פורסם מכרז אשכול העמקים בצפון!

מצב
הנושא נעול.

orenhz

New member
פורסם מכרז אשכול העמקים בצפון!

פורסם מכרז אשכול העמקים בצפון!
חיכינו וחיכינו ובסוף הוא הגיע....
•בהמשך למכרז למיון מוקדם 06/2010, במסגרתו נקבעו המועמדים הרשאים להשתתף במכרזים להפעלת קווי שירות בתחבורה הציבורית במספר אשכולות, מתפרסם המכרז החמישי להפעלת קווי השירות באזור העמקים.
•אשכול הקווים נשוא מכרז זה כולל את שרותי התחבורה הציבורית באזור עמק יזרעאל, עמק בית שאן ובקעת כנרות, המופעלים כיום על ידי החברות "אומני אקספרס", "קווים" ו"ויאוליה" ושלושה קווים המופעלים כיום על ידי אגד. תמהיל זה כולל את קווי השירות העירוניים ברשויות יקנעם, מגדל העמק, עפולה, בית שאן, טבריה, דלית אל כרמל, עוספיא וקרית טבעון, כולל קווים אזוריים ובינעירוניים במרחב שביניהן, וקווים למספר יעדים מחוץ למרחב לרבות חיפה. בנוסף, במסגרת תהליך התכנון נוספו קווים חדשים, חלקם נוספו כתוצאה מהפיכת חלופות פעילות לקווים בעלי שילוט נפרד, וחלקם בכדי לתת מענה לבקשות של רשויות מקומיות ואזוריות באשכול ולצרכים הקיימים והעתידיים הצפויים בו.
•במסגרת מכרז זה מבקש משרד התחבורה לבחור במפעיל אחד ע"מ שמפעיל את כלל מערך השירות כפי שתואר לעיל

יש הרבה רצון טוב במכרז הזה, נקוה שזה אכן יתממש...

חוץ מנתיב אקספרס (ובניו) נדמה לי שכל החברות התח"צ האחרות יכולות לגשת למכרז (אני מאמין שחוץ מאגד ודן כמובן).
המכרז אמור להחליף את החברות ויאוליה בטבריה, אומני אקספרס ביקנעם, קווים בעפולה ו-3 קווי אגד (מטבריה לעפולה וב"ב וקו נוסף).

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267
 
למה עפיפי לא יכול לגשת?

פורסם מכרז אשכול העמקים בצפון!
חיכינו וחיכינו ובסוף הוא הגיע....
•בהמשך למכרז למיון מוקדם 06/2010, במסגרתו נקבעו המועמדים הרשאים להשתתף במכרזים להפעלת קווי שירות בתחבורה הציבורית במספר אשכולות, מתפרסם המכרז החמישי להפעלת קווי השירות באזור העמקים.
•אשכול הקווים נשוא מכרז זה כולל את שרותי התחבורה הציבורית באזור עמק יזרעאל, עמק בית שאן ובקעת כנרות, המופעלים כיום על ידי החברות "אומני אקספרס", "קווים" ו"ויאוליה" ושלושה קווים המופעלים כיום על ידי אגד. תמהיל זה כולל את קווי השירות העירוניים ברשויות יקנעם, מגדל העמק, עפולה, בית שאן, טבריה, דלית אל כרמל, עוספיא וקרית טבעון, כולל קווים אזוריים ובינעירוניים במרחב שביניהן, וקווים למספר יעדים מחוץ למרחב לרבות חיפה. בנוסף, במסגרת תהליך התכנון נוספו קווים חדשים, חלקם נוספו כתוצאה מהפיכת חלופות פעילות לקווים בעלי שילוט נפרד, וחלקם בכדי לתת מענה לבקשות של רשויות מקומיות ואזוריות באשכול ולצרכים הקיימים והעתידיים הצפויים בו.
•במסגרת מכרז זה מבקש משרד התחבורה לבחור במפעיל אחד ע"מ שמפעיל את כלל מערך השירות כפי שתואר לעיל

יש הרבה רצון טוב במכרז הזה, נקוה שזה אכן יתממש...

חוץ מנתיב אקספרס (ובניו) נדמה לי שכל החברות התח"צ האחרות יכולות לגשת למכרז (אני מאמין שחוץ מאגד ודן כמובן).
המכרז אמור להחליף את החברות ויאוליה בטבריה, אומני אקספרס ביקנעם, קווים בעפולה ו-3 קווי אגד (מטבריה לעפולה וב"ב וקו נוסף).

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267
למה עפיפי לא יכול לגשת?
 

mister K

New member
נתיב אקספרס לא יכולה לגשת.

למה עפיפי לא יכול לגשת?
נתיב אקספרס לא יכולה לגשת.
זאת משום שזכתה במכרז הגליל ולא רוצים שחברה אחת תקבל מונופול על כל הצפון.
עם זאת, כזכור עפיפי כבר ביצע פעם את הטריק של פתיחת חברה חדשה וזכה במכרז העמקים עם אומני, אחרי שהבין שלנתיב אין הרבה סיכוי לזכות.

ויאוליה גם היא לא תשתתף ובאשר לקווים שזכתה כבר בשני מכרזים גדולים, אין לדעת.
שימו לב שלחברות הבת של אגד ודן אין איסור להשתתף במכרז הזה. אחרי שדן קבעה דריסת רגל בצפון עם המטרונית והפסידה לעפיפי את מכרז הגליל, יש סיכוי שאולי נראה אותה זוכה שם.
 

orenhz

New member
רק שהפעם עפיפי לא יכול לגשת בכלל למכרז

נתיב אקספרס לא יכולה לגשת.
זאת משום שזכתה במכרז הגליל ולא רוצים שחברה אחת תקבל מונופול על כל הצפון.
עם זאת, כזכור עפיפי כבר ביצע פעם את הטריק של פתיחת חברה חדשה וזכה במכרז העמקים עם אומני, אחרי שהבין שלנתיב אין הרבה סיכוי לזכות.

ויאוליה גם היא לא תשתתף ובאשר לקווים שזכתה כבר בשני מכרזים גדולים, אין לדעת.
שימו לב שלחברות הבת של אגד ודן אין איסור להשתתף במכרז הזה. אחרי שדן קבעה דריסת רגל בצפון עם המטרונית והפסידה לעפיפי את מכרז הגליל, יש סיכוי שאולי נראה אותה זוכה שם.
רק שהפעם עפיפי לא יכול לגשת בכלל למכרז
לא באמצעות נתיב אקספרס, ולא באמצעות אף חב' אחרת שקשורה אליו.
 
אבל מעניין שלקווים שזכתה במכרז נתניה-חדרה כן

נתיב אקספרס לא יכולה לגשת.
זאת משום שזכתה במכרז הגליל ולא רוצים שחברה אחת תקבל מונופול על כל הצפון.
עם זאת, כזכור עפיפי כבר ביצע פעם את הטריק של פתיחת חברה חדשה וזכה במכרז העמקים עם אומני, אחרי שהבין שלנתיב אין הרבה סיכוי לזכות.

ויאוליה גם היא לא תשתתף ובאשר לקווים שזכתה כבר בשני מכרזים גדולים, אין לדעת.
שימו לב שלחברות הבת של אגד ודן אין איסור להשתתף במכרז הזה. אחרי שדן קבעה דריסת רגל בצפון עם המטרונית והפסידה לעפיפי את מכרז הגליל, יש סיכוי שאולי נראה אותה זוכה שם.
אבל מעניין שלקווים שזכתה במכרז נתניה-חדרה כן
נותנים לגשת. אם תזכה במכרז העמקים, היא תשלוט על אזור נרחב מאוד המשתרע מנתניה וזכרון יעקב במערב עד בית שאן וטבריה במזרח.
 

mister K

New member
על זה כנראה לא חשבו שם במשרד התחבורה.

אבל מעניין שלקווים שזכתה במכרז נתניה-חדרה כן
נותנים לגשת. אם תזכה במכרז העמקים, היא תשלוט על אזור נרחב מאוד המשתרע מנתניה וזכרון יעקב במערב עד בית שאן וטבריה במזרח.
על זה כנראה לא חשבו שם במשרד התחבורה.
 

אוהד11

New member
אז למה קבעו שמונופול אגד אינו טוב בשל השליטה

למה זה בכלל שיקול?
למה זה רע שחברה תשלוט באיזור נרחב?
מבחינה תפעולית זה דווקא נשמע לי חכם.
אז למה קבעו שמונופול אגד אינו טוב בשל השליטה
הגדולה בכל רחבי הארץ ?
 
כאן ההגבלה היא גאוגרפית, זה מה שמוזר.

אז למה קבעו שמונופול אגד אינו טוב בשל השליטה
הגדולה בכל רחבי הארץ ?
כאן ההגבלה היא גאוגרפית, זה מה שמוזר.
לא מגבילים את נתיב אקספרס כי יש לה שליטה גדולה מדי בשוק. מגבילים אותה כי היא זכתה במרכז צמוד גאוגרפית.
אז אני לא מבין למה שליטה ב-X% מהתחבורה כשה-X% פרושים על פני כל הארץ עדיפה על שליטה על X% שנמצאים כולם בצפון, או כולם בדרום.
 
אאל"ט זו פעם ראשונה שמשרד התחבורה מפרסם

פורסם מכרז אשכול העמקים בצפון!
חיכינו וחיכינו ובסוף הוא הגיע....
•בהמשך למכרז למיון מוקדם 06/2010, במסגרתו נקבעו המועמדים הרשאים להשתתף במכרזים להפעלת קווי שירות בתחבורה הציבורית במספר אשכולות, מתפרסם המכרז החמישי להפעלת קווי השירות באזור העמקים.
•אשכול הקווים נשוא מכרז זה כולל את שרותי התחבורה הציבורית באזור עמק יזרעאל, עמק בית שאן ובקעת כנרות, המופעלים כיום על ידי החברות "אומני אקספרס", "קווים" ו"ויאוליה" ושלושה קווים המופעלים כיום על ידי אגד. תמהיל זה כולל את קווי השירות העירוניים ברשויות יקנעם, מגדל העמק, עפולה, בית שאן, טבריה, דלית אל כרמל, עוספיא וקרית טבעון, כולל קווים אזוריים ובינעירוניים במרחב שביניהן, וקווים למספר יעדים מחוץ למרחב לרבות חיפה. בנוסף, במסגרת תהליך התכנון נוספו קווים חדשים, חלקם נוספו כתוצאה מהפיכת חלופות פעילות לקווים בעלי שילוט נפרד, וחלקם בכדי לתת מענה לבקשות של רשויות מקומיות ואזוריות באשכול ולצרכים הקיימים והעתידיים הצפויים בו.
•במסגרת מכרז זה מבקש משרד התחבורה לבחור במפעיל אחד ע"מ שמפעיל את כלל מערך השירות כפי שתואר לעיל

יש הרבה רצון טוב במכרז הזה, נקוה שזה אכן יתממש...

חוץ מנתיב אקספרס (ובניו) נדמה לי שכל החברות התח"צ האחרות יכולות לגשת למכרז (אני מאמין שחוץ מאגד ודן כמובן).
המכרז אמור להחליף את החברות ויאוליה בטבריה, אומני אקספרס ביקנעם, קווים בעפולה ו-3 קווי אגד (מטבריה לעפולה וב"ב וקו נוסף).

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267
אאל"ט זו פעם ראשונה שמשרד התחבורה מפרסם
מכרז כזה באתר שלו. נקווה שזו מדיניות שקיפות חדשה ולא הברקה חד-פעמית.
 
קודים באיזור חיפה יאוחדו עם קודים בגוש דן?

פורסם מכרז אשכול העמקים בצפון!
חיכינו וחיכינו ובסוף הוא הגיע....
•בהמשך למכרז למיון מוקדם 06/2010, במסגרתו נקבעו המועמדים הרשאים להשתתף במכרזים להפעלת קווי שירות בתחבורה הציבורית במספר אשכולות, מתפרסם המכרז החמישי להפעלת קווי השירות באזור העמקים.
•אשכול הקווים נשוא מכרז זה כולל את שרותי התחבורה הציבורית באזור עמק יזרעאל, עמק בית שאן ובקעת כנרות, המופעלים כיום על ידי החברות "אומני אקספרס", "קווים" ו"ויאוליה" ושלושה קווים המופעלים כיום על ידי אגד. תמהיל זה כולל את קווי השירות העירוניים ברשויות יקנעם, מגדל העמק, עפולה, בית שאן, טבריה, דלית אל כרמל, עוספיא וקרית טבעון, כולל קווים אזוריים ובינעירוניים במרחב שביניהן, וקווים למספר יעדים מחוץ למרחב לרבות חיפה. בנוסף, במסגרת תהליך התכנון נוספו קווים חדשים, חלקם נוספו כתוצאה מהפיכת חלופות פעילות לקווים בעלי שילוט נפרד, וחלקם בכדי לתת מענה לבקשות של רשויות מקומיות ואזוריות באשכול ולצרכים הקיימים והעתידיים הצפויים בו.
•במסגרת מכרז זה מבקש משרד התחבורה לבחור במפעיל אחד ע"מ שמפעיל את כלל מערך השירות כפי שתואר לעיל

יש הרבה רצון טוב במכרז הזה, נקוה שזה אכן יתממש...

חוץ מנתיב אקספרס (ובניו) נדמה לי שכל החברות התח"צ האחרות יכולות לגשת למכרז (אני מאמין שחוץ מאגד ודן כמובן).
המכרז אמור להחליף את החברות ויאוליה בטבריה, אומני אקספרס ביקנעם, קווים בעפולה ו-3 קווי אגד (מטבריה לעפולה וב"ב וקו נוסף).

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267
קודים באיזור חיפה יאוחדו עם קודים בגוש דן?
קודים בחיפה 41,42,44,46.
נראה ששוב עושים חצי עבודה ובמקום להפריד קודים יוצרים בלאגן.
 
גם אני מבין כך, אבל יש בעיה:

קודים באיזור חיפה יאוחדו עם קודים בגוש דן?
קודים בחיפה 41,42,44,46.
נראה ששוב עושים חצי עבודה ובמקום להפריד קודים יוצרים בלאגן.
גם אני מבין כך, אבל יש בעיה:
בקוד 44 התעריף הוא 10.40, בקוד 4 התעריף הוא 10.20.
אף פעם לא הבנתי מדוע יש הבדל, אבל אם מתכוונים לאחד את הקודים, יצטרכו להוזיל את הנסיעות בין אזורים בגוש דן או לייקר את הנסיעות בין הקריות לחיפה (למשל).
אותה בעיה קיימת בין קוד 1 לקוד 41. 5.50 לעומת 6.60.
 

נתנאל531

Well-known member
קוד 41 מקביל לקוד 2

גם אני מבין כך, אבל יש בעיה:
בקוד 44 התעריף הוא 10.40, בקוד 4 התעריף הוא 10.20.
אף פעם לא הבנתי מדוע יש הבדל, אבל אם מתכוונים לאחד את הקודים, יצטרכו להוזיל את הנסיעות בין אזורים בגוש דן או לייקר את הנסיעות בין הקריות לחיפה (למשל).
אותה בעיה קיימת בין קוד 1 לקוד 41. 5.50 לעומת 6.60.
קוד 41 מקביל לקוד 2
 
במכרז קוד 41 מקביל לקוד 1 של אגד

קוד 41 מקביל לקוד 2
במכרז קוד 41 מקביל לקוד 1 של אגד
ומצויין במפורש בצמוד לו מחיר 5.50.
הקוד המקביל לקוד 2 במכרז הוא קוד 42.
בגוש דן לשני הקודים, 41 ו-42 (וגם לקוד 43) תעריף של 6.60.
ולקוד 44 (המקביל במכרז לקוד 4 של אגד) תעריף של 10.40.
תסתכל בנספח י"ב של המכרז.
 
כמו שאמרתי, בלאגן

במכרז קוד 41 מקביל לקוד 1 של אגד
ומצויין במפורש בצמוד לו מחיר 5.50.
הקוד המקביל לקוד 2 במכרז הוא קוד 42.
בגוש דן לשני הקודים, 41 ו-42 (וגם לקוד 43) תעריף של 6.60.
ולקוד 44 (המקביל במכרז לקוד 4 של אגד) תעריף של 10.40.
תסתכל בנספח י"ב של המכרז.
כמו שאמרתי, בלאגן
היו צריכים לקחת סיומת אחרת
לדוגמא 71,72,74,76
ולא לערב קודים שמשותפים לכמה חברות באיזורים שונים
אם לדוגמא קווים או מטרופולין יזכו שם
אז לאגד, דן (צפון) והחברה הזוכה יהיו קודים משותפים בין החברות וגם משותפים בין האיזורים.
וזה כאמור בלאגן
 
סוף סוף יוסף יקבל את מבוקשו

פורסם מכרז אשכול העמקים בצפון!
חיכינו וחיכינו ובסוף הוא הגיע....
•בהמשך למכרז למיון מוקדם 06/2010, במסגרתו נקבעו המועמדים הרשאים להשתתף במכרזים להפעלת קווי שירות בתחבורה הציבורית במספר אשכולות, מתפרסם המכרז החמישי להפעלת קווי השירות באזור העמקים.
•אשכול הקווים נשוא מכרז זה כולל את שרותי התחבורה הציבורית באזור עמק יזרעאל, עמק בית שאן ובקעת כנרות, המופעלים כיום על ידי החברות "אומני אקספרס", "קווים" ו"ויאוליה" ושלושה קווים המופעלים כיום על ידי אגד. תמהיל זה כולל את קווי השירות העירוניים ברשויות יקנעם, מגדל העמק, עפולה, בית שאן, טבריה, דלית אל כרמל, עוספיא וקרית טבעון, כולל קווים אזוריים ובינעירוניים במרחב שביניהן, וקווים למספר יעדים מחוץ למרחב לרבות חיפה. בנוסף, במסגרת תהליך התכנון נוספו קווים חדשים, חלקם נוספו כתוצאה מהפיכת חלופות פעילות לקווים בעלי שילוט נפרד, וחלקם בכדי לתת מענה לבקשות של רשויות מקומיות ואזוריות באשכול ולצרכים הקיימים והעתידיים הצפויים בו.
•במסגרת מכרז זה מבקש משרד התחבורה לבחור במפעיל אחד ע"מ שמפעיל את כלל מערך השירות כפי שתואר לעיל

יש הרבה רצון טוב במכרז הזה, נקוה שזה אכן יתממש...

חוץ מנתיב אקספרס (ובניו) נדמה לי שכל החברות התח"צ האחרות יכולות לגשת למכרז (אני מאמין שחוץ מאגד ודן כמובן).
המכרז אמור להחליף את החברות ויאוליה בטבריה, אומני אקספרס ביקנעם, קווים בעפולה ו-3 קווי אגד (מטבריה לעפולה וב"ב וקו נוסף).

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267
סוף סוף יוסף יקבל את מבוקשו
מכירת כרטיסי נייר בודדים בכרטיס אשראי.

לפי נספח כ' תוספת ה'
 
אולי דן כן ניגשת?

פורסם מכרז אשכול העמקים בצפון!
חיכינו וחיכינו ובסוף הוא הגיע....
•בהמשך למכרז למיון מוקדם 06/2010, במסגרתו נקבעו המועמדים הרשאים להשתתף במכרזים להפעלת קווי שירות בתחבורה הציבורית במספר אשכולות, מתפרסם המכרז החמישי להפעלת קווי השירות באזור העמקים.
•אשכול הקווים נשוא מכרז זה כולל את שרותי התחבורה הציבורית באזור עמק יזרעאל, עמק בית שאן ובקעת כנרות, המופעלים כיום על ידי החברות "אומני אקספרס", "קווים" ו"ויאוליה" ושלושה קווים המופעלים כיום על ידי אגד. תמהיל זה כולל את קווי השירות העירוניים ברשויות יקנעם, מגדל העמק, עפולה, בית שאן, טבריה, דלית אל כרמל, עוספיא וקרית טבעון, כולל קווים אזוריים ובינעירוניים במרחב שביניהן, וקווים למספר יעדים מחוץ למרחב לרבות חיפה. בנוסף, במסגרת תהליך התכנון נוספו קווים חדשים, חלקם נוספו כתוצאה מהפיכת חלופות פעילות לקווים בעלי שילוט נפרד, וחלקם בכדי לתת מענה לבקשות של רשויות מקומיות ואזוריות באשכול ולצרכים הקיימים והעתידיים הצפויים בו.
•במסגרת מכרז זה מבקש משרד התחבורה לבחור במפעיל אחד ע"מ שמפעיל את כלל מערך השירות כפי שתואר לעיל

יש הרבה רצון טוב במכרז הזה, נקוה שזה אכן יתממש...

חוץ מנתיב אקספרס (ובניו) נדמה לי שכל החברות התח"צ האחרות יכולות לגשת למכרז (אני מאמין שחוץ מאגד ודן כמובן).
המכרז אמור להחליף את החברות ויאוליה בטבריה, אומני אקספרס ביקנעם, קווים בעפולה ו-3 קווי אגד (מטבריה לעפולה וב"ב וקו נוסף).

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267
אולי דן כן ניגשת?
במסגרת ''דן בצפון''
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה