אז תהנה ../images/Emo45.gif
רק שתי הערות: א. אני ממליץ בחום שתתאפק ותתקין על הנייד Win2000. זו מערכת הפעלה הרבה יותר קלה, ועם כל נוחות ה- XP, מחשב המבוסס P3 יפעל אתה הרבה יותר טוב. ב. אין שום סיבה בעולם שדסקטופ מבוסס P4 (תקין) יפעל טוב יותר מנייד מבוסס P3. בדוק מה הבעיה של הקבוע שלך, נקה אותו מוירוסים ורוגלות, ואולי גם פירמוט "קטן" יעשה לו טוב בנשמה...