ibm X22

lsshay

New member
ibm X22

אם אפשר לקבל סקירה על הנייד הזה ? בעיקר מאנשים שעובדים איתו ....אני עומד לרכוש ורציתי לקבל חוות דעת תודה מראש, שי
 

ש.פ.ד

New member
תלוי בך ובמחיר:

הנה קישור שיעניין אותך - מדובר שם ב- X24 שכל ההבדל בינו ובין ה- X22 הוא דור מתקדם (טיפה) יותר של מעבדים. כל מה שנכתב שם רלוונטי גם לך, רק קח בחשבון שה- 22 יהיה עוד יותר חלש ומוגבל (P3 766-800). שים לב למצב הסוללה. היא קריטית ליכולת המחשב ויקרה להחלפה!
 

lsshay

New member
מה אני צריך מנייד

הצרכים שלי הם אינטרנט ואופיס קצת - ה-22 שמור מאד ...מרופא :) עבדתי עליו קצת והתחושה שלי היא שהDESKTOP שלי -P4 יותר איטי ממנו. על שניהם יש XP ויש לי תחושה טובה לגביו- הסוללה שלו חדשה כך שגם זה לא בעיה
 

ש.פ.ד

New member
אז תהנה ../images/Emo45.gif

רק שתי הערות: א. אני ממליץ בחום שתתאפק ותתקין על הנייד Win2000. זו מערכת הפעלה הרבה יותר קלה, ועם כל נוחות ה- XP, מחשב המבוסס P3 יפעל אתה הרבה יותר טוב. ב. אין שום סיבה בעולם שדסקטופ מבוסס P4 (תקין) יפעל טוב יותר מנייד מבוסס P3. בדוק מה הבעיה של הקבוע שלך, נקה אותו מוירוסים ורוגלות, ואולי גם פירמוט "קטן" יעשה לו טוב בנשמה...
 
למעלה