Hop Hop Hop - Summery

Hop Hop Hop - Summery

פקיעה 610.37 תשלום אוכף 2037 רו"ה סופי 133 תשלום שוקת א 37 רו"ה סופי 672 תשלום שוקת ב' 37 רו"ה סופי 363 סיכום לגבי הכיוון (שם אנו בשורט) יימסר בהמשך. ה.י.נ
 
הסיכום:עדיין שורט כמצויין בטבלה

תא כניסה אסטרטגיה כניסה תא יציאה יציאה רוה מצטבר 25/10/2004 לונגי 520.43 25/10/2004 528.90 8.47 8.47 03/11/2004 שורט 535.91 03/11/2004 535.81 0.10 8.57 04/11/2004 לונגי 536.27 04/11/2004 571.13 34.86 43.43 22/11/2004 לונגי 560.00 22/11/2004 572.85 12.85 56.28 28/11/2004 שורט 567.00 28/11/2004 560.00 7.00 63.28 01/12/2004 לונגי 567.00 01/12/2004 575.00 8.00 71.28 02/12/2004 לונגי 572.97 02/12/2004 579.69 6.72 78.00 05/12/2004 שורט 587.00 05/12/2004 587.59 -0.59 77.41 05/12/2004 לונגי 587.59 07/12/2004 594.30 6.71 84.12 07/12/2004 לונגי 593.80 08/12/2004 593.04 -0.76 83.36 08/12/2004 שורט 593.04 12/12/2004 599.00 -5.96 77.40 12/12/2004 לונגי 599.00 12/12/2004 599.01 0.01 77.41 12/12/2004 שורט 598.88 16/12/2004 609.23 -10.35 67.06 19/12/2004 שורט 609.80 21/12/2004 598.15 11.65 78.71 21/12/2004 שורט 597.31 31/12/2005 617.94 -20.63 58.08 בפועל גם בוצעו מכירות כאמור בהודעה למעלה שקיזזו את ה"בושה" ב 12 נקודות ונכס הבסיס (שעשוי מיהלומים) קיזז אותה עוד קצת, וגם דרש עבודה מאומצת מאוד היום ובכלל כל השבוע האחרון של השנה.. אני לא יכול שלא לחשוב ששחקני המעוף העלו את השוק, רק כדי שאהיה רחוק מספיק מ-120 , וזאת כדי שלא אפסיק...
בכל מקרה, כל הכבוד לדוביד על הצליפה ל 610 כל הכבוד לחברים האחרים ששיחקו אותה. דעתי, להמשך היא לפי הפוזיציה (לא נתקעתי בה - זו פשוט הדרך וכשהיא תשתנה, אדווח) סופ
"ש שקט נעים וחמים
 

moshebs1

New member
כל הכבוד לך על הדבקות

מקווה שלא יקרה לך מה שקרה לי...
 
תודה

גם אני מקווה כך, למרות שאני לא יודע מה קרה לך. דבקות בדרך לא נכונה היא בלתי חכמה. במקרה שכאן, אין לי שום סיבה לשנות (יש דברים מסובכים ומורכבים בשוליים, אבל זה ממש לא רלוונטי) דרך שהוכחה בעיני כמוצלחת לאורך שנים.
 
היעד: 120../images/Emo50.gif../images/Emo79.gif../images/Emo13.gif

ב- 120 נקודות רווח שזה מעל 20% על השוק אפסיק. למטה: התחלתי עם אפשרות להפסיד כ 10% (לשם, כבר לא אגיע!). למעשה, לפי הדרך, לא היגעתי בה למינוס חצי מהתשואה הייעודה מעולם (מיום הקמת המעוף בפועל, ועשרות שנים אחורה על יבש), ולא נמצא מדד אמיתי (!) שהצליח להביא אותה לשם), הבעיה לכסף תהיה תמיד אורך הנשימה האמיתי, כי לאנשים קשה להתנהג כמו מכונות, גם אם לכאורה קבעו כך לפני כן. אגב, השוק עצמו לקח גם הוא מהלך למעלה, אך הדרך שלי לוקחת את אותה תוחלת גם בתנאי שוק אחרים (מדשדש או יורד), וכרגע אני והוא בכיוונים הפוכים כידוע. יתרה מכך, יש כל כך הרבה גורמים מתערבים שאינם שייכים למנגנון עצמו, כך שגם אם הדרך שלי תמיד יהיו כאלה שלא ייקחו את אגרגט המהלכים. מבחינתי, מובן שהפועל תמיד יהיה יותר טוב מהמוצג כאן, אחרת ה"מעתיקים" ירוויחו יותר ממני (ולא כולם כמו טבע... חה), אך זו כבר אופרה נוספת. מאחל לך שתיהנה מניצול התקציב, למרות שקטונתי מלהבין את החדווה הזו שלך מפעילות לא מרוויחה, כפי שהבנתי מדבריך. כל טוב לך ושבת שלום לכולם.
 
תשובה לmoshebs1 - בין 2 ל3

תודה על השאלה. תלוי על איזו תקופה ועל מה בדיוק מסתכלים (למשל, אם על דרכי המורחבת או רק על הפאן החלקי שאני מציג כאן), אך בכל מקרה מדובר בשארפ טוב מאוד, למי שמכיר. יחד עם זאת, אני טוען שמדד שארפ כמו האחרים הידועים, נותן תמונה חלקית, ולפעמים מבלבלת על הביצועים ופחות "מעניינת" מהתבוננות בגרף הביצועים שלוקח נתונים יומיומיים (סוף יום) בהנחה שהם אמיתיים, וגם אם לא, זה הרי מסתדר עם הזמן. בכל מקרה, מכיוון שבדרכי המורחבת (שכאן אני מציג פאן אחד שלה שהכי נוח למדידה והסתכלות בתנאים הקיימים והכי מתאים לעניין עצמו, תחת המגבלות), מדובר בסטיית תקן גבוהה יחסית (ואצלי ההילוך אינו הילוך השיכור הקלאסי, כלומר, אצלי, בניגוד לשוק (אולי...) תשואת היום הבא, כן(!) תלויה בתשואת היום הקודם), התשואה הרבה יותר גבוהה מאחרים עם שארפ דומה. לסיכום התשובה: השארפ הוא בין 2 לבין 3 אבל התשואה היא גבוהה כי סטיית התקן בנוסחה היא גבוהה, ולכן התשואה בעיני לא פחות רלוונטית בתנאי שניתן להתמיד בתוחלת בלי להיספג לסוף המשחק. אני לא יודע איזה משה אתה, אבל למי שמכיר, "חבר" שלי נתן באתר אחר יותר ממאמר אחד טוב שעוסק בעניין זה, אך הוא נעלם שם תחת מבול ההודעות ובניגוד למה שהיה מתוכנן שיישמר לתקופה ארוכה, וארכיון ועם נגישות נוח לקוראים.
 
לא הבנת דבר

לא הבנת 1 - יעדים - לא יעדי רווח אלא יעדי שוק. לא הבנת 2 - אין בי שום חדווה רק מרירות. אם תכיר לוזר עם חדווה אשמח להפגש איתו.
 

moshebs1

New member
אתה חי כלוזר עם חדווה

תסתכל על עצמך - מתבוסס בכישלון, מתבשם מאכזבה...
 
למעלה