצע? אז מה אם החישמול גם יוריד משמעותית את רמת הרעש והזיהום, ולא תהיה שום חריגה מתקני קרינה אלמ"ג מהסיבה הבנאלית שהות"ל פשוט לא מאפשרת שום חריגות כאלו? (זה חלק מתהליך התכנון: למפות את רמות הקרינה לאורך המסילות המחושמלות, ולנקוט באמצעים איפה שצריך - ובפועל, כמעט אף פעם לא צריך.) אז מה אם כבר היום לאורך נתיבי איילון יש קווי מתח, שמגמדים את רמת הקרינה מכל מסילה באשר היא?.. (ועדיין לא בטוח שזה גורם לחריגה מהתקן המחמיר בבתיהם, אחרת הם היו עושים על זה רעש כבר מזמן ואפילו בצדק.)

אז כרגע הם מנסים את מזלם בות"ל, וסביר להניח שינסו גם בבתי המשפט. לבטח ייוצגו ע"י עורכי דין טובים, וגם כיסוי תקשורתי יידעו לארגן לעצמם. ומעניין האם יש כבר כאלה שעומדים בתור אחריהם...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4229085,00.html

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000748651
לא מפתיע, לאור התנגדותם בעבר גם למחלף שמריהו.
 
סביר כי מדובר על הקרקעות הגובלות בתוואי החדש

נחשו: מי עוד "מפחד" מחישמול הרכבת?
"מפחד" במרכאות, כי כלל וכלל לא בטוח שיש כאן חשש אמיתי, ולא עוד איום על פרוייקט לאומי במטרה לסחוט כסף מהקופה הציבורית לכיסים פרטיים על לא דבר (כדי שאף אחד לא יגיד שאני משמיץ, אסייג ואומר: נחיה ונראה האם כך הוא הדבר או לא).

ובכן: הפעם אלה אנשי כפר שמריהו. אז מה אם מרחיקים את מסילה מהבתים שלהם ומקימים קירות אקסטיים וכביש רחב באמצע? אז מה אם החישמול גם יוריד משמעותית את רמת הרעש והזיהום, ולא תהיה שום חריגה מתקני קרינה אלמ"ג מהסיבה הבנאלית שהות"ל פשוט לא מאפשרת שום חריגות כאלו? (זה חלק מתהליך התכנון: למפות את רמות הקרינה לאורך המסילות המחושמלות, ולנקוט באמצעים איפה שצריך - ובפועל, כמעט אף פעם לא צריך.) אז מה אם כבר היום לאורך נתיבי איילון יש קווי מתח, שמגמדים את רמת הקרינה מכל מסילה באשר היא?.. (ועדיין לא בטוח שזה גורם לחריגה מהתקן המחמיר בבתיהם, אחרת הם היו עושים על זה רעש כבר מזמן ואפילו בצדק.)

אז כרגע הם מנסים את מזלם בות"ל, וסביר להניח שינסו גם בבתי המשפט. לבטח ייוצגו ע"י עורכי דין טובים, וגם כיסוי תקשורתי יידעו לארגן לעצמם. ומעניין האם יש כבר כאלה שעומדים בתור אחריהם...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4229085,00.html

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000748651
סביר כי מדובר על הקרקעות הגובלות בתוואי החדש
להערכתי לתושבים הקיימים, אין סיבה להתנגד להרחקת המסילה מאזור המגורים - אך לבעלי הקרקעות הפרטיות לצד התוואי החדש, יש בהחלט אינטרס לצמצם ככל הניתן ירידת ערך הצפויה כתוצאה ממעבר הרכבת ליד אדמותיהם.
 

easylivin

New member
קודם כל, לא המסילה תעבור בסמוך לאדמות שלהם,

סביר כי מדובר על הקרקעות הגובלות בתוואי החדש
להערכתי לתושבים הקיימים, אין סיבה להתנגד להרחקת המסילה מאזור המגורים - אך לבעלי הקרקעות הפרטיות לצד התוואי החדש, יש בהחלט אינטרס לצמצם ככל הניתן ירידת ערך הצפויה כתוצאה ממעבר הרכבת ליד אדמותיהם.
קודם כל, לא המסילה תעבור בסמוך לאדמות שלהם,
אלא שני מסלולים של כביש מהיר של 3 נתיבים כל אחד. כמובן שיוקמו גם קירות אקוסטיים, ואולי גם קירות נוספים שיפרידו בין הכביש למסילה בדומה למה שקיים במקומות אחרים לאורך "נתיבי איילון". על זה הם יקבלו פיצוי בכל אופן. ככל הנראה, הם מנסים לקבל פיצוי כפול. המה מה: שמישהו יראה קודם איך בדיוק תיגרם פה ירידת ערך נוספת, מעבר לכל האמור, בגלל החישמול דווקא. הטיעון שלהם הוא "קרינה", אבל כבר כתבתי שהמסילה לא תהיה סמוכה לבתים ולאדמות אלא מרוחקת מהם, ולא ברור האם קווי המתח העליון הקיימים יפונו במסגרת הפרוייקט או לא. אם הם "קיימים והעולם שותק", כלומר, הם לא גורמים לחריגה מתקני הקרינה - אז המסילה בטח שלא תגרום לחריגה מהם. אבל אם יתגלה שכן (ניתן לדעת זאת מבעוד מועד בקלות, ובזה בין היתר הועדה עוסקת), אז ניתן לדרוש למשל שבקירות האקוטסיים ישולב כלוב פראדיי. אבל מה לזה ולפיצוי של מיליארדים?..

מה שמפריע לי בעיקר הוא שיוזמי התגדויות הזויות שכאלו גם גורמים לנזק אמיתי לאיכות הסביבה. הם מעכבים פרוייקטים שמועילים עם הסביבה, מוסיפים להם עלויות לא מוצדקות (מה שנקרא "דמי חסות" באמצעות טירטור משפטי ולא פיצויים, כי אין על מה לפצות כאן מעבר לפיצוי על הכביש) ובכך גורמים למריחת הפרוייקטים לשנים נוספות בגלל מגבלות תקציביות, וכיו"ב. אז במצבים כאלה הבחירה היא בין לשלם להם פיצוי נדיב שאינו בהכרח מוצדק כדי שיעזבו את הפרוייקט בשקט, או לחכות שנים לפסיקה האחרונה, תוך סיכון שיינתנו בדרך צווי מניעה שיעכבו את העבודות, מה שעלול לגרום לנזקים נוספים למשק (וגם לסביבה, כאמור).
 

בועז ל

New member
סיטיקנס: 25 פקחים פוטרו בתגובה למחאה הציבורית

סיטיקנס: 25 פקחים פוטרו בתגובה למחאה הציבורית
האם מדובר בשינוי מדיניות מצדה של "סיטיפס", או במס שפתיים בלבד? ימים יגידו. לכתבה ב"דה מרקר".
ואגב, הפרט המעניין בכתבה מבחינתי היה למצוא את שי אייזנברג, הסמנכ"ל לשעבר של חטיבת נוסעים בר"י, כשהוא משמש בתפקיד מקביל למדי בסיטיפס. עולם קטן.
 
פתרון מצויין: להעסיק במקומם 25 כרטיסנים ! כך

סיטיקנס: 25 פקחים פוטרו בתגובה למחאה הציבורית
האם מדובר בשינוי מדיניות מצדה של "סיטיפס", או במס שפתיים בלבד? ימים יגידו. לכתבה ב"דה מרקר".
ואגב, הפרט המעניין בכתבה מבחינתי היה למצוא את שי אייזנברג, הסמנכ"ל לשעבר של חטיבת נוסעים בר"י, כשהוא משמש בתפקיד מקביל למדי בסיטיפס. עולם קטן.
פתרון מצויין: להעסיק במקומם 25 כרטיסנים ! כך
תיפתרנה מירב הבעיות. הכרטיסנים יוכלו לבצע תיקוף בעצמם בנוסף למכונות. עם 25 כרטיסנים, ניתן לצמצם בקלות את מצבת הפקחים ב-25...
 

amit1270

New member
עולם קטן מדי...

סיטיקנס: 25 פקחים פוטרו בתגובה למחאה הציבורית
האם מדובר בשינוי מדיניות מצדה של "סיטיפס", או במס שפתיים בלבד? ימים יגידו. לכתבה ב"דה מרקר".
ואגב, הפרט המעניין בכתבה מבחינתי היה למצוא את שי אייזנברג, הסמנכ"ל לשעבר של חטיבת נוסעים בר"י, כשהוא משמש בתפקיד מקביל למדי בסיטיפס. עולם קטן.
עולם קטן מדי...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה