כיוון שהאצת בי להכיר את כולם/ן, ואין לי בינתיים מספיק נקודות חיבור לאחרים שעונים על השאלון, למעט אתה ודורי, אז בחרתי להתחיל אתך את המשוב על התשובות לשאלון החודשי. אני מבין שאף אחד למעט אתה לא מגיב, כי אני לא משתתף במשחק האהוב עליכם, להגיב לתשובות על השאלון. אט אט זה יבור.
השאלון של
@טוני החתול
קודם כל ברור שאש
זאת פאדג'ינג תגובה כימית שאנחנו מנצלים בשביל חימום.
ולכל הרוחות השמש היא אש
שם: ניק -
מעניין כמה רפרנסים אוציא מהשם שלך: ניק = איבר מין, ניק = כינוי באינטרנט, ערוץ הילדים = טין ניק, נפגע, נחתך, גנב[סחב]. יש לי עוד מאות אם לא יותר אפשרויות המעלות עוד מאות אפשרויות למשמעות המילה ניק, למעט "סיפורי ניק" של חתן פרס נובל, המינגווי, וכמובן רק בצורת כתב אחת מבלי לנסות אחרות, כמו: NIKK
באיזה גיל הייתם רוצים למות: שאלה מורכבת מאוד בעיקר בגלל שאני לא יודע עד כמה רפואה תתקדם. כלומר יכול להיות שבעוד שבעים שנה בני 120 יוכלו לחיות כמו בני 70 של היום. כמובן גם תלוי בעד כמה הבריאות שלי תדרדר. אם אני יכול לשמור על תנאי חיים נוחים ועניין אז נראה לי שיהיה נחמד לסיים בגיל אלף.
מענינת הבחירה באלף דווקא. האם יש רמזוזים למישהו שפינטז על אלף שנות הגמוניה או אולי אתה מכיר את השיר של אמיר גלבוע, שיר בבוקר בבוקר, שם ישנה הבטחה לאלף שנים [שבהחלט מתיחסת ל-ההוא ולחזונו המגלומני]
כמה קינוחים קפואים יש לכם במקרר עכשיו? לרוב יש לי רק שקית או שניים של במבה נוגט בפריזר. לפעמים אני קונה גלידה, אבל אני לא טיפוס ששומר גלידה לעתיד, היא נאכלת מהר מאוד.
סדרות החודש: לא לפי סדר:
All Creatures Great and Small - עונה 2 הסתיימה אבל עדיין לא ראיתי את פרק הסיום. סדרה חמודה בלי הרבה דרמה.
סיינפלד - בתחילת החודש קצת התנפלתי על ההגעה של סיינפלד לנטפליקס (לא הפריע לי העניין שחלק כנראה התלוננו עליו - שהורידו חלקים מהתמונה כדי להתאים למסך רחב) היה מאוד כיף. ואז נעצרתי כי היו לי דברים אחרים לראות.
ממלכת החיות - הסתיימה עונה 5 (ולא כתבתי עליה, מצטער סנירף) הסיום היה טוב יותר מרוב העונה, אבל עדיין חסר משהו.
Kin - סדרה מעולה. צ'ארלי קוקס מעולה. אבל האמת שחלק מהכיף היה לראות עם עדי
שאהבה כמוני
מסע בין כוכבים: Lower Decks - הסתיימה עונה 2. סדרה כיפית מאוד.
מסע בין כוכבים: Prodigy - התחילה הסדרה עם פרק כפול. עוד לא גיבשתי דעה, אבל נחמד בנתיים.
Mr. Corman - הסתיימה עונה ראשונה (ונראה לי שנאמר שהיא בוטלה) היה נחמד, אבל אני לא בעצב שנגמר.
Foundation - סדרת מד"ב ממש חזקה. יותר טובה ממה שציפיתי. הלכה בכמה כיוונים מפתיעים.
SNL - התחילה עונה 47. בנתיים נחמד. לא היה משהו מדהים. עוד לא הביאו את טום הולנד להנחות וזה חבל לי.
Ordinary Joe - אני אוהב הרבה יותר ממה שציפיתי - אתמול כתבתי עליה המלצה.
הרופא הטוב - עוד עונה טובה. לא משהו טוב או רע מהרגיל.
Y: the Last Man - אכזבה, אני כל הזמן קיוויתי שישתפר ועדיין הייתי מוכן להמשיך לקוות, אבל הסדרה בוטלה אז מרגיש די חסר טעם בכלל לסיים את העונה. אולי אני אקרא שוב את הקומיקס במקום.
סופרסטור - אחיינית שלי התחילה לראות בנטפליקס ויצא שישבתי לידה במהלך כמה פרקים והיה די כיף.
Ghosts - קומדיה אמריקאית חדשה שמבוססת על קומדיה בריטית שהתחילה לפני כמה שנים ואני מאוד אוהב. אני עדיין לא בטוח אם האמריקאית עושה את זה טוב כמו המקורית, אבל אולי אני ביקורתי כי אני רגיל לבריטית. (אבל זה בטח מהר ישתנה כי לבריטית היו רק 18 פרקים בסה"כ ב3 עונות ולאמריקאית בטח יהיו 22 פרקים לעונה). יש לי הרבה ביקורת על בחירות שעשו בעיבוד של הדמויות לאמריקה (זה רוחות רפאים אז בעיקר היה צריך לשנות מהיסטוריה בריטית להיסטוריה אמריקאית).
United States of Al - התחילה עונה 2 והיה מאוד דמטי לאור המאורעות באפגניסטאן (הדמות הראשית הוא מהגר מאפגניסטאן שרוב משפחתו נשארה שם). בעיקרון סדרה נחמדה.
שלדון הצעיר - התחילה עונה 5 ווואו שלדון כבר מאוד גבוה (טוב הוא אמור להגיע לגובה של ג'ים פרסונס), אבל בעיקר מורגש שהסדרה עושה שינויים משמעותיים (ומי שזוכר את ההיסטוריה של שלדון מהמפץ הגדול יכול לנחש דברים מסויימים)
Pretty Smart - קומדיה מאוד מטופשת של נטפליקס. אבל גרג סולקין חתיך מאוד והרבה מאוד ללא חולצה.
משחק הדיונון - סוף סוף ראיתי. באמת סדרה מאוד טובה, אם כי לא הייתי שם אותה בין הסדרות הכי טובות שאי פעם ראיתי, אז לא ברור לי ההייפ הענק שיש עליה. בעצם מה שמפתיע זה שהיא איכשהו צברה לעצמה קהל כל כך גדול.
Locke & Key - יצאה עונה 2 אבל עשיתי צפיה חוזרת בעונה הראשונה לפני ואני מאוד שמח שעשיתי את זה כי הרגיש לי טוב שלא היו לי חורים בזיכרון. עונה 2 ממש טובה. מזל שעונה 3 כבר צולמה כי אני מאוד מצפה לה.
Inside Job - היו לי קצת ציפיות מהסדרה ושני הפרקים הראשונים לא ענו עליהם במיוחד. אבל אני מניח שאני אמשיך.
4400 - יצא בנתיים רק הפרק הראשון של הריבוט הזה ולא התרשמתי לטובה. אם כי זה חלקית כי אני משווה את זה כל הזמן בראש לסדרה המקורית שמאוד אהבתי וכל דבר ששונה נראה לי לא נכון. משהו אחר - זה לא משהו רע אבל זה מרגיש מוזר עד כמה הקאסט מורכב בעיקר מאפרו-אמריקאים. לפי הפרק הראשון כל הקאסט הראשי הוא אפרו-אמריקאים ורק בקאסט המשני יש איזה שניים או שלושה לבנים.
Invasion - התחילה הסדרה החדשה הזאת של אפל על פלישה של חייזרים לכדור הארץ. זה מעניין כי העלילה מפוצלת לכמה ארצות שונות. אבל זה גם מתקדם לאט ובאופן מוזר. חוץ מזה האח של טום הולנד משחק בסדרה, אבל הוא משחק נער מניאק. (מעניין שאני לא חושב שראיתי אי פעם את טום בתפקיד של מישהו מגעיל)
באטוומן - התחילה עונה 3 וזה נחמד בנתיים.
אגדות המחר - התחילה עונה 7 של אגדות המחר (שזה קצת מוזר כי עונה 6 הסתיימה בחודש שעבר) ראיתי בנתיים רק פרק ראשון, אני מקווה שיהיה שיפור על עונה קודמת.
Chucky - התחילה הסדרה החדשה הזאת שהיא המשך לסדרת סרטי Child's Play (שלא ראיתי בעבר) אבל תפסה את תשומת ליבי בגלל תיאור העלילה (שכוללת נער קוויר, אבל גם מעבר לזה) בנתיים ממש טוב, אבל אני בעיקר אשפוט לפי הכיוון שהפרקים הבאים ילכו בו, כי לא ממש ברור לי (שזה דבר טוב).
מחלקת גנים ונוף - כמעט שכחתי לצרף אותה לרשימה. אני מאוד מאוד מאוד נהנה. אם כי יכול להיות שעונה 3 הייתה טובה יותר מעונה 4...
נראה לי את צופה כמו שאני קורא ספרים, במקביל, ז'אנרים שונים. לא הייתי עומד במטלה הזו, כי הקריאה מסבה לי עונג ויזואלי ונפשי רב יותר.
סרטי החודש:
What Happened, Miss Simone? – סרט דוקומנטרי בנטפליקס על הזמרת נינה סימון. סיפור מדהים. מאוד שווה צפייה.
Child's Play - הסרט הראשון בסדרת סרטי האימה. היה טוב יותר ממה שציפיתי. אבל אני בעיקר שמח שראיתי כי זה גורם לי להבין יותר טוב את הסדרה צ'אקי.
Venom: Let There Be Carnage - מרגיש לי פחות טוב מהסרט המקורי, אבל היה כיף בכללי.
חולית - לחלוטין חוויה קולנועית (כנראה עשיתי טעות שראיתי על מסך קולנוע יחסית קטן). למרות שידעתי בעיקרון את העלילה זה עדיין די ריתק אותי.
Knives Out - סוף סוף השלמתי את הסרט (אחרי שחלק גדול משאר המשפחה שלי עשתה צפיה משותפת בו). הייתי קצת סקפטי מההתחלה, אבל זה בסופו של דבר באמת היה ממש טוב ומרגיש לי מוצדק ההערכה שיש לסרט הזה. (חוץ מזה כריס אוונס הוא אל)
שירי החודש: אז בהשפעת הסרט על נינה סימון אני בוחר בשירים שלה
Feeling Good
I put a spell on you
Ain't Got No, I Got Life
בענין נינה סימון הייתי מוסיף עוד כמה. והנה פלייליסט
אומרים שעדיף השטן שאתה מכיר -
מה אתם אומרים?
בדר"כ השטן מאוד מאוד מחרמן, בנגוד לצד הבהיר שלו שסובל מאינאונות נצחית.