אוקיי, אולי מישו מוכן להסביר לי
מה בדיוק עושה יציאת ה uplink? אני יודע רק שצריך אליה לחבר את הראוטרים וכו´, האם היא מצליבה כבלים או עושה משהו בסגנון או שזו באמת יציאה שעושה תפקיד מיוחד? איך שאני רואה את זה - לאפלינק יש אותם האפשרויות כמו למחשבים האחרים ברשת למשל אם אני מחבר מודם למחשב אחד ברשת והוא למעשה משתף את האינטרנט אני לא צריך לחבר את המחשב הנ"ל ליציאת האפלינק, אז מה הולך פה?