back again
New member
DREAM THEATER
שלום לכולם. פעם ראשונה שאני כותב כאן הודעה. דרים זאת להקה שאני מאוד אוהב. התחלתי לשמוע אותה לפני משהו כמו 5 שנים ומאוד אהבתי מה ששמעתי. הבעיה היא שבשנים האחרונות, ותקנו אותי אם אני טועה, הלהקה מוציאה אלבום כל שנה, ומשמיעה ממש קלילה של אחד האלבומים האחרונים שהיא הקליטה, הרושם שלי היה זוועתי. האלבום האחרון שאני קניתי הוא האלבום הכפול (6 מעלות....). עבר הרבה זמן מאז ששמעתי אותו בפעם האחרונה. לפני כמה ימים עשיתי סדר בדיסקים ומצאתי אותו שוב. הכנסתי את הדיסק הראשון למערכת וגיליתי אותו מחדש. אני חושב שהדיסק הזה לפחות הוא בין האלבומים היותר טובים של הלהקה. כל שיר שם ממש ממש מושקע. כמעט כל האלבומים שלפני האלבום הזה מעולים גם כן אבל הבעיה כמו שאמרתי היא באלבומים בשנים האחרונות. אין לי מושג כמה הם הוציאו אחרי האלבום הכפול אבל לדעתי זה פשוט יותר מדיי עבור להקה בסדר גודל של דרים שמצפים ממנה להשקיע בכל אלבום ובכל שיר שהיא מוציאה. נראה כאילו את האלבומים האחרונים היא הוציאה ממש כלאחר יד, וזה בולט במיוחד מול להקה אחרת שאני מאוד אוהב - TOOL - שמוציאה אלבום פעם בארבע שנים בערך, שזו בדיוק הקיצוניות השנייה... מה אתם חושבים על זה? יש דברים בגו?
שלום לכולם. פעם ראשונה שאני כותב כאן הודעה. דרים זאת להקה שאני מאוד אוהב. התחלתי לשמוע אותה לפני משהו כמו 5 שנים ומאוד אהבתי מה ששמעתי. הבעיה היא שבשנים האחרונות, ותקנו אותי אם אני טועה, הלהקה מוציאה אלבום כל שנה, ומשמיעה ממש קלילה של אחד האלבומים האחרונים שהיא הקליטה, הרושם שלי היה זוועתי. האלבום האחרון שאני קניתי הוא האלבום הכפול (6 מעלות....). עבר הרבה זמן מאז ששמעתי אותו בפעם האחרונה. לפני כמה ימים עשיתי סדר בדיסקים ומצאתי אותו שוב. הכנסתי את הדיסק הראשון למערכת וגיליתי אותו מחדש. אני חושב שהדיסק הזה לפחות הוא בין האלבומים היותר טובים של הלהקה. כל שיר שם ממש ממש מושקע. כמעט כל האלבומים שלפני האלבום הזה מעולים גם כן אבל הבעיה כמו שאמרתי היא באלבומים בשנים האחרונות. אין לי מושג כמה הם הוציאו אחרי האלבום הכפול אבל לדעתי זה פשוט יותר מדיי עבור להקה בסדר גודל של דרים שמצפים ממנה להשקיע בכל אלבום ובכל שיר שהיא מוציאה. נראה כאילו את האלבומים האחרונים היא הוציאה ממש כלאחר יד, וזה בולט במיוחד מול להקה אחרת שאני מאוד אוהב - TOOL - שמוציאה אלבום פעם בארבע שנים בערך, שזו בדיוק הקיצוניות השנייה... מה אתם חושבים על זה? יש דברים בגו?