אפרופו כיוונים... שאלה קטנה
יש כיוונים שונים (כמו זה למשל: Bb,F,Bb,Eb,G,C - דרופ D ואז שתי טונים למטה) שכאשר מכוונים את הגיטרה אליהם הצליל יוצא ממש גרוע אם זה בגלל שהמיתר משוחרר מדי או בין אם הוא מתוח מדי... האם יש דרך לכוון ושעדיין ישמעו כמו שצריך? זה תלוי בסוג המיתרים? תודה לעונים!