G.M.S

X Ripper

New member
G.M.S

G.M.S._-_Emergency_Broadcast_System אכזבה למרות הסאונד המצויין והמשחקים.....ולמרות הכל ייעשה תעבודה טוב ברחבה קטע ראוי לציון-Psychedelic Adventure
 

goaguy

New member
איך אכזבה...

עושה תעבודה ברחבה . זה שני ניגודים.
 

X Ripper

New member
גיא

למה מיניתי אותך למנהל פורום אסטריקס? תגיד למה? הסבר-אכזבה מבחינתי כמאזין לטראנס אבל בשורה התחתונה הוא יזיז תרחבה יש מבין?
 

goaguy

New member
אבי

אמרתי לך שכול עוד אתה לא נותן כתבות עליו אני מחוץ לאתר. תכלס לא מעניין אותי מה אתה חושב , מבחינתי אלבום סביר +- . הבעיה שגם לרחבה הוא לא מספיק וחבל GMS ליכלכו בגדול.
 

goaguy

New member
יש אצלי חוק שאומר

שלא שופטים אלבום עד שלא מקבלים תמקור שלו. ועוד היום אני צריך לקבל את הWAV של הפרומו נשמע נראה.
 

goaguy

New member
אבי

אתה הקמת אותו אחרי שהקמת את אתר יהל , אחרי שהקמת את האתר של אייל ברקן. מר אני שומע תמוסיקה הכי איכותית וכול השאר לא.
 

X Ripper

New member
גיא

אני גם שומע מסחרות......תלוי איזה עכשיו לך תקים את פורום הולימן
 

goaguy

New member
אבי

אז אתה טוען שאני שומע רק מסחרות? אחרי שתקים את אתר דאלי.
 

X Ripper

New member
תרשה לי להקדיש לך טראק לשקיעה

Astrix-FreeStyle Cafe אחלה טראק
 

NeTa141

New member
לא רוצה להפריע לכם בשירשור

אבל בכל זאת... Sirius Isness - Beaches Of Paradise איזה יופייי!
 
למעלה