Depeche mode ואני - המגילה מאת אלפא

alpha80

New member
תודה רבה! ../images/Emo13.gif

אין ספק שיש דעות שונות לכל אחד, ואולי מה שיפה בלהקה הזו שהיא עברה כל כך הרבה תהפוכות מוסיקליות ב 25 השנה האחרונות, שכמעט כל אחד מוצא בה את הסגנון שלו.
 
יודע מה אורן? מבינה אותך! ../images/Emo140.gif

גם אני מכירה את דפש מערש צעירותי אי שם ב-82... גדלתי איתם, התבגרתי איתם, אהבתי איתם והתחברתי מאוד לצליל האלקטרוני האייטיזי שלהם... ופחות לכבד ולשרוט ולכואב... אבל מפה ולהגיד שאני עושה סטופ בתקופה מסויימת ולא ממשיכה הלאה - אני לא אעשה. prescious הוא שיר מדהים וגם לי יש חשש להקשיב לכל הדיסק. כי כבר כמה אלבומים שאני אוהבת רק 2-3 שירים...מלקטת לי פה שיר ושם שיר... אבל בסה"כ אני אוהבת את הלהקה כלהקה וכל דיסק שלהם זו חגיגה ולו רק בשל הסיבה הזו: הם פה והם לא הולכים להעלם.
סוזי.
 

alpha80

New member
אבל אבל אבל....

לא אמרתי שאני עושה STOP... אני עדיין קונה את האלבומים, הסינגלים, הנה - תראי אותי בפראג, וגם בפארק הירקון, רק שהפכתי יותר סלקטיבי. יש שירים שאני באמת לא מסוגל לשמוע כי "זה לא הם", מבינה למה אני מתכוון?.. כאילו... זה לא דפשמוד... זו סתם חבורת רוק אינדי בריטית שמשתעשעת לה בדיסטורשנים שאבד עליהם הקלח בשנות השישים.... יש להם שירים שאני מדמיין לי אותם יושבים באולפן ומשחקים באיזה סינטי, עושים רעש בלתי מובן ואומרים - או, זה סאונד שעוד לא עשינו. טוב, לא טוב, לא עשינו... וזהו... מרטין גור - הקול שלו נהיה רע מאלבום לאלבום. אם באלבומים הישנים הייתי מחכה רק לשיר שהוא ישיר, פה אני פשוט לא יכול לשמוע. זה לא הוא! אולי בגלל זה ערכתי את האוסף האקוסטי שלי. שבו גם השירים החדשים נשמעים פשוטים, בלי מעטפת פלצנית של סאונדים וצלילים לא מובנים. רק דייב והפסנתר, וזה הכי אמיתי שיש.
 
גדול!!!!! מורידה את הכובע!!!

איזה וידאו ענק!!!! והכי מצחיק דייב שעומד שם מאחור עם המקלות המטופשים ועושה יעני מתופף...חחחח
 

alpha80

New member
יש לו מבט כזה מסכן של

Y... מה אני עושה פה בכלל? הייתי צריך להישאר בבית.... היפנים האלה, כמה מדברים....
 
ב-ד-י-ו-ק!!

מבט של "אני הזמר! ובאתי עד לפה. אני לא מבין מילה ושמו אותי על התופים האלה. משעמם לי. היה עדיף להישאר במיטה במלון"
 
למעלה