help4me

help4me

1. תנו לי בבקשה לינק להודעה בפורום זה שהיתה על היומהולדת של ג'ימי לין . 2. במה בריטני זכתה לאחרונה בTRL
3.האם בריטני זכתה למלכת הTRL או לנסיכת הTRL
4.תנו לי בבקשה תמונות של כל הקעקועים של בריט . 5.לגבי אבריטיים , אני חוש שבריט היתה עצובה לא בגלל מה שקורה מסביבה לאחרונה (היו כאלה שרשמו כך) , אלא בגלל שבשיר (לא בקליפ) היא מדברת על חבר שלה שהיא לא יכולה בלעדיו וכו'... אז זה אומר שהיא עצובה בגלל שהוא לא מדבר איתה . אבל למה בתחילת הקליפ הוא התעצבן עליה ובמלון הוא חבק אותה אולי בגלל שהוא רוצה להשלים
תודה על עזרתכם
 
למעלה