חישמול - כן או לא? נושא לדיון

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
סוף סוף - בלאפטופ עם המקלדת...

אם היה יכול לתחום עם קודים בעברית.
אז יכל גם לרשום את כל ההודעה בעברית...
סוף סוף - בלאפטופ עם המקלדת...

כאשר אני מגיב בפלאפון באנגלית אני רואה בקושי רבע מהתיבה בה מקלידים את הטקסט. הפלאפון הוא פלאפון אנדרויד ישן (2.3, אולי אחליף ל4.2 ומעלה באביב...) של HTC שהחיצים בה לא תמיד פועלים כמו שמצופה מהם (לחיצה על אחד החיצים יכולה להגיע משפט למעלה מכל מני סיבות ששמורות עם התוכנה), בתפריט כמו תפריט החיוכים אינני יכול לרדת במורד התפריט, אם אקליד על אייקון בעת שאני מנסה להקליד - לא ברור לי מה יקרה (זה ממש לא פועל טוב עם שכבות) ואינני מתכוון לברר.

לגבי שימוש ב"אתר המותאם" - זו לא אופציה כי הוא אינו מראה את השירשורים אלא מצב מוזר בו צריך להכנס הודעה הודעה במורד ה"עץ" בפורמט שלא רלוונטי לפורומים.

יש לפאלפון מקלדת "עברית", אך היא אוהבת לשבש מילים ובלתי אפשרי לעבור בה בין נקודות עריכה, אז זה אמצעי לטקסטים חגיגיים ותו-לא.
 
תוריד את anysoft keyboard+

סוף סוף - בלאפטופ עם המקלדת...

כאשר אני מגיב בפלאפון באנגלית אני רואה בקושי רבע מהתיבה בה מקלידים את הטקסט. הפלאפון הוא פלאפון אנדרויד ישן (2.3, אולי אחליף ל4.2 ומעלה באביב...) של HTC שהחיצים בה לא תמיד פועלים כמו שמצופה מהם (לחיצה על אחד החיצים יכולה להגיע משפט למעלה מכל מני סיבות ששמורות עם התוכנה), בתפריט כמו תפריט החיוכים אינני יכול לרדת במורד התפריט, אם אקליד על אייקון בעת שאני מנסה להקליד - לא ברור לי מה יקרה (זה ממש לא פועל טוב עם שכבות) ואינני מתכוון לברר.

לגבי שימוש ב"אתר המותאם" - זו לא אופציה כי הוא אינו מראה את השירשורים אלא מצב מוזר בו צריך להכנס הודעה הודעה במורד ה"עץ" בפורמט שלא רלוונטי לפורומים.

יש לפאלפון מקלדת "עברית", אך היא אוהבת לשבש מילים ובלתי אפשרי לעבור בה בין נקודות עריכה, אז זה אמצעי לטקסטים חגיגיים ותו-לא.
תוריד את anysoft keyboard+
 

jumbo701

New member
לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית :

חישמול - כן או לא? נושא לדיון
בעקבות המאמר של ירון דוזטוס ב- Ynet ובעקבות השרשור שכבר קיים בפורום, שוחחתי היום עם מספר חברי פורום וגם חשבתי כל מיני מחשבות ביני לבין עצמי והחלטתי לפתוח שרשור נוסף. בשרשור הזה אני מבקש שתעלו טיעונים אמיתיים בעד ונגד פרויקט החישמול.

אני מניח שדעתי בפורום ידועה. אני אישית תומך נלהב בפרוייקט החישמול וככזה, התגובה הטבעית שלי למאמר של ירון הייתה ברורה ודי דומה לתגובתו של easylivin בשרשור הראשון. וזו בדיוק הסיבה למה אני מבקש לפתוח פה דיון פתוח, אובייקטיבי ואמיתי בנושא. אני מבקש שתומכי החישמול יתייחסו בכנות לנקודות הבאות:
1. איכות הסביבה. הדעה הרווחת היא שחישמול מועיל לאיכות הסביבה. אבל אם להתייחס לארצנו הקטנטונת - ידוע לנו כעובדה שחישמול ידרוש הקמת תחנת כוח, כנראה, פחמית, נוספת, מה שעשוי לפגוע באותה הסביבה.
2. בתוך עמנו אנו יושבים הרי... מנהלת החישמול קיימת כבר - כמה? 4 שנים? כמה כסף נזרק לתוכנית זו וכמה עוד יישפך לפני שנראה ולו מטר אחד של catenary מעל מסילותינו? אני רוצה לשמוע מכם תשובה לשאלה שהעלה ירון בנוגע לאפשרות לווסת את התקציב הנ"ל לפיתוח קווים חדשים. ומבקש גם להתייחס לצורה שכולנו יודעים, שבה מתנהלים מכרזים ופרוייקטים לאומיים במדינת ישראל - כולל השחיתות, הבלת"מים האסטרונומיים, מועדי הביצוע, השחיתות, הוועד וכל הג'יפה...
3. משק החשמל של מדינת ישראל נמצא קרוב לגבול יכולת הייצור. פרויקט החישמול ידרוש הקמת תחנת כוח נוספת שעלות הקמתה לא נכלל בעלות הפרויקט...

ממתנגדי החישמול אני מבקש לשמוע התייחסות לנקודות הבאות:
1. הקמתו של A1 ללא חישמול תפגע קשות בקו, בלוח הזמנים שלו ובעלות הפרויקט. הקו מתוכנן כקו חשמלי ולבצע הסבה לדיזל תפגע בו קשות - הרבה יותר מכל קו אחר. קו נוסף שייפגע הוא הקו לכרמיאל. גם צוואר הבקבוק באיילון הוא נקודת תורפה שהחישמול אמור לשפר.
2. איכות הסביבה - בכל זאת - הגיע הזמן שמדינת ישראל תפסיק להמציא את הגלגל כל פעם מחדש ותפנים שמה שטוב לגויים, כנראה טוב גם לנו. ואם כל העולם עובר לחישמול - כנראה שיש סיבות טובות לכך, מה גם שמשבר הדלק בעולם לא הולך להיעלם והחשמל הוא העתיד, מה לעשות. ואנרגיה חשמלית אפשר ורצוי להפיק ממקורות אחרים.
3. יגידו מתנגדי החישמול מה שיגידו - רכבות חשמליות מציגות ביצועים הרבה יותר טובים בקווים פרבריים עם מרחקים קצרים בין התחנות וכדי להפוך את הרכבת לכלי אטרקטיבי - מהירות הנסיעה היא קריטית ושיפור של מספר דקות עשוי לעשות את ההבדל בין בחירה ברכבת ככלי תחבורה לבין בחירה ברכב פרטי.

אבל בניגוד לשרשור שכבר פתח jp3raptor, אני רוצה לשמור פה על כמה כללים וקיים מנחים:

1. אני רוצה פה טיעונים מנומקים של בעד (
) ונגד (
) החישמול. אני רוצה שהטיעונים יהיו ללא סופרלטיבים מעליבים ופוגעניים כלפי מי מהצדדים.
2. אני מבקש שההתייחסות תהיה לגופו של ענין ולא לגופו של אדם.
3. מי שכבר הביע את דעתו בשרשור הקודם מוזמן להעתיק לדיון הנ"ל על מנת לשמור על רצף הדיון ומגוון הדעות.

באמת, אני רוצה שנצא מתוך השרשור הזה עם שתי משקולות כבדות של ארגומנטים אובייקטיביים ושקולים...
לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית :
לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית הבלתי מיינננת מעלה את העובדות הבאות,חלקן מבוססות על היותי תושב המרכז וחלקן על ידע שיש לי במקצועי,מומחה לפרוטזות.
1- קו המתח הגבוה שנמצא לאורך כביש 4 פלט פחות או יותר לפי התקן,קרי 25מיליגאוס(כמדומני).למרות זאת הייתה תחלואה גבוהה בסרטן בצידו המזרחי של הכביש בצורה מעוררת דאגה,מה שאילץ את הרשויות לטפל בהעתקת הקו. אז נכון שיש תקן ונכון יש מציאות בשטח.
2- על פי סקר פנימי של משרד הבריאות שלא פורסם לציבור(ואשמח אם יש מי מהעיתונאים שירים את הכפפה),אחוז המומים המולדים בבני ברק גבוה יותר בצידה המזרחי של העיר,באיזור הנושק לכביש 4.קו מתח גבוה עובר שם....לפי התקן כמובן אבל המציאות אחרת.
3- בשכונה מסוימת בעיר מוכרת הוקמה לפני כ12 שנה תחנת שנאים(או איך שקוראים לזה).כשנה לאחר מכן נולדו ברדיוס קטן מאותה תחנה 3 תינוקות עם חסר של גפה.ברור שהתחנה הוקמה לפי התקן...אבל המציאות מראה אחרת.
4- בשקט בשקט....טיפסה התחלואה בסרטן למקום הראשון בישראל.זה בטח "לא קשור" לקרינה הבלתי מייננת....אבל יש עוד סיבות לבטח
5- מדינת ישראל מפורסמת לא רק בגלל שלל המוחות הטובים שיש פה,אלא בזכות גם שלל הפאשלות שנעשות פה.ייתכן בהחלט כשל סמוי בביצוע,תחזוקה,פיקוח וכד'.כל אחד מתנער מתוצאה והענישה והרתעה בואו נגיד....לא משהו.את העונש הישיר מקבלים כאן התושבים.
6- הקו לירושלים במתכונתו הנוכחית יועד לחישמול....ספק אם אפשר וכדאי לשנות משהו בשלב זה שמדובר בקטע ענבה-ירושלים.את הפרויקט הזה מינפו לכדי חישמול כל הרכבת בארץ !!! עוד לפני שנעשה פיילוט של מספר שנים על שלל ההתמודדויות הישראליות עם תשתיות ונייד חדש !!! מה זה צריך להיות?! אנו מדינה כה עשירה? בזכות כמה וכמה פאשלות כאלה רכבת ישראל מחזיקה בין השאר,גם ב 3 אנדרטאות על גלגלים שכוללללללכם מימנתם מהכיס העמוק שלכם.
7- היבט ביטחוני-ייחודי למדינת ישראל,מה שמבדל אותנו משאר העולם בהחלט.לא ארחיב כאן מסיבות ביטחוניות, על זה שרכבת חשמלית פגיעה יותר
 

easylivin

New member
בקיצור, עוד המצאות על גבי המצאות ועוד תירוצים

לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית :
לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית הבלתי מיינננת מעלה את העובדות הבאות,חלקן מבוססות על היותי תושב המרכז וחלקן על ידע שיש לי במקצועי,מומחה לפרוטזות.
1- קו המתח הגבוה שנמצא לאורך כביש 4 פלט פחות או יותר לפי התקן,קרי 25מיליגאוס(כמדומני).למרות זאת הייתה תחלואה גבוהה בסרטן בצידו המזרחי של הכביש בצורה מעוררת דאגה,מה שאילץ את הרשויות לטפל בהעתקת הקו. אז נכון שיש תקן ונכון יש מציאות בשטח.
2- על פי סקר פנימי של משרד הבריאות שלא פורסם לציבור(ואשמח אם יש מי מהעיתונאים שירים את הכפפה),אחוז המומים המולדים בבני ברק גבוה יותר בצידה המזרחי של העיר,באיזור הנושק לכביש 4.קו מתח גבוה עובר שם....לפי התקן כמובן אבל המציאות אחרת.
3- בשכונה מסוימת בעיר מוכרת הוקמה לפני כ12 שנה תחנת שנאים(או איך שקוראים לזה).כשנה לאחר מכן נולדו ברדיוס קטן מאותה תחנה 3 תינוקות עם חסר של גפה.ברור שהתחנה הוקמה לפי התקן...אבל המציאות מראה אחרת.
4- בשקט בשקט....טיפסה התחלואה בסרטן למקום הראשון בישראל.זה בטח "לא קשור" לקרינה הבלתי מייננת....אבל יש עוד סיבות לבטח
5- מדינת ישראל מפורסמת לא רק בגלל שלל המוחות הטובים שיש פה,אלא בזכות גם שלל הפאשלות שנעשות פה.ייתכן בהחלט כשל סמוי בביצוע,תחזוקה,פיקוח וכד'.כל אחד מתנער מתוצאה והענישה והרתעה בואו נגיד....לא משהו.את העונש הישיר מקבלים כאן התושבים.
6- הקו לירושלים במתכונתו הנוכחית יועד לחישמול....ספק אם אפשר וכדאי לשנות משהו בשלב זה שמדובר בקטע ענבה-ירושלים.את הפרויקט הזה מינפו לכדי חישמול כל הרכבת בארץ !!! עוד לפני שנעשה פיילוט של מספר שנים על שלל ההתמודדויות הישראליות עם תשתיות ונייד חדש !!! מה זה צריך להיות?! אנו מדינה כה עשירה? בזכות כמה וכמה פאשלות כאלה רכבת ישראל מחזיקה בין השאר,גם ב 3 אנדרטאות על גלגלים שכוללללללכם מימנתם מהכיס העמוק שלכם.
7- היבט ביטחוני-ייחודי למדינת ישראל,מה שמבדל אותנו משאר העולם בהחלט.לא ארחיב כאן מסיבות ביטחוניות, על זה שרכבת חשמלית פגיעה יותר
בקיצור, עוד המצאות על גבי המצאות ועוד תירוצים
על גבי תירוצים. "כמדומני" היא מילת המפתח בסיפור, ונסתפק בדברים האלה.
 

Rשף

New member
הוכחות אנקדוטלית הן לא בסיס טוב לתכנון

לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית :
לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית הבלתי מיינננת מעלה את העובדות הבאות,חלקן מבוססות על היותי תושב המרכז וחלקן על ידע שיש לי במקצועי,מומחה לפרוטזות.
1- קו המתח הגבוה שנמצא לאורך כביש 4 פלט פחות או יותר לפי התקן,קרי 25מיליגאוס(כמדומני).למרות זאת הייתה תחלואה גבוהה בסרטן בצידו המזרחי של הכביש בצורה מעוררת דאגה,מה שאילץ את הרשויות לטפל בהעתקת הקו. אז נכון שיש תקן ונכון יש מציאות בשטח.
2- על פי סקר פנימי של משרד הבריאות שלא פורסם לציבור(ואשמח אם יש מי מהעיתונאים שירים את הכפפה),אחוז המומים המולדים בבני ברק גבוה יותר בצידה המזרחי של העיר,באיזור הנושק לכביש 4.קו מתח גבוה עובר שם....לפי התקן כמובן אבל המציאות אחרת.
3- בשכונה מסוימת בעיר מוכרת הוקמה לפני כ12 שנה תחנת שנאים(או איך שקוראים לזה).כשנה לאחר מכן נולדו ברדיוס קטן מאותה תחנה 3 תינוקות עם חסר של גפה.ברור שהתחנה הוקמה לפי התקן...אבל המציאות מראה אחרת.
4- בשקט בשקט....טיפסה התחלואה בסרטן למקום הראשון בישראל.זה בטח "לא קשור" לקרינה הבלתי מייננת....אבל יש עוד סיבות לבטח
5- מדינת ישראל מפורסמת לא רק בגלל שלל המוחות הטובים שיש פה,אלא בזכות גם שלל הפאשלות שנעשות פה.ייתכן בהחלט כשל סמוי בביצוע,תחזוקה,פיקוח וכד'.כל אחד מתנער מתוצאה והענישה והרתעה בואו נגיד....לא משהו.את העונש הישיר מקבלים כאן התושבים.
6- הקו לירושלים במתכונתו הנוכחית יועד לחישמול....ספק אם אפשר וכדאי לשנות משהו בשלב זה שמדובר בקטע ענבה-ירושלים.את הפרויקט הזה מינפו לכדי חישמול כל הרכבת בארץ !!! עוד לפני שנעשה פיילוט של מספר שנים על שלל ההתמודדויות הישראליות עם תשתיות ונייד חדש !!! מה זה צריך להיות?! אנו מדינה כה עשירה? בזכות כמה וכמה פאשלות כאלה רכבת ישראל מחזיקה בין השאר,גם ב 3 אנדרטאות על גלגלים שכוללללללכם מימנתם מהכיס העמוק שלכם.
7- היבט ביטחוני-ייחודי למדינת ישראל,מה שמבדל אותנו משאר העולם בהחלט.לא ארחיב כאן מסיבות ביטחוניות, על זה שרכבת חשמלית פגיעה יותר
הוכחות אנקדוטלית הן לא בסיס טוב לתכנון
1.-2. אני לא מכיר מספיק טוב את בני ברק, אבל בדקת האם יש הבדל בדמוגרפיה בין מזרח בני ברק לשאר העיר? מחקר וסטטיסטיקה רציניים אמורים לנטרל השפעות חיצוניות (לא פעם מי שגר ליד קווי מתח הם אנשים עמידים פחות ולכן ייחלו יותר, זיהום אויר מכביש 4 עצמו וכ"ו).
3. אתה טוען שתחנת שנאים השפיעה תוך זמן קצר כל כך השפעה משמעותית כל כך ועדיין אין בעולם הוכחות על נזק דומה.
טיעון 4 הוא טיעון מנצח... הוא בטח לא קשור לזה שאנחנו יודעים לרפא מחלות אחרות, לגלות טוב יותר סרטן (קרא כאן למשל) ושאורח החיים המודרני עשוי בהחלט להיות גורם מסרטן
5. שוב טיעון מוכח היטב... גם במדינות אחרות יש תקלות, ולא תבחר תכנון רע רק בגלל שבתכנון הטוב ייתכנו כשלים
7. שכחת לציין שגם קווי חשמל פגיעים במיוחד, באזור שגרתי בו היו לא מעט הפסקות חשמל בגלל גניבות של עמודי מתח גבוה. אולי נחזור לבשל על פתיליות ?
 
כמה עובדות לגבי קרינה אלקטרומגנטית

לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית :
לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית הבלתי מיינננת מעלה את העובדות הבאות,חלקן מבוססות על היותי תושב המרכז וחלקן על ידע שיש לי במקצועי,מומחה לפרוטזות.
1- קו המתח הגבוה שנמצא לאורך כביש 4 פלט פחות או יותר לפי התקן,קרי 25מיליגאוס(כמדומני).למרות זאת הייתה תחלואה גבוהה בסרטן בצידו המזרחי של הכביש בצורה מעוררת דאגה,מה שאילץ את הרשויות לטפל בהעתקת הקו. אז נכון שיש תקן ונכון יש מציאות בשטח.
2- על פי סקר פנימי של משרד הבריאות שלא פורסם לציבור(ואשמח אם יש מי מהעיתונאים שירים את הכפפה),אחוז המומים המולדים בבני ברק גבוה יותר בצידה המזרחי של העיר,באיזור הנושק לכביש 4.קו מתח גבוה עובר שם....לפי התקן כמובן אבל המציאות אחרת.
3- בשכונה מסוימת בעיר מוכרת הוקמה לפני כ12 שנה תחנת שנאים(או איך שקוראים לזה).כשנה לאחר מכן נולדו ברדיוס קטן מאותה תחנה 3 תינוקות עם חסר של גפה.ברור שהתחנה הוקמה לפי התקן...אבל המציאות מראה אחרת.
4- בשקט בשקט....טיפסה התחלואה בסרטן למקום הראשון בישראל.זה בטח "לא קשור" לקרינה הבלתי מייננת....אבל יש עוד סיבות לבטח
5- מדינת ישראל מפורסמת לא רק בגלל שלל המוחות הטובים שיש פה,אלא בזכות גם שלל הפאשלות שנעשות פה.ייתכן בהחלט כשל סמוי בביצוע,תחזוקה,פיקוח וכד'.כל אחד מתנער מתוצאה והענישה והרתעה בואו נגיד....לא משהו.את העונש הישיר מקבלים כאן התושבים.
6- הקו לירושלים במתכונתו הנוכחית יועד לחישמול....ספק אם אפשר וכדאי לשנות משהו בשלב זה שמדובר בקטע ענבה-ירושלים.את הפרויקט הזה מינפו לכדי חישמול כל הרכבת בארץ !!! עוד לפני שנעשה פיילוט של מספר שנים על שלל ההתמודדויות הישראליות עם תשתיות ונייד חדש !!! מה זה צריך להיות?! אנו מדינה כה עשירה? בזכות כמה וכמה פאשלות כאלה רכבת ישראל מחזיקה בין השאר,גם ב 3 אנדרטאות על גלגלים שכוללללללכם מימנתם מהכיס העמוק שלכם.
7- היבט ביטחוני-ייחודי למדינת ישראל,מה שמבדל אותנו משאר העולם בהחלט.לא ארחיב כאן מסיבות ביטחוניות, על זה שרכבת חשמלית פגיעה יותר
כמה עובדות לגבי קרינה אלקטרומגנטית
הראשונה והחשובה ביותר - משרד הבריאות העולמי, מ-1998 ועד היום עוד לא מצא הוכחה לכך שקרינה אלקרו-מגנטית גורמת לסרטן ומגדירה את הסכנות הבריאותיות של קרינה זו באותה רמה כמו קפה. לעומת זאת, שאיפת אדי דיזל נמצאו כמסוכנות מאוד לבריאות. סרטן, מחלות לב וריאה. וכן בצורה עקיפה ע"י פליטת גזי חממה גם סרטן העור.
השנייה - ברשת הארצית זורם 161KV וברכבת ייזרום 25KV. גם אם לקרינה הא"מ יש סכנות, יש לטפל ברשת הארצית לפני שמטפלים בחשמול הרכבת. יתרה מזאת - מכונת גילוח, מגהץ, שואב אבק, מיקרוגל ובלנדר פולטים קרינה א"מ מסוכנים יותר מכבלי הרכבת. זאת בשל השימוש הקרוב בהם לעומת המרחק שאדם עומד מכבלי הרכבת.
על כן, אין לשתות קפה, אין לבשל, לאפות, לנקות או להתגלח ובטח ובטח שלא לנסוע ברכבות בכלל; לא חשמל ולא דיזל.
 

נתנאל531

Well-known member
יש הבדל בין שימוש לפרקי זמן קצרים

כמה עובדות לגבי קרינה אלקטרומגנטית
הראשונה והחשובה ביותר - משרד הבריאות העולמי, מ-1998 ועד היום עוד לא מצא הוכחה לכך שקרינה אלקרו-מגנטית גורמת לסרטן ומגדירה את הסכנות הבריאותיות של קרינה זו באותה רמה כמו קפה. לעומת זאת, שאיפת אדי דיזל נמצאו כמסוכנות מאוד לבריאות. סרטן, מחלות לב וריאה. וכן בצורה עקיפה ע"י פליטת גזי חממה גם סרטן העור.
השנייה - ברשת הארצית זורם 161KV וברכבת ייזרום 25KV. גם אם לקרינה הא"מ יש סכנות, יש לטפל ברשת הארצית לפני שמטפלים בחשמול הרכבת. יתרה מזאת - מכונת גילוח, מגהץ, שואב אבק, מיקרוגל ובלנדר פולטים קרינה א"מ מסוכנים יותר מכבלי הרכבת. זאת בשל השימוש הקרוב בהם לעומת המרחק שאדם עומד מכבלי הרכבת.
על כן, אין לשתות קפה, אין לבשל, לאפות, לנקות או להתגלח ובטח ובטח שלא לנסוע ברכבות בכלל; לא חשמל ולא דיזל.
יש הבדל בין שימוש לפרקי זמן קצרים
במכשירי חשמל ביתיים, לבין חשיפה קבועה עקב מגורים בסמיכות לקווי מתח גבוה.

הבהרה: אין לי דעה ברורה בנושא נזקים אפשריים עקב חשיפה לקרינה אלקטרו-מגנטית מקווי חשמל, אך לא הייתי ממליץ על מגורים בסמיכות לקו מתח גבוה (אך החשמול הרכבתי יהיה פחות בהרבה מקו מתח גבוה).
 

amit1270

New member
*ארגון* הבריאות העולמי

כמה עובדות לגבי קרינה אלקטרומגנטית
הראשונה והחשובה ביותר - משרד הבריאות העולמי, מ-1998 ועד היום עוד לא מצא הוכחה לכך שקרינה אלקרו-מגנטית גורמת לסרטן ומגדירה את הסכנות הבריאותיות של קרינה זו באותה רמה כמו קפה. לעומת זאת, שאיפת אדי דיזל נמצאו כמסוכנות מאוד לבריאות. סרטן, מחלות לב וריאה. וכן בצורה עקיפה ע"י פליטת גזי חממה גם סרטן העור.
השנייה - ברשת הארצית זורם 161KV וברכבת ייזרום 25KV. גם אם לקרינה הא"מ יש סכנות, יש לטפל ברשת הארצית לפני שמטפלים בחשמול הרכבת. יתרה מזאת - מכונת גילוח, מגהץ, שואב אבק, מיקרוגל ובלנדר פולטים קרינה א"מ מסוכנים יותר מכבלי הרכבת. זאת בשל השימוש הקרוב בהם לעומת המרחק שאדם עומד מכבלי הרכבת.
על כן, אין לשתות קפה, אין לבשל, לאפות, לנקות או להתגלח ובטח ובטח שלא לנסוע ברכבות בכלל; לא חשמל ולא דיזל.
*ארגון* הבריאות העולמי
אגב, אין קשר בין אפקט החממה לקרינת השמש.
 

Rubim88

New member
פיילוט לטכנולוגיה מהמאה ה19?

לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית :
לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית הבלתי מיינננת מעלה את העובדות הבאות,חלקן מבוססות על היותי תושב המרכז וחלקן על ידע שיש לי במקצועי,מומחה לפרוטזות.
1- קו המתח הגבוה שנמצא לאורך כביש 4 פלט פחות או יותר לפי התקן,קרי 25מיליגאוס(כמדומני).למרות זאת הייתה תחלואה גבוהה בסרטן בצידו המזרחי של הכביש בצורה מעוררת דאגה,מה שאילץ את הרשויות לטפל בהעתקת הקו. אז נכון שיש תקן ונכון יש מציאות בשטח.
2- על פי סקר פנימי של משרד הבריאות שלא פורסם לציבור(ואשמח אם יש מי מהעיתונאים שירים את הכפפה),אחוז המומים המולדים בבני ברק גבוה יותר בצידה המזרחי של העיר,באיזור הנושק לכביש 4.קו מתח גבוה עובר שם....לפי התקן כמובן אבל המציאות אחרת.
3- בשכונה מסוימת בעיר מוכרת הוקמה לפני כ12 שנה תחנת שנאים(או איך שקוראים לזה).כשנה לאחר מכן נולדו ברדיוס קטן מאותה תחנה 3 תינוקות עם חסר של גפה.ברור שהתחנה הוקמה לפי התקן...אבל המציאות מראה אחרת.
4- בשקט בשקט....טיפסה התחלואה בסרטן למקום הראשון בישראל.זה בטח "לא קשור" לקרינה הבלתי מייננת....אבל יש עוד סיבות לבטח
5- מדינת ישראל מפורסמת לא רק בגלל שלל המוחות הטובים שיש פה,אלא בזכות גם שלל הפאשלות שנעשות פה.ייתכן בהחלט כשל סמוי בביצוע,תחזוקה,פיקוח וכד'.כל אחד מתנער מתוצאה והענישה והרתעה בואו נגיד....לא משהו.את העונש הישיר מקבלים כאן התושבים.
6- הקו לירושלים במתכונתו הנוכחית יועד לחישמול....ספק אם אפשר וכדאי לשנות משהו בשלב זה שמדובר בקטע ענבה-ירושלים.את הפרויקט הזה מינפו לכדי חישמול כל הרכבת בארץ !!! עוד לפני שנעשה פיילוט של מספר שנים על שלל ההתמודדויות הישראליות עם תשתיות ונייד חדש !!! מה זה צריך להיות?! אנו מדינה כה עשירה? בזכות כמה וכמה פאשלות כאלה רכבת ישראל מחזיקה בין השאר,גם ב 3 אנדרטאות על גלגלים שכוללללללכם מימנתם מהכיס העמוק שלכם.
7- היבט ביטחוני-ייחודי למדינת ישראל,מה שמבדל אותנו משאר העולם בהחלט.לא ארחיב כאן מסיבות ביטחוניות, על זה שרכבת חשמלית פגיעה יותר
פיילוט לטכנולוגיה מהמאה ה19?
שהוכיחה את עצמה בכל העולם והייתה בשימוש אפילו עוד לפני הדיזל? אולי קודם צריכים לעשות פיילוט לטכנולוגיה המתקראת "גלגל"...
 

jp3raptor

Member
עכשיו עם השטויות של הקרינה?!

לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית :
לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית הבלתי מיינננת מעלה את העובדות הבאות,חלקן מבוססות על היותי תושב המרכז וחלקן על ידע שיש לי במקצועי,מומחה לפרוטזות.
1- קו המתח הגבוה שנמצא לאורך כביש 4 פלט פחות או יותר לפי התקן,קרי 25מיליגאוס(כמדומני).למרות זאת הייתה תחלואה גבוהה בסרטן בצידו המזרחי של הכביש בצורה מעוררת דאגה,מה שאילץ את הרשויות לטפל בהעתקת הקו. אז נכון שיש תקן ונכון יש מציאות בשטח.
2- על פי סקר פנימי של משרד הבריאות שלא פורסם לציבור(ואשמח אם יש מי מהעיתונאים שירים את הכפפה),אחוז המומים המולדים בבני ברק גבוה יותר בצידה המזרחי של העיר,באיזור הנושק לכביש 4.קו מתח גבוה עובר שם....לפי התקן כמובן אבל המציאות אחרת.
3- בשכונה מסוימת בעיר מוכרת הוקמה לפני כ12 שנה תחנת שנאים(או איך שקוראים לזה).כשנה לאחר מכן נולדו ברדיוס קטן מאותה תחנה 3 תינוקות עם חסר של גפה.ברור שהתחנה הוקמה לפי התקן...אבל המציאות מראה אחרת.
4- בשקט בשקט....טיפסה התחלואה בסרטן למקום הראשון בישראל.זה בטח "לא קשור" לקרינה הבלתי מייננת....אבל יש עוד סיבות לבטח
5- מדינת ישראל מפורסמת לא רק בגלל שלל המוחות הטובים שיש פה,אלא בזכות גם שלל הפאשלות שנעשות פה.ייתכן בהחלט כשל סמוי בביצוע,תחזוקה,פיקוח וכד'.כל אחד מתנער מתוצאה והענישה והרתעה בואו נגיד....לא משהו.את העונש הישיר מקבלים כאן התושבים.
6- הקו לירושלים במתכונתו הנוכחית יועד לחישמול....ספק אם אפשר וכדאי לשנות משהו בשלב זה שמדובר בקטע ענבה-ירושלים.את הפרויקט הזה מינפו לכדי חישמול כל הרכבת בארץ !!! עוד לפני שנעשה פיילוט של מספר שנים על שלל ההתמודדויות הישראליות עם תשתיות ונייד חדש !!! מה זה צריך להיות?! אנו מדינה כה עשירה? בזכות כמה וכמה פאשלות כאלה רכבת ישראל מחזיקה בין השאר,גם ב 3 אנדרטאות על גלגלים שכוללללללכם מימנתם מהכיס העמוק שלכם.
7- היבט ביטחוני-ייחודי למדינת ישראל,מה שמבדל אותנו משאר העולם בהחלט.לא ארחיב כאן מסיבות ביטחוניות, על זה שרכבת חשמלית פגיעה יותר
עכשיו עם השטויות של הקרינה?!
אין מה להשוות בין קו מתח גבוהה לבין קו רכבת שהתפוקה המקסימלית שלו תהיה 5 מיליגאוס בשעת העומס.

בשעות השפל יהיה קשה מאוד לזהות את ההבדל בין הקרינה של הקו לבין קרינת הרקע.

הקרינה מהפלאפון שלך גדול פי כמה וכמה ממה שיגיע לביתם של אנשים
 

luckydude

Active member


עכשיו עם השטויות של הקרינה?!
אין מה להשוות בין קו מתח גבוהה לבין קו רכבת שהתפוקה המקסימלית שלו תהיה 5 מיליגאוס בשעת העומס.

בשעות השפל יהיה קשה מאוד לזהות את ההבדל בין הקרינה של הקו לבין קרינת הרקע.

הקרינה מהפלאפון שלך גדול פי כמה וכמה ממה שיגיע לביתם של אנשים
 
תשובות לטענות שלך

לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית :
לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית הבלתי מיינננת מעלה את העובדות הבאות,חלקן מבוססות על היותי תושב המרכז וחלקן על ידע שיש לי במקצועי,מומחה לפרוטזות.
1- קו המתח הגבוה שנמצא לאורך כביש 4 פלט פחות או יותר לפי התקן,קרי 25מיליגאוס(כמדומני).למרות זאת הייתה תחלואה גבוהה בסרטן בצידו המזרחי של הכביש בצורה מעוררת דאגה,מה שאילץ את הרשויות לטפל בהעתקת הקו. אז נכון שיש תקן ונכון יש מציאות בשטח.
2- על פי סקר פנימי של משרד הבריאות שלא פורסם לציבור(ואשמח אם יש מי מהעיתונאים שירים את הכפפה),אחוז המומים המולדים בבני ברק גבוה יותר בצידה המזרחי של העיר,באיזור הנושק לכביש 4.קו מתח גבוה עובר שם....לפי התקן כמובן אבל המציאות אחרת.
3- בשכונה מסוימת בעיר מוכרת הוקמה לפני כ12 שנה תחנת שנאים(או איך שקוראים לזה).כשנה לאחר מכן נולדו ברדיוס קטן מאותה תחנה 3 תינוקות עם חסר של גפה.ברור שהתחנה הוקמה לפי התקן...אבל המציאות מראה אחרת.
4- בשקט בשקט....טיפסה התחלואה בסרטן למקום הראשון בישראל.זה בטח "לא קשור" לקרינה הבלתי מייננת....אבל יש עוד סיבות לבטח
5- מדינת ישראל מפורסמת לא רק בגלל שלל המוחות הטובים שיש פה,אלא בזכות גם שלל הפאשלות שנעשות פה.ייתכן בהחלט כשל סמוי בביצוע,תחזוקה,פיקוח וכד'.כל אחד מתנער מתוצאה והענישה והרתעה בואו נגיד....לא משהו.את העונש הישיר מקבלים כאן התושבים.
6- הקו לירושלים במתכונתו הנוכחית יועד לחישמול....ספק אם אפשר וכדאי לשנות משהו בשלב זה שמדובר בקטע ענבה-ירושלים.את הפרויקט הזה מינפו לכדי חישמול כל הרכבת בארץ !!! עוד לפני שנעשה פיילוט של מספר שנים על שלל ההתמודדויות הישראליות עם תשתיות ונייד חדש !!! מה זה צריך להיות?! אנו מדינה כה עשירה? בזכות כמה וכמה פאשלות כאלה רכבת ישראל מחזיקה בין השאר,גם ב 3 אנדרטאות על גלגלים שכוללללללכם מימנתם מהכיס העמוק שלכם.
7- היבט ביטחוני-ייחודי למדינת ישראל,מה שמבדל אותנו משאר העולם בהחלט.לא ארחיב כאן מסיבות ביטחוניות, על זה שרכבת חשמלית פגיעה יותר
תשובות לטענות שלך
1: הוכחת שלא הקרינה האלקטרומגנטית גרמה לתחלואה כי הקרינה מתפשטת בכל הכיוונים ואילו תחלואה קרתה בעיקר בצד המזרחי.
סביר שהתחלואה גבוהה יותר בגלל זיהום האוויר שנפלט מכביש 4 שנושב לו מזרחה עם הרוחות.
2: יש לך את הסקר? האם הם הוכיחו שזה לא קשור לגורמים אחרים,
פחות הפלות מצב סוציואקונומי... מה המובהקות הסטטיסטית שנמצאה?
 

raminec

New member
לגבי סעיף 1 באופן חד-משמעי

תשובות לטענות שלך
1: הוכחת שלא הקרינה האלקטרומגנטית גרמה לתחלואה כי הקרינה מתפשטת בכל הכיוונים ואילו תחלואה קרתה בעיקר בצד המזרחי.
סביר שהתחלואה גבוהה יותר בגלל זיהום האוויר שנפלט מכביש 4 שנושב לו מזרחה עם הרוחות.
2: יש לך את הסקר? האם הם הוכיחו שזה לא קשור לגורמים אחרים,
פחות הפלות מצב סוציואקונומי... מה המובהקות הסטטיסטית שנמצאה?
לגבי סעיף 1 באופן חד-משמעי
כביש 4 מייצר כמות גדולה מאוד של גזי פליטה מרכבים שידועים כמסוכנים ומסרטנים! הרוחות בארץ הן מערביות רוב השנה ולכן גזי הפליטה מהרכבים מרעילים בעיקר את השכונות שממזרח לכביש.
ה- WHO מגדיר את גזי הפליטה של רכבי דיזל "substances that have definite links to cancer"
http://www.reuters.com/article/2012/06/12/us-cancer-diesel-who-idUSBRE85B0ZN20120612
 
3-7

לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית :
לענין כמה נושאים והקרינה האלקטרומגנטית הבלתי מיינננת מעלה את העובדות הבאות,חלקן מבוססות על היותי תושב המרכז וחלקן על ידע שיש לי במקצועי,מומחה לפרוטזות.
1- קו המתח הגבוה שנמצא לאורך כביש 4 פלט פחות או יותר לפי התקן,קרי 25מיליגאוס(כמדומני).למרות זאת הייתה תחלואה גבוהה בסרטן בצידו המזרחי של הכביש בצורה מעוררת דאגה,מה שאילץ את הרשויות לטפל בהעתקת הקו. אז נכון שיש תקן ונכון יש מציאות בשטח.
2- על פי סקר פנימי של משרד הבריאות שלא פורסם לציבור(ואשמח אם יש מי מהעיתונאים שירים את הכפפה),אחוז המומים המולדים בבני ברק גבוה יותר בצידה המזרחי של העיר,באיזור הנושק לכביש 4.קו מתח גבוה עובר שם....לפי התקן כמובן אבל המציאות אחרת.
3- בשכונה מסוימת בעיר מוכרת הוקמה לפני כ12 שנה תחנת שנאים(או איך שקוראים לזה).כשנה לאחר מכן נולדו ברדיוס קטן מאותה תחנה 3 תינוקות עם חסר של גפה.ברור שהתחנה הוקמה לפי התקן...אבל המציאות מראה אחרת.
4- בשקט בשקט....טיפסה התחלואה בסרטן למקום הראשון בישראל.זה בטח "לא קשור" לקרינה הבלתי מייננת....אבל יש עוד סיבות לבטח
5- מדינת ישראל מפורסמת לא רק בגלל שלל המוחות הטובים שיש פה,אלא בזכות גם שלל הפאשלות שנעשות פה.ייתכן בהחלט כשל סמוי בביצוע,תחזוקה,פיקוח וכד'.כל אחד מתנער מתוצאה והענישה והרתעה בואו נגיד....לא משהו.את העונש הישיר מקבלים כאן התושבים.
6- הקו לירושלים במתכונתו הנוכחית יועד לחישמול....ספק אם אפשר וכדאי לשנות משהו בשלב זה שמדובר בקטע ענבה-ירושלים.את הפרויקט הזה מינפו לכדי חישמול כל הרכבת בארץ !!! עוד לפני שנעשה פיילוט של מספר שנים על שלל ההתמודדויות הישראליות עם תשתיות ונייד חדש !!! מה זה צריך להיות?! אנו מדינה כה עשירה? בזכות כמה וכמה פאשלות כאלה רכבת ישראל מחזיקה בין השאר,גם ב 3 אנדרטאות על גלגלים שכוללללללכם מימנתם מהכיס העמוק שלכם.
7- היבט ביטחוני-ייחודי למדינת ישראל,מה שמבדל אותנו משאר העולם בהחלט.לא ארחיב כאן מסיבות ביטחוניות, על זה שרכבת חשמלית פגיעה יותר
3-7
3: שוב חוסר ידע בסטטיסטיקה ככל שהמדגם קטן יותר כך יותר סביר למצוא חריגויות. בשביל מובהקות צריך שמומים מולדים יקרו בכל השכונות שהוקמו ליד שנאים בהרבה מדינות כדי לנטרל אפקטים. השערה שלי, נישואי קרובים למשל.
4: כזכור לי התמותה מסרטן די יציבה השיעור טיפס למקום הראשון כי מטפלים טוב יותר ממחלות לב, ואשמח אם תוכיח אחרת ותקשר זאת דווקא לחשמל.
5: זה בדיוק טיעון בעד החשמול , אנשים רבים שסובלים מהדיזל המזהם חולים ומתים בשקט כי לא חשמלו את הקו, בגלל הפשלה במדינת ישראל. כמה תאונות בכביש ירושלים תל אביב יחסכו כאשר חלק מהנוסעים יעברו לרכב מרכב ואוטובוסים.
בנוסף בכסף שהיה יכול להחסך יכלו להציל חיים של אנשים על ידי השקעה בתקציב הבריאות למשל.
6- בהחלט יכול להיות שיצוצו תקלות בפרויקט החשמול אך מדוע פילוט יעזור ?
שים לב שלא קראו כמעט תקלות ברקל"ת בגלל שהיא חשמלית.
ושוב החיסכון בפרויקט החשמול לאורך שנים עצום כמו שכתבו לך השאר,
את הדיזל מממנים מהכיס העמוק של הציבור.
7- טיעון לא נכון בעליל,
לא היית רוצה שטיל יפול על מיכל הדיזל של הרכבת כאשר אתה יושב בקרון שלידה.
 

amit1270

New member
העלייה בתמותה מסרטן היא תוצאה של...

3-7
3: שוב חוסר ידע בסטטיסטיקה ככל שהמדגם קטן יותר כך יותר סביר למצוא חריגויות. בשביל מובהקות צריך שמומים מולדים יקרו בכל השכונות שהוקמו ליד שנאים בהרבה מדינות כדי לנטרל אפקטים. השערה שלי, נישואי קרובים למשל.
4: כזכור לי התמותה מסרטן די יציבה השיעור טיפס למקום הראשון כי מטפלים טוב יותר ממחלות לב, ואשמח אם תוכיח אחרת ותקשר זאת דווקא לחשמל.
5: זה בדיוק טיעון בעד החשמול , אנשים רבים שסובלים מהדיזל המזהם חולים ומתים בשקט כי לא חשמלו את הקו, בגלל הפשלה במדינת ישראל. כמה תאונות בכביש ירושלים תל אביב יחסכו כאשר חלק מהנוסעים יעברו לרכב מרכב ואוטובוסים.
בנוסף בכסף שהיה יכול להחסך יכלו להציל חיים של אנשים על ידי השקעה בתקציב הבריאות למשל.
6- בהחלט יכול להיות שיצוצו תקלות בפרויקט החשמול אך מדוע פילוט יעזור ?
שים לב שלא קראו כמעט תקלות ברקל"ת בגלל שהיא חשמלית.
ושוב החיסכון בפרויקט החשמול לאורך שנים עצום כמו שכתבו לך השאר,
את הדיזל מממנים מהכיס העמוק של הציבור.
7- טיעון לא נכון בעליל,
לא היית רוצה שטיל יפול על מיכל הדיזל של הרכבת כאשר אתה יושב בקרון שלידה.
העלייה בתמותה מסרטן היא תוצאה של...
עליית תוחלת החיים.
 

down under

New member
אתה בטוח?

העלייה בתמותה מסרטן היא תוצאה של...
עליית תוחלת החיים.
אתה בטוח?
אמא שלי, חנן פורת, אמנון ליפקין שחק, ספי ריבלין, חבר טוב של הפרטנר שלי להתנדבות במשטרה,
בנה של בת כתתי (נפטר בן 29 מסרטן מעי הגס [אגב, מעולם לא שמעתי על אנשים בגיל של בין 20 ל-40
שנפטרו מסרטן. עד היום ידעתי על ילדים/נערים מסרטן הדם או מעל גיל 40]),
כל אלו הם אנשים שנפטרו בשנה שנתיים האחרונות בני פחות מ-70.

הכוונה נפטרו הרבה אבל הרבה יותר צעירים מתוחלת החיים הממוצעת (שהיא סביב 80+).

אני מסכים שיש עליה עצומה בתוחלת החיים לעומת 40 שנה אחורה, עליה של מעל ל-12 שנים,
אבל אני חושב שבמקביל יש עליה אפילו דרמטית בתחלואה מסרטן.
פשוט מאוד, אותם 60 או 70% מהציבור שלא איתרע מזלם ולא חטפו סרטן, מצליחים להאריך מאוד את החיים שלהם לעומת דור או שניים אחורה.
כמו כן, גם חלק מחולי הסרטן מצליחים לשרוד 20 שנה אפילו אחרי גילוי הגידול אצלם בזכות טכנולוגיות ניתוח טובות יותר ותרופות מאריכות חיים.
 

cwen

New member
תמותת צעירים מסרטן לא השתנתה

אתה בטוח?
אמא שלי, חנן פורת, אמנון ליפקין שחק, ספי ריבלין, חבר טוב של הפרטנר שלי להתנדבות במשטרה,
בנה של בת כתתי (נפטר בן 29 מסרטן מעי הגס [אגב, מעולם לא שמעתי על אנשים בגיל של בין 20 ל-40
שנפטרו מסרטן. עד היום ידעתי על ילדים/נערים מסרטן הדם או מעל גיל 40]),
כל אלו הם אנשים שנפטרו בשנה שנתיים האחרונות בני פחות מ-70.

הכוונה נפטרו הרבה אבל הרבה יותר צעירים מתוחלת החיים הממוצעת (שהיא סביב 80+).

אני מסכים שיש עליה עצומה בתוחלת החיים לעומת 40 שנה אחורה, עליה של מעל ל-12 שנים,
אבל אני חושב שבמקביל יש עליה אפילו דרמטית בתחלואה מסרטן.
פשוט מאוד, אותם 60 או 70% מהציבור שלא איתרע מזלם ולא חטפו סרטן, מצליחים להאריך מאוד את החיים שלהם לעומת דור או שניים אחורה.
כמו כן, גם חלק מחולי הסרטן מצליחים לשרוד 20 שנה אפילו אחרי גילוי הגידול אצלם בזכות טכנולוגיות ניתוח טובות יותר ותרופות מאריכות חיים.
תמותת צעירים מסרטן לא השתנתה
אבל פעם גם היו מתים כמו זבובים מטיפוס, דלקת ריאות, פוליו, אבעבועות שחורות, דבר, כולירה וכל מיני מחלות אחרות שבמאה שנה האחרונות או שהכחדנו או שהפכו להיות ברות טיפול אצל רוב החולים. אז יותר אנשים מגיעים לגיל מבוגר ומספיקים לפתח סרטן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה