פורסם מכרז אשכול העמקים בצפון!

מצב
הנושא נעול.
אלה

ומי באמת זכה במכרז המקדים?
אלה
קווים, מטרופולין, נתיב אקספרס, סופרבוס, אפיקים, קבוצת יורנטה- ספרד יחד עם מיה טורס וקונקס.

קונקס=ויאוליה, הודיעה שהיא מתכננת לפרוש מתחבורה ציבורית בארץ. אבל היא עדיין יכולה לגשת למכרז.

נתיב אקספקרס וחברות קשורות אליה לא יכולות לגשת למכרז הזה.(בהתאם לסעיף 1.5 בחלק הראשון של המכרז.)
 

אורי404

New member
מה לגבי "גלים" וGB טורס?

אלה
קווים, מטרופולין, נתיב אקספרס, סופרבוס, אפיקים, קבוצת יורנטה- ספרד יחד עם מיה טורס וקונקס.

קונקס=ויאוליה, הודיעה שהיא מתכננת לפרוש מתחבורה ציבורית בארץ. אבל היא עדיין יכולה לגשת למכרז.

נתיב אקספקרס וחברות קשורות אליה לא יכולות לגשת למכרז הזה.(בהתאם לסעיף 1.5 בחלק הראשון של המכרז.)
מה לגבי "גלים" וGB טורס?
האם "גלים" מסתפקים באזור רהט?
לגבי GB טורס - השאלה היא לאו דווקא על המכרז הספציפי הזה, אלא בכלל. או שהם לא התמודדו ולא מתמודדים במכרזים (בין אם באופן ישיר או באמצעות חברת בת) או שהם מפסידים. זה בניגוד לקבוצת עפיפי, שמתמודדת במכרזים שונים ומפעילה אשכולות שונים.
 
לא יודע אם הן הגישו הצעה במכרז למיון מוקדם

מה לגבי "גלים" וGB טורס?
האם "גלים" מסתפקים באזור רהט?
לגבי GB טורס - השאלה היא לאו דווקא על המכרז הספציפי הזה, אלא בכלל. או שהם לא התמודדו ולא מתמודדים במכרזים (בין אם באופן ישיר או באמצעות חברת בת) או שהם מפסידים. זה בניגוד לקבוצת עפיפי, שמתמודדת במכרזים שונים ומפעילה אשכולות שונים.
לא יודע אם הן הגישו הצעה במכרז למיון מוקדם
אבל גם אם הגישו, הן לא זכו שם.

וכמו שתיקנו אותי למטה, אגד ודן רשאיות להשתתף באמצעות החברות בנות שזכו במכרז המקדים.
אגד-תעבורה ודן-נהור
 

droriko

New member
מי אמר לך שהיא גם רוצה

היא לא יכולה
רק מי שזכה במכרז המקדים יכול להשתתף
מי אמר לך שהיא גם רוצה
האיזור הזה הוא לא כזה מציאה. דן גם היו יכולים להתמודד בקוים של נתניה ועמק חפר אבל אחרי בדיקה מהירה(שאני גם השתתפתי בה) היא בחרה לרדת מזה.
 

mister K

New member
דן כן יכולה לגשת בעמקים ולדעתי היא גם תתמודד.

מי אמר לך שהיא גם רוצה
האיזור הזה הוא לא כזה מציאה. דן גם היו יכולים להתמודד בקוים של נתניה ועמק חפר אבל אחרי בדיקה מהירה(שאני גם השתתפתי בה) היא בחרה לרדת מזה.
דן כן יכולה לגשת בעמקים ולדעתי היא גם תתמודד.
אם תזכה, היא תגדיל את דריסת הרגל שלה בצפון הארץ שהחלה עם המטרונית בחיפה.
 

droriko

New member
הלוואי שיזכו

דן כן יכולה לגשת בעמקים ולדעתי היא גם תתמודד.
אם תזכה, היא תגדיל את דריסת הרגל שלה בצפון הארץ שהחלה עם המטרונית בחיפה.
הלוואי שיזכו
אני אעבור לגור בקיבוץ של המשפחה. אפילו אלך לעבוד שם בקו, זה קוי נופש.
 

mister K

New member
גם חברות בנות של אגד ודן זכו במכרז המקדים.

היא לא יכולה
רק מי שזכה במכרז המקדים יכול להשתתף
גם חברות בנות של אגד ודן זכו במכרז המקדים.
בשל ההסכמים של אגד ודן עם המדינה הן לא רשאיות להשתתף בכל המכרזים, אבל במכרז הזה בהחלט כן.
 

דניאל 130

New member
לא רשום שאגד ודן לא יכולות

אולי דן כן ניגשת?
במסגרת ''דן בצפון''
לא רשום שאגד ודן לא יכולות
להתמודד באמצעות חברות בנות,אפילו שרשום שניתן יהיה להגיש הצעות הקשורות בצורה כלשהיא לאגד ודן.
גם "אגד תעבורה" זכתה במכרז המיון המקדים ביחד עם שאר החברות החדשות.
מטרופולין הודיעה שלא תשתתף במכרז העמקים.
 
המכרז כולל התחייבות לא להשאיר נוסע בתחנה

פורסם מכרז אשכול העמקים בצפון!
חיכינו וחיכינו ובסוף הוא הגיע....
•בהמשך למכרז למיון מוקדם 06/2010, במסגרתו נקבעו המועמדים הרשאים להשתתף במכרזים להפעלת קווי שירות בתחבורה הציבורית במספר אשכולות, מתפרסם המכרז החמישי להפעלת קווי השירות באזור העמקים.
•אשכול הקווים נשוא מכרז זה כולל את שרותי התחבורה הציבורית באזור עמק יזרעאל, עמק בית שאן ובקעת כנרות, המופעלים כיום על ידי החברות "אומני אקספרס", "קווים" ו"ויאוליה" ושלושה קווים המופעלים כיום על ידי אגד. תמהיל זה כולל את קווי השירות העירוניים ברשויות יקנעם, מגדל העמק, עפולה, בית שאן, טבריה, דלית אל כרמל, עוספיא וקרית טבעון, כולל קווים אזוריים ובינעירוניים במרחב שביניהן, וקווים למספר יעדים מחוץ למרחב לרבות חיפה. בנוסף, במסגרת תהליך התכנון נוספו קווים חדשים, חלקם נוספו כתוצאה מהפיכת חלופות פעילות לקווים בעלי שילוט נפרד, וחלקם בכדי לתת מענה לבקשות של רשויות מקומיות ואזוריות באשכול ולצרכים הקיימים והעתידיים הצפויים בו.
•במסגרת מכרז זה מבקש משרד התחבורה לבחור במפעיל אחד ע"מ שמפעיל את כלל מערך השירות כפי שתואר לעיל

יש הרבה רצון טוב במכרז הזה, נקוה שזה אכן יתממש...

חוץ מנתיב אקספרס (ובניו) נדמה לי שכל החברות התח"צ האחרות יכולות לגשת למכרז (אני מאמין שחוץ מאגד ודן כמובן).
המכרז אמור להחליף את החברות ויאוליה בטבריה, אומני אקספרס ביקנעם, קווים בעפולה ו-3 קווי אגד (מטבריה לעפולה וב"ב וקו נוסף).

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267
המכרז כולל התחייבות לא להשאיר נוסע בתחנה
במידה ואוטובוס לא יכול לאסוף נוסעים עכב עומס, חובה להוציא אוטובוס נוסף ולא להשאיר נוסע בתחנה יותר מחצי שעה.

השאלה, זה כולל גם נסיעה אחרונה בלילה?

וכמובן נאמר שאם התופעה חוזרת על עצמה בקביעות יש להוסיף נסיעה ללו"ז.
 
תנאי דומה קיים כבר במכרז צפון השרון

המכרז כולל התחייבות לא להשאיר נוסע בתחנה
במידה ואוטובוס לא יכול לאסוף נוסעים עכב עומס, חובה להוציא אוטובוס נוסף ולא להשאיר נוסע בתחנה יותר מחצי שעה.

השאלה, זה כולל גם נסיעה אחרונה בלילה?

וכמובן נאמר שאם התופעה חוזרת על עצמה בקביעות יש להוסיף נסיעה ללו"ז.
תנאי דומה קיים כבר במכרז צפון השרון
והוא בהחלט מבורך!
 
בהחלט מבורך

תנאי דומה קיים כבר במכרז צפון השרון
והוא בהחלט מבורך!
בהחלט מבורך
אם עומס נמשך בקו מסויים במשך 3 מדידות רצוף הוספת אוטובוס ללו"ז.
זה אומר שאין יותר מידי ויכוחים מי יממן, אופן המימון הוא כבר בנספחי המכרז.

הלוואי שהיה סעיף כזה מול אגד ודן בקווים עמוסים שלהם.
 

אוהד11

New member
למרות שמשרד התחבורה מצהיר כל הזמן שאין קווי

פורסם מכרז אשכול העמקים בצפון!
חיכינו וחיכינו ובסוף הוא הגיע....
•בהמשך למכרז למיון מוקדם 06/2010, במסגרתו נקבעו המועמדים הרשאים להשתתף במכרזים להפעלת קווי שירות בתחבורה הציבורית במספר אשכולות, מתפרסם המכרז החמישי להפעלת קווי השירות באזור העמקים.
•אשכול הקווים נשוא מכרז זה כולל את שרותי התחבורה הציבורית באזור עמק יזרעאל, עמק בית שאן ובקעת כנרות, המופעלים כיום על ידי החברות "אומני אקספרס", "קווים" ו"ויאוליה" ושלושה קווים המופעלים כיום על ידי אגד. תמהיל זה כולל את קווי השירות העירוניים ברשויות יקנעם, מגדל העמק, עפולה, בית שאן, טבריה, דלית אל כרמל, עוספיא וקרית טבעון, כולל קווים אזוריים ובינעירוניים במרחב שביניהן, וקווים למספר יעדים מחוץ למרחב לרבות חיפה. בנוסף, במסגרת תהליך התכנון נוספו קווים חדשים, חלקם נוספו כתוצאה מהפיכת חלופות פעילות לקווים בעלי שילוט נפרד, וחלקם בכדי לתת מענה לבקשות של רשויות מקומיות ואזוריות באשכול ולצרכים הקיימים והעתידיים הצפויים בו.
•במסגרת מכרז זה מבקש משרד התחבורה לבחור במפעיל אחד ע"מ שמפעיל את כלל מערך השירות כפי שתואר לעיל

יש הרבה רצון טוב במכרז הזה, נקוה שזה אכן יתממש...

חוץ מנתיב אקספרס (ובניו) נדמה לי שכל החברות התח"צ האחרות יכולות לגשת למכרז (אני מאמין שחוץ מאגד ודן כמובן).
המכרז אמור להחליף את החברות ויאוליה בטבריה, אומני אקספרס ביקנעם, קווים בעפולה ו-3 קווי אגד (מטבריה לעפולה וב"ב וקו נוסף).

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267
למרות שמשרד התחבורה מצהיר כל הזמן שאין קווי
חרדים, מצויין במפורש שקווים 304, 850 ו- 851 מיועדים לאוכלוסיה החרדית, וסעיף "34.5" מתייחס במפורש לאוכלוסיה החרדית
 
ההצהרה היא שאין קווי מהדרין

למרות שמשרד התחבורה מצהיר כל הזמן שאין קווי
חרדים, מצויין במפורש שקווים 304, 850 ו- 851 מיועדים לאוכלוסיה החרדית, וסעיף "34.5" מתייחס במפורש לאוכלוסיה החרדית
ההצהרה היא שאין קווי מהדרין
קווי חרדים יש, אבל כל אדם רשאי להשתמש בהם ואסור להתנות את מקום הישיבה.
 

אוהד11

New member
על כך נאמר "לא תשים מכשול בפני עיוור" ומוטב

ההצהרה היא שאין קווי מהדרין
קווי חרדים יש, אבל כל אדם רשאי להשתמש בהם ואסור להתנות את מקום הישיבה.
על כך נאמר "לא תשים מכשול בפני עיוור" ומוטב
לא להזכיר "קווי חרדים" או כל צורה סקטוריאלית אחרת
 
אבל זה קווים שמופנים לציבור החרדי.

על כך נאמר "לא תשים מכשול בפני עיוור" ומוטב
לא להזכיר "קווי חרדים" או כל צורה סקטוריאלית אחרת
אבל זה קווים שמופנים לציבור החרדי.
כמו שיש קווי הבדואים בנגב.
לכל סוג קווים כזה יש תקופות שונות שצריכים תגבורים.
קווי חרדים צריכים להיות מתוגברים בחלק ממועדי ישראל ובתקופות בין הזמנים
קווים רגילים צריכים להיות מתוגברים בשבתות.

וקווי בדואים במועדים שלהם.
 

אוהד11

New member
לא מדובר רק על תגבור, כי אם על החוצפה לדרוש

אבל זה קווים שמופנים לציבור החרדי.
כמו שיש קווי הבדואים בנגב.
לכל סוג קווים כזה יש תקופות שונות שצריכים תגבורים.
קווי חרדים צריכים להיות מתוגברים בחלק ממועדי ישראל ובתקופות בין הזמנים
קווים רגילים צריכים להיות מתוגברים בשבתות.

וקווי בדואים במועדים שלהם.
לא מדובר רק על תגבור, כי אם על החוצפה לדרוש
מהנשים לשבת בגטו מאחור
 
אין קשר, אתה מערבב דברים שונים.

לא מדובר רק על תגבור, כי אם על החוצפה לדרוש
מהנשים לשבת בגטו מאחור
אין קשר, אתה מערבב דברים שונים.
ברור וידוע ואף אחד לא חולק על כך שיש קווים המחברים ריכוזי חרדים. כמו שיש קווים לאוניברסיטה שמיועדים לסטודנטים.
כמו שבקווים המיועדים לסטודנטים אין שום דבר מיוחד מלבד המוצא והיעד שלהם, כך גם בקווים המיועדים לציבור החרדי. אין שום קשר להפרדה ושום הכשר לכך!
 

אוהד11

New member
ברגע שאתה מגדיר קו כקו חרדי אתה פותח פתח

אין קשר, אתה מערבב דברים שונים.
ברור וידוע ואף אחד לא חולק על כך שיש קווים המחברים ריכוזי חרדים. כמו שיש קווים לאוניברסיטה שמיועדים לסטודנטים.
כמו שבקווים המיועדים לסטודנטים אין שום דבר מיוחד מלבד המוצא והיעד שלהם, כך גם בקווים המיועדים לציבור החרדי. אין שום קשר להפרדה ושום הכשר לכך!
ברגע שאתה מגדיר קו כקו חרדי אתה פותח פתח
להדרת נשים, והרי לא יעלה על הדעת, שתגדיר קו לאוכלוסיה מסויימת, בדיקו כפי שאינך מגדיר את 156/155 בת"א כקו לחיילים בלבד
 
156 הוא קו ייעודי לחיילים, בין אם תרצה או לא.

ברגע שאתה מגדיר קו כקו חרדי אתה פותח פתח
להדרת נשים, והרי לא יעלה על הדעת, שתגדיר קו לאוכלוסיה מסויימת, בדיקו כפי שאינך מגדיר את 156/155 בת"א כקו לחיילים בלבד
156 הוא קו ייעודי לחיילים, בין אם תרצה או לא.
בדיוק כמו שקו 784 הוא קו ייעודי לסטודנטים ו-402 הוא קו ייעודי לחרדים.
זה לא אומר שאין לאוטובוסים האלה כניסה לאוכלוסיות אחרות, ובטח ובטח שלא אומר דבר וחצי דבר על הדרת נשים ועבירות אחרות על החוק (וגם לא "פותח פתח").
 
אם כבר קווים ייעודיים, המשפט הזה מפריע לי

ברגע שאתה מגדיר קו כקו חרדי אתה פותח פתח
להדרת נשים, והרי לא יעלה על הדעת, שתגדיר קו לאוכלוסיה מסויימת, בדיקו כפי שאינך מגדיר את 156/155 בת"א כקו לחיילים בלבד
אם כבר קווים ייעודיים, המשפט הזה מפריע לי
יותר:

"מטרת קווי לילה הינם הסעת בני הנוער למוקדי בילוי עיקריים באזור."

ראשית, כי המילה "מטרה" היא בנקבה יחיד ולא בזכר רבים.
ושנית, כי קווי הלילה לא אמורים להיות מיועדים לבני נוער, ולא אמורים להיות מיועדים להסעה למוקדי בילוי בלבד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה