i see dead peoples!!
אהלן לכולם... שוב אני בביקור החודשי שלי בפורום... הפעם אני רוצה לספר לכם על איזה משהו מוזר שקורה לי ממש ממש עכשיו... הרדיו שלי דולק על גלגלץ (חכו, זה עדיין לא הדבר המוזר
), ופתאום יש חדשות.. באמצע החדשות אני מתחיל לשמוע רעשי רקע מעצבנים כאלה, כאילו מישהו מנסה לעלות להם על הגל.. פתאום, אני שומע ציפצוף כזה באוזן ימין שלי.. שמעתי פעם איזה מרחף אחד (מהשרוטים האלה שמאמינים באנרגיות ודברים כאלה... אהלן שבז
) שאמר שהציפצופים האלה הם בעצם אנשים שמנסים להגיד לך משהו, וצריך ריכוז אדיר בשביל לשמוע מה הם אומרים... אז בגלל שהייתי ליד המחשב, ולא עשיתי שום דבר מיוחד, התחלתי להתרכז בזה.. הציפצוף נהיה יותר ויותר עמוק.. ממש מחריש אוזניים כזה.. וברקע עדיין יש את ההפרעות בשידור בגלגלץ בזמן החדשות... בינתיים הציפצוף הפסיק, אבל ההפרעות ברדיו המשיכו, בזמן החדשות. הסתיימו החדשות, ואיך שהתחיל שיר, ההפרעות הסתיימו. התקרבתי בשביל לנסות לבדוק מה הייתה הבעיה, ופתאום אני שומע שוב הפרעות... החלטתי לכבות את הרדיו בינתיים, ולכתוב על זה בפורום פה... ועכשיו, המחשב שלי מתחיל קצת להשתגע... ואוזן ימין שלי (זאת עם הציפצופים) מאוד חמה עכשיו.. זהו... וזה סיפור אמיתי - שקרה לי לפני מקסימום דקה!
אהלן לכולם... שוב אני בביקור החודשי שלי בפורום... הפעם אני רוצה לספר לכם על איזה משהו מוזר שקורה לי ממש ממש עכשיו... הרדיו שלי דולק על גלגלץ (חכו, זה עדיין לא הדבר המוזר