HOLA ATODOS../images/Emo206.gif!!../images/Emo239.gif../images/Emo240.gif ../images/Emo168.gif
שלוםםם לכולםםם התגעגעתי בטירוףףף
חחח היום רשמית אני חוזר לפורום ובגדולל! עם חדשות חמותת
קודם כל. הייתה לי חופשה מדהייימהה! הופעה חלומית!^_^ פתחתי דף אומן בפייסבוק וביוטיוב- עם ביצועים חדשים ומשודרגים
ועכשיו אני גם מופיע על הגיליון החדש של "ראש1" !! כולם מוזמנים לעיין בגיליון "ראש1" החדש של היום שבעמוד 28 ("כמעט מלאכים"- המדור הרשמי!)DD: לפני כמה שבועות קיבלתי הצעה שלא יכולתי לסרב לה P: להתראיין ל-"ראש1" וכמובן שהסכמממתי
הכתבה עוסקת בי ובכמעט מלאכים. החל מהאהבה שלי לסדרות של כריס ועד לקאברים שאני עושה לכאסי! D: אני סופר נרגשש כשאני כותב לכן את זה. בחיי שאני הכי מאושר בעולםם
וגםם לחזור לכאן סוף סוף אחרי תקופת זמן של חודשיים בערך.. במקרה יצא לי לדבר עם כמה בנות מהפורום פה ושם. והבנתי שהגיע הזמן לחזור ^_^ תיכננתי לחזור גם ככה ב-1 לספטמבר. אבל לאחר שהתראיינתי ל"ראש1" החלטתי להמתין קצת עד שהכתבה תצא וסוף כל סוף אחרי ציפייה ארוכה. זה הגיע D: כיףף גדולל לחזור לכאן אחרי הפגרה שלי! D: הכי מאושר שרק אפשר.
צור-
.
שלוםםם לכולםםם התגעגעתי בטירוףףף