רסמי
מיסחרי לא מיסחרי זה עדיין אנדרגראונד מוזיקת הפולאון והפרוגאון/פרוגרסיב+דארק זה אנדרגראונד של האנדרגראונד והסאומי+טקטראנס זה האנדרגראנד של האנדרגראונד של האנדרגראונד הכל עניין יחסי...בשביל אנשי הקלאב מוזיקת הפולאון היא "פסיכודאלי" בשביל אנשי היערות וחובבי הדארק היא ניקראת מיסחרית(מה שכן הדארק משתדרג לו לרמות של פולאון כיום) עניין של היסתכלות על הדברים......בשורה התחתונה העיקר תהיה מוזיקה טובה אפילו אם זאת תהיה מוזיקת "פלסטיק" אחרי הכל גם מוזיקה מיסחרית היא כלי ללמידה(במיוחד אם אתם יוצרים) בקשר למסחריות-נכון שהמטרה העיקרית שם זה כסף(אבל מי לא אוהב כסף?) אבל יש לה גם ערך נילווה וזה להוציא את המוזיקה הזאת מחוץ למחתרת (שימו לב מוזיקת הטראנס הפסיכאדלית כבר 15 שנה נימצאת בשוליים בעוד שמוזיקת ההאוס והקלאב נימצאת במרכז-זאת מהסיבה שהיא הפכה נגישה לכולם) (ותמיד תהיה מחתרת שתידחף את המיינסטרים -ככה התעשייה עובדת) תראו את כל אומני בגואה הקלאסיים-כולם עוברים שידרוג מחודש-קוסמוסיס,שאקטה,ספייסטרייב,סנדמן,צ'אקרה,אםאפג'י ועוד דוגמאות..... סאב 6 לא מיסחרי אבל איכותי? הייפרסוניק לא מיסחרי אבל איכותי? נכון שפולאון יצא מכל חור אפשרי אבל רק בישראל וביפן שם הוא חלק מתרבות פופ, בעולם הוא מדשדש לו במחתרת בקשר לאומנים-למדתי שיעור חשוב בחיים והוא הולך ככה לא אוהב תמוזיקה של אומן מסויים-סבבה לגמריי אבל תכבד אותו כי לא משנה מה הוא עושה זה קשה לעשייה.....מוזיקלי או לא מוזיקלי, טכני או לא טכני יאללה שיהיה אחלה יום Space_Cat_And_Oforia_-_Breath J_Views_-_To_Mattie_and_Kyra. מתוך האוסף המצויין-VA_-_Life_Is_Dimensions