עמוד השדרה
New member
חלק מקווי הלילה הם אכן קווי בליינים
בעיקר בגוש-דן, אבל למשל קווי הלילה באזור חיפה הם דו-כיווניים וצפויים להיות גם סדירים.
כמו בהרבה דברים אחרים שקשורים לתחבורה ציבורית, צריך לאמץ בכל המדינה גם את מודל קווי הלילה של אזור חיפה.
חיפה משיגה את תל אביב גם במספר תחנות הרכבת הפעילות בלילה.
חלק מקווי הלילה הם אכן קווי בלייניםאוטובוסים בלילה צריכים להיות סדירים
ודו כיווניים
מה שיש עכשיו זה קווי בליינים.
הם לוקחים לכיוון אחד בשעה מסויימת ומחזירים אחר כך.
בעיקר בגוש-דן, אבל למשל קווי הלילה באזור חיפה הם דו-כיווניים וצפויים להיות גם סדירים.
כמו בהרבה דברים אחרים שקשורים לתחבורה ציבורית, צריך לאמץ בכל המדינה גם את מודל קווי הלילה של אזור חיפה.
חיפה משיגה את תל אביב גם במספר תחנות הרכבת הפעילות בלילה.