i see dead peoples!!

ליטן א

New member
i see dead peoples!!

אהלן לכולם... שוב אני בביקור החודשי שלי בפורום... הפעם אני רוצה לספר לכם על איזה משהו מוזר שקורה לי ממש ממש עכשיו... הרדיו שלי דולק על גלגלץ (חכו, זה עדיין לא הדבר המוזר
), ופתאום יש חדשות.. באמצע החדשות אני מתחיל לשמוע רעשי רקע מעצבנים כאלה, כאילו מישהו מנסה לעלות להם על הגל.. פתאום, אני שומע ציפצוף כזה באוזן ימין שלי.. שמעתי פעם איזה מרחף אחד (מהשרוטים האלה שמאמינים באנרגיות ודברים כאלה... אהלן שבז
) שאמר שהציפצופים האלה הם בעצם אנשים שמנסים להגיד לך משהו, וצריך ריכוז אדיר בשביל לשמוע מה הם אומרים... אז בגלל שהייתי ליד המחשב, ולא עשיתי שום דבר מיוחד, התחלתי להתרכז בזה.. הציפצוף נהיה יותר ויותר עמוק.. ממש מחריש אוזניים כזה.. וברקע עדיין יש את ההפרעות בשידור בגלגלץ בזמן החדשות... בינתיים הציפצוף הפסיק, אבל ההפרעות ברדיו המשיכו, בזמן החדשות. הסתיימו החדשות, ואיך שהתחיל שיר, ההפרעות הסתיימו. התקרבתי בשביל לנסות לבדוק מה הייתה הבעיה, ופתאום אני שומע שוב הפרעות... החלטתי לכבות את הרדיו בינתיים, ולכתוב על זה בפורום פה... ועכשיו, המחשב שלי מתחיל קצת להשתגע... ואוזן ימין שלי (זאת עם הציפצופים) מאוד חמה עכשיו.. זהו... וזה סיפור אמיתי - שקרה לי לפני מקסימום דקה!
 

shabaz

New member
אומרים שכאשר יש´ך צפצוף כזה

אז חייזרים מדברים איתך... אתה אחרי זה אמור להגיע למקום עם אור לבן לפי מה שאומרים... אני לא מאמין בקראפ הזה... ואז מה? יא חתיכת שמ**!! אתה מקלל את דודים שלך?! (ליטן יודע על מה אני מדבר...)
 

Zipadidoda

New member
אוי לך אם אתה עונה על זה ב

"אז מה אתה רוצה שקל?" :))) אבל כשקראתי לך את ההודעה על החייזרים היה לי דה זה וו מוחלט ... ואשמח לחמש שקל כדי לקנות פיתה עם צ´יפס
 

shabaz

New member
אולי חייזרים חטפו אותך ועשו

לך החדרה רקטלית (כל הזכויות שמורות לשריר)... "אז מה אתה רוצה? כפה? בעיטה? בבון מצופה שוקולד?" ככה אומרים את זה!!!
 

UpTown~Girl

New member
אלעדוש.....

למה אתה לא באייסיקיו? בושה לך!!! (בדיחה פרטית) החדרה רקטלית??? פששש...מעניין...
 

Zipadidoda

New member
אולי

הם באמת עשו... ואל תשכח שוקולד סויה! כי אני שונא חרובים ומריר ואני לא אוכל חלב
 

Nightwish-boy

New member
חייזרים שעושים החדרה רקטלית?!

בושה! אילו דברי כפירה ושקץ!!!!!!! צריך לשלח בהם את אריאל זילבר שליט"א! ((((((:) שלך דור
 

yariv~2

New member
נו ו.. מה העניין? לי זה קורה

הרבה פעמים זה פשוט "הפרעה בשידור" מה שקורה הרבה פגלל הערוצים הפיראטיים, אז אם אנשים רוצים להגיד לך משהו.. ניראה שהם פשוט יקפצו לביקור..
 

שריר

New member
החדרה רקטלית מענין???????

עדי כנראה לא מודעת לזה שרקטלי בא מרקטום רקטום בא מתחת את יודעת מה זה לקבל בתחת את תתעלפי אחרי ס"מ אחד ותתעוררי עם תחת גדול פי 2 ממה שיש לך
 
למעלה