Hurricane... נובמבר 2021 – סיכום חודשי 👇🐥🍂🎉🌪️🔑🌴🐡🌠🏡🌉🌄🗿

טוני החתול

Well-known member
מנהל
קודם כל ברור שאש |אש|זאת פאדג'ינג תגובה כימית שאנחנו מנצלים בשביל חימום.
ולכל הרוחות השמש היא אש

🪀שם: ניק
🪀באיזה גיל הייתם רוצים למות: שאלה מורכבת מאוד בעיקר בגלל שאני לא יודע עד כמה רפואה תתקדם. כלומר יכול להיות שבעוד שבעים שנה בני 120 יוכלו לחיות כמו בני 70 של היום. כמובן גם תלוי בעד כמה הבריאות שלי תדרדר. אם אני יכול לשמור על תנאי חיים נוחים ועניין אז נראה לי שיהיה נחמד לסיים בגיל אלף.
🪀כמה קינוחים קפואים יש לכם במקרר עכשיו? לרוב יש לי רק שקית או שניים של במבה נוגט בפריזר. לפעמים אני קונה גלידה, אבל אני לא טיפוס ששומר גלידה לעתיד, היא נאכלת מהר מאוד.

🪅סדרות החודש: לא לפי סדר:
All Creatures Great and Small - עונה 2 הסתיימה אבל עדיין לא ראיתי את פרק הסיום. סדרה חמודה בלי הרבה דרמה.
סיינפלד - בתחילת החודש קצת התנפלתי על ההגעה של סיינפלד לנטפליקס (לא הפריע לי העניין שחלק כנראה התלוננו עליו - שהורידו חלקים מהתמונה כדי להתאים למסך רחב) היה מאוד כיף. ואז נעצרתי כי היו לי דברים אחרים לראות.
ממלכת החיות - הסתיימה עונה 5 (ולא כתבתי עליה, מצטער סנירף) הסיום היה טוב יותר מרוב העונה, אבל עדיין חסר משהו.
Kin - סדרה מעולה. צ'ארלי קוקס מעולה. אבל האמת שחלק מהכיף היה לראות עם עדי|נחש| שאהבה כמוני
מסע בין כוכבים: Lower Decks - הסתיימה עונה 2. סדרה כיפית מאוד.
מסע בין כוכבים: Prodigy - התחילה הסדרה עם פרק כפול. עוד לא גיבשתי דעה, אבל נחמד בנתיים.
Mr. Corman - הסתיימה עונה ראשונה (ונראה לי שנאמר שהיא בוטלה) היה נחמד, אבל אני לא בעצב שנגמר.
Foundation - סדרת מד"ב ממש חזקה. יותר טובה ממה שציפיתי. הלכה בכמה כיוונים מפתיעים.
SNL - התחילה עונה 47. בנתיים נחמד. לא היה משהו מדהים. עוד לא הביאו את טום הולנד להנחות וזה חבל לי.
Ordinary Joe - אני אוהב הרבה יותר ממה שציפיתי - אתמול כתבתי עליה המלצה.
הרופא הטוב - עוד עונה טובה. לא משהו טוב או רע מהרגיל.
Y: the Last Man - אכזבה, אני כל הזמן קיוויתי שישתפר ועדיין הייתי מוכן להמשיך לקוות, אבל הסדרה בוטלה אז מרגיש די חסר טעם בכלל לסיים את העונה. אולי אני אקרא שוב את הקומיקס במקום.
סופרסטור - אחיינית שלי התחילה לראות בנטפליקס ויצא שישבתי לידה במהלך כמה פרקים והיה די כיף.
Ghosts - קומדיה אמריקאית חדשה שמבוססת על קומדיה בריטית שהתחילה לפני כמה שנים ואני מאוד אוהב. אני עדיין לא בטוח אם האמריקאית עושה את זה טוב כמו המקורית, אבל אולי אני ביקורתי כי אני רגיל לבריטית. (אבל זה בטח מהר ישתנה כי לבריטית היו רק 18 פרקים בסה"כ ב3 עונות ולאמריקאית בטח יהיו 22 פרקים לעונה). יש לי הרבה ביקורת על בחירות שעשו בעיבוד של הדמויות לאמריקה (זה רוחות רפאים אז בעיקר היה צריך לשנות מהיסטוריה בריטית להיסטוריה אמריקאית).
United States of Al - התחילה עונה 2 והיה מאוד דמטי לאור המאורעות באפגניסטאן (הדמות הראשית הוא מהגר מאפגניסטאן שרוב משפחתו נשארה שם). בעיקרון סדרה נחמדה.
שלדון הצעיר - התחילה עונה 5 ווואו שלדון כבר מאוד גבוה (טוב הוא אמור להגיע לגובה של ג'ים פרסונס), אבל בעיקר מורגש שהסדרה עושה שינויים משמעותיים (ומי שזוכר את ההיסטוריה של שלדון מהמפץ הגדול יכול לנחש דברים מסויימים)
Pretty Smart - קומדיה מאוד מטופשת של נטפליקס. אבל גרג סולקין חתיך מאוד והרבה מאוד ללא חולצה.
משחק הדיונון - סוף סוף ראיתי. באמת סדרה מאוד טובה, אם כי לא הייתי שם אותה בין הסדרות הכי טובות שאי פעם ראיתי, אז לא ברור לי ההייפ הענק שיש עליה. בעצם מה שמפתיע זה שהיא איכשהו צברה לעצמה קהל כל כך גדול.
Locke & Key - יצאה עונה 2 אבל עשיתי צפיה חוזרת בעונה הראשונה לפני ואני מאוד שמח שעשיתי את זה כי הרגיש לי טוב שלא היו לי חורים בזיכרון. עונה 2 ממש טובה. מזל שעונה 3 כבר צולמה כי אני מאוד מצפה לה.
Inside Job - היו לי קצת ציפיות מהסדרה ושני הפרקים הראשונים לא ענו עליהם במיוחד. אבל אני מניח שאני אמשיך.
4400 - יצא בנתיים רק הפרק הראשון של הריבוט הזה ולא התרשמתי לטובה. אם כי זה חלקית כי אני משווה את זה כל הזמן בראש לסדרה המקורית שמאוד אהבתי וכל דבר ששונה נראה לי לא נכון. משהו אחר - זה לא משהו רע אבל זה מרגיש מוזר עד כמה הקאסט מורכב בעיקר מאפרו-אמריקאים. לפי הפרק הראשון כל הקאסט הראשי הוא אפרו-אמריקאים ורק בקאסט המשני יש איזה שניים או שלושה לבנים.
Invasion - התחילה הסדרה החדשה הזאת של אפל על פלישה של חייזרים לכדור הארץ. זה מעניין כי העלילה מפוצלת לכמה ארצות שונות. אבל זה גם מתקדם לאט ובאופן מוזר. חוץ מזה האח של טום הולנד משחק בסדרה, אבל הוא משחק נער מניאק. (מעניין שאני לא חושב שראיתי אי פעם את טום בתפקיד של מישהו מגעיל)
באטוומן - התחילה עונה 3 וזה נחמד בנתיים.
אגדות המחר - התחילה עונה 7 של אגדות המחר (שזה קצת מוזר כי עונה 6 הסתיימה בחודש שעבר) ראיתי בנתיים רק פרק ראשון, אני מקווה שיהיה שיפור על עונה קודמת.
Chucky - התחילה הסדרה החדשה הזאת שהיא המשך לסדרת סרטי Child's Play (שלא ראיתי בעבר) אבל תפסה את תשומת ליבי בגלל תיאור העלילה (שכוללת נער קוויר, אבל גם מעבר לזה) בנתיים ממש טוב, אבל אני בעיקר אשפוט לפי הכיוון שהפרקים הבאים ילכו בו, כי לא ממש ברור לי (שזה דבר טוב).
מחלקת גנים ונוף - כמעט שכחתי לצרף אותה לרשימה. אני מאוד מאוד מאוד נהנה. אם כי יכול להיות שעונה 3 הייתה טובה יותר מעונה 4...
🪅סרטי החודש:
What Happened, Miss Simone? – סרט דוקומנטרי בנטפליקס על הזמרת נינה סימון. סיפור מדהים. מאוד שווה צפייה.
Child's Play - הסרט הראשון בסדרת סרטי האימה. היה טוב יותר ממה שציפיתי. אבל אני בעיקר שמח שראיתי כי זה גורם לי להבין יותר טוב את הסדרה צ'אקי.
Venom: Let There Be Carnage - מרגיש לי פחות טוב מהסרט המקורי, אבל היה כיף בכללי.
חולית - לחלוטין חוויה קולנועית (כנראה עשיתי טעות שראיתי על מסך קולנוע יחסית קטן). למרות שידעתי בעיקרון את העלילה זה עדיין די ריתק אותי.
Knives Out - סוף סוף השלמתי את הסרט (אחרי שחלק גדול משאר המשפחה שלי עשתה צפיה משותפת בו). הייתי קצת סקפטי מההתחלה, אבל זה בסופו של דבר באמת היה ממש טוב ומרגיש לי מוצדק ההערכה שיש לסרט הזה. (חוץ מזה כריס אוונס הוא אל)
🪅שירי החודש: אז בהשפעת הסרט על נינה סימון אני בוחר בשירים שלה
Feeling Good
I put a spell on you
Ain't Got No, I Got Life
🪅ספר החודש: אני מתקדם מאוד לאט עם Dark Rise
🪅דמויות החודש: ג'ו קימברו מOrdinary Joe
🪅שחקני החודש: גריפין גלאק בLocke & Key עושה עבודה מעולה
🪅ציטוט חודשי: Uh-oh, Batman's crying
(דונה, מחלקת גנים ונוף)
🪅סיבה למסיבה: שני לילות אחרונים היו גשמים hell yea (אוקי אולי הייתי צריך לבחור במים)
🪅למה אתם מצפים בחודש נובמבר: הוקאיי בעיקר, אבל גם דקסטר, מסע בין כוכבים: דיסקברי ועוד כמה. וכמובן עוד התקררות
 

dilia snake

Well-known member
חחח זה בדיוק מה שקורה לי! אני עם גוגל מפס פתוח אבל עדיין קוראת את המפה הפוך והולכת לכיוון הלא נכון, ואז מסתכלת ורואה שהתרחקתי מאיפה שרציתי להגיע אז חוזרת אחורה|חבול| וזה קרה לי הרבה יותר מידי פעמים|מובך|
שמחה שגם אתם כושלים כמוני.

גם אצלי זה ככה|פנים||פנים||פנים||פנים|
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
המשך:
🎆איזה ריח מזכיר לכם סתיו? אין לי שום ריח שמזכיר לי סתיו. אבל יש תחושה כזאת באוויר אחרי גשם שנעימה לי בתקופה הזאת. יש אותה גם בחורף, אבל אז כבר מתחיל לפעמים להמאס מהגשמים.
🎆ריח שאתם שונאים (בלי קשר לסתיו)? שיט, אני לא מצליח לחשוב על שום דבר (או רק המילה הראשונה של המשפט הזה). אבל גם ריח של סיגריות וקפה. (אבל זה יותר מתאים שאלה רביעית למטה מכאן.
🎆מהי סדרת הסתיו (סדרה שעלתה בעונת השידורים של הסתיו – בדר"כ סוף ספטמבר) שהכי אהבתם השנה (אם לא התחלתם שום סדרת סתיו השנה, אפשר לבחור של שנה שעברה)?
🎆מה הדבר ההיסטורי הכי מרגש שקרה בחודש נובמבר?אני לא מאמין שאת עושה לי את זה כשאת יודעת שיש לי נטייה לחקור דברים יותר מידי.
אולי זה מ1957 - ברית המועצות משגרת לחלל את הלוויין השני בהיסטוריה, ספוטניק 2, כשעל סיפונו היצור החי הראשון בחלל – הכלבה לייקה. זה משהו שתמיד חשבתי שהוא מגניב (אם כי יום למחרת היא מתה :-( ).
יש גם את נפילת חומת ברלין, ליל הבדולח, אליזבת ופיליפ התחתנו, קנדי נרצח, יצא צעצוע של סיפור, משודרת לראשונה דוקטור הו, כ"ט בנובמבר - ההחלטה של ה או"ם על סיום המנדט הבריטי והקמת המדינה. והתחלת מלחמת העצמאות.
*משהו מצחיק שהתרחש בנובמבר זה מהפכת אוקטובר ברוסיה (מצחיק כי בגלל הבדלים בין לוחות השנה זה נחשב שהיא התרחשה בנובמבר אפילו ששם זה נחשב לאוקטובר.
אה רגע, החמישי לנובמבר זה מזימת אבק השריפה. אם אני צריך לבחור רק דבר אחד אז זה זה כי לפי השיר אסור לשכוח:
Remember, remember,
The Fifth of November,
Gunpowder treason and plot;
For I see no reason
Why Gunpowder Treason
Should ever be forgot.
🎆בהמשך לשאלה של ניק מהחודש הקודם- מהו משהו שאתם מפחדים ממנו ואחרים לא? הרעיון של שיט נראה לי די מפחיד כי נראה לי מפחיד מצב שבו הספינה טובעת ואז אתה נותר לנסות לשחות בים עד שנגמר לך הכוח. דרך נוראית לדעתי למות.
🎆ובהמשך לשאלה הקודמת- משהו שמגעיל אתכם אבל את אחרים לא (אפשר גם להיפך [משהו שמגעיל אחרים ואתכם לא] או גם וגם אם יש לכם תשובות לשתי האפשרויות)? אז כפי שציינתי כבר ריח של קפה מגעיל אותי. ואנשים כנראה אוהבים אותו כי רוב האנשים מתענגים על קפה
🎆מלהקים את כולנו לעונה של הישרדות. מי מודח ראשון ולמה ומי זוכה במיליון ולמה?
אתם כמובן תנסו להפטר ממני ראשון, אבל בתור מנהל אני מתחיל את המשחק עם פסלון חסינות. בסופו של דבר דילן מודחת אחרי שהסתתי נגדה (היא אחר כך תחזור מאי המתים, עם המשתמש השני שלה אבל תודח שוב). בסופו של דבר עדי|חזיר| תנצח אחרי שהיא תפזר הבטחות רבות (היא תבטיח לי שהיא תראה באפי בשביל שאני אצביע עבורה)
🎆איזה סדרה הייתה רוצים שכל מי שאתם מכירים יראה? באפי קוטלת הערפדים כמובן. אני לא מאמין שאני מנהל פורום טלוויזיה שכל כך הרבה מהמשתתפים בו לא ראו את הסדרה. בעיקרון מהמשפחה שלי אין לי ציפיות, אבל מכם יש לי. אבל היה יכול להיות באמת אדיר אם גם כל המשפחה שלי וכל האנשים שאני עובד איתם היו רואים את הסדרה כי אז יכלתי לדבר איתם עליה ולהעלות רפרנסים באופן קבוע.
🎆רצחתם מישהו שניסה להרוג אתכם (הגנה עצמית וזה. אבל סביר להניח שתכנסו לכלא כי לייק, בכל זאת הרגתם מישהו) מאיזה דמות טלוויזיונית תבקשו לעזור לכם להחביא את הגופה? נראה לי מובן מאליו שדקסטר הוא האדם לפנות אליו כי יש לו הכי הרבה ניסיון בזה. אבל אני מניח שהרבה יבחרו בו אז אני אשים כאופציה שניה שלי את טיילור לוק מLocke & Key כי יש לו מפתחות קסומים שיכולים להיות מאוד שימושיים לדברים כאלו.
🎆אותה השאלה, אבל הפעם- מאיזה חבר פורום תבקשו עזרה בהעלמת הגופה? בעיקרון הכי חכם לבקש מדילן כי מרגיש שיש לה קשרים שיעזרו בעניין ואולי אפילו ניסיון (עוד לא שמענו את כל סיפורי דילן). אבל יש סיכוי שדילן היא הגופה שאני צריך להחביא ובמקרה כזה אני אפנה אל... מילי. כי היא רובוטית והם בטח יעילים בדברים?
🎆כולם מדברים על כמה שהנוער של היום דפוק. ציינו דבר אחד שהייתם רוצים שהם יעשו (או יפסקו לעשות) כדי להפוך אותם לקצת יותר נסבלים? האמת שנראה לי שהנוער של היום אולי יותר טוב מהנוער שאנחנו היינו בשנות ה90. הם לפחות כבר לא משתמשים בפייסבוק. והם כנראה יותר woke. עדיין כמובן שאשפר שיהיו יותר נסבלים. בעיקרון אין לי בעיה עם האובססיה שלהם עם הטלפונים שלהם (מבוגרים אובססיביים לטלפונים שלהם בערך באותה מידה). תכלס הדבר הבעייתי העיקרי עם zoomers היא שהם גורמים למילניאלז כמוני להרגיש זקנים. ואם הם כבר צעירים ומודרניים יותר אז שימצאו פתרונות לבעיות גדולות כמו התחממות גלובלית כי לדור שלי אין אנרגיה לזה, אבל היינו מעדיפים לא לחיות בעולם נוראי.
🎆ערב קיץ חמים. אתם נוסעים באוטו – מזגן או חלון פתוח? כמובן שמזגן. גם בערב חורף נעים אני לרוב אעדיף מזגן כי המכונית נעשית בלתי אפשרית לנשימה. וחלון פתוח עובד רק אם יש תנועה רציפה, ומתי יש את זה בארץ? (בעיקרון על כביש מהיר חלון פתוח יכול להיות נעים אבל אז הרעש חזק נורא ואי אפשר לשמוע מוזיקה)
🎆מה הדבר הכי מטופש ששאלתם בקול רם? אה יופי. אז בעצם את רוצה שאני אעלה בזיכרון מבחירה את סוג הזכרונות שעולים לפעמים נגד רצוני וגורמים לי להרגיש כמו מטומטם. למזלי אני כרגע לא זוכר שום דבר כזה (אבל יש הרבה)
🎆אם הייתה לכם מכונת זמן שיכולה לחזור אחורה בזמן פעם אחת בלבד ולמשך שעה אחת בלבד. לאיזו נקודת זמן הייתם חוזרים ומה הייתם עושים בשעה הזאת? זאת מאוד מרגישה כמו שאלה שלי תהיה. אם יש לי יכולת להחזיר איתי להווה אנשים מתקופת הזמן הזאת אז הייתי חוזר לאיזה מקום אסון (סטייל פומפאיי) ומנסה להציל אנשים. אולי לחזור בזמן למקום שמישהו עמד בפני התנקשות ולהציל אותו. למשל רבין. או אולי לחזור בזמן ולתת טיפ לאבא שלי באיזו חברות להשקיע כסף. אני מרגיש שיש משהו יותר טוב שאני צריך לחשוב עליו, אבל לא עולה לי.
🎆מה הדבר שאם היה לכם יותר ממנו או פחות ממנו הייתם מאושרים יותר עכשיו? אומרים שכסף לא קונה אושר, אבל אני כן חושב שהייתי לפחות רגוע יותר ושלו יותר אם היה לי יותר כסף וזה היה גורם לי להיות מאושר יותר. ואם כבר תשובות צפויות אז כנראה הייתי מאושר יותר עם פחות שומן.
🎆איך חייכם עומדים להשתנות בעקבות זה שפייסבוק שינתה את שמה לכפרה אני מתההה? בתור מישהו שכמעט ולא משתמש בפייסבוק בכלל אז לא נראה לי שזה ישפיע עלי. אבל אולי זה ישפיע על ווטסאפ ואינסטגרם.
התקווה הגדולה שלי היא שפייסבוק בתור META יחליטו על יצירת שירות סטרימינג (מדהים שעדיין לא עשו את זה) ואז יחדשו את הסדרה קומיוניטי (עם סרט קודם כל כמובן) וזה מתאים כי פייסבוק היא אחת הסדרות הכי meta שיש.

🏟️תמונה/וידאו/בדיחה/טופ 10 דמויות אהובות שתרצו לחלוק עם הכיתה?
רעיון תחפושת:
tumbl 020.jpg
משהו של השבוע:
tumbl 021.jpg

tom holland 077.gif

שיר שחשבתי עליו בגלל מה שיעל כתבה על אש ומים:
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
🎆רצחתם מישהו שניסה להרוג אתכם (הגנה עצמית וזה. אבל סביר להניח שתכנסו לכלא כי לייק, בכל זאת הרגתם מישהו) מאיזה דמות טלוויזיונית תבקשו לעזור לכם להחביא את הגופה? כמובן שדקסטר. יש לו ניסיון עם זה ואני לא צריכה חובבנים.
🎆רצחתם מישהו שניסה להרוג אתכם (הגנה עצמית וזה. אבל סביר להניח שתכנסו לכלא כי לייק, בכל זאת הרגתם מישהו) מאיזה דמות טלוויזיונית תבקשו לעזור לכם להחביא את הגופה? נראה לי מובן מאליו שדקסטר הוא האדם לפנות אליו כי יש לו הכי הרבה ניסיון בזה.
אני רוצה להזכיר לכולם ש(ספוילר דקסטר) כל מה שהוא עשה בעונות הראשונות זה לשים את הגופות בשקית זבל ולזרוק אותן לים בלילה, ומתישהו מצאו את כל הגופות שלו והוציאו מהן ראיות פורנזיות וכמעט עלו עליו בגלל זה. למייק זה לא היה קורה.
אני מוחה. לונה יכולה לזכות אבל היא ערמומית כמעט כמו ניק!
אני ערמומית?!
חחח יש מצב. היא הגיעה לגמר בכאילו נחמדות זה למעשה היה ערמומיות. בזמן שאת וניק התנצחתם היא בערמומיות הפכה לחביבת הקהל.
:-D אבל חביב הקהל זה הרבה פעמים האנדרדוג אז יש מצב.
וואו איזה תירוץ חלש. יש לך טבלה באקסל, לכי תעבדי על מישהו אחר|שפם|
נכון אבל מזמן לא עדכנתי אותה, וגם אולי אני צריכה להוסיף לה עמודה מתי צפיתי בכל דבר.
מי זוכר מה היה בספטמבר?
נו באמת! מגיע לך להיות המודחת הראשונה:-D
תודה!
תאכלס הייתי סוגרת עליך את הדלת כדי שיהיה לי יותר מקום בבונקר.
בחיים לא הייתי מכניסה 1200 מכם|שפם|
זה בונקר גדול, כמה מקום את צריכה??
וחוץ מזה אם לא תכניסי מספיק אנשים, לא בטוח שיהיה לך את מי לאכול בסוף.... קחי בחשבון.
אני גם שונאת אבל כל עוד זה לא ריח שנדבק לשיער שלי גם כשאני לא זו שמעשנת, פחות נורא בעיני.
וואו הזכרת לי עכשיו פרסומת ישנה שהיתה ממש מפורסמת!
נראה מי פה מספיק זקן בשביל לזכור (אח"כ אני אכתוב וגם אחפש את זה).

אני איתך, אני יכולה להתבלבל גם שאני עם גוגל מפות פתוח.
משווה ומעלה: אני פונה בפניה הלא נכונה גם כשאני נוסעת עם WAZE והוא אומר לי בדיוק איפה לפנות. לפעמים הוא אומר לי נגיד עוד 200 מ' פני ימינה, ויש יציאה ימינה עוד 50 מ' גם, אז אני עלולה לפנות שם בטעות.

אני פוחדת מכלבים
מכולם? גם פודלים קטנים נגיד? היתה לך איזה טראומה מכלבים?

🎆אם הייתה לכם מכונת זמן שיכולה לחזור אחורה בזמן פעם אחת בלבד ולמשך שעה אחת בלבד. לאיזו נקודת זמן הייתם חוזרים ומה הייתם עושים בשעה הזאת? שנות ה-60 למופע של הביטליס
מהמם, אבל תגיעי עם אטמי אוזניים כי את תשמעי בעיקר צרחות של ילדות מסביבך

מאיפה השנה הזו? ולמה?
זה שאלה שאמורה להיות בבחינת כניסה לפורום!
(האם מהערה זאת את מבינה לפחות מאיפה זה?)

צריך לעשות בושם עם ריח של גשם
ולאסור בכלל על עישון סיגירות במקום ציבורי
|כן|
 

Lhuna3

Well-known member
Nine Perfect Strangers - סיימתי בשעה טובה. לא מומלץ:-D
Y: The Last Man - עוד סדרה שלא ברור לי למה אני רואה עדין אבל אולי כי מציק לי שמופיע בהולו שיש פרקים חדשים שעוד לא ראיתי|חבול|
יופי, שמחה שלא המשכתי איתן.
וגם קייטי פרי עשתה פרסומת חמודה לגאפ ושרה קאבר לביטלס|לב|
זה חמוד.
אבל אני באמת צריכה להמשיך את הספר של אופרה כדי שאוכל להמשיך לנתח אתכם:-P:
זה באמת חסר אחריות מצידך להפסיק איבחון באמצע.
הו משהו שאתם מפחדים ממנו ואחרים לא? מתקנים בדיסני? לאדעת, כל דבר שזז מהר מידי או עולה גבוה מידי זה לא בשבילי.
אוי, גם אני.
לחיצות ידיים דוחות אותי. למרות שנראה לי שהיום יותר ויותר אנשים נגעלים מזה. אבל כל פעם שמישהו מושיט לי יד ללחיצה אני קצת מזדעזעת.
ושיער גוף גם דוחה אותי. לייק כל שיער שהוא לא על הראש. גם לגברים וגם לנשים.
מסכימה על שני הדברים.
אני מרגישה שאם אחת המשימות הראשונות יכללו איזה משהו דוחה כמו לאכול ג'וקים אני בטח אכשיל אתכם ואז כולם יכעסו עליי וידיחו אותי.
לא הבנתי מה זה אומר שתכשילי אותנו. (בכל מקרה אני הייתי פורשת מהמשימה הזאת עוד לפני הסבב הראשון, אבל עדיין רוצה להבין.)
🎆אותה השאלה, אבל הפעם מאיזה חבר פורום תבקשו עזרה בהעלמת הגופה? ברור שמילי, נחפור בור בחצר שלה והיא תשים שלט חמוד כזה שרשום בו "תמיד נזכור אותך פלאפי, היית החתול הכי טוב בעולם" או איזה
"RIP Fluffy
11/1/2021 - 8/28/2008"
ואז אף אחד לא יחשוב לחפור שם ולחלל את כבודו של פלאפי.
:-D:-D רעיון מעולה!

חח האמת שפשוט ראיתי את התמונה הזאת וזה הצחיק אותי אז החלטתי לדחוף את השאלה הזאת לפה:-D
Capture.JPG
רגע וואו! לא שמתי לב עד עכשיו אבל הלוגו ממש דומה :-D ובהתחשב בחזון המטאוורס של צוקי והדימיון שלו לעולם של... יואו זה כל כך מתאים!! :-D יש מצב לדעתכם שמישהו בצוות הקופירייטינג שם הציע את זה בכוונה? או שמקריות לגמרי?
 

Lhuna3

Well-known member
🪀באיזה גיל הייתם רוצים למות:999999 , או פשוט לא,לא למות נקודה
מה יש לך לעשות כל כך הרבה זמן??
🪅למה אתם מצפים בחודש נובמבר:שיעבור כבר ,יש תכניות לעתיד(אפריל)
יכול לחלוק איתנו מה התוכניות? טיסה? לאן?
ריח שאתם שונאים (בלי קשר לסתיו)?כל דבר שקשור לאניס ,
נכון!!
אותה השאלה, אבל הפעם- מאיזה חבר פורום תבקשו עזרה בהעלמת הגופה?אני לא אעשה לכם דבר נורא כזה...לא אהפוך אף אחד פה לשותף לדבר עבירה
תודה.
מה הדבר הכי מטופש ששאלתם בקול רם? יש לי את זה, שאלה ששאלתי שהייתי בחופשה באילת שהייתי בן 7 ואני עדיין מתכווץ מזה עד היום...לא, לא מספר את בושתי הגדולה , זה נעול ב"כספת"
אוף איזה טיזר... :-(
שינו את זה ל "כפרה אני מתההה?"...לא נשמע ניתן לשיווק
:-D
 

Lhuna3

Well-known member
Foundation - סדרת מד"ב ממש חזקה. יותר טובה ממה שציפיתי. הלכה בכמה כיוונים מפתיעים.
אוי אני חייבת להמשיך אותה, עצרתי אחרי פרק 2. שמחה לשמוע שהיא טובה כזאת לדעתך.
אכתוב אחרי שאצפה גם.
Ordinary Joe - אני אוהב הרבה יותר ממה שציפיתי - אתמול כתבתי עליה המלצה.
אז אני גם אנסה.
Ain't Got No, I Got Life
יואו אני מתה גם על הביצוע הזה, היא מדהימה!
🎆מה הדבר ההיסטורי הכי מרגש שקרה בחודש נובמבר?אני לא מאמין שאת עושה לי את זה כשאת יודעת שיש לי נטייה לחקור דברים יותר מידי.
:-D זה יותר מידי קל להתעלל בך!
אז כפי שציינתי כבר ריח של קפה מגעיל אותי. ואנשים כנראה אוהבים אותו כי רוב האנשים מתענגים על קפה
וואו זה מהריחות הכי טובים שיש!! אפילו סוגי קפה שלא טעימים לי (שזה רובם), יש להם ריח משגע.
אתם כמובן תנסו להפטר ממני ראשון, אבל בתור מנהל אני מתחיל את המשחק עם פסלון חסינות.
:mad:
סופו של דבר דילן מודחת אחרי שהסתתי נגדה (היא אחר כך תחזור מאי המתים, עם המשתמש השני שלה אבל תודח שוב). בסופו של דבר עדי|חזיר| תנצח אחרי שהיא תפזר הבטחות רבות (היא תבטיח לי שהיא תראה באפי בשביל שאני אצביע עבורה)
:-D
רגע, אני יכולה להבטיח פה להרבה ממכם לתת צ'אנס נוסף לורוניקה מארס אם לא תצביעו נגדי. המממ.
אבל יש סיכוי שדילן היא הגופה שאני צריך להחביא
:-D על מה הרגת אותה?
האמת שנראה לי שהנוער של היום אולי יותר טוב מהנוער שאנחנו היינו בשנות ה90. הם לפחות כבר לא משתמשים בפייסבוק.
נכון, הם משתמשים בטיק טוק. זה עדיף?
והם כנראה יותר woke.
זה נכון נקודה לטובתם.
אני לא רואה את התמונות, זה מוביל אותי לעמוד הראשי של הפורומים.
אבל 2 הסרטונים באמת יפים מאוד.
 

Lion_Heart

Well-known member
מה יש לך לעשות כל כך הרבה זמן??

יכול לחלוק איתנו מה התוכניות? טיסה? לאן?

נכון!!

תודה.

אוף איזה טיזר... :-(

:-D
מה יש לך לעשות כל כך הרבה זמן??אין לי שמץ, אבל אם יהיה לי את הזמן, אני אמצא מה לעשות בו

יכול לחלוק איתנו מה התוכניות? טיסה? לאן?סקוטלנד...ולונדון ,יש לי כמה רעיונת שאם יצליחו אני לא אפסיק לדבר עליהם...אחרי אפריל

נכון!! את בבירור אדם בעל טעם טוב !

תודה.-לא אגרור אותך, או אף אחד אחר לשום דבר לא חוקי, זאת התסבוכת (הבדיונית לגמרי)שלי ושלי לבד וככה זה צריך להישאר

אוף איזה טיזר... :-(- אני ממש ממש מצטער, לא הייתי צריך לכתוב את זה, אפילו אחרי שלושים ומשהו שנה, ואפילו שהייתי ילד...טיפשי, זאת שאלה ממש מטומטמת, ובגלל זה , זהו,לא אכתוב על זה יותר...ממש ממש מצטער
 

dilia snake

Well-known member
רק שתדעו שיש כרגע שוטר בחיפה שיושב מול המחשב ותוהה "מי זאת המילי הזאת שטובה בלהעלים גופות", אז אם לא נראה אותה בשבועות הקרובים זה כי היא בחקירה באיזה מרתף(באשמתנו!).
 
נערך לאחרונה ב:

didalf

Well-known member
מאיפה השנה הזו? ולמה?
ה100 כמובן. בשנה זו הייתה אפוקליפסה. 97 שנים אחרי מתחילה הסדרה עם שארית האנושות בחלל.

ראיתי את התמונה הזו כבר. מי זו הבחורה השניה?
אין לי מושג. התיוג מוביל למישהי בשם olivia dejonge

גם רצח רבין הביא לנו שיר - שלום חבר
את מתכוונת לשיר של אביב גפן לבכות לך? (שאני מאד אוהבת). טכנית הוא נכתב לפני על חבר של אביב שנהרג בתאונת דרכים אבל כן הוא לחלוטין הפך מזוהה עם רצח רבין.

אני תמיד כל כך מובכת בשביל השחקנים שעושים את הקטע הזה.
ולמה אף פעם לא מביאים נשים לשם לקורא
חחח כן אבל התגובות של ג'יימס מצחיקות. וכי עם גברים זה מביך-משעשע. עם נשים זה יהיה קרינג'י-מטריד.

אני שואלת באמת, יש קינוח קפוא שהוא לא גלידה או ארטיק?
יש עוגות גלידה או עוגות גבינה שמקפיאים.

🪀כמה קינוחים קפואים יש לכם במקרר עכשיו? אני לא בבית אז לא זוכרת במדויק אבל נראה לי שיש לי 6 גלידות אישית של האגן דאז, ו-2 משפחתיות בטעם וניל רגיל בשביל פנקייק וכאלה. יש גם כל מיני קינוחים מוזרים שהשותפה שלי חושבת שהם טעימים אבל הם לא. בכל מקרה אני אעדכן אתכם מה בדיוק כשאני אגיע הביתה! (לא התכוננתי נפשית לענות על השאלון הזה היום:-D)
למה יש לך כ"כ הרבה גלידות?:-0

La Brea - הייתי בטוחה שאנטוש כי האפקטים בה כל כך גרועים שזה ממש מציק, אבל התחיל להיות קצת מענין. למרות שיש כל מיני דברים שמאוד מזכירים את המאה נגיד יש גראונדרים והם קוראים לאלה שנפלו מהסינקהול "סקיי פיפול" וזה גם מתרחש בתוקפה שונה מההווה שלנו
חחח יוו הייתי משתגעת מזה.

וגם קייטי פרי עשתה פרסומת חמודה לגאפ ושרה קאבר לביטלס|לב|
אוי חמוד. נזכרתי שנתקלתי באיזה סרטון שלה שהיא שרה ROAR אבל שינתה את המילים לתלונות על אימהות וזה הצחיק אותי.

🪅ציטוט חודשי: "אני אהיה קוגרית בגיל 80" [עדי חזיר וואנקרו]
וואו איזה כבוד להיות ציטוט החודש שלך, אני מתרגשת🥰

1. קניתי כרטיס טיסה לבת דודה שלי. אבלה איתה את טנקסגיבינג ונר ראשון של חנוכה|לב|
יאיי! זאת אותה אחת שהיית אצלה בחתונה לא מזמן?

2. ראסל ווילסון הוציא את הבורג מהאצבע הפצועה שלו אז זה אומר שהוא יוכל לשוב לשחק בקרוב|מאוהב|
חחח מה? זה נשמע כואב.

🎆ובהמשך לשאלה הקודמת- משהו שמגעיל אתכם אבל את אחרים לא (אפשר גם להיפך [משהו שמגעיל אחרים ואתכם לא] או גם וגם אם יש לכם תשובות לשתי האפשרויות)? לחיצות ידיים דוחות אותי. למרות שנראה לי שהיום יותר ויותר אנשים נגעלים מזה. אבל כל פעם שמישהו מושיט לי יד ללחיצה אני קצת מזדעזעת.
ושיער גוף גם דוחה אותי. לייק כל שיער שהוא לא על הראש. גם לגברים וגם לנשים. אפילו אם זה מקומות "לגיטימיים" וגם אם מישהו נחשב "לא שעיר" כלומר יש לו/לה שיערות בלונדיניים שבקושי רואים על הידיים - עדין מגעיל אותי.
כן וכן. למרות שאני מתעצלת בעצמי עם שיערות קצת|מובך|

🎆אותה השאלה, אבל הפעם מאיזה חבר פורום תבקשו עזרה בהעלמת הגופה? ברור שמילי, נחפור בור בחצר שלה והיא תשים שלט חמוד כזה שרשום בו "תמיד נזכור אותך פלאפי, היית החתול הכי טוב בעולם" או איזה
"RIP Fluffy
11/1/2021 - 8/28/2008"
ואז אף אחד לא יחשוב לחפור שם ולחלל את כבודו של פלאפי.
:-D:-D:-D

🎆איזה סדרה הייתה רוצים שכל מי שאתם מכירים יראה? המאה כמובן כדי שכולם יבינו את הרפרנסים שלי.
לגמרי!!

🎆מה הדבר שאם היה לכם יותר ממנו או פחות ממנו הייתם מאושרים יותר עכשיו? במילותיה של המשוררת הדגולה א. גרנדה:
"Whoever said money can't solve your problems
Must not have had enough money to solve 'em"
אז כן, אם היה לי את הכסף שלה, לגמרי הייתי מאושרת עכשיו.
:-D אני גם אוהבת את השורה הזאת בשיר.

חחחחח יאאא לא קלטתי את הדמיון עד עכשיו!! לגמרי!:-D הוא היה מת להיות אלי.

וול, כבר חלקתי את הטופ 10 דמויות שלי אז במקום אני רק אלשין לכם ואספר שסהר הכין רשימת 10 דמויות ושכח להכניס את לקסה אליה|שפם| העיקר הוא קורא לשירי בלוק בוגדת כי היא הלכה לעשות כביסה בזמן [ספוילר גדול למאה] שלקסה מתה.
מציעה לך לזרוק את שניהם לפיט|פטיש|

ליטרלי סיפור חיי.
 

didalf

Well-known member
🎆ריח שאתם שונאים (בלי קשר לסתיו)?כל דבר שקשור לאניס
יאו כן איכס.

🪀באיזה גיל הייתם רוצים למות: שאלה מורכבת מאוד בעיקר בגלל שאני לא יודע עד כמה רפואה תתקדם. כלומר יכול להיות שבעוד שבעים שנה בני 120 יוכלו לחיות כמו בני 70 של היום. כמובן גם תלוי בעד כמה הבריאות שלי תדרדר. אם אני יכול לשמור על תנאי חיים נוחים ועניין אז נראה לי שיהיה נחמד לסיים בגיל אלף.
מה יש לך לעשות 1000 שנים?

🪅סדרות החודש: לא לפי סדר:
All Creatures Great and Small - עונה 2 הסתיימה אבל עדיין לא ראיתי את פרק הסיום. סדרה חמודה בלי הרבה דרמה.
סיינפלד - בתחילת החודש קצת התנפלתי על ההגעה של סיינפלד לנטפליקס (לא הפריע לי העניין שחלק כנראה התלוננו עליו - שהורידו חלקים מהתמונה כדי להתאים למסך רחב) היה מאוד כיף. ואז נעצרתי כי היו לי דברים אחרים לראות.
ממלכת החיות - הסתיימה עונה 5 (ולא כתבתי עליה, מצטער סנירף) הסיום היה טוב יותר מרוב העונה, אבל עדיין חסר משהו.
Kin - סדרה מעולה. צ'ארלי קוקס מעולה. אבל האמת שחלק מהכיף היה לראות עם עדי|נחש| שאהבה כמוני
מסע בין כוכבים: Lower Decks - הסתיימה עונה 2. סדרה כיפית מאוד.
מסע בין כוכבים: Prodigy - התחילה הסדרה עם פרק כפול. עוד לא גיבשתי דעה, אבל נחמד בנתיים.
Mr. Corman - הסתיימה עונה ראשונה (ונראה לי שנאמר שהיא בוטלה) היה נחמד, אבל אני לא בעצב שנגמר.
Foundation - סדרת מד"ב ממש חזקה. יותר טובה ממה שציפיתי. הלכה בכמה כיוונים מפתיעים.
SNL - התחילה עונה 47. בנתיים נחמד. לא היה משהו מדהים. עוד לא הביאו את טום הולנד להנחות וזה חבל לי.
Ordinary Joe - אני אוהב הרבה יותר ממה שציפיתי - אתמול כתבתי עליה המלצה.
הרופא הטוב - עוד עונה טובה. לא משהו טוב או רע מהרגיל.
Y: the Last Man - אכזבה, אני כל הזמן קיוויתי שישתפר ועדיין הייתי מוכן להמשיך לקוות, אבל הסדרה בוטלה אז מרגיש די חסר טעם בכלל לסיים את העונה. אולי אני אקרא שוב את הקומיקס במקום.
סופרסטור - אחיינית שלי התחילה לראות בנטפליקס ויצא שישבתי לידה במהלך כמה פרקים והיה די כיף.
Ghosts - קומדיה אמריקאית חדשה שמבוססת על קומדיה בריטית שהתחילה לפני כמה שנים ואני מאוד אוהב. אני עדיין לא בטוח אם האמריקאית עושה את זה טוב כמו המקורית, אבל אולי אני ביקורתי כי אני רגיל לבריטית. (אבל זה בטח מהר ישתנה כי לבריטית היו רק 18 פרקים בסה"כ ב3 עונות ולאמריקאית בטח יהיו 22 פרקים לעונה). יש לי הרבה ביקורת על בחירות שעשו בעיבוד של הדמויות לאמריקה (זה רוחות רפאים אז בעיקר היה צריך לשנות מהיסטוריה בריטית להיסטוריה אמריקאית).
United States of Al - התחילה עונה 2 והיה מאוד דמטי לאור המאורעות באפגניסטאן (הדמות הראשית הוא מהגר מאפגניסטאן שרוב משפחתו נשארה שם). בעיקרון סדרה נחמדה.
שלדון הצעיר - התחילה עונה 5 ווואו שלדון כבר מאוד גבוה (טוב הוא אמור להגיע לגובה של ג'ים פרסונס), אבל בעיקר מורגש שהסדרה עושה שינויים משמעותיים (ומי שזוכר את ההיסטוריה של שלדון מהמפץ הגדול יכול לנחש דברים מסויימים)
Pretty Smart - קומדיה מאוד מטופשת של נטפליקס. אבל גרג סולקין חתיך מאוד והרבה מאוד ללא חולצה.
משחק הדיונון - סוף סוף ראיתי. באמת סדרה מאוד טובה, אם כי לא הייתי שם אותה בין הסדרות הכי טובות שאי פעם ראיתי, אז לא ברור לי ההייפ הענק שיש עליה. בעצם מה שמפתיע זה שהיא איכשהו צברה לעצמה קהל כל כך גדול.
Locke & Key - יצאה עונה 2 אבל עשיתי צפיה חוזרת בעונה הראשונה לפני ואני מאוד שמח שעשיתי את זה כי הרגיש לי טוב שלא היו לי חורים בזיכרון. עונה 2 ממש טובה. מזל שעונה 3 כבר צולמה כי אני מאוד מצפה לה.
Inside Job - היו לי קצת ציפיות מהסדרה ושני הפרקים הראשונים לא ענו עליהם במיוחד. אבל אני מניח שאני אמשיך.
4400 - יצא בנתיים רק הפרק הראשון של הריבוט הזה ולא התרשמתי לטובה. אם כי זה חלקית כי אני משווה את זה כל הזמן בראש לסדרה המקורית שמאוד אהבתי וכל דבר ששונה נראה לי לא נכון. משהו אחר - זה לא משהו רע אבל זה מרגיש מוזר עד כמה הקאסט מורכב בעיקר מאפרו-אמריקאים. לפי הפרק הראשון כל הקאסט הראשי הוא אפרו-אמריקאים ורק בקאסט המשני יש איזה שניים או שלושה לבנים.
Invasion - התחילה הסדרה החדשה הזאת של אפל על פלישה של חייזרים לכדור הארץ. זה מעניין כי העלילה מפוצלת לכמה ארצות שונות. אבל זה גם מתקדם לאט ובאופן מוזר. חוץ מזה האח של טום הולנד משחק בסדרה, אבל הוא משחק נער מניאק. (מעניין שאני לא חושב שראיתי אי פעם את טום בתפקיד של מישהו מגעיל)
באטוומן - התחילה עונה 3 וזה נחמד בנתיים.
אגדות המחר - התחילה עונה 7 של אגדות המחר (שזה קצת מוזר כי עונה 6 הסתיימה בחודש שעבר) ראיתי בנתיים רק פרק ראשון, אני מקווה שיהיה שיפור על עונה קודמת.
Chucky - התחילה הסדרה החדשה הזאת שהיא המשך לסדרת סרטי Child's Play (שלא ראיתי בעבר) אבל תפסה את תשומת ליבי בגלל תיאור העלילה (שכוללת נער קוויר, אבל גם מעבר לזה) בנתיים ממש טוב, אבל אני בעיקר אשפוט לפי הכיוון שהפרקים הבאים ילכו בו, כי לא ממש ברור לי (שזה דבר טוב).
מחלקת גנים ונוף - כמעט שכחתי לצרף אותה לרשימה. אני מאוד מאוד מאוד נהנה. אם כי יכול להיות שעונה 3 הייתה טובה יותר מעונה 4...
תהיה בריא עם הכמות הזאת|בוקס|

Knives Out - סוף סוף השלמתי את הסרט (אחרי שחלק גדול משאר המשפחה שלי עשתה צפיה משותפת בו). הייתי קצת סקפטי מההתחלה, אבל זה בסופו של דבר באמת היה ממש טוב ומרגיש לי מוצדק ההערכה שיש לסרט הזה. (חוץ מזה כריס אוונס הוא אל)
או סופסוף!!
וכן כריס אוונס הוא אל בסוודר שסרגו לו האלים|מאוהב|

🪅שחקני החודש: גריפין גלאק בLocke & Key עושה עבודה מעולה
קראתי קלארק גריפין|פנים|

🪅ציטוט חודשי: Uh-oh, Batman's crying
:-D:-D

אה רגע, החמישי לנובמבר זה מזימת אבק השריפה. אם אני צריך לבחור רק דבר אחד אז זה זה כי לפי השיר אסור לשכוח:
Remember, remember,
The Fifth of November,
Gunpowder treason and plot;
For I see no reason
Why Gunpowder Treason
Should ever be forgot.
הופתעתי שלקח לך כ"כ הרבה זמן להגיע לזה.

🎆בהמשך לשאלה של ניק מהחודש הקודם- מהו משהו שאתם מפחדים ממנו ואחרים לא? הרעיון של שיט נראה לי די מפחיד כי נראה לי מפחיד מצב שבו הספינה טובעת ואז אתה נותר לנסות לשחות בים עד שנגמר לך הכוח. דרך נוראית לדעתי למות.
אה כן גם לי. וגם יש לי מחלת ים. וגם ראיתי טיטניק. לא עולה על הדבר הזה.

🎆ובהמשך לשאלה הקודמת- משהו שמגעיל אתכם אבל את אחרים לא (אפשר גם להיפך [משהו שמגעיל אחרים ואתכם לא] או גם וגם אם יש לכם תשובות לשתי האפשרויות)? אז כפי שציינתי כבר ריח של קפה מגעיל אותי. ואנשים כנראה אוהבים אותו כי רוב האנשים מתענגים על קפה
שניה ריח של קפה טרי? כי זה ריח טוב. אבל אחרי שתיית קפה זה עושה לאנשים הבל פה נוראי.

🎆מלהקים את כולנו לעונה של הישרדות. מי מודח ראשון ולמה ומי זוכה במיליון ולמה?
אתם כמובן תנסו להפטר ממני ראשון, אבל בתור מנהל אני מתחיל את המשחק עם פסלון חסינות. בסופו של דבר דילן מודחת אחרי שהסתתי נגדה (היא אחר כך תחזור מאי המתים, עם המשתמש השני שלה אבל תודח שוב). בסופו של דבר עדי|חזיר| תנצח אחרי שהיא תפזר הבטחות רבות (היא תבטיח לי שהיא תראה באפי בשביל שאני אצביע עבורה)
יאיי ניצחתי!
הצחיק אותי שדילן תחזור עם המשתמש השני:-D

🎆איזה סדרה הייתה רוצים שכל מי שאתם מכירים יראה? באפי קוטלת הערפדים כמובן. אני לא מאמין שאני מנהל פורום טלוויזיה שכל כך הרבה מהמשתתפים בו לא ראו את הסדרה. בעיקרון מהמשפחה שלי אין לי ציפיות, אבל מכם יש לי. אבל היה יכול להיות באמת אדיר אם גם כל המשפחה שלי וכל האנשים שאני עובד איתם היו רואים את הסדרה כי אז יכלתי לדבר איתם עליה ולהעלות רפרנסים באופן קבוע.
התשובה הכי צפויה אי פעם בהיסטוריה של סיכומי חודש.

🎆אותה השאלה, אבל הפעם- מאיזה חבר פורום תבקשו עזרה בהעלמת הגופה? בעיקרון הכי חכם לבקש מדילן כי מרגיש שיש לה קשרים שיעזרו בעניין ואולי אפילו ניסיון (עוד לא שמענו את כל סיפורי דילן). אבל יש סיכוי שדילן היא הגופה שאני צריך להחביא ובמקרה כזה אני אפנה אל... מילי. כי היא רובוטית והם בטח יעילים בדברים?
חחח דילן ומילי, מה זה אומר עליכן שכולם בוחרים בכן?:-D

אבל יש סיכוי שדילן היא הגופה שאני צריך להחביא
:-D:-D:-D:-D

התקווה הגדולה שלי היא שפייסבוק בתור META יחליטו על יצירת שירות סטרימינג (מדהים שעדיין לא עשו את זה) ואז יחדשו את הסדרה קומיוניטי (עם סרט קודם כל כמובן) וזה מתאים כי פייסבוק היא אחת הסדרות הכי meta שיש.
יש/היה להם פייסבוק וואץ'. הסדרה של ליזי עלתה שם.

🏟️תמונה/וידאו/בדיחה/טופ 10 דמויות אהובות שתרצו לחלוק עם הכיתה?
רעיון תחפושת:
צפה בקובץ המצורף 36394
משהו של השבוע:
צפה בקובץ המצורף 36395
אתה יודע שאין שם תמונה אלא קישור לשומקום?
אתם לא בודקים איך יצאה לכם ההודעה ומתקנים קצת אחרי השליחה? במיוחד הודעות ארוכות ומושקעות כאלה?

ספוילר: סרטון חמוד שהוא לא פרסומת לשום דבר
באמת חמוד. אבל למה אין סאונד?
לא יכולתי שלא לשים לב ששם הטאמבלר שממנו לקחת אותו זה "גיי-סקסי-טום":-D זה עמוד המעריצים הסודי שלך?
 

didalf

Well-known member
אני רוצה להזכיר לכולם ש(ספוילר דקסטר) כל מה שהוא עשה בעונות הראשונות זה לשים את הגופות בשקית זבל ולזרוק אותן לים בלילה, ומתישהו מצאו את כל הגופות שלו והוציאו מהן ראיות פורנזיות וכמעט עלו עליו בגלל זה. למייק זה לא היה קורה.
הא נקודה טובה. אבל הוא למד והשתפר לא?
עד כמה שזכור לי אח"כ הוא ביתר וזרק לזרם הגולף שסוחף את הגופות רחוק משם.


וחוץ מזה אם לא תכניסי מספיק אנשים, לא בטוח שיהיה לך את מי לאכול בסוף.... קחי בחשבון.
:-D:-D
מצד שני אם יש פחות אנשים סיכוי טוב שהאוכל שיש יספיק לכולם.

משווה ומעלה: אני פונה בפניה הלא נכונה גם כשאני נוסעת עם WAZE והוא אומר לי בדיוק איפה לפנות. לפעמים הוא אומר לי נגיד עוד 200 מ' פני ימינה, ויש יציאה ימינה עוד 50 מ' גם, אז אני עלולה לפנות שם בטעות.
חחחחח כנל!! השתפרתי קצת מאז שהוא אומר גם את שמות הרחובות.

זה שאלה שאמורה להיות בבחינת כניסה לפורום!
נכון מאד!!!!|כן||פטיש|

וואו זה מהריחות הכי טובים שיש!! אפילו סוגי קפה שלא טעימים לי (שזה רובם), יש להם ריח משגע.
|כן|

רגע, אני יכולה להבטיח פה להרבה ממכם לתת צ'אנס נוסף לורוניקה מארס אם לא תצביעו נגדי. המממ.
רואה? ערמומית.

רק שתדעו שיש כרגע שוטר בחיפה שיושב מול המחשב שתוהה "מי זאת המילי הזאת שטובה בלהעלים גופות", אז אם לא נראה אותה בשבועות הקרובים זה כי היא בחקירה באיזה מרתף(באשמתנו!).
שלא נדבר על סוכן הFBI שבדרכו לדילן.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני לא רואה את התמונות, זה מוביל אותי לעמוד הראשי של הפורומים.
אתה יודע שאין שם תמונה אלא קישור לשומקום?
אתם לא בודקים איך יצאה לכם ההודעה ומתקנים קצת אחרי השליחה? במיוחד הודעות ארוכות ומושקעות כאלה?
בסדר מצטער, זאת הייתה הודעה מאוד מאוד ארוכה, בדקתי חלק מהדברים ולא זכרתי לבדוק הכל.

הכי נורא שמנעתי מכם גיף של טום הולנד
אבל הנה עשיתי תיקון:
🏟️תמונה/וידאו/בדיחה/טופ 10 דמויות אהובות שתרצו לחלוק עם הכיתה?
רעיון תחפושת:
צפה בקובץ המצורף 36440
משהו של השבוע:
צפה בקובץ המצורף 36441


...
טוב ליתר ביטחון אני אשים את זה גם כאן:
רעיון תחפושת:
tumbl 020.jpg
משהו של השבוע:
tumbl 021.jpg

tom holland 077.gif
 

Aranel Nenharma

Well-known member
יוו צריך להרוג אנשים כמוך!! אבל בגיל 100 שיהיה יפה ועגולB-|
לא הבנתי, מה שהפריע לך שזה לא גיל עגול. כי לי לא איכפת נגיד למות בגיל 76 ושלוש רבעים
חח אוף אני לא רוצה להודות בזה אבל אני גם אוהבת|מובך| [זמר במסיכה]
זה בידור זול וכיפי
ומה המסקנה? [הארי פוטר]
זה נחמד, אבל נראה לי היתי נהנת יותר אם היתי קוראת את זה בתור teenager
🪅סדרות החודש:
Nine Perfect Strangers - סיימתי בשעה טובה. לא מומלץ:-D
Y: The Last Man - עוד סדרה שלא ברור לי למה אני רואה עדין אבל אולי כי מציק לי שמופיע בהולו שיש פרקים חדשים שעוד לא ראיתי|חבול|
Big Sky - העונה החדשה התחילה קצת צולע, אבל זה משתפר. לא סדרת מופת אבל בהחלט נחמד להעביר איתה את הזמן.
La Brea - הייתי בטוחה שאנטוש כי האפקטים בה כל כך גרועים שזה ממש מציק, אבל התחיל להיות קצת מענין. למרות שיש כל מיני דברים שמאוד מזכירים את המאה נגיד יש גראונדרים והם קוראים לאלה שנפלו מהסינקהול "סקיי פיפול" וזה גם מתרחש בתוקפה שונה מההווה שלנו אבל עשויים קצת פחות טוב כי אין להם לקסה.
SVU - תמיד מוצלח|לב|
911 - הדמויות שם קצת מעצבנות אותי העונה (חוץ ממאי) אבל אני עדין אוהבת את העלילות.
Party of Five - לא בקצב שרציתי אבל נחמד לנו. וג'וליה|מאוהב|
Grey's Anatomy - ראיתי בשביל דמות מסוימת שנראה שהיא לא הולכת להמשיך|שפם| וגם הייתה שם דמות אחרת שמאוד אהבתי שלא כל כך רואים לאחרונה ואז הבנתי שהעבירו אותה לתחנה 19 ואוף מזה לא בא לי לראות את זה כי אני לא אוהבת סדרות של מכבי אש. מישהו צופה בזה ויכול להגיד לי אם התפקיד שלה שם משמעותי ששווה לי לסבול בשבילה את שאר הדמויות?
Sex Education - ראיתי רק 2 פרקים בינתיים אבל נחמד לי.
You - הספקתי רק פרק אחד אבל אני מרגישה שהערימו עליי לצפות בזה. ראיתי שסאשה אלכסנדר (הפרופסורית של ליפ משיימלס) דיברה על זה מלא והייתי בטוחה שהיא תהיה בעונה זאת, וסהר שלא יודע מי זאת אמר לי "כן, יש שם איזו בלונדה אחת" אז ראיתי אבל זו לא היא והיא גם לא מופיעה שם. היא חפרה בגלל שהיא הפיקה את אחד הפרקים בעונה:-(
הספקת מלא
🎆איזה ריח מזכיר לכם סתיו? הריח שיש ב-Bath & Body Works. וגם ריח של מאפין פמפקין וגבינה בתנור. וריח של גשם|מאוהב|
הכל נשמע טוב
🎆מה הדבר ההיסטורי הכי מרגש שקרה בחודש נובמבר? קרן פלס כתבה למירי מסיקה שיר? כאילו, יש סיכוי שהוא לא נכתב בנובמבר אבל אתם לא יודעים בוודאות שלא, אז בואו נזרום עם קו המחשבה הזה.
קרן פלס כתבה את זה?
לא ידעתי
🎆ובהמשך לשאלה הקודמת- משהו שמגעיל אתכם אבל את אחרים לא (אפשר גם להיפך [משהו שמגעיל אחרים ואתכם לא] או גם וגם אם יש לכם תשובות לשתי האפשרויות)? לחיצות ידיים דוחות אותי. למרות שנראה לי שהיום יותר ויותר אנשים נגעלים מזה. אבל כל פעם שמישהו מושיט לי יד ללחיצה אני קצת מזדעזעת.
ושיער גוף גם דוחה אותי.
ההיתרון של הקורונה הוא שמלא דברים שגם ככה היתי עושה לפני ונראו מוזרים היום נראים לגיטמים. אני תמיד היתי מתחמקת מללחוץ ידיים לאנשים.
🎆מלהקים את כולנו לעונה של הישרדות. מי מודח ראשון ולמה ומי זוכה במיליון ולמה? אני מרגישה שאם אחת המשימות הראשונות יכללו איזה משהו דוחה כמו לאכול ג'וקים אני בטח אכשיל אתכם ואז כולם יכעסו עליי וידיחו אותי. ליון יהיה זה שיאכל את הג'וקים שלי ועוד יהנה מזה ויקשקש לכם על איך הוא פעם יצר איזו מנת מישלן שכוללת ג'וקים מוקרמים או משהו דוחה והוא יהפוך לגיבור היום ואז הוא ינצח. (בעיקר אבל כי הוא לא ניק ולא תצביעו דווקא כנגדו).
היתי בטוחה שתשימי את לונה בתור זו שתנצח במשימות האוכל.
הרי יש לה ניסיון עם פסטה גבינה וקינמון
🎆אותה השאלה, אבל הפעם מאיזה חבר פורום תבקשו עזרה בהעלמת הגופה? ברור שמילי, נחפור בור בחצר שלה והיא תשים שלט חמוד כזה שרשום בו "תמיד נזכור אותך פלאפי, היית החתול הכי טוב בעולם" או איזה
"RIP Fluffy
11/1/2021 - 8/28/2008"
ואז אף אחד לא יחשוב לחפור שם ולחלל את כבודו של פלאפי.
מתחילה לחשוד שמילי נעלמה כי היא נכנסה לאיזה תוכנית להגנת עדים או משהו
כן, אל תדאג, אותך ידיחו לא כי אתה חזק ומוכשר :-D [על ההדחה של ניק ראשון]
:-D
הישראלי או האמריקאי? [הזמר במסכה]
הישראלי, אני בקושי מכירה את האנשים שהם מצעים בישראלי אז באמריקאי אני בטח לא אכיר אף אחד
את לא באמת צריכה להתחנף. את דווקא מבין הבודדים כאן שאני לא שונאת:-D
לא שונאת ממך זה המחמאה הכי גדולה שאפשר לקבל

בעיקרון איברים פנימיים מגעילים גם אותי. אבל כבד עוף אני כן אוהבת. את שאר הכבדים לא8-{
מעורב ירושלמי נשמע לי אחד הדוחים
על מה היא? [האמריקאים]
the americans
על מרגלים רוסים בארה"ב בשנות ה-80 בזמן המלחמה הקרה.
סדרה ממש מומלצת
איזה ריח מזכיר לכם סתיו?ריחות של גשם,תה,וכאבי גב(אני יודע שזה לא ריח, תרדו לי מהגב על זה)
ואז ככה יהיה לך כאב גב
🎆מלהקים את כולנו לעונה של הישרדות. מי מודח ראשון ולמה ומי זוכה במיליון ולמה?אני זוכה
:-D תשובה מנומקת היטב
🪅סדרות החודש: לא לפי סדר:
🪅סרטי החודש:
ואוווו
🪅ציטוט חודשי: Uh-oh, Batman's crying
(דונה, מחלקת גנים ונוף)
:-D
🎆ריח שאתם שונאים (בלי קשר לסתיו)? שיט, אני לא מצליח לחשוב על שום דבר (או רק המילה הראשונה של המשפט הזה). אבל גם ריח של סיגריות וקפה. (אבל זה יותר מתאים שאלה רביעית למטה מכאן.
מה יש לך נגד קפה?:mad:
🎆בהמשך לשאלה של ניק מהחודש הקודם- מהו משהו שאתם מפחדים ממנו ואחרים לא? הרעיון של שיט נראה לי די מפחיד כי נראה לי מפחיד מצב שבו הספינה טובעת ואז אתה נותר לנסות לשחות בים עד שנגמר לך הכוח. דרך נוראית לדעתי למות.
ואם אתה מתחבר לבחורה שתופסת את כל הדלת אז זה בכלל באסה
1635881046702.png
🎆ובהמשך לשאלה הקודמת- משהו שמגעיל אתכם אבל את אחרים לא (אפשר גם להיפך [משהו שמגעיל אחרים ואתכם לא] או גם וגם אם יש לכם תשובות לשתי האפשרויות)? אז כפי שציינתי כבר ריח של קפה מגעיל אותי. ואנשים כנראה אוהבים אותו כי רוב האנשים מתענגים על קפה
הכיף האמיתי בקפה זה להכין אותו
אני זוכרת שבצבא הינו מבזבזים איזה חצי שעה במרדף אחרי כוס חד פעמית, קפה וחלב.
🎆מלהקים את כולנו לעונה של הישרדות. מי מודח ראשון ולמה ומי זוכה במיליון ולמה?
אתם כמובן תנסו להפטר ממני ראשון, אבל בתור מנהל אני מתחיל את המשחק עם פסלון חסינות. בסופו של דבר דילן מודחת אחרי שהסתתי נגדה (היא אחר כך תחזור מאי המתים, עם המשתמש השני שלה אבל תודח שוב). בסופו של דבר עדי|חזיר| תנצח אחרי שהיא תפזר הבטחות רבות (היא תבטיח לי שהיא תראה באפי בשביל שאני אצביע עבורה)
:-D
🎆אותה השאלה, אבל הפעם- מאיזה חבר פורום תבקשו עזרה בהעלמת הגופה? בעיקרון הכי חכם לבקש מדילן כי מרגיש שיש לה קשרים שיעזרו בעניין ואולי אפילו ניסיון (עוד לא שמענו את כל סיפורי דילן). אבל יש סיכוי שדילן היא הגופה שאני צריך להחביא ובמקרה כזה אני אפנה אל... מילי. כי היא רובוטית והם בטח יעילים בדברים?
|פנים|:-D
 

dilia snake

Well-known member
Kin - סדרה מעולה. צ'ארלי קוקס מעולה. אבל האמת שחלק מהכיף היה לראות עם עדי|נחש| שאהבה כמוני
|4U|.
🎆ריח שאתם שונאים (בלי קשר לסתיו)? שיט, אני לא מצליח לחשוב על שום דבר (או רק המילה הראשונה של המשפט הזה). אבל גם ריח של סיגריות וקפה. (אבל זה יותר מתאים שאלה רביעית למטה מכאן.
🎆ובהמשך לשאלה הקודמת- משהו שמגעיל אתכם אבל את אחרים לא (אפשר גם להיפך [משהו שמגעיל אחרים ואתכם לא] או גם וגם אם יש לכם תשובות לשתי האפשרויות)? אז כפי שציינתי כבר ריח של קפה מגעיל אותי. ואנשים כנראה אוהבים אותו כי רוב האנשים מתענגים על קפה
דיי, ניק אנחנו יודעים שאתה מוזר, אתה לא צריך להמשיך להתאמץ.
אני פוחדת מכלבים
לא שופטת אבל 8-* 8-* 8-*
אני שואלת באמת, יש קינוח קפוא שהוא לא גלידה או ארטיק?
אני אוהבת להקפיא עוגות מוס(השוות, ממקומות כמו ביסקוטי וכאלה) ואז הן הופכות להיות עוגות גלידה.
אבל כל הג'פה של בחוץ נכנס לאוטו
אני שונאת מזגנים |קר|.
 

Aranel Nenharma

Well-known member
מכולם? גם פודלים קטנים נגיד? היתה לך איזה טראומה מכלבים?
הכלבים הקטנים הם הכי מעצבנים. רק רוצים לטפס עליך. איכס
מהמם, אבל תגיעי עם אטמי אוזניים כי את תשמעי בעיקר צרחות של ילדות מסביבך
|מאוהב|
זה שאלה שאמורה להיות בבחינת כניסה לפורום!
(האם מהערה זאת את מבינה לפחות מאיפה זה?)
אני הולכת לנחש ולהגיד ה-100?
רגע וואו! לא שמתי לב עד עכשיו אבל הלוגו ממש דומה :-D ובהתחשב בחזון המטאוורס של צוקי והדימיון שלו לעולם של... יואו זה כל כך מתאים!! :-D יש מצב לדעתכם שמישהו בצוות הקופירייטינג שם הציע את זה בכוונה? או שמקריות לגמרי?
לא בנתי את התמונה שדילן שמה.
אני שוב מפספסת משהו? זה שוב ה-100?
וכן כריס אוונס הוא אל בסוודר שסרגו לו האלים|מאוהב|

רק שתדעו שיש כרגע שוטר בחיפה שיושב מול המחשב שתוהה "מי זאת המילי הזאת שטובה בלהעלים גופות", אז אם לא נראה אותה בשבועות הקרובים זה כי היא בחקירה באיזה מרתף(באשמתנו!).
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 

didalf

Well-known member
לא הבנתי, מה שהפריע לך שזה לא גיל עגול. כי לי לא איכפת נגיד למות בגיל 76 ושלוש רבעים
כן אני אוהבת מספרים עגולים.

זה בידור זול וכיפי
וסטטיק מותק:-]

היתי בטוחה שתשימי את לונה בתור זו שתנצח במשימות האוכל.
הרי יש לה ניסיון עם פסטה גבינה וקינמון
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:-D:-D:-D צחקתי בקול.

לא בנתי את התמונה שדילן שמה.
אני שוב מפספסת משהו? זה שוב ה-100?
כמובן.

תודה|מאוהב| התעצלתי לחפש קודם.
 

keren or5

Well-known member
שם:
🪀באיזה גיל הייתם רוצים למות: 350
🪀כמה קינוחים קפואים יש לכם במקרר עכשיו?

🪅סדרות החודש:
4 מיני סדרות בנטפליקס:
- maid
-משחקי הדיונון
- midnight mass
- אליס אין בורדרלנד
וצפייה חוזרת בשתי סדרות בעידוד הפורום:
- שולחן ל-5
מח' גניף ונוף
🪅סרטי החודש:
, old, midsommer, saint maud
🪅שירי החודש:
🪅ספר החודש:
🪅דמויות החודש: רון סוונסון
🪅שחקני החודש: מת'יו וקס
🪅ציטוט חודשי:
🪅סיבה למסיבה:
🪅למה אתם מצפים בחודש נובמבר:

🎆איזה ריח מזכיר לכם סתיו?
🎆ריח שאתם שונאים (בלי קשר לסתיו)?
🎆מהי סדרת הסתיו (סדרה שעלתה בעונת השידורים של הסתיו – בדר"כ סוף ספטמבר) שהכי אהבתם השנה (אם לא התחלתם שום סדרת סתיו השנה, אפשר לבחור של שנה שעברה)?
🎆מה הדבר ההיסטורי הכי מרגש שקרה בחודש נובמבר?
🎆בהמשך לשאלה של ניק מהחודש הקודם- מהו משהו שאתם מפחדים ממנו ואחרים לא?
🎆ובהמשך לשאלה הקודמת- משהו שמגעיל אתכם אבל את אחרים לא (אפשר גם להיפך [משהו שמגעיל אחרים ואתכם לא] או גם וגם אם יש לכם תשובות לשתי האפשרויות)? אני ממש בספק אם יש משהו שמגעיל רק אותי, אני חושבת שהגעתי למצב שאני לא נגעלת משום דבר כי אני קצת נהנית מלראות דברים מגעילים. הייתה אילו תקופה לא מזמן שאהבתי לראות סרטונים של אנשים ששוט מפוצצים להם חצ'קונים. זה היה מרגיע אותי.
🎆מלהקים את כולנו לעונה של הישרדות. מי מודח ראשון ולמה ומי זוכה במיליון ולמה?
🎆איזה סדרה הייתה רוצים שכל מי שאתם מכירים יראה? זאת שאלה טריקית, כי יש סדרות שאני חושבת שהם מצויינות, אבל זה יותר מבאס אותי אם מישהו רואה ולא מתלהב מזה כמוני, אז אני רוצה שרק מי שיחתום לי מראש שהוא יחשוב כמוני על כל מה שקורה בסדרה, יראה את שתי הסדרות שאני הכי אוהבת והם שובר שורות ובוג'אק הורסמן.
🎆רצחתם מישהו שניסה להרוג אתכם (הגנה עצמית וזה. אבל סביר להניח שתכנסו לכלא כי לייק, בכל זאת הרגתם מישהו) מאיזה דמות טלוויזיונית תבקשו לעזור לכם להחביא את הגופה? סול. דה.
🎆אותה השאלה, אבל הפעם- מאיזה חבר פורום תבקשו עזרה בהעלמת הגופה? הממ.. עדי (כל עוד לא מדובר בגופה של חיה ואז היא לא תרצה לעזור לי אני מניחה)
🎆כולם מדברים על כמה שהנוער של היום דפוק. ציינו דבר אחד שהייתם רוצים שהם יעשו (או יפסקו לעשות) כדי להפוך אותם לקצת יותר נסבלים? אני קצת לא רוצה לענות על זה, כי אני מרגישה שמה שאני לא אגיד אני אשמע כמו בומרית, אבל נראה לי שהדבר שהכי מפריע לי זה שאנשים נמצאים בטלפון כשהם בנוכחות חברים שלהם. אני לא מדברת על נגיד לבדוק שניה את הפלאפון כשיש צילצול של הודעה, אלא ממש לשבת עם חבורה של אנשים או בן אדם אחד ולשחק או לעשות משהו ממש לא דחוף בפלאפון.
🎆ערב קיץ חמים. אתם נוסעים באוטו – מזגן או חלון פתוח? מזגן
🎆מה הדבר הכי מטופש ששאלתם בקול רם? אני בטוחה שיש המון תשובות ממש מצחיקות לשאלה הזאת, אבל לצערי אני לא יכולה להיזכר במשהו כזה עכשיו
🎆אם הייתה לכם מכונת זמן שיכולה לחזור אחורה בזמן פעם אחת בלבד ולמשך שעה אחת בלבד. לאיזו נקודת זמן הייתם חוזרים ומה הייתם עושים בשעה הזאת? טוב התשובה האמיתית היא משהו כנראה שלא אחשוף, אבל אם הייתה לי יותר מפעם אחת, הייתי ממש רוצה לחזור כזבוב על הקיר בתא השירותים שתאיר ראדה נרצחה בו. זה משגע אותי שאני לא יכולה לדעת בוודאות מי עשה את זה, והדעות שלי כל הזמן. כל סטטוס שאני קוראת הנושא משנה את דעתי. זה פשוט מחרפן אותי שאני לא יודעת בוודעות. ומי הקורבן פה? אולה או רומן?! אני רוצה תשובות גאד דאמיט. לא יכול להיות שכולם חפים מפשע מישהו רצח אותתתתתההההה!!!
🎆מה הדבר שאם היה לכם יותר ממנו או פחות ממנו הייתם מאושרים יותר עכשיו? זמן
🎆איך חייכם עומדים להשתנות בעקבות זה שפייסבוק שינתה את שמה לכפרה אני מתההה? זה ייצור תגובת שרשרת שתגרום לפרפר לעוף מחדר ישיבות של מטא כי הוא פוחד מהמילה מטאה, שלא היה יוצא משום אם הם היו אומרים פייסבוק, יעוף עד לישראל, יתקע בשמשה של משאית שסוחבת תמצית רדיואקטיבית שאני בדיוק נמצאת לידה. המשאית נשפכת, אני מכוסה בכל החומצה. בום. יום אחר כך- כוחות על!

🏟️תמונה/וידאו/בדיחה/טופ 10 דמויות אהובות שתרצו לחלוק עם הכיתה?
 
למעלה