Crazy On Britney
New member
help4me
1. תנו לי בבקשה לינק להודעה בפורום זה שהיתה על היומהולדת של ג'ימי לין . 2. במה בריטני זכתה לאחרונה בTRL
3.האם בריטני זכתה למלכת הTRL או לנסיכת הTRL
4.תנו לי בבקשה תמונות של כל הקעקועים של בריט . 5.לגבי אבריטיים , אני חוש שבריט היתה עצובה לא בגלל מה שקורה מסביבה לאחרונה (היו כאלה שרשמו כך) , אלא בגלל שבשיר (לא בקליפ) היא מדברת על חבר שלה שהיא לא יכולה בלעדיו וכו'... אז זה אומר שהיא עצובה בגלל שהוא לא מדבר איתה . אבל למה בתחילת הקליפ הוא התעצבן עליה ובמלון הוא חבק אותה אולי בגלל שהוא רוצה להשלים
תודה על עזרתכם
1. תנו לי בבקשה לינק להודעה בפורום זה שהיתה על היומהולדת של ג'ימי לין . 2. במה בריטני זכתה לאחרונה בTRL