Hello People!!!

MineSweeper

New member
Hello People!!!

אוקיי, חזרתי... חזרנו היום לפנות בוקר, היה מעולה, הלכתי לישון, קמתי, אני עדיין עייפה... מצטערת אם אני כותבת שטויות... לא ממש ראיתי הכל, אבל ממה שכן אני רואה שהיה פה הרבה בזמן שנעדרתי, אבל בחלק (ממה שקורה בארץ, לא בפורום..) אני מעודכנת, כי בקפריסין קולטים את כל התחנות הישראליות... אז תספרו מה חדש, ונדבר.. יאללה ביי
 

שלומצי

New member
הכל כרגיל.. לצערי...

חיסולים ורציחות סודות ושקרים מה עוד אפשר להוסיף? עצוב ולא רואים תקווה, הפחד לא קטן והמוות פשוט עומד באוויר. וזה בדיוק בדיוק הזמן לשמוע סיפורי חתונה אופטימיים ! ברוכה הבאה...
 
אויש, איזה כיף!!! ../images/Emo6.gif

על זה תקבלי
ענק!!! :))) שלך, עדי
 

MineSweeper

New member
../images/Emo42.gif ../images/Emo29.gif

נחמד לראות קצת חיוכים עם כל מה שמסביב, אם אתם מבינים למה אני מתכוונת...
 

Tangled_Heart

New member
yey! you´re back! ../images/Emo24.gif

ספרי איך היה, ספרי איך היה? : ) אוהבת ושמחה שחזרת, רוני
 

MineSweeper

New member
חחח...

היה מדהים, ברור.. האמת- כבר התחלתי, ובעצם סיימתי, לכתוב כאן בפרטי פרטים את כל סיפורי המסע, ולא הצלחתי לשלוח, ועכשיו הכל נחמק לי.. אז אני אקצר ואגיד שאמת היה מעולה, כיף ומרגש. אולי מחר הייה לי כוח לפרט קצת יותר, אם מעניין אותכם.. אז התגעגעתי, וכיף לחזור!!
 
למעלה