Hurricane... נובמבר 2021 – סיכום חודשי 👇🐥🍂🎉🌪️🔑🌴🐡🌠🏡🌉🌄🗿

מילי08

Well-known member
אגב, שבוע שעבר הייתי במסיבת יום הולדת 21 של בת הזוג של אחיינית של השותפה שלי. והיא בת יחידה אז עשו לה מסיבה ממש מושקעת וזה. ואין לה כנראה משפחה מורחבת ממש גדולה כי רוב המוזמנים היו מהמשפחה של השותפה שלי (כלומר, המשפחה של בת הזוג של ילדת היומולדת) אבל שתיהן עובדות באין&אאוט אז הן הזמינו כל מיני חבר'ה מהעבודה שלהן וזה בעיקר מלא טינאג'רים וכאלה בתחילת שנות ה-20 שלהם. אז כמובן שהם שמו מוזיקה ממש גרועה ורועשת והחלטתי להשתלט על הטלוויזיה בפנים באיזשהו שלב ושמתי להם את השיר הזה של נועה קירל ואז אחד הילדים האלה קולט אותי רוקדת ומבסוטה מהחיים והוא עושה לי כזה "וואו איי לייק!! מי זאת?" אז ניסיתי להגיד לו איזה 7 פעמים "נועה קירל" ומסתבר שהשם משפחה שלה ממש קשה להגייה לאמריקאים כי הם הצליחו לעוות אותו ב-20 גרסאות שונות. אבל אחרי איזה דקה שהוא ממשיך לשמוע את השיר ולצפות בקליפ/בי רוקדת כמו פרחה מהשכונה מהתלהבות הוא החליט שהגיע הזמן לגזר הדין והוא כזה "איי לייק יו, וואטס יור ניים?" והרגשתי בעננים שאיזה ג'ן זי חשב שאני מספיק מגניבה. וחשוב לציין שהוא גיי אז הוא לייק אותי בזכות זה שיש לי אישיות מהממת וטעם משובח ולא בזכות הבובז שלי. שזה לייק הרבה יותר נחשב
:-D
קודם כל לקח לי זמן להבין של מי היומולדת. בסגנון ההסבר של - אח שלו, אמא שלו, דודה שלה, הבת שלה, החבר שלה- אז הוא היה איתי בצבא :-D
חוץ מזה מה זה ג'ן זי? אה, רגע הבנתי תוך כתיבה gen Z. אני כבר לא עוקבת אחרי כל הדורות האלה
אבל הכי שווה שהוא חשב שאת מגניבה |רוק| :-D
פשוט הרבה פעמים אחרי העבודה כשאין לי כוח לחיות הבוסית שלי משדלת אותי לבוא אליה לארוחת ערב. ומי אני שאגיד לא לאוכל שמישהו אחר מבשל?:-P:
היא כזאת חמודה הבוסית שלך. ואת מלכלכת עליה ככה
האמת שזה קטע כי בהתחלה חשבתי שמין הסתם מאותה סיבה שרשמת למטה ואז חשבתי לעצמי שלנשים "מותר" לחפצן. אבל נגיד אני זוכרת שבטוויטר נשים ילדות תמיד היו מחפצנות את כל הדמויות הנשיות במאה (במיוחד את לקסה) ואומנם גם אני ידועה בחיפצון המוגזם שלי, אבל החיפצונים שלהן גרמו לי אפילו להרגיש לא בנוח.
אז נראה לי שהבעיה היא בחיפצון הנשים עצמן ולא במי מחפצן אותן.
יש בזה משהו. ביזוי שמושרש בנו כלפי נשיות
אני אוהבת ארטיק לימון מילדות.
כשהיה מגיע לרחוב שלנו אוטו גלידה תמיד היתי קונה ארטיק לימון
נכון, קרטיב לימון זה החיים
אוי, איזו אכזבה. לא ציפיתי ממך. תיכף תגידי שאת גם מצדדת בופלים לימון 8-{
חוץ מזה כשאני הולכת ברחוב ורואה כלב אני אוטומטית עוברת לצד השני של המדרכה בלי לשים לב בכלל. וגם כל פעם ששותפה שלי מביאה איזה כלב הביתה לשמור עליו אני נכנסת הביתה בחרדה כי אני לא יודעת אם הכלב יריח את זה שאני לא אוהבת אותו ויתקוף אותי. הייתה כלבה אחת כבר שממש שנאה אותי וכל הזמן נבחה עליי בהיסטריה והייתי בטוחה שהיא תהרוג אותי. שותפה שלי הייתה צריכה לשים אותה במקלחת שלה בזמן שהייתי בסלון/מטבח כי לא הרגשתי בנוח (והיא גם לא הפסיקה לנבוח באכזריות) וכל הזמן פחדתי שהיא תשבור את הדלת ותבוא לתקוף אותי
|נחמה|. באמת לא נעים בכלל
לא היו לנו אתגרים מפגרים של לנסוע ברכבת ולחלק סטירות לקשישים. ולא היינו זורקים שולחנות או כיסאות על מורים. הנוער של היום זה נוער פח חסר חינוך.
יש אתגר לחלק סטירות לזקנים?! וואי, האנושות צריכה להיכחד כבר
אני מודה שגם לי קרה כמה פעמים שטעיתי אפילו עם ווייז. יש כל מיני מצבים שלא ברור לאיזו פניה הוא מתכוון. למשל אם הכביש מתעכל ימינה אבל גם יש פניה ימינה או יש ישר שנראה כמו ימינה. ולפעמים הכביש פשוט מתפצל ואתה אמור להמשיך ישר אבל לא ברור איזה ישר. וזה גם בעייתי במיוחד כי כשאתה בנסיעה אין לך זמן לבדוק בדיוק את המפה שהוא מציג.
כן , זה מעצבן. יש אפליקציה שהפסקתי להשתמש בה כי וויז קלילה יותר, אבל שם הראו בצורה מאוד ברורה מתי צריך לפנות. נדמה לי שבאחד העדכונים, ובאיחור של שנים, וויז גם הכניסו את זה
[לגבי התוכנית של ליון לחיות עד מיליון]
את ראית את האורך של פרקים של Critical Role?
:-D נכון
בקיצור - דילן ניסתה להרוג אותי עם פמוט בספרייה. אני רק הגנתי על עצמי.
:-D אני לגמרי רואה את זה קורה
כמובן שטיק טוק זה עדיף על פייסבוק. כמעט הכל עדיף על פייסבוק, אבל טיק טוק זה באופן כללי דבר נחמד. מטופש מאוד, אבל נחמד. הדבר הכי "נבזי" שאומרים שבא משם זה כשקמה שם תנועה של צעירים שהזמינו כרטיסים לעצרת של טראמפ ואז לא הלכו כדי שיהיה לו קהל ריק.
נראה לי שמשם מגיעים כל האתגרים המטופשים האלה. וזה גם גורם לכולם להעלות מלא סרטונים ממש מיותרים.
אבל הסיפור על העצרת של טראמפ מעולה ויצירתי :-D
אני חושב שאין ברירה אלא לגלות מי אתה באמת ואז להתחיל לתחקר את כל מי שאתה מכיר לגבי תקרית מלפני יותר משלושים שנה.
אולי נעשה פודקאסט על החקירה.
נקרא לו Only Embarrassing Stories In The Forum
:-D
אגב, בעקבות החדשות על פול ראד בדקתי היום מי הזוכים הקודמים של התואר האיש הסקסי בעולם ואני לא רואה שכריס אוונס אי פעם זכה.
אם יש סימן לכך שהאנושות דפוקה זה הסימן.
זה בהחלט סימן ברור. אבל איזה חדשות על פול ראד?
שיהיה ברור - אם יש ספינה ואני רואה עליה את ליאונרדו דיקפריו של תקופת הטיטניק אז אני עולה עליה ולא אכפת לי שאין עליה מספיק סירות הצלה.
(אני אולי אפילו אתחיל לעשן)
:-D
יפה שאתה תמיד מזכיר לנו שהטעם שלך הוא ילדים שדופים
באמת מוזרים קרטיב לימון זה באמת טעים (מעדיפה קולה אבל גם לימון זה טוב)
עוד אחת... :-/ חוץ מהקרטיב קולה שהוא סבבה
אמנם אני אוכלת בשר אבל אני מאד רגישה להרג של חיות בסדרות וסרטים למשל. כאילו תהרגו את כל האנשים לא אכפת לי אבל אל תגעו בכלב!!!!
כנ"ל. מכירה את זה?

מממ לא לא ממש. כמו כל רשת חברתית יש שם הרבה רעל. וכמו בטוויטר רובו נמצא בתגובות.
לא רק רשתות חברתיות. בכל מקום שאפשר להגיב (חוץ מהפורום הספציפי שלנו) יש מלא רעל של אנשים דוחים
אני צריכה שכל שירותי הסטרימינג שלי יתחילו לרשום לי מה ראיתי. ולא מתוך נגיד 20 סדרות שסיימתי, לשאול אותי אם בא לי לצפות שוב באיזה 4 מתוכן|שפם| אני רוצה שכל סדרה שאני מסיימת תיכנס לקטגוריה של "כל הכבוד לך את חסרת חיים סיימת עוד סדרה" שאני אקבל איזה מדבקת חייכן וירטואלית או משהו. כאילו, עם כל הכבוד לשיטת הפתקים של מילי, למה אני צריכה לעשות הכל ידנית?!
נכון!!! שלפחות יתנו לנו קרדיט על זה. אנחנו רק נותנים ונותנים (כסף וזמן) ולא מקבלים הכרה ראויה.
בוא נבהיר משהו- אם אני אי פעם ארצה להרוג אותך- אני אצליח. אין לי מה "לנסות" אני לא עושה דברים halfway|שפם|
:-D
כן אבל השיר על מרלין עדיף פי מיליון מהגרסה על דיאנה.
ממש. הגרסה על דיאנה היא בעיקר מסחטת דמעות
כי זה מעולה לעקיצות גירויים או כוויות. ובמשחות של הארץ שמים סטרואידים אז הן חזקות יותר ופה התינוקות רכרוכיים אז המשחות שלהן לא עושות כלום.
אני נורא רגישה לשמש וכל פעם שאני יוצאת ויש בחוץ 90+ מעלות נהיית לי גירוי כזה ואדמומיות בידיים (בגלל זה אני לובשת כמעט תמיד ארוך ואני שונאת קיץ) והמשחה לתינוק הכי עוזרת.
+אגב, כי דיברנו על זה מתישהו בשרשור הקודם נראה לי|תוהה| את שותפה שלי עקצה דבורה לפני איזה כמה חודשים והיא הייתה היסטרית כמו התגובות שלך לאפשרות של להיעקץ ע"י דבורה:-D נתתי לה למרוח את המשחה לתינוק (אחרי שהיא צווחה בהיסטריה איזה רבע שעה) ובאותו רגע היא הפסיקה עם הדרמה שלה (אז תשמרי לך גם אחת קרוב אליך למקרה שאיזה דבורה תחליט לשבת עליך:-P:)
חחח
אבל וואלה, לא ידעתי ולא ניסיתי
וחוץ מזה הוא גם ביסס את הסדרה על סרט שהוא כבר עשה לפניה באותו השם, ועם אותו הקונספט. אין דמויות משותפות בין הסרט לסדרה (לפי מה שזכור לי), אבל זה אותו קונספט והסרט גם דיי מגניב. חוץ מזה הוא גם ביים את ג'וג'ו ראביט שהיה סרט מופלא בעיני וסופר מומלץ למי שטרם ראה. הוא גם משחק בו.
|כן|
את גוג'ו ראביט ראיתי לא מזמן ביס. לא ממש מההתחלה. באמת סרט מיוחד. החבר שלו השמן היה הברקה ליהוקית. ממש חמוד
חחח.. לא צריכה את הפורום בשביל הדברים הדברים האלה, יש מספיק דברים אחרים בחיים האמיתיים שמועודדים אותי לזה.
|נחמה| אבל תישארי איתנו כאן. יש צחוקים וזה.
ותמיד את יכולה לכתוב לנו שירים
 

Lion_Heart

Well-known member
אוי, איזו אכזבה. לא ציפיתי ממך. תיכף תגידי שאת גם מצדדת בופלים לימון 8-{



עוד אחת... :-/ חוץ מהקרטיב קולה שהוא סבבה
אני לא מצטער כלל, קרטיב לימון זה החיים עצמם, ואני עוד זוכר שהיו קוראים לזה "אסקימו לימון"
בקשר לוופלים לימון...אכלתי בזמנו דברים גרועים יותר שאת שמם אייני זוכר
 

מילי08

Well-known member
קצת אירוני שסדרה בשם האמריקאים עוסקת באנשים שהם למעשה לא אמריקאים
(אני הראשון שעושה את האבחנה הזאת, נכון?)
כבר גלגלו לך עיניים נכון?
נראה לי שבשרשור הזה שברנו שיאים של גלגול עיניים לניק :-D
(כמובן שבמקרה כזה החברה תתפרק לשבטים שמונהגים על ידי אדוני מלחמה. התוכנית שלי היא להיות אחד כזה כדי שאני אהיה חזק מספיק כדי להחזיק משרתים שכל הזמן ינופפו עלי רוח) (אני שכחתי את המילה לדבר הזה שמנפנפים...) (יש סיכוי שעד מחר בבוקר אני אאבד כל יכולת לתקשר)
(אה אוקי, מניפה. אזאקת שווא)
:-D
והייתי קוראת דיונים על הנושא בכל מיני קבוצות, דיונים שרק בילבלו אותי ותיסכלו אותי כי אפשר לספר את הסיפור בכ"כ הרבה דרכים שיתארו רנטיב שונה לגמרי. זה קצת הורג אותי שאני לא יודעת את התשובה, סתם מתוך הרצון הטהור פשוט לדעת מה נכון במאה אחוז ומה לא. אבל זה כנראה לא יקרה א פעם (יחד עם חוסר הידיעה שלי אם מייקל ג'קסון פדופיל או לא, עוד יש לי ספק לכאן ולכן ואני לעולם לא אדע).
|כן| |כן| מבינה את התסכול
את מסוכרנת בערך כמוני. ואני ממש לא מסוכרן.
הבוס שלך עדיין לא פיטר אותך? אבל איימתי עליו.
כן.. מצבי הולך ומחמיר כאן. שרשורים שלמים שאני צריכה למצוא זמן אליהם :-(
לשותפה שלי יש אובססיה לפמפקין פאי (כמו בערך כל האמריקאים) אז מידי שנה כשאני מרגישה מספיק נחמדה אני מכינה לה אחד. ובגלל שאני לא אוכלת את הגועל הזה אני לא יודעת אם זה טוב או לא, או אם זה יצא במרקם שזה אמור להיות וזה. אז כל שנה אני מנסה מתכון אחר. שנה שעברה מצאתי איזה מתכון שהיה נשמע סבבה והיו בו כל מיני תבלינים שלא שמעתי עליהם מעולם. אז הלכתי לקנות ואז כשפתחתי אחד מהם (קרדמון) והרחתי. כמעט נחנקתי כי היה לזה ריק של הל ואז כזה מעוותת את הפרצוף ועושה לשותפה שלי "איכס, יש לזה ריח של הל" ואז היא כזה "Don't be silly Dylan, how would you know what hell smells like" :-D
ואז חשבתי לעצמי שאם לגיהינום יש ריח, זה בטוח ריח של הל
:-D :-D מזל שיש לך מלאי בלתי נדלה של סיפורים
סתם פריט טריוויה לא חשוב - הבחורה הזאת בקליפ שלו הייתה איתי בכיתה. [קליפ של עילי בוטנר ורן דנקר]
היתה לך כתה ממש מוזיקלית. גם מה שמה לה פאז ששמתי כאן לפני כמה חודשים למדה איתך
 

מילי08

Well-known member
ואבא שלי בן 75 ובריא מאוד (אם כי אני בספק אם אני אהיה בריא כל כך בגיל 75 כי הוא מאוד דואג לבריאות שלו)
טפו טפו טפו.
אני לא אמרתי שאנשים לא בריאים בגיל הזה. אמרתי עלי שזה יהיה לפני ההתדרדרות (שיכולה מן הסתם להיות גם בגיל 90, אבל זה מלא זמן לחכות)
אחלה שראית ואהבת, אבל יותר חשוב עכשיו שתראי את Eternals גם כי הביקורות עליה מאוד חלוקות וגם כי אני רבתי עם עדי|חזיר| על פרט מאוד קטן ואני צריך שתגידי לה שאני צודק. (או שהיא צודקת אם את רוצה לשקר ולגרום לה להרגיש טוב)
בעקרון זה יקרה, כי מארוול ואני חייבת. אבל באמת שלא בא לי לראות את אנג'לינה ג'ולי. שתתמקד באימוץ תינוקות ולא במשחק
צריך לבדוק מי זה... אה, השריף דווקא. אני מניח שהשחקן טוב, הוא פשוט עיצבן אותי.
ובבקשה אל תקראי לResident Alien בשם המתורגם הגרוע שלה.
השם בעברית הוא כשאין לי כוח להפוך מקלדת...
קורי ריינולדס- השריף באמת היה מעצבן, אבל מעצבן בצורה טובה ובגלל זה אהבתי אותו
אבל הרגע אמרתי לך לא לקרוא לזה "תושב חוץ". נשמע לי מוכר, אבל מי אמר את זה?
(הציטוט שלי מ Resident Alien) הארי ונדרשפיל
אני לא יודע איך הולך לך עם זה. אני מרגיש שאם אני רוצה שזה יקרה לי אני צריך להפסיק לצפות בטלוויזיה לחלוטין.
בדיוק. וזה לא הולך לקרות. צריך פשוט עוד סגר כדי שאפשר יהיה להישאר בבית בלי נקיפות מצפון
תכלס הכוונה היא כמעט תמיד לסדרות שיש להם בערך 22 פרקים לעונה
כן, אבל מי זוכר מתי יצא כל דבר..
וכן, כט בנובמבר זה באמת מרגש (אפילו שזה נשמע כאילו עירבו תאריך עברי עם תאריך לועזי)
באמת עירבבו תאריכים וגם מדברים על זה לפעמים
חחחח זה באמת נשמע מתאים לליון.
"האתגר הוא מי מצליח להחזיק לזרוק את הפריזבי הכי רחוק, למה אתה שם אותו על הראש?"
"האתגר שלי הוא לייצב אותו על הראש"
:-D :-D
אז מה הסדרה עכשיו (התשובה היא באפי והיא מראש הייתה צריכה להיות רק באפי)
נכון, אבל ניסיתי לגוון. וגם, באיזשהו מקום, אני קצת שמחה שלא כולם ראו אותה כי ככה היא לא הופכת למפלצת חסרת ייחוד
בתי הקברות מלאות בחלקות ריקות של אנשים שהיו נקברים בהם אם דילן לא הייתה מעלימה את הגופות שלהם
:-D
זה לחלוטין משהו שצריך להגיד על המשפחה שלי כשאנחנו בקבוצה. ודווקא בני הנוער במשפחה הם אלו שמעירים לנו שאנחנו צועקים
תמיד בקבוצה אנשים מדברים בקול כדי שישמעו אותם. אבל אצל בני נוער זה צווחות בלתי נסבלות. כנראה משהו שקשור בקול שלהם שמשתנה. גם בנים וגם בנות :-/
מה? לא! כבר יש לך כנראה יותר מידי חיים מחוץ לפורום לפי ההעדרויות שלך
נכון :-( אבל לפעמים המציאות מתנגשת לי בבועה.
את לא יודעת את זה אבל כשקיבלת חיסון אז השתילו לך צ'יפ של פייסבוק
נכון. ומאז גם החלטתי שכולם אנשי לטאה ושכדור הארץ שטוח
the whole flat world (#בוראט2)


אוקיי, אני בדרך לסיים. יש תקווה!
 

מילי08

Well-known member
מה זה החוצפה הזאת? שיחזרו לעבוד מהבית!
בדיוק. ולחשוב שהיינו מתוסכלים מהקורונה ולא הבנו בזמן אמת את כל היתרונות שלה
תודה על העידוד להמשיך בתזונה הקלוקלת שלי:-D
עזבי, קלקלת את זה כשהכרזת שאת אוהבת קרטיב לימון.
הקשבתי לכם ואכלתי ככה השבוע. [גלידה בכפית מהקופסא]
נכון היה שווה?
תבינו אנשים הקורונה זה לא משהו של 2020. זה משהו של שנות ה20. אולי בשנות ה30 נוכל לשנות נושא.
חח, איזו נבואת זעם הבאת פה :-D
יכול להיות שבתור פורום הגענו למכסה של גברים חתיכים שמותרת
NEVER!
[לגבי ההצעה של לונה שבני נוער לא יצאו מהבית עד גיל 21]
יש אפשרות להאריך את זה ל40, כי ממש נחמד לי בבית.
לגמרי. ורק שתהיה הכנסה כלשהי כדי שלא נטריד את עצמנו בזוטות
עם מפה ברור שאפשר להתבלבל, אבל עם גוגל מפות זה לא אמור לקרות. לפחות לא אם אתה מסמן לאן אתה רוצה להגיע.
תודה! זה מעודד אותי כי כולם צוחקים עלי בסיפור הזה :-D
מה פתאום יש לה זמן לספרי פילוסופיה אבל בקושי מבקרת אותנו.
אני אשכנזייה אליטיסטית ידועה :-P:
כשיו שאני חושב על זה באמת היה לה מאוד דחוף למלא את הpit ההוא.
ומה באמת קרה למארק שהוא נעלם באופן כל כך מוחלט.
:-D עלית כאן על משהו
אני כבר העלתי את האופציה שהיא בכלל אישה בת 60 מבית שאן שעושה לנו קאטפישינג
חח. ברור B-| בגלל זה גם אף פעם לא חסרים לה סיפורים
רק עכשיו נכנעתי ובדקתי מה זה אניס
רק עכשיו גילית?!
אני זוכר שאיכשהו ראיתי בזמנו לפני 2008 כמה פרקים של הדוקטור השלישי...לא זוכר איך, פשוט נחרטה לי בראש סצנה שלו...שהייתי ממש ממש צעיר
בזמנו, כשהייתי ילד, בשנת תרפפו
דוגמה:

שרשור סוף חודש
יותר מידי הודעות

תחושת אין-אונים
:-D מלכה!!
וזה לגמרי מבטא את התחושה שלי כרגע :-D
אין המון מקרים כאלו בארץ, ואף אחד לא שנוי במחלוקת ומרתק כמו המקרה הזה.
נכון, אבל עד היום מקרים של ילדים שנעלמו ואין קצה חוט לגביהם. וגם יש לי עד היום סיוטים מכל מיני שחזורים של בשידור חוקר
(כן היתה לו שם יציאה אחת שנשמעה באמת רע שאישתו העניקה לו "ילדה בריאה", שהמילה "בריאה" מתפרשת לא טוב בהקשר זה, כאילו ילד חולה הוא ילד פחות שווה, ועל אחת כמה וכמה לאור העובדה שמאישתו הקודמת יש לו באמת ילד/ה חולים. אבל זה ברור שהוא לא התכוון לרע וזה מרושע בעיני לקטול אותו על זה.)
על זה גם אני שמעתי ובאיזשהו מקום אני מבינה את הכעס כלפיו. ניחא אם הורה לילדים שנולדו ללא בעיות בריאותיות כותב זה, אבל כשיש לך ילד כזה, ואם אני מבינה נכון מהסאבטקסט אז כריס גם פחות שם בשבילו, זה באמת נשמע קצת חסר רגישות
מקווה שיום אחד ובמהרה תרבות המיינסטרים תתאפס על האיזון הנכון, כלומר על WOKENESS אבל שפוי והגיוני.
אמן. שפיות זאת הדרך
הקטע עם היציאה של כריס פראט על הבת הבריאה שלו היא לדעתי לחלוטין הזויה לאור הבן שלו.
הוא צריך להיות אידיוט לחלוטין בשביל לא לקלוט איך זה נשמע, והבן שלו כבר גדול מספיק כדי שיקרא את זה בעצמו.
אבל אני מאוד מקווה שזה בגלל שהוא אידיוט לחלוטין ולא קלט איך זה נשמע כי אחרת זה אומר שהוא פשוט אדם קצת נוראי.
בדיוק
(כחלק מהמצב המוזר אצלי בעבודה זה יוצא שמשלמים לי כרגע די הרבה כסף על לא לעשות כלום. אז סופסוף יש לי קצת זמן להתעדכן פה.)
מזל שיש חצי כוס מלאה!
הזכרתם לי את זה :-D
[שיר מתוך flight of the concords]
הם מעולים. סטלנים חמודים והזויים. צריכה לחזור אליה מתישהו
ופל לימון זה הופל הכי טעים!
די, כבר אין לי מה להגיד עליכם. אנשים מוזרים עם טעם מחפיר
רגע... מה?! :-D ובשביל מה את מחזיקה צבא של חתולים בבית? תסבירי להם שלטפל בחרקים זה התפקיד שלהם.
הסתומים האלה עסוקים בעצמם ומשאירים לי את העבודה הקשה
(למשל פרק חג ההודיה הטוב ביותר אי פעם בעולם - Pangs של באפי)
|כן||!||כן||!||כן||!|

ולי ויש מסמר לטבלאות. בואי נבנה אחת ביחד
(זה העונש על מה שאמרת)
חחח, הו ניק
הכי מעצבן זה כשמישהו מחבר לאוטובוס פצצה שמכוונת ככה שהיא תתפוצץ אם האוטובוס יאט מתחת למהירות מסויימת ואז אתה וכל הנוסעים כלואים על האוטובוס ומישהו בטעות יורה בנהג אוטובוס ואיזו מישהי שלא מקבלת מספיק הערכה צריכה לנהוג באוטובוס. ואז עולים על כביש ריק שזה נחמד והכל עד שמגלים שחלק מהכביש חסר ומי לכל הרוחות בנה את הכביש הזה?
ושוב - חחח, הו ניק
אני לא מצטער כלל, קרטיב לימון זה החיים עצמם, ואני עוד זוכר שהיו קוראים לזה "אסקימו לימון"
בקשר לוופלים לימון...אכלתי בזמנו דברים גרועים יותר שאת שמם אייני זוכר
עליך אני לא מתפלאת :-D
סיימתי את עמוד 8
אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי בדרך הארוכה עד לכאן
שיט.. יש מצב שאתמול הספקת לסיים ועברת אותי?
לא! כל העמוד האחרון הוא תגובות שלי מה שאומר שסיימתי באופן רשמי לעבור על כל השרשור

 

Lion_Heart

Well-known member
בדיוק. ולחשוב שהיינו מתוסכלים מהקורונה ולא הבנו בזמן אמת את כל היתרונות שלה
לא! לקורונה אין יתרונות! העלמי קורונה!!!
עזבי, קלקלת את זה כשהכרזת שאת אוהבת קרטיב לימון.
מי לא אוהב?

בזמנו, כשהייתי ילד, בשנת תרפפו
אמ...טוב, מה שנכון נכון
עליך אני לא מתפלאת :-D
טוב שאני לא מאכזב


הו קרלטון! אתה הכי מאגניב!
 

didalf

Well-known member
נראה לי שאת יודעת שאני התשתי אותך.
אתה אכן מתיש אותי. ולא כי אתה צודק אלא כי אתה סתם נודניק.

אה הא! לא ציפיתי שאני אגיע לעמוד 7 ואראה את זה הא?
יאפ:-P:

אבל את יודעת שאין כמעט סיכוי שאני אגיע לסוף
ובכן זאת בעיה שלך. (אבל במקרה כבר גילית את התשובה לגבי התחפושת ההיא)

אם את בטוויטר כדי לקרוא מה הם כותבים אז את חלק מהבעיה
אני בטוויטר כדי לעקוב אחרי סלבס שאני אוהבת. לפעמים אני בכלל רואה צילומי מסך של טוויטר באינסטגרם.

וכמו שכר אמרתי, woke יכול להיות מעצבן, אבל זה עדיין טוב יותר מאשר להיות גזען, סקסיסט, הומופוב או כל דבר כזה.
בעקרון כן אבל הם לוקחים את זה למקומות כ"כ לא נכונים והורסים את הטוב שבזה.

שרשור סוף חודש
יותר מידי הודעות

תחושת אין-אונים
חחח יאאאא מרשים לונה כל הכבוד!!

אז כן, אני מסכימה אתכם שתרבות ה-WOKE עושה גם טוב וגם רע ויש אנשים מאוד דפוקים שמעוותים את המטרה והרעיון שלה לכדי משהו מגוחך ואפילו מרושע לפעמים. אבל גם מסכימה שהיא עדיפה על הצד השני.
מקווה שיום אחד ובמהרה תרבות המיינסטרים תתאפס על האיזון הנכון, כלומר על WOKENESS אבל שפוי והגיוני.
|כן|

(כחלק מהמצב המוזר אצלי בעבודה זה יוצא שמשלמים לי כרגע די הרבה כסף על לא לעשות כלום. אז סופסוף יש לי קצת זמן להתעדכן פה.)
נשמע חלומי:-D

אוקי אבל בשנת 5000 אנחנו הופכים להיות שיוויוניים
אולי, נראה איך תתנהגו

[לגבי הבונקר]
אבל אז צריך לאכול דברים מגעילים כמו שימורים וכאלו.
לעומת זאת אנשים זה אוכל טר
אוקי ניק נשאר מחוץ לבונקר לא משנה כמה מקום יש.

את יודעת איפה את עכשיו?
בבית.
כנ"ל. מכירה את זה?
חחחחחחחחח בול:-D

לא רק רשתות חברתיות. בכל מקום שאפשר להגיב (חוץ מהפורום הספציפי שלנו) יש מלא רעל של אנשים דוחים
נכון. אין עלינו|מאוהב|

בעקרון זה יקרה, כי מארוול ואני חייבת. אבל באמת שלא בא לי לראות את אנג'לינה ג'ולי. שתתמקד באימוץ תינוקות ולא במשחק
דווקא היא הייתה סבבה בסרט.

שיט.. יש מצב שאתמול הספקת לסיים ועברת אותי?
לא! כל העמוד האחרון הוא תגובות שלי מה שאומר שסיימתי באופן רשמי לעבור על כל השרשור

ווואו:-0

טוב, סיימתי להגיב להודעה 168
נתראה בחידון בתחילת דצמבר
מה זה? חוצפן!
לפחות תתייחס לאנשים שהגיבו לך ישירות אם אין לך כוח לעבור על הכל.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ברור!!!!!
וופל לימון זה הדבר|יאמי|
(הלכתי לטבול וופל לימון בתה [לא איכפת לי מה אתם אומרים, זה טעים])
הקאתי עכשיו בפה שלי קצת
מה זה? חוצפן!
לפחות תתייחס לאנשים שהגיבו לך ישירות אם אין לך כוח לעבור על הכל.
אני מנסה ליצור לי זמן וזה לא עובד.
אוקי ניק נשאר מחוץ לבונקר לא משנה כמה מקום יש.
מי שלא אוכל שימורים נשאר מחוץ לבונקר !
אבל כל הבני אדם מחוץ לבונקר הם רדיואקטיביים וזה הופך אותם ללא טעימים
וגם שימורים זה מגעיל
בעקרון כן אבל הם לוקחים את זה [תרבות הWOKE] למקומות כ"כ לא נכונים והורסים את הטוב שבזה.
בגלל אנשים שאומרים שלוקחים את זה יותר מידי והורסים את זה יפסיקו את זה לחלוטין ונאבד את הטוב
אני בטוויטר כדי לעקוב אחרי סלבס שאני אוהבת. לפעמים אני בכלל רואה צילומי מסך של טוויטר באינסטגרם
זאת הסיבה שאני באינסטגרם. פעם הייתי בטוויטר בשביל זה אבל הפסקתי.
ובכן זאת בעיה שלך. (אבל במקרה כבר גילית את התשובה לגבי התחפושת ההיא)
אין לי מושג על איזו תחפושת את מדברת. זאת הבעיה בשרשור הענק הזה שנמשך חודש שלם
אתה אכן מתיש אותי. ולא כי אתה צודק אלא כי אתה סתם נודניק.
צודק ולא צודק הם מושגים סובייקטיבים כשבפועל צודק הוא פשוט הנודניק יותר.
שיט.. יש מצב שאתמול הספקת לסיים ועברת אותי?
לא! כל העמוד האחרון הוא תגובות שלי מה שאומר שסיימתי באופן רשמי לעבור על כל השרשור

אני מתחיל לענות מהסוף לכיוון ההתחלה
על זה גם אני שמעתי ובאיזשהו מקום אני מבינה את הכעס כלפיו. ניחא אם הורה לילדים שנולדו ללא בעיות בריאותיות כותב זה, אבל כשיש לך ילד כזה, ואם אני מבינה נכון מהסאבטקסט אז כריס גם פחות שם בשבילו, זה באמת נשמע קצת חסר רגישות
לגבי האם כריס פראט פחות שם בשביל הבן שלו זה כבר אנשים עושים השערות לפי אילו תמונות יש באינסטגרם ואולי רמזים כביכול של גרושתו. נראה לי לא נכון לשפוט אותו על מה שלא יודעים. אבל הקטע של מה שהוא כתב על הבת הבריאה זה משהו שאי אפשר להכחיש.
רק עכשיו גילית?! [מה זה אניס]
אני עכשיו שוב לא זוכר. רגע בודק. זה צמח תבלין כזה?
חח, איזו נבואת זעם הבאת פה :-D
זה שהקורונה זה יהיה כל שנות ה20 זה לא נבואת זעם. אנ מנסה לא להקשיב לחדשות על זה אבל אני בכל זאת מודע לכך שאוסטריה אדומה, גרמניה בדרך ובמדינות דרום אפריקה יש וריאנט חדש ומפחיד. וזה תכף 2022.
עזבי, קלקלת את זה כשהכרזת שאת אוהבת קרטיב לימון.
תודה על החיזוק שקרטיב לימון נשמע כמו קינוח למישהו שלא מבין מה זה קינוח
בדיוק. ולחשוב שהיינו מתוסכלים מהקורונה ולא הבנו בזמן אמת את כל היתרונות שלה
הרבה מהיתרונות שלה הבנתי גם בזמן אמת. היה את החודש וחצי של שקט בבית. ואפילו עם זה שעבדתי מהבית ושנאתי את הזומים, עדיין היה כיף להיות בבית פשוט.
נכון. ומאז גם החלטתי שכולם אנשי לטאה ושכדור הארץ שטוח
the whole flat world (#בוראט2)
אנשים מסביב לעולם מתחילים להבין שהעולם הוא שטוח
(אני יודע שזה פחות מצחיק אם אני מסביר שזה בדיחה בגלל ה"מסביב" אבל מי יודע אם אני אוכל להגיב בהמשך בעניין אם לא תבינו)
נכון, אבל ניסיתי לגוון. וגם, באיזשהו מקום, אני קצת שמחה שלא כולם ראו אותה כי ככה היא לא הופכת למפלצת חסרת ייחוד
אני חושב שהייתי שמח יורת אם כולם היו רואים את באפי ואז תמיד יהיה אפשר לעשות רפרנסים
בדיוק. וזה לא הולך לקרות. צריך פשוט עוד סגר כדי שאפשר יהיה להישאר בבית בלי נקיפות מצפון
אז כמו שאמרתי - יש וריאנט כועס שמגיע מדרום אפריקה. אולי הוא יביא איתו סגר?
(על מי אני עובד? סגרים של ממש כבר לא יהיו לנו. בשביל עוד סגר צריך שמצב התחלואה והמוות יהיה כל כך גבוה שזה כבר יהרוס את הכיף מהסגר)
השם בעברית הוא כשאין לי כוח להפוך מקלדת...
אז כותבים רזידנט אליין
בעקרון זה יקרה, כי מארוול ואני חייבת. אבל באמת שלא בא לי לראות את אנג'לינה ג'ולי. שתתמקד באימוץ תינוקות ולא במשחק
אנג'לינה שם היא רק חלק מאנסמבל מאוד גדול
טפו טפו טפו.
אני לא אמרתי שאנשים לא בריאים בגיל הזה. אמרתי עלי שזה יהיה לפני ההתדרדרות (שיכולה מן הסתם להיות גם בגיל 90, אבל זה מלא זמן לחכות)
את זה כתבת בהקשר לזה שאני כתבתי שאבא שלי בן 75 ובריא מאוד.
אז כאילו כדי להוכיח את זה אבא שלי בילה את כל הלילה האחרון לבדו במדבר בלי טלפון, מים או אוכל וחולצה קצרה. (כי הוא נתקע עם חברים ברכב ויצא לנסות ליצור קשר עם אנושות ונגמרה לו הבטריה בחושך)
ן.. מצבי הולך ומחמיר כאן. שרשורים שלמים שאני צריכה למצוא זמן אליהם :-(
סדרות שלמות שאת צריכה למצוא זמן עבורן
כבר גלגלו לך עיניים נכון?
נראה לי שבשרשור הזה שברנו שיאים של גלגול עיניים לניק :-D
שיא של בדיחות מוצלחות שלי
|כן|
את גוג'ו ראביט ראיתי לא מזמן ביס. לא ממש מההתחלה. באמת סרט מיוחד. החבר שלו השמן היה הברקה ליהוקית. ממש חמוד
כן, הוא היה מצחיק
לא רק רשתות חברתיות. בכל מקום שאפשר להגיב (חוץ מהפורום הספציפי שלנו) יש מלא רעל של אנשים דוחים
מזל שלפחות אנחנו טובים. אולי צריך להרוס את כל שאר האינטרנט חוץ מאיתנו ואז שאנחנו נבנה את כל השאר מחדש
(זה בעצם קצת דומה לרעיון שיש בסדרה שראיתי לאחרונה)
יפה שאתה תמיד מזכיר לנו שהטעם שלך הוא ילדים שדופים
מה אני אגיד לך. אני ממש כנראה האדם הראשון שעלתה במוחו המחשבה שלאנורדו דיקפריו בסרט טיטאניק הוא חתיך
זה בהחלט סימן ברור. אבל איזה חדשות על פול ראד?
זה היה די ברור מהקונטקסט של מה שהגבת עליו - פול ראד נבחר לאיש הסקסי ביותר בעולם של שנת 2021 (במגזין פיפל, לא באיזו הכתרה של האו"ם)
נראה לי שמשם מגיעים כל האתגרים המטופשים האלה. וזה גם גורם לכולם להעלות מלא סרטונים ממש מיותרים.
אבל הסיפור על העצרת של טראמפ מעולה ויצירתי :-D
האתגרים המטופשים האלו עדיין עדיפים על רוב התוכן באינטרנט (שזה לא קשה)
יש אתגר לחלק סטירות לזקנים?! וואי, האנושות צריכה להיכחד כבר
לא שמעתי על דברים כאלו. כל האתגרים שאני ראיתי הם דברים קטנים וחמודים. אבל זה לא שאני נמצא בטיקטוק, אני רק נחשף לדברים משם באינסטגרם ושם אני רק רואה דברים חמודים (טיפשיים, אבל חמודים).


עכשיו סיימתי להגיב למה שבנתיים בעמוד 13
(שזה רק איזה עשר הודעות, אבל רובם של מילי והן הארוכות מהגלות)
 

Lhuna3

Well-known member
ברור!!!!!
וופל לימון זה הדבר|יאמי|
(הלכתי לטבול וופל לימון בתה [לא איכפת לי מה אתם אומרים, זה טעים])
|כן|אני מקנאת בך עכשיו כי אין לי וופל לימון בבית!
אל תקשיבי לחסרי בלוטות הטעם שמקיפים אותנו |חיבוק|

על זה גם אני שמעתי ובאיזשהו מקום אני מבינה את הכעס כלפיו. ניחא אם הורה לילדים שנולדו ללא בעיות בריאותיות כותב זה, אבל כשיש לך ילד כזה, ואם אני מבינה נכון מהסאבטקסט אז כריס גם פחות שם בשבילו, זה באמת נשמע קצת חסר רגישות
לגבי האם כריס פראט פחות שם בשביל הבן שלו זה כבר אנשים עושים השערות לפי אילו תמונות יש באינסטגרם ואולי רמזים כביכול של גרושתו. נראה לי לא נכון לשפוט אותו על מה שלא יודעים. אבל הקטע של מה שהוא כתב על הבת הבריאה זה משהו שאי אפשר להכחיש.
גם לדעתי לא נכון לשפוט לפי השערות כאלו, ולגבי המשפט המעוות שיצא לו עליה, עד שיהיו ראיות אחרות, אני מעדיפה תמיד להניח על אנשים שלא היתה להם כוונה רעה, אלא חוסר מודעות. תקראו לי תמימה ואולי אני כזאת, אבל ככה מעדיפה.
נשמע חלומי:-D
[שמשלמים לי על לא לעשות כלום] אז זהו שהייתי אופטימיות מידי והמצב הזה נמשך לא יותר מיום וחצי, ואז שוב התחילו לצפות ממני לעבוד בשביל הכסף :-[:-[:-[
אוקי ניק נשאר מחוץ לבונקר לא משנה כמה מקום יש.
:-D
הקאתי עכשיו בפה שלי קצת
אוי זה מהביטויים הכי בלתי נסבלים בעיני. אני יודעת שזה אמור לבטא גועל, אבל הוא עוד יותר מגעיל אותי מכל דבר שהוא מביע גועל כלפיו.
בבקשה בואו נמצא דרך אחרת לבטא את זה.

אני מנסה ליצור לי זמן וזה לא עובד.
קח:


בגלל אנשים שאומרים שלוקחים את זה יותר מידי והורסים את זה יפסיקו את זה לחלוטין ונאבד את הטוב
אני חושבת שדווקא חשוב לעצור כמה שיותר מהר את אלו שעושים את זה רע וקיצוני, כי זה מה שיגרום לנו להפסיק את זה ולאבד את הטוב.
אי אפשר להמנע מלהודות שזה קיצוני ומטופש כשזה באמת קיצוני ומטופש.
 

Lhuna3

Well-known member
זה שהקורונה זה יהיה כל שנות ה20 זה לא נבואת זעם. אנ מנסה לא להקשיב לחדשות על זה אבל אני בכל זאת מודע לכך שאוסטריה אדומה, גרמניה בדרך ובמדינות דרום אפריקה יש וריאנט חדש ומפחיד. וזה תכף 2022.
אז כמו שאמרתי - יש וריאנט כועס שמגיע מדרום אפריקה. אולי הוא יביא איתו סגר?
על מה הוא כועס?
וכן זה מצד אחד נשמע הזוי אבל גם מתחיל להשמע כמו תחזית אפשרית שזה ישאר כל שנות ה-20 (עדיין מוזר לי להגיד שזה שנות ה-20 עכשיו).
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
זה בדיוק מה שזה.
כט בנובמבר זה לא עירוב של תאריך עברי ולועזי. זה פשוט התאריך הלועזי, רק שבמקום לומר 29 אומרים כט כדי שזה ישמע עברי
לא מפרסמים את זה באינטרנט...רק הצעה
לא לפרסם את זה שהרגתי מישהו באינטרנט?!?
אבל אני צריך משהו תופס עין לאינסטוש
אם את זה לא הבנת אז יש לי חדשות בשבילך על קלארק קנט וספיידרמן
קלארק קנט הוא ספיידרמן?!?!?!?
אז למה הוא נראה כל כך כמו סופרמן?
איפה להתחיל? המון המון כסף, בריאות טובה, יכולת של טלפורטציה בטוחה+ כמה כוחות שיעבדו עם זה, אלמוות , כרטיס שנתי לדיסניוורלד ...יש עוד אבל, אין לי כח לחשוב על זה
כן על כל הדברים האלו. חוץ מהכרטיס לדיסניוורלד שאני אסתדר בלעדיו
(חוץ מזה שאם יש לי יכולת טלפורטציה אז למה אני צריך כרטיס?)
אני גם רוצה תעופה, ויכולת לחיות בחום או קור מוגזם.
שרשור סוף חודש
יותר מידי הודעות

תחושת אין-אונים
וואו, כל כך בקלות הצלחת לעשות כזה?
(או שאת כבר 24 שעות ללא שינה עובדת על זה?)
זה לקח לי 5 דקות גג.
(כחלק מהמצב המוזר אצלי בעבודה זה יוצא שמשלמים לי כרגע די הרבה כסף על לא לעשות כלום. אז סופסוף יש לי קצת זמן להתעדכן פה.)
מרשים מאוד. אולי את יכולה לעבור לעבוד בכתיבת הייקואים.
ואני שמח שיש צדדים חיוביים מהמצב בעבודה.
ופל לימון זה הופל הכי טעים!
גועל נפש
אני באופן רציני ב-100% ולחלוטין מפחדת שמכונת לחץ הדם תמחץ לי את היד. כלומר בטח לא תשטח לא אותה או תשבור עצמות, אבל כן שתמחץ אותי ברמה שתגרום לי נזק פיזי. ושוב, אני יודעת ברציונל שזה בדיקה בטוחה, אבל זה לא עוזר לי לא לפחד.
יש לי המון פחדים לא רציונליים. אבל הם על דברים שאנשים יחשבו או יעשו או שאני אחשוב או אעשה.
בעצם גם שאני אשרף בשמש או שאני אהיה צמא ולא יהיה לי מה לשתות (לכן אני נוהג לקחת איתי המון מים) - אבל אלו דברים שבאמת קרו לי.
דברים פיזיים שיקרו ליד שלי לעומת זאת... אין לי בעיה לדחוף את היד שלי בין דלתות מעלית כדי לעצור אותם מלהסגר גם אם זה ממש בשניה האחרונה, או להכניס את היד שלי לתוך מאוורר (המאוורר פשוט נעצר).
זה נשמע מוזר, עוד לא פגשתי מישהו כזה.
אני אף פעם לא פגשתי מישהו שאני יודע שהוא א-בינארי.
אה בעצם פעם אחת, אבל זה היה מפגש מאוד קצר ולא יצא לי לראות איך הוא/היא מגיב.ה למזגן.
פורומים בתפוז?🤷‍♀️
פורומים אחרים בתפוז :-0
קבענו. נפגשים שעה לפני הרצח בשער בית הספר כדי לתכנן את מבצע ההצלה.
(אני עכשיו מרגישה קצת אשמה שאנחנו מתבדחים על הנושא.)
אני כבר הרבה זמן מרגיש די רע לגבי זה שאנחנו מתבדחים בנושא. זאת הסיבה שאני לא רושם את השם שלה. כי בעיקרון מישהו יכול לעשות חיפוש גוגל על השם ולהגיע לשרשור הזה ואנחנו נשמעים די נוראיים.
*וקחי בחשבון שאני מרגיש רע לגבי זה כבר כמה זמן אבל אין לי בעיה להתבדח על קניבליזם.
בכל מקרה אני שמח שזה יהיה מבצע הצלה גם. אבל אני גם רוצה לחלק מטלות - מי מביא משקאות, מי מביא חטיפים (אל תדאגי, זאת לא תהיי את, לא אחרי שאמרת שאת אוהבת ופל לימון)
"העגלה הריקה" זה איך שהדתיים בישראל קוראים לתרבות החילונית.
ומסתבר שיש לזה מקור שלא הכרתי: https://he.wikipedia.org/wiki/משל_העגלה_המלאה_והעגלה_הריקה#משל_העגלה_המלאה_והעגלה_הריקה
[זה לגבי ששאלתי לפירוש המשפט "העגלה הריקה מלאה בממתקים עכשיו"]
אה אוקי, עכשיו אני מבין את זה. משפט נחמד.
הביטוי "עגלה ריקה" לתרבות של חילונים הוא לא ממש יפה, אבל לזכותם גם חילונים לועגים לדברים של דתיים.
אני לפני כמה ימים גיליתי לראשונה על ברכת אשר יצר שהיא ברכה שאומרים אחרי שעושים צרכים.
אני התפקעתי מצחוק כשקראתי את זה ואז שאלתי בשיא הרצינות אם זאת בדיחה. אבל זאת לא. וזה היה לא נעים כי צחקתי ליד מישהי שאומרת את זה.
1637964434649.png
תכלס מאוד הגיוני שתהיה ברכה על זה כי באמת זה משהו ששווה להתפלל שלא יהיו לך בעיות איתו.

תראו אותי - הגבתי לכל עמוד 12
אולי כדאי שאני אחזור לעמוד 9
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
גם לדעתי לא נכון לשפוט לפי השערות כאלו, ולגבי המשפט המעוות שיצא לו עליה, עד שיהיו ראיות אחרות, אני מעדיפה תמיד להניח על אנשים שלא היתה להם כוונה רעה, אלא חוסר מודעות. תקראו לי תמימה ואולי אני כזאת, אבל ככה מעדיפה.
אני גם מעדיף לחשוב שלא הייתה לו כוונה רעה. זה מה שאמרתי שלדעתי זה מצב שהוא אידיוט נוראי. ואני כן שופט אותו על זה.
[שמשלמים לי על לא לעשות כלום] אז זהו שהייתי אופטימיות מידי והמצב הזה נמשך לא יותר מיום וחצי, ואז שוב התחילו לצפות ממני לעבוד בשביל הכסף :-[:-[:-[
מניאקים!
אוי זה מהביטויים הכי בלתי נסבלים בעיני. אני יודעת שזה אמור לבטא גועל, אבל הוא עוד יותר מגעיל אותי מכל דבר שהוא מביע גועל כלפיו.
בבקשה בואו נמצא דרך אחרת לבטא את זה.
[לגבי הביטוי "הקאתי קצת בפה"]
בואו כולנו כחברה נעמוד זה לצד זה למרות המחלוקות בינינו ונמצא דרך יפה להביע גועל ממשהו.
אולי איכס?
אני מנסה ליצור לי זמן וזה לא עובד.
ראית פעם פרק של דוקטור הו? הוא כל הזמן ממהר ממקום למקום.
אז כנראה הטרדיס לא יוצר זמן.
אני חושבת שדווקא חשוב לעצור כמה שיותר מהר את אלו שעושים את זה רע וקיצוני, כי זה מה שיגרום לנו להפסיק את זה ולאבד את הטוב.
אי אפשר להמנע מלהודות שזה קיצוני ומטופש כשזה באמת קיצוני ומטופש.
מה שאני אומר זה שהבעיה היא שבגלל אנשים קיצוניים אז אנשים אחרים אומרים שצריך לבטל את תרבות הWOKE
צריך לעצור אנים קיצוניים, אבל צריך גם לעצור אנשים שאומרים שבגלל זה צריך לבטל את עניין הWOKE
וכן זה מצד אחד נשמע הזוי אבל גם מתחיל להשמע כמו תחזית אפשרית שזה ישאר כל שנות ה-20 (עדיין מוזר לי להגיד שזה שנות ה-20 עכשיו).
עם כל הקורונה לא ממש יכלנו ליהנות מכך שסוף סוף מאז תחילת שנת 2000 אפשר שוב להתייחס לעשור שאנחנו נמצאים בו באופן נחמד. היו שנות ה70 ושנות ה80 ושנות ה90 ואז היו שני עשורים שלא ידענו כל כך איך לקרוא להם. שנות ה00 לא עובד וגם שנות ה10 לא עובד.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
לפחות שישקעו וימחקו את השאלה הזו במקום פשוט להשאיר אותה ריקה
זה דווקא מרגיש לי יותר רמאות.
אם אתה לא עונה לפחות תראה שבחרת לא לענות על שאלה.

אני אוהבת ארטיק לימון מילדות.
כשהיה מגיע לרחוב שלנו אוטו גלידה תמיד היתי קונה ארטיק לימון
בסדר את גם אוהבת ופל לימון, אז הבעיה עמוקה יותר כנראה
אתם אשמים. אתם ממשיכים לכתוב בו ואת כל הזמן הפנוי שיש לי בעבודה שפעם היה מושקע בצפייה בפרקים אני משקיעה פה.
אם תפסיקו להגיב אז אני אוכל לסיים להגיב להכל ולהפסיק לכתוב
*אגב אם הייתי מקדיש פחות זמן לסדרות אז הייתי מספיק לענות על הכל כאן ממזמן, אבל יש לי חובה מוסרים לראות סדרות.
תדע לך שעשיתי את זה בשבילך. אמרתי שצריך לאזן את הרשעות שלי כלפיך מידי פעם:-P:
רוע לא יכול להתקיים אם אין גם טוב בעולם
סדרות הברודקאסט האחרות שהתחלתי היו ממש גרועות ולה בראה השתפרה מאוד אז מגיע לה.
אולי אני אתן צ'אנס נוסף ללה בראה הזה מתישהו...
נראה לי שהפעם האחרונה שהייתי בלונה פארק הייתי בת 5. אז לא, אני לא מתכוונת ללונה פארק. זה פחד שלי, לא שלך, מה אתה נדחף|שפם|
ואני גרה עם 3. 2 מהם אני לא אוהבת. אבל אחת מהן מפחידה אותי.
וחוץ מזה כשאני הולכת ברחוב ורואה כלב אני אוטומטית עוברת לצד השני של המדרכה בלי לשים לב בכלל. וגם כל פעם ששותפה שלי מביאה איזה כלב הביתה לשמור עליו אני נכנסת הביתה בחרדה כי אני לא יודעת אם הכלב יריח את זה שאני לא אוהבת אותו ויתקוף אותי. הייתה כלבה אחת כבר שממש שנאה אותי וכל הזמן נבחה עליי בהיסטריה והייתי בטוחה שהיא תהרוג אותי. שותפה שלי הייתה צריכה לשים אותה במקלחת שלה בזמן שהייתי בסלון/מטבח כי לא הרגשתי בנוח (והיא גם לא הפסיקה לנבוח באכזריות) וכל הזמן פחדתי שהיא תשבור את הדלת ותבוא לתקוף אותי:-(
זה באמת נשמע נוראי.
אני לא מבין למה השותפה שלך שומרת על כלבים כל הזמן אם יש לך כזה קושי איתם
בסדר גם לכולם יש פופיק וזה מגעיל אותי. זה שיש לכולם לא אומר שזה לא איכסה.
וחוץ מזה לי אין כי הורדתי בלייזר. אז אל תכליל אותי בכולם שלך.
פופיק בעיקרון לא רואים
אם כי יש גם את אלו שמסתובבות עם חולצת בטן שרואים להן את הפופיק.
אבל הבעיה עם שיער גוף זה שיש ל(כמעט) כולם וכמעט תמיד חלק ממנו חשוף (אני מניח שבמיוחד בקליפורניה)
אני אכן צועקת מזל טוב בצורה המעוותת של האמריקאים כל פעם שמישהו שובר משהו:-D
זהו דוקטור, she's too far gone
אני לא יודעת איזה ילד פרחח אתה היית, אבל כן, בזמני היו מכבדים זקנים. לא היו לנו אתגרים מפגרים של לנסוע ברכבת ולחלק סטירות לקשישים. ולא היינו זורקים שולחנות או כיסאות על מורים. הנוער של היום זה נוער פח חסר חינוך.
אני אף פעם לא ראיתי אתגר טיקטוק כזה. כל אלו שראיתי היו מטופשים ונחמדים או רק מטופשים (כמו לעלות על קופסאות חלב).
ואני זוכר את הנערים מהרצליה שהרגו נהג מונית.
ולא ברמה הזאת אבל למדתי בבית ספר עם הרבה מאוד חארות קטנים.
האמת שדווקא בערבים כשלא כל כך חם, להדליק מזגן באוטו לא כיף ולמעשה קר לי איתו. חלון חצי פתוח זה כיף ונעים.
בקיץ בישראל (לפחות במישור החוף) אין דבר כזה "לא כל כך חם" ובמיוחד אין דבר כזה "לא כל כך לח" כי הלחות היא הסיבה העיקרית שצריך את המזגן.
זה לא קורה הרבה אבל במקרה הזה אתה צודק. אני מתנצלת.
אנ צריך להדפיס את זה
אם כבר קאבר לשיר הזה, אז ברור שרק של האנימלז.
מעולה
אמנם אני אוכלת בשר אבל אני מאד רגישה להרג של חיות בסדרות וסרטים למשל. כאילו תהרגו את כל האנשים לא אכפת לי אבל אל תגעו בכלב!!!!
מה שטוב זה שזה באמת נדיר כשהורגים כלב בסדרה
לא כאבה לי הבטן הייתה לי דלקת ריאות חריפה לקחו אותי לבית חולים!
אולי זה היה מקרה מאוד מוקדם של הקורונה
כאילו עם כל הכבוד לפול ראד החמוד - כריס אוונס!!!!
זה באמת לא ברור כיצד יכלו לא לתת את זה לכריס אוונס (תואר האיש הכי סקסי בעולם)
ושתביני שנתנו את זה פעמיים לג'וני דפ. ואפילו לא בתקופה שהוא נראה הכי טוב.
אבל אוונס צעיר מפול ראד ב12 שנה אז אני מניח שהוא עוד יזכה.
|מאוהב|
זה אולי הסיבה היחידה שאני אסכים לעלות על ספינה. אבל ליאו כבר לא נראה ככה אז לא.
ליאו כבר לא נראה ככה והטיטאניק כבר טבעה. אבל נשתמש במכונת זמן כדי למצוא את ליאו הכי איכותי.
אני צריכה שכל שירותי הסטרימינג שלי יתחילו לרשום לי מה ראיתי. ולא מתוך נגיד 20 סדרות שסיימתי, לשאול אותי אם בא לי לצפות שוב באיזה 4 מתוכן|שפם| אני רוצה שכל סדרה שאני מסיימת תיכנס לקטגוריה של "כל הכבוד לך את חסרת חיים סיימת עוד סדרה" שאני אקבל איזה מדבקת חייכן וירטואלית או משהו. כאילו, עם כל הכבוד לשיטת הפתקים של מילי, למה אני צריכה לעשות הכל ידנית?!
כן, המון מציעים לי סדרות שכבר ראיתי באמת.
באמת צריך שיהיה סימון ברור ודרך להפריד בין סדרות שראיתי כבר לסדרות שהתחלתי ולא סיימתי וסדרות שבכלל לא התחלתי.
אולי אנחנו צריכים להמציא שירות סטרימינג משלנו.
אבל את לא צריכה באמת להשתמש בתפקים כמו מילי או בטבלת אקסל כמו לונה. יש אתרים שעושים דברים כאלו בשבילך בנוחות - כמו episode calander
טוב אתה ולונה והטעם המפוקפק שלכם באוכל לא מפתיעים אותי בכלל.
אבל כשאני ועח"ו ניכנס לבונקר ונשאיר את שניכם בחוץ יהיה לנו מלא אוכל שלא כולל מנות שף של אוקטביה.
אל תזלזלי בבלאדריינה
בוא נבהיר משהו- אם אני אי פעם ארצה להרוג אותך- אני אצליח. אין לי מה "לנסות" אני לא עושה דברים halfway|שפם|
אני שמח שזה רשום כאן. אם אני פתאום מת באופן חשוד תפנו למשטרה ותראו להם את זה כדי שידעו את מי לחקור.
כן אבל השיר על מרלין עדיף פי מיליון מהגרסה על דיאנה.
אולי. אני פשוט זוכר שבשנים אחרי המוות של דיאנה הגרסה של דיאנה הייתה מאוד פופולרית והגרסה המקורית קצת נשכחה
אמ, אתה תיכשל , לפודקאסט יקרא "איך נכשלנו בלמצוא מי לב ארי" או משהו קליט יותר אבל בוייב הזה , ואין אדם שיודע על התקרית הזאת, אין עדים!
זה עדיין יכול להיות פודקאסט מוצלח
be afraid be very afraid }-]
חחחחחח
חחח.. גם אני חשבתי על זה... אבל תכלס יותר מעניין אותי מי רצח מאשר להציל אותה, זו עדיפות שניה (גאד אני נוראית |פנים|)
כן, אנחנו קצת התגאנו מידי שאנחנו פינה טובה באינטרנט, אבל אנחנו כנראה די נוראיים
בדיוק! ווי וויל אולוויס האב מיקי ואיאן |מאוהב|
אוי, אני מתגעגע
(לקמרון יש סרט שיוצא בקרוב, אבל הוא משחק שם סטרייט :sick:)
שמש זה באמת טוב ואני אוהבת חום, אבל היא לא טובה לנו במגע ישיר כמו מים. לעזאזל - אי אפשר אליו להסתכל ישירות על השמש (אני מגיעה למסקנה שהשמש היא אלוהים. יש מצב שעליתי כאן על משהו)
כאילו יש הרבה דתות ישנות שהאמינו שהשמש היא אל, אז לא בדיוק המצאת את הגלגל כאן.
אבל למה בפריזר?
זה ידוע שבמבה נוגט טעימה מאוד קפואה.
זה דבר ידוע בציבור כי בסינמה סיטי מוכרים במבה נוגט קפואה (במחיר מטורף כמובן)
אני לא יודע מי סיפר לאנשים שם שזה רעיון טוב, אבל הרבה אנשים מסכימים שזה טעים מאוד קפוא.
רק מציינת שאוונס הוא אל משני, שחוסה תחת מלכותו של המסוורת'. אפילו השם של השני משדר מלכות
את טועה, שזה בסדר
המסוורת' זה לא משדר מלכות. זה אומר שהוא שווה ל"הממממ" שזה הירהור.
אוונס לעומת זאת Once כלומר יחיד ומיוחד
*חוץ מזה לכריס אוונס יש אח הומו בעוד כל האחים של כריס המסוורת' הם סטרייטים משעממים.
קראתי את זה כ - shit... ולא הבנתי מה כוונת המשורר
הייתי צריך לחזור להודעה המקורית כדי להבין
אני כתבתי " הרעיון של שיט נראה לי די מפחיד כי נראה לי מפחיד מצב שבו הספינה טובעת ואז אתה נותר לנסות לשחות בים עד שנגמר לך הכוח. דרך נוראית לדעתי למות."
התכוונתי שייט. יעני על אוניה.
וואו. קודם כל זה מקסים וממש מרגש. שנית - וואו שהראו אהבה לסבית בפרסומת פריים טיים. שלישית מה הקשר לרנו?
הסרטון אהבה השני מהמם! |מאוהב|
המון פרסומות לרכבים מרגישים ממש לא קשורים לרכבים. בכלל הרבה פרסומות של כל מיני דברים. אז לפחות קיבלנו משהו טוב מפרסומת.
וכן, הסרטון השני כזה חמוד שאני צופה בו כל כמה ימים.
בואו נגיד שזה התירוץ להיעלמויות שלי לאחרונה.
דילן ואני מתאמות גרסאות. תדעו שאני חזקה ולא נשברת ואני לא מסגירה אתכם בתור השותפים שלי B-|
פיו
|כן|
כולנו כאן בומרים (בטח שביחס למילניאלז)
אנחנו מילניאלז.
אה רגע, בעצם אני וכל מי שצעיר ממני מילניאלז
אבל אלו שמבוגרים ממני ביותר מכמה שנים הם כבר דור X
אבל אני בטוחה שלכולנו יש את השריטות המוזרות האלה
לי אין שריטות של מוזרות.
אני באופן כללי מאוד מוזר, ופה ושם יש לי שריטות של נורמליות
אבל לגבי השני - מסכימה בעיקר בנוגע לפלאפונים. אל תדברו או תסמסו לי כשאתם בשירותים
לאור העובדה שהרבה אנשים מגיבים בפורו מהנייד שלהם, אני מניח שחלק מההודעות פה נכתבו בשירותים.
(אני לא מגיב מהנייד בכל מקרה)
(אני גם לא כותב בנייד כשאני בשירותים אלא אם זה מצב חירום)
(אני כן בודק בשירותים)

אוקי, סיימתי את עמוד 9
 

Lion_Heart

Well-known member
לא לפרסם את זה שהרגתי מישהו באינטרנט?!?
אבל אני צריך משהו תופס עין לאינסטוש
שתתיתפס ולכלא תלך
קלארק קנט הוא ספיידרמן?!?!?!?
אז למה הוא נראה כל כך כמו סופרמן?
הכל תעמולה
כן על כל הדברים האלו. חוץ מהכרטיס לדיסניוורלד שאני אסתדר בלעדיו
(חוץ מזה שאם יש לי יכולת טלפורטציה אז למה אני צריך כרטיס?)
אני גם רוצה תעופה, ויכולת לחיות בחום או קור מוגזם.
בלי...כרטיס שנתי ? הבעיה קשה משחשבתי!
 

מילי08

Well-known member
הקאתי עכשיו בפה שלי קצת
תודה על החיזוק שקרטיב לימון נשמע כמו קינוח למישהו שלא מבין מה זה קינוח
זהו ניק, מעכשיו אני הכי אוהבת אותך. לא מבינה מי זה האנשים האלה שמסתובבים כאן עם טעם מר שכזה
הרבה מהיתרונות שלה הבנתי גם בזמן אמת. היה את החודש וחצי של שקט בבית. ואפילו עם זה שעבדתי מהבית ושנאתי את הזומים, עדיין היה כיף להיות בבית פשוט.
בדיוק. בהתחלה הקונספט של סגר היה מוזר אבל מהר מאוד הבנתי שזה נהדר
(על מי אני עובד? סגרים של ממש כבר לא יהיו לנו. בשביל עוד סגר צריך שמצב התחלואה והמוות יהיה כל כך גבוה שזה כבר יהרוס את הכיף מהסגר)
נכון :-(
אנשים מסביב לעולם מתחילים להבין שהעולם הוא שטוח
זה אותם אנשים מנסים לטפס על הצבים שיושבים על הפיל. טעות, אין פיל, רק צבים
1638009219184.png
אני חושב שהייתי שמח יורת אם כולם היו רואים את באפי ואז תמיד יהיה אפשר לעשות רפרנסים
אפשר כבר עכשיו! זה יפעיל לחץ חברתי על האחרים
אבא שלי בילה את כל הלילה האחרון לבדו במדבר בלי טלפון, מים או אוכל וחולצה קצרה. (כי הוא נתקע עם חברים ברכב ויצא לנסות ליצור קשר עם אנושות ונגמרה לו הבטריה בחושך)
:-0 כאילו, זה נשמע מלחיץ נורא אבל גם מגניב. אני רואה את אבא שלך בתור איזה צ'אק נוריס קול כזה B-|
סדרות שלמות שאת צריכה למצוא זמן עבורן
האמת שדווקא ראיתי כמה דברים לאחרונה. השאיפה היא להשתלט על עוד כמה הודעות היום ואז אני אעדכן מה ראיתי
מה אני אגיד לך. אני ממש כנראה האדם הראשון שעלתה במוחו המחשבה שלאנורדו דיקפריו בסרט טיטאניק הוא חתיך
ברור שלא הראשון אבל מאז עברו איזה שנתיים וכולנו התבגרנו...
זה היה די ברור מהקונטקסט של מה שהגבת עליו - פול ראד נבחר לאיש הסקסי ביותר בעולם של שנת 2021 (במגזין פיפל, לא באיזו הכתרה של האו"ם)
כן, ראיתי אחר כך. קשה לא להיות מסונכרנת. תפסיקו לכתוב כמה ימים לטובתי ולטובת the whole mankind
אם תפסיקו להגיב אז אני אוכל לסיים להגיב להכל ולהפסיק לכתוב
*אגב אם הייתי מקדיש פחות זמן לסדרות אז הייתי מספיק לענות על הכל כאן ממזמן, אבל יש לי חובה מוסרים לראות סדרות.
זה מה שאני אומרת! (לעצמי בשקט)
(שזה רק איזה עשר הודעות, אבל רובם של מילי והן הארוכות מהגלות)
|מובך| אתה טוען שאני חופרת ואובססיבית? :-P:
גם לדעתי לא נכון לשפוט לפי השערות כאלו, ולגבי המשפט המעוות שיצא לו עליה, עד שיהיו ראיות אחרות, אני מעדיפה תמיד להניח על אנשים שלא היתה להם כוונה רעה, אלא חוסר מודעות. תקראו לי תמימה ואולי אני כזאת, אבל ככה מעדיפה.
אני מקבלת את זה. בגדול בגלל זה אני פחות אוהבת לדעת דברים על אמנים שאני אוהבת. מעדיפה שיישארו דומים למה שהם מייצגים מאשר לדעת את האמת עליהם.
אני גם מעדיף לחשוב שלא הייתה לו כוונה רעה. זה מה שאמרתי שלדעתי זה מצב שהוא אידיוט נוראי. ואני כן שופט אותו על זה.
יש בזה משהו
[שמשלמים לי על לא לעשות כלום] אז זהו שהייתי אופטימיות מידי והמצב הזה נמשך לא יותר מיום וחצי, ואז שוב התחילו לצפות ממני לעבוד בשביל הכסף :-[:-[:-[
איזו חוצפה! קראתי לפני כמה שנים על איזה ניסוי שעשו איפהשהו בסקנדיבניה, ששילמו לאנשים בלי לעבוד. לא זוכרת את כל הרעיון אבל אני בעד!
אוי זה מהביטויים הכי בלתי נסבלים בעיני. אני יודעת שזה אמור לבטא גועל, אבל הוא עוד יותר מגעיל אותי מכל דבר שהוא מביע גועל כלפיו.
אני מסכימה איתך. כלומר, הסכמתי עם הגועל שניק הביע, אבל זה ביטוי באמת מגעיל. כשהייתי בצבא בדיוק התחילו לומר על אנשים בוגרים - אני חולה לו על התחת וזה תמיד נשמע לי נוראי
דברים פיזיים שיקרו ליד שלי לעומת זאת... אין לי בעיה לדחוף את היד שלי בין דלתות מעלית כדי לעצור אותם מלהסגר גם אם זה ממש בשניה האחרונה, או להכניס את היד שלי לתוך מאוורר (המאוורר פשוט נעצר).
אוי ואבוי זה ממש הצחיק אותי :-D
בכל מקרה אני שמח שזה יהיה מבצע הצלה גם. אבל אני גם רוצה לחלק מטלות - מי מביא משקאות, מי מביא חטיפים (אל תדאגי, זאת לא תהיי את, לא אחרי שאמרת שאת אוהבת ופל לימון)
:-D אני אביא משקאות. צריך לסנג'ר את דילן בשביל דברים טעימים
אני התפקעתי מצחוק כשקראתי את זה ואז שאלתי בשיא הרצינות אם זאת בדיחה. אבל זאת לא. וזה היה לא נעים כי צחקתי ליד מישהי שאומרת את זה.
:-D
הייתי צריך לחזור להודעה המקורית כדי להבין
אני כתבתי " הרעיון של שיט נראה לי די מפחיד כי נראה לי מפחיד מצב שבו הספינה טובעת ואז אתה נותר לנסות לשחות בים עד שנגמר לך הכוח. דרך נוראית לדעתי למות."
התכוונתי שייט. יעני על אוניה.
כן, בסוף הבנתי שזה שייט ולא שיט :-):
לאור העובדה שהרבה אנשים מגיבים בפורו מהנייד שלהם, אני מניח שחלק מההודעות פה נכתבו בשירותים.
(אני לא מגיב מהנייד בכל מקרה)
(אני גם לא כותב בנייד כשאני בשירותים אלא אם זה מצב חירום)
(אני כן בודק בשירותים)
יש טרנד כזה של להראות תמונות/ סרטונים של איך חיות המחמד באות אחרי ההורים שלהם לשירותים ומדברים של בצחוק על חוסר פרטיות. ואני חושבת לעצמי, אתם ליטרלי מצלמים את עצמכם עם מכנסים מופשלים. על איזו פרטיות אתם מדברים? יואו, אנושות זה דבר מטומטם
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
זה אותם אנשים מנסים לטפס על הצבים שיושבים על הפיל. טעות, אין פיל, רק צבים
1638009219184.png
זה מעולה
:-0 כאילו, זה נשמע מלחיץ נורא אבל גם מגניב. אני רואה את אבא שלך בתור איזה צ'אק נוריס קול כזה B-|
הוא באמת כמו צ'אק נוריס אם הוא היה אידיוט גמור,
אז בעצם בדיוק כמו צ'אק נוריס
(זה אגב גם רפרנס לבאפי, נראה אם את מזהה)
ברור שלא הראשון אבל מאז עברו איזה שנתיים וכולנו התבגרנו...
אני אף פעם לא התבגרתי
|מובך| אתה טוען שאני חופרת ואובססיבית? :-P:
העניין הוא שההודעות שלי הן ארוכות כמו הגלות גם, אבל הן כיף כי אני יכול לדלג עליהן כשאני מגיב
איזו חוצפה! קראתי לפני כמה שנים על איזה ניסוי שעשו איפהשהו בסקנדיבניה, ששילמו לאנשים בלי לעבוד. לא זוכרת את כל הרעיון אבל אני בעד!
יש כזה קונספט של משכורת חיים בסיסית שתשולם לכל אזרח באופן קבוע. הרעיון הוא שזה מונע כל כך הרבה דברים רעים שזה שווה את זה. ורוב האנשים כן יעבדו כי הם רוצים יותר ממשכורת בסיסית.
אומנם זה יותר קרוב להתרחש באמת במדינות הסוציאליסטיות באירופה, אבל בארה"ב אחד המועמדים לנשיאות, אנדרו יאנג אני חושב, רץ על הפלטפורמה של לעשות את זה.
 

keren or5

Well-known member
ליאו כבר לא נראה ככה והטיטאניק כבר טבעה. אבל נשתמש במכונת זמן כדי למצוא את ליאו הכי איכותי.
האמת שאם לא ידעתם את זה, ג'ק של הטיטאניק הוא בכלל נוסע בזמן. הנה הוכחה:

*לא באמת כמובן, אבל כל צירופי המקרים האלה מסתדרים דיי יפה, למרות שהם כנראה פאשלות של הכותבים.
 
למעלה