HOLA ATODOS
!!

Tsur016

New member
HOLA ATODOS../images/Emo206.gif!!../images/Emo239.gif../images/Emo240.gif ../images/Emo168.gif

שלוםםם לכולםםם התגעגעתי בטירוףףף :D חחח היום רשמית אני חוזר לפורום ובגדולל! עם חדשות חמותת :D קודם כל. הייתה לי חופשה מדהייימהה! הופעה חלומית!^_^ פתחתי דף אומן בפייסבוק וביוטיוב- עם ביצועים חדשים ומשודרגים :D ועכשיו אני גם מופיע על הגיליון החדש של "ראש1" !! כולם מוזמנים לעיין בגיליון "ראש1" החדש של היום שבעמוד 28 ("כמעט מלאכים"- המדור הרשמי!)DD: לפני כמה שבועות קיבלתי הצעה שלא יכולתי לסרב לה P: להתראיין ל-"ראש1" וכמובן שהסכמממתי
הכתבה עוסקת בי ובכמעט מלאכים. החל מהאהבה שלי לסדרות של כריס ועד לקאברים שאני עושה לכאסי! D: אני סופר נרגשש כשאני כותב לכן את זה. בחיי שאני הכי מאושר בעולםם :D וגםם לחזור לכאן סוף סוף אחרי תקופת זמן של חודשיים בערך.. במקרה יצא לי לדבר עם כמה בנות מהפורום פה ושם. והבנתי שהגיע הזמן לחזור ^_^ תיכננתי לחזור גם ככה ב-1 לספטמבר. אבל לאחר שהתראיינתי ל"ראש1" החלטתי להמתין קצת עד שהכתבה תצא וסוף כל סוף אחרי ציפייה ארוכה. זה הגיע D: כיףף גדולל לחזור לכאן אחרי הפגרה שלי! D: הכי מאושר שרק אפשר.
צור-
.
 

dandosh126

New member
צורקה?! ../images/Emo203.gif

ראיתי את הכתבה!! כל הכבוד באמת באמת שיהיה לך רק בהצלחה וטוב שחזרת אלינו
 

Tsur016

New member
ירדניקולודיאון! ../images/Emo13.gif ../images/Emo168.gif

אינלי מיליםם, תודדה רבבבהה אמיגה!! =) שמח לחזור!! ^_^
 

titi2008

New member
ראית היום בבוקר שקיבלתי את העיתון../images/Emo85.gif

אני כזה אומרת לאחותי "היי זה צור מהפורום!!" ואז היא עושה "מי??" ואני כזה "מישו מהפורום של קאסי" ואז היא כזה "אווו כמעט מלאכים אני לא מאמינה שיש גם בנים שאוהבים את זה" חחחח
הכתבה מהמממת הגיע לך
 

Tsur016

New member
ואווו תודה רבה תהילה! ../images/Emo6.gif ../images/Emo168.gif

כרגע אני עוד לא יכול לדבר. אבל בעזרת השם יהיו עוד הפתעות (;
 
אני לא מצליחה לעלות את הכתבה:/

סרקתי את זה כבר מיליון פעם עד שייצא טוב ואז שאני שולחת זה כאילו אי אפשר...
 

didalf

Well-known member
יאא מגניב חח../images/Emo109.gif

כל הכבוד לך! ומלא זמן לא העלת קאבר חדש אגב, וסרטונים מההופעה!!
 

Tsur016

New member
לגבי קאברים ../images/Emo168.gif

אני מעדכן ביוטיוב שלי כל פעם קאברים חדשים. בקרוב אשים קישורים
 

didalf

Well-known member
אז תביא תמשמש:)../images/Emo109.gif

ומה עם הסרטונים?
 

Tsur016

New member
הסרטונים עדיין לא מוכנים :) ../images/Emo168.gif

יש לי כמה עריכות סאונד לעשות משום שחלק מהסרטונים לא נשמעו כל כך נקי ונעים להאזנה. אני עובד על זה
 
../images/Emo15.gifבאמת כבוד../images/Emo13.gif

בהצלחה, ושיהיו לך רק השיגים גבוהיים יותר:)
 
למעלה