בדיוק, לא כולם יכולים להתאים את עצמם לשעות
זה גם לא מדוייק
הקו אתה מציע מציע קישור דליל ביותר.
הקו שאנחנו מציעים מציע קישור בתדירות סבירה על פני כל שעות היום, לאורך כל השבוע ובמשך כל השנה.
סטודנט מכפר סבא שירצה להגיע ביום שלישי בבוקר או ביום ראשון אחר הצהריים, יהנה מהקו שאנו מציעים ולא יהנה מהקו שאתה מציע.
לא רק מהירות קובעת את איכות הקו. למען האמת, לרוב הנוסעים (כולל סטודנטים) תדירות היא פרמטר הרבה יותר חשוב.
עוד חצי שעה לנסיעה, אבל אפשרות ליסוע מתי שרוצים וצריכים, זה שירות הרבה יותר טוב מחסכון של חצי שעה לנסיעה, אבל אפשרות ליסוע רק בימים מסויימים ורק בנקודת זמן אחת, שתיים או שלוש באותם ימים מסויימים.
בדיוק, לא כולם יכולים להתאים את עצמם לשעות
נסיעה מסויימות. לא לכולם גם מתאים לסיים את כל העניינים בימי חמישי ב12 ולחכות לאוטובוס הראשון שיוצא בשעה 4 אחה"צ.
ושמע, זה כמו קו 258 למודיעין או 958 לכרמיאל. אין לקווים האלו ביקושים מטורפים ולכן יש להם נסיעה אחת או שתיים ביום או בכלל רק ימי א-ה-ו-ש. בדיוק כמו 784 לטכניון לצורך העניין. ואם יש לך קו X שאומנם נוסע במסלול ארוך יותר, אבל הוא תדיר יותר, מתאים למצרכיך ואתה לא תלוי בלו"ז מצומצם ביותר שלו - אתה מרוויח.
זה כמו שמבאר שבע לאשדוד יש פעם ביום את 360 הישיר ובכל שאר היום יש את 368 ו368א שהוא קצת יותר איטי מ368. בימי חמישי לעומת זאת יש 3 נסיעות של 360 מב"ש לאשדוד. זה לא אומר בסופו של דבר שמי שאין לו 360, יחכה שעתיים לבא - הואט פשוט יעלה על 368 או 368א. לכן, במידה ומההתחלה יפעל רק קו לצומת רעננה ישירות בלי מעבר בגהה, הקו זה יגווע מהר מאד, יופעל רק בימי א-ה-ו-ש וייתן קישור חלקי לכל משתמשיו. לעומת זאת, אם הוא יגיע למקומות מרכזיים על כביש גהה שמהם יש גישה נפלאה למקומות רבים ויש ביקוש גדול אליהם, בדיוק כמו 870 לעפולה שהיא נקודת מעבר מרכזית ביותר בצפון - אז יהיה לך קו שיפעל כל השנה ובימים א-ה-ו-ש יפעל בתדירות גבוהה, עד גבוהה מאד אפילו. לחושב על זה שיש אוטובוס מבאר שבע לעפולה בתדירות של יותר מ10 נסיעות ביום, זה משהו גדול. לעומת זאת, מה שאתה מציע לא יכול לתת 10 נסיעות בימי העומס, כי פשוט לא יהיו מספיק נוסעים.