שרשור רפואי

Twizzzler

New member
ממש פשוט...(טוב, בערך)

אם את סובלת באופן קבוע ממיגרנות, ומה שאת מתארת כאן זה ממש דומה למה שלי יש כשיש לי מיגרנה= גם אצלי היא נמשכת לפעמים 3-4 ימים, הכי פשוט, לפחות לטווח הרחוק, זה ללכת לנוירולוג בקופה, לתאר לו את המיגרנה שלך, ולהצטייד בכדורי הפלא שנקראים- ריזלט. אצלי לא חשוב כמה ההתקף קשה (הקאות וכו') תוך חצי שעה מהרגע שאני לוקחת את הכדור- אני מרגישה כמו בן אדם חדש.
ובכל מקרה, תרגישי טוב..ותזכרי, שאופטלגין זה כדור שהוא אסור במדינות רבות, ואדוויל עלול לגרום לך לצרות גדולות במערכת העיכול, כך שבהחלט לא הכי מומלץ.
 

Tangled

New member
יש לי מגירנות אחת לחצי שנה ככה

ושרדתי אותן עד כה עם הכדורים הסטנדרטיים יותר. אני צריכה לבדוק אם זה כדור שלא מייבש חלב, כי רוקסט שעוזר מאוד לכאבי ראש לא מומלץ למי שמניקה.
 

Nadia11

New member
וסת מהגהינום

PMS מטורף עד עשרה ימים קודם עם כל הקריזות והקריסות...
חוסר ריכוז ובלבול.
נדודי שינה קשים לאורך ימים לפני הוסת ונמשכים לתוך ימי הוסת. לפעמים אני לוקחת כדור כדי לישון כבר איזה לילה אבל זה פתרון מאוד חלקי שמשלמת עליו מחיר למחרת גם.
השתנה מרובה מאוד לאורך היום והלילה ופעילות יתר גם ב"מספר 2".
כאבים בבטן ובגב התחתון עוד לפני הדימום, שמצריכים משככי כאבים כמה פעמים ביום.
דימום חזק וכואב שאפילו אופטלגין לא מצליח לשכך.
לא משתמשת בטמפונים ובד"כ "מרוקנת" בשירותים, עם תחבושות רק לגיבוי, כך שמכירה את שיטת המודעות והכל. הבעיה שבלילה חייבת להתרוקן המון ויורדת לשירותים בלי סוף.

אני בחוסר תפקוד של ממש, הצילו!
החודש היה מחריד במיוחד אבל זה רע מאוד כל חודש מאז ומעולם.
עברתי קיסרי לפני יותר משנתיים ויש לי תחושה שמאז הכאבים החמירו אבל כאמור תמיד היה די רע.
מה עוזר לכן לעבור את השבועיים האלה כל חודש?
 

ליאת +

New member
דיקור סיני

נחשב ליעיל מאוד לוויסות ההורמונאלי- במקומך הייתי פונה בהקדם.

(בהנחה שאין בעיה רפואית שזוהתה)
 
אני לא חושבת שזה קשור לקיסרי

יותר לגיל...
בכל אופן הכל נשמע מוכר מאוד.
לענייני האלף קימות בלילה - קני את הכוסית הרב פעמית - מון קאפ, כוס פות או החברות האחרות. אני משתמשת בזה רק לשני הלילות הכבדים. מאפשר לישון לילה שלם בשקט.
וחוץ מזה, את יכולה לקבל את מה שאני אומרת או לדחות, לדעתי שווה לנסות: הדבר היחיד שעזר לי להפחית את רמת הכאב ביממה הראשונה הוא הפסקת מוצרי החלב. עוד לפני שהפסקתי לגמרי, נמנעתי מלאכול חלב ומוצריו בימים שלפני הוסת ובמהלכה, מה ששיפר פלאים את המצב. לא רוצה לדעת מה יש בחלב שאנו צורכים, אבל יש לזה כנראה השפעה...
ענין נוסף - פעילות גופנית. שנים רבות נמנעתי לחלוטין מפעילות גופנית בימים הכבדים, מתוך תפיסה של "למה להכביד על הגוף והנפש בימים האלה". בפועל, ההיפך הוא הנכון - הפעילות הגופנית משככת כאבים באופן טבעי, אני לא אומרת שתרוצי מרתון, אבל הליכה של 45 דקות תעשה פלאים, היא גם מונעת את אפקט ה"תפיסה של כל הגוף" מהסמי-צירי לידה האלו.
ואחרון חביב, נסי לרוקן כמה שאפשר בשירותים, את אומרת שאת כבר יודעת את זה אבל אני חוזרת לטובת מי שלא, זה משחרר חלק גדול מהלחץ.
ואולי הכי חשוב - מנטלית - לזכור שכשזה יפסק נתגעגע לזה...
 
למעלה