G.M.S

orberman

New member
חח אלב בכל זאת הפרעת הרסת זה היה

יכול להמשיך זה תמיד נגמר שמישהו אחר בא חח Spirallianz - Patchfind
 

NeTa141

New member
אתה יכול לעוף בלי לדעת לעוף???

לא הרסתיי... אבי וגיא תמשיכו!! :)
 

The Wonderboy

New member
וואלה אם הייתי מנהל כאן הייתי חוסם

את שניכם על הספאם הזה ..
 
תקשיבו לי למשהו חשוב

כל אחד אוהב סגנון מסוים אבל למי שממש מתעקש להבין את המוזיקה אז ככה: דבר ראשון כל הדברים המסחריים אלו הדברים עם האיכות המוזיקלית הכי גבוהה ואני ממליץ באופן אישי למי שיוצר לשמוע אך ורק "דברים מסחריים"(אני מדבר על טראנס) דבר שני כל מה שנקרא היום מסחרי לפני 5 שנים היה פסיכודאלי אז ככה שכולנו משתנים לפי הזמןוהמקום ולאו דווקא לפי האוזן! וסתם עוד משהו על מליסיה שתדעו, שהוא אחד הגדולים מבחינת יצירה והבנה מוזיקלית, הבחור עם תואר של מוסיקה וסאונד אצל יואב גרא הוא ואחותו, אז למי שלא אוהב אני מציע להשתמש בביטוי אחר מאשר "סתם מוזיקה" אפשר לומר אני לא אהבתי זה יותר נחמד וזה יותר מתורבת לא שאני שופט מישהו במיוחד לא לפני כיפור. אז שיהיה בהצלחה
 

goaguy

New member
עים כול הכבוד לך

מליסיה בדיסק חוץ מטראק אחד , המוסיקה שלו על הפנים . לאחרונה הוא ישתפר (בקושי). גם לדומסטיק יש תואר של מוסיקה וסאונד (נראה לי גם אצל גרא) ותראה איפה הוא ואיפה מליסיה.
 
מאיפה הבאת את זה?

"כל הדברים המסחריים אלו הדברים עם האיכות המוזיקלית הכי גבוהה" כנראה שאתה לא מכיר מספיק מוזיקה לא מסחרית, ואין לך למה להשוות. להרבה יוצרים לא מסחריים יש תארים, והם למדו סאונד ויודעים מה הם עושים, ואפשר לשמוע את זה במוזיקה שלהם. תרחיב קצת אופקים בן אדם, לא חייב לשמוע את מה שכולם שומעים.
 
נכון

רק חבל שאת שופטת אני שומע מוזיקה אלקטרונית מימים ימימה אז אל תקבעי עובדות שהם לא נכונות . ודומסטיק עושה משהו אחר ומליסיה עושה משהו אחר כל אחד בתחומו ובמה שמליסיה עושה הוא מצוין . תודה והמשך לילה נעים
 
אני לא שופטת אותך!

תשמע איזו מוזיקה שבא לך! אבל אל תגיד שהמוזיקה הפחות מסחרית היא פחות איכותית, כי זה לא נכון.
 

X Ripper

New member
רסמי

מיסחרי לא מיסחרי זה עדיין אנדרגראונד מוזיקת הפולאון והפרוגאון/פרוגרסיב+דארק זה אנדרגראונד של האנדרגראונד והסאומי+טקטראנס זה האנדרגראנד של האנדרגראונד של האנדרגראונד הכל עניין יחסי...בשביל אנשי הקלאב מוזיקת הפולאון היא "פסיכודאלי" בשביל אנשי היערות וחובבי הדארק היא ניקראת מיסחרית(מה שכן הדארק משתדרג לו לרמות של פולאון כיום) עניין של היסתכלות על הדברים......בשורה התחתונה העיקר תהיה מוזיקה טובה אפילו אם זאת תהיה מוזיקת "פלסטיק" אחרי הכל גם מוזיקה מיסחרית היא כלי ללמידה(במיוחד אם אתם יוצרים) בקשר למסחריות-נכון שהמטרה העיקרית שם זה כסף(אבל מי לא אוהב כסף?) אבל יש לה גם ערך נילווה וזה להוציא את המוזיקה הזאת מחוץ למחתרת (שימו לב מוזיקת הטראנס הפסיכאדלית כבר 15 שנה נימצאת בשוליים בעוד שמוזיקת ההאוס והקלאב נימצאת במרכז-זאת מהסיבה שהיא הפכה נגישה לכולם) (ותמיד תהיה מחתרת שתידחף את המיינסטרים -ככה התעשייה עובדת) תראו את כל אומני בגואה הקלאסיים-כולם עוברים שידרוג מחודש-קוסמוסיס,שאקטה,ספייסטרייב,סנדמן,צ'אקרה,אםאפג'י ועוד דוגמאות..... סאב 6 לא מיסחרי אבל איכותי? הייפרסוניק לא מיסחרי אבל איכותי? נכון שפולאון יצא מכל חור אפשרי אבל רק בישראל וביפן שם הוא חלק מתרבות פופ, בעולם הוא מדשדש לו במחתרת בקשר לאומנים-למדתי שיעור חשוב בחיים והוא הולך ככה לא אוהב תמוזיקה של אומן מסויים-סבבה לגמריי אבל תכבד אותו כי לא משנה מה הוא עושה זה קשה לעשייה.....מוזיקלי או לא מוזיקלי, טכני או לא טכני יאללה שיהיה אחלה יום Space_Cat_And_Oforia_-_Breath J_Views_-_To_Mattie_and_Kyra. מתוך האוסף המצויין-VA_-_Life_Is_Dimensions
 

X Ripper

New member
ועוד אחד על הדרך

Oforia_-_Private_Moon-שילוב מעולה של מוזיקה ערבית,ראגיי ,דאב ופסייביאנט (מזכיר לי עבודות של ההרכב המעולה EAT STATIC)
 
למעלה