MineSweeper
New member
Hello People!!!
אוקיי, חזרתי... חזרנו היום לפנות בוקר, היה מעולה, הלכתי לישון, קמתי, אני עדיין עייפה... מצטערת אם אני כותבת שטויות... לא ממש ראיתי הכל, אבל ממה שכן אני רואה שהיה פה הרבה בזמן שנעדרתי, אבל בחלק (ממה שקורה בארץ, לא בפורום..) אני מעודכנת, כי בקפריסין קולטים את כל התחנות הישראליות... אז תספרו מה חדש, ונדבר.. יאללה ביי
אוקיי, חזרתי... חזרנו היום לפנות בוקר, היה מעולה, הלכתי לישון, קמתי, אני עדיין עייפה... מצטערת אם אני כותבת שטויות... לא ממש ראיתי הכל, אבל ממה שכן אני רואה שהיה פה הרבה בזמן שנעדרתי, אבל בחלק (ממה שקורה בארץ, לא בפורום..) אני מעודכנת, כי בקפריסין קולטים את כל התחנות הישראליות... אז תספרו מה חדש, ונדבר.. יאללה ביי