ggg
S silverhawk New member 17/7/09 #5 (להגנתי ייאמר... שאני בהפוגה שאחרי רצף בי"ל-קניין-תאגידים. אנשים אופזו בכפייה בעבור הרבה פחות מזה...).
(להגנתי ייאמר... שאני בהפוגה שאחרי רצף בי"ל-קניין-תאגידים. אנשים אופזו בכפייה בעבור הרבה פחות מזה...).