שרשור רפואי

זקוקה גם להמלצה על מטפלת

עבור חברה בקשיים זוגיים. היא פונה לבד, כך שאין חובה למטפלת זוגית אבל רצוי, אולי, בגלל הנושא.
מאזור מודיעין.
תודה מראש
 

vashti72

New member
רופא/את נשים נחמד-יש חיה כזאת ?(ירושלים מכבי)

מלבד דוד שויקי שהוא מקסים אבל בגלל הכרות אישית לא נוח לי להגיע אליו
 
דבורה באומן

ולנילי ינאי יש הסגר עם מכבי כך שפעם ברבעון תקבלי החזר
לדעתי לרוני רבינוביץ' יש הסדר איתם גם
ד"ר יצחק ברדה הוותיק והלא לחוץ
ד"ר מיכל לוריא המקסימה
ד"ר אריאל מילויצקי המקסים
ד"ר ברונו רוזן החביב
ד"ר אורלי שושני העסוקה אך שווה
ד"ר מיכל רמבאו החביבה
 

vashti72

New member
וואו תודה


אורלי שושני בעיקר עם הריון בסיכון, ונילי מדהימה אבל עד כמה שאני יודעת אין הסכם עם מכבי אבל אני אבדוק אתזה. דר' ברדה באמת מקסים גם ממנו שכחתי והשאר-אני לא מכירה... אז נראה לפי מיקום וזמן
 
יש לה הסדר של מומחה

ופעם בריבעון מותר מומחה
אז ככה אפשר
אבל תשאלי אותה

גם האחרים סבבה לגמרי
 

מפציעה

New member
מחפשת המלצה לא.א.ג. אולי מומחה לצוואר

שיציץ על איזה גוש שצץ לו בקידמת מורד הצוואר ולא היה שם קודם, למיטב זכרוני. ואני די...


למבוגרים, כמובן.

אשמח להמלצות (וגם אם מישהי מכירה/שמעה/יודעת על פרופ' טוביה הדר - אשמח לדעת).

תודות.
 

נעמולה

New member
איפה עושים איבחון דידקטי

איפה עושים איבחון דידקטי לילד בן 8? איך יודעים אם הוא צריך דידקטי או פסיכודידקטי אם המורה שלו לא ממש יודעת?
איך מתחילים בכלל? האם עדיף דרך הקופה או פרטי?
 
בשניידר. יש להם אבחון פסיכודידקטי

מקיף.
לא זול כלל וכלל (3000+ ש"ח), כולל מס' מפגשים, אבחון ע"י פסיכולוג/ית ופגישה עם ההורים.
 

נעמולה

New member
אני לא חושבת שאני צריכה אבחון כל כך מקיף

בכללית אמרו לי שחלק מהדברים הם בסל, או בהשתתפות קופה. לא דיברו על סכומים כאלה.
אני סבורה שיש לו בסך הכל דיסגרפיה וזה ישתפר ככל שהוא יתבגר ויעבוד עם מחשב(ישלי גיסה שסובלת מזה שוהיא דוקטור לגנטיקה)
 

נעמולה

New member
המחנכת שלו אמרה שאני צריכה לקחת לאבחון

לא דובר בכלל על אבחון במסגרת בית הספר
 
גם אם לא אבחון הפסיכולגוית בוודאי נכנסה

לכיתה וראתה אותו, או יכולה לשוחח אתכם ולעזור לכוון לאיזה סוג אבחון, אולי יותר מהמחנכת
 

נעמולה

New member
לא ערבו שום פסיכולוגית בעניין הזה

המחנכת שלו מתרשמת שיש קושי בהבעה בכתב ושגיאות כתיב ויש פער אדיר בין הכתב לבעל פה ולכן ביקשה ממני ללכת איתו לאבחון. אבל היות והעלית את הנקודה, אני אשוחח שוב עם המחנכת ואבקש קודם כל התייחסות הפסיכולוגית של בית ספר לפני שאני וגם הוא נכנסים לתוך עניין האיבחונים
 

Tangled

New member
השאלה היא מה מטרת האבחון

אם הסיבה לאבחון הם קשיים בבית הספר, הייתי מתחילה מאבחון דידקטי בגיל הזה. הוא קצר יותר, זול יותר, נותן מענה ממוקד לבעיות לימודיות. אבחון פסיכודידקטינחוץ בגילאי החטיבה והתיכון כדי לקבל הקלות. הוא בכל מקרה תקף רק ל-3 שנים ולכן אם הקשיים ימשכו תצטרכו לעשות אותו בהמשך.
אבחון דידקטי עד כמה שידוע לי אין דרך הקופה (אבל אני לא בטוחה בזה), אפשר לעשות במקומות כמו ניצן (יש עוד כל מיני מכונים כאלו), או באופן פרטי.
אם תרצי, את יכולה לשלוח לי מסר עם האיזור ואני אראה אם אני מכירה מאבחנת מומלצת.
 

נעמולה

New member
הסביה לאבחון זה פער בין הכתב לבעל פה

קשה לו לכתוב מסודר. קשה לו להביע את עצמו בכתב כמו שהוא מתבטא בעל פה. הוא מאוד מאוד נבון אבל הוא שונא לכתוב. יש לו שגיאות כתיב חמורות שלא משתפרות (השבוע קלטתי באחת העבודות שהוא כתב אבא=הבה והוא לא מבין מה לא בסדר)
אני חושבת שהאבחון הוא דידקטי כדי לתת מענה לקושי , אם וככל שהוא קיים, ברמת השיפור של הכתיבה

אני כבר שולחת לך מסר.
 

Tangled

New member
זה בדיוק המקרה לאבחון דידקטי

והעזרה לילד לאחר האבחון תהיה בהוראה מתקנת כדי שיתגבר על שגיאות הכתיב ועל קשיי הכתיבה.

דברי איתי.
 
אם אכן זה מקור הקושי, אבל יתכן שהקושי בכתיבה

לעונת ההבעה בעל פה נעוץ במקור לאו דוקא לימודי אלא רגשי למשל (אני נונתת דוגמה כללית ממש לא ספציפי לילד של נעמולה שאני לא מכירה) ולכן לעיתים הזווית הפסיכולוגית יכולה לסייע
 
למעלה