dan

מצב
הנושא נעול.

hai001

New member
dan

dan
הידעתם שחברת דן רצתה לבטל את הקווים 149 47 48 מחודש מאי במקומו יעבוד הקו 247 כל היום
 

ארזS

New member
שמעתי שמועה כזאת

dan
הידעתם שחברת דן רצתה לבטל את הקווים 149 47 48 מחודש מאי במקומו יעבוד הקו 247 כל היום
שמעתי שמועה כזאת
ואם זה נכון זה אידיוטי לחלוטין. יש יותר מידי סיבות שאסור להם לעשות את זה.
 

seffic

New member
הגיוני חלקית

dan
הידעתם שחברת דן רצתה לבטל את הקווים 149 47 48 מחודש מאי במקומו יעבוד הקו 247 כל היום
הגיוני חלקית
קודם קו 149, אין לגעת בו. קו מוצלח וחשוב לכל הדיעות. הייתי אולי מקצר אותו למסוף ארלוזורוב, ומאפשר נסיעת המשך עם אותו כרטיס מרכז העיר. לגבי השאר, חוץ משעות השיא (בוקר ואחה"צ), אין סיבה לא הפעיל את 247. גם כך המסלולים די חופפים. בכלל, בישראל משום מה נהוג להפעיל מכל פרבר כמה קוים (שיוצאים משכונות בתוך אותו פרבר) למרכז המטרופולין. כך מרבית מסלולי הקוים חופפים זה לזה. קו 247 זה קו אידיאלי מהבחינה הזאת. הוא עובר ברחובות הראשיים של הפרברים אותם הוא משרת, וקווים פנימיים מזינים אותו בנוסעים. אפשר להפעיל בו אוטו' מיפרקיים. אם ינהיגו בארץ (מתי כבר?) נסיעות המשך באותו כרטיס, יהיה אפשר לחסוך בקווים (נסיעות), ונקבל רשת של קווים עורקיים בתדירות גבוהה, וקוים שכונתיים שמזינים אותם. במהרה בימינו, כאן בישראל.
 

TDR

New member
קווי אורך

הגיוני חלקית
קודם קו 149, אין לגעת בו. קו מוצלח וחשוב לכל הדיעות. הייתי אולי מקצר אותו למסוף ארלוזורוב, ומאפשר נסיעת המשך עם אותו כרטיס מרכז העיר. לגבי השאר, חוץ משעות השיא (בוקר ואחה"צ), אין סיבה לא הפעיל את 247. גם כך המסלולים די חופפים. בכלל, בישראל משום מה נהוג להפעיל מכל פרבר כמה קוים (שיוצאים משכונות בתוך אותו פרבר) למרכז המטרופולין. כך מרבית מסלולי הקוים חופפים זה לזה. קו 247 זה קו אידיאלי מהבחינה הזאת. הוא עובר ברחובות הראשיים של הפרברים אותם הוא משרת, וקווים פנימיים מזינים אותו בנוסעים. אפשר להפעיל בו אוטו' מיפרקיים. אם ינהיגו בארץ (מתי כבר?) נסיעות המשך באותו כרטיס, יהיה אפשר לחסוך בקווים (נסיעות), ונקבל רשת של קווים עורקיים בתדירות גבוהה, וקוים שכונתיים שמזינים אותם. במהרה בימינו, כאן בישראל.
קווי אורך
מודל בסיסי בג"ג מרחבית הוא קריסטלר בסיס הרעיון כיסוי מקומי וקו מקשר בין המשושים המעבר ללא תשלום נוסף (יומי שבועי חודשי ) מעברים מהירים, תדירות גבוהה בציר מרכזי, זמן נסיעה כולל מהיר יותר
 

cmr

New member
כרטיסי המשך

הגיוני חלקית
קודם קו 149, אין לגעת בו. קו מוצלח וחשוב לכל הדיעות. הייתי אולי מקצר אותו למסוף ארלוזורוב, ומאפשר נסיעת המשך עם אותו כרטיס מרכז העיר. לגבי השאר, חוץ משעות השיא (בוקר ואחה"צ), אין סיבה לא הפעיל את 247. גם כך המסלולים די חופפים. בכלל, בישראל משום מה נהוג להפעיל מכל פרבר כמה קוים (שיוצאים משכונות בתוך אותו פרבר) למרכז המטרופולין. כך מרבית מסלולי הקוים חופפים זה לזה. קו 247 זה קו אידיאלי מהבחינה הזאת. הוא עובר ברחובות הראשיים של הפרברים אותם הוא משרת, וקווים פנימיים מזינים אותו בנוסעים. אפשר להפעיל בו אוטו' מיפרקיים. אם ינהיגו בארץ (מתי כבר?) נסיעות המשך באותו כרטיס, יהיה אפשר לחסוך בקווים (נסיעות), ונקבל רשת של קווים עורקיים בתדירות גבוהה, וקוים שכונתיים שמזינים אותם. במהרה בימינו, כאן בישראל.
כרטיסי המשך
לידעתך בחיפה ישנם כרטיסי המשך לנסיעה עירונית ובין עירונית נוסע המגיע מצפון או ממזרח לחיפה רוכש כרטיס המשך לעיר להדר לכרמל לנו"ש או למערב חיפה.להיפך מחיפה לכל היעדים בצפון וממזרח לחיפה.כרטיס ההמשך טוב ליום המכירה בלבד והמעבר נערך במרכזית המפרץ. כאשר תופעל התחנה החדשה מרכזית חוף הכרמל יופעלו כרטיסי המשך גם בקווים המגיעים לחיפה מכיוון דרום
 

seffic

New member
נכון, אבל צריך גם

כרטיסי המשך
לידעתך בחיפה ישנם כרטיסי המשך לנסיעה עירונית ובין עירונית נוסע המגיע מצפון או ממזרח לחיפה רוכש כרטיס המשך לעיר להדר לכרמל לנו"ש או למערב חיפה.להיפך מחיפה לכל היעדים בצפון וממזרח לחיפה.כרטיס ההמשך טוב ליום המכירה בלבד והמעבר נערך במרכזית המפרץ. כאשר תופעל התחנה החדשה מרכזית חוף הכרמל יופעלו כרטיסי המשך גם בקווים המגיעים לחיפה מכיוון דרום
נכון, אבל צריך גם
להפעיל כרטיסי המשך בין הקווים העירוניים. למשל להנפיק כרטיס שתקף לשעה, ומאפשר מעבר בתוך העיר. זה מקובל בכל אירופה, זה יכול לחסוך בקווים בעלי מסלולים חופפים (ובתור חיפאי יש הרבה כאלו), ולהגביר את התדירות וגם את רמת השירות של הקווים הקיימים.
 

איליה.

New member
מסכים לגמרי, ואם ניקח שוב את חיפה

נכון, אבל צריך גם
להפעיל כרטיסי המשך בין הקווים העירוניים. למשל להנפיק כרטיס שתקף לשעה, ומאפשר מעבר בתוך העיר. זה מקובל בכל אירופה, זה יכול לחסוך בקווים בעלי מסלולים חופפים (ובתור חיפאי יש הרבה כאלו), ולהגביר את התדירות וגם את רמת השירות של הקווים הקיימים.
מסכים לגמרי, ואם ניקח שוב את חיפה
כדוגמה, אז יש קווים מקומיים בתוך השכונות, כמו: 27 אחוזה - ורדיה 29 אחוזה - אידר - הנטקה 39 אחוזה - דניה 38 זיו - נתיב חן הגיוני שאפשר יהיה לנסוע מהדר להנטקה בכרטיס אחד, ולא לשלם פעמיים - על קו 20/28/37/24 לאחוזה ועל קו 29 להנטקה.
 

mister K

New member
צודק בהחלט

מסכים לגמרי, ואם ניקח שוב את חיפה
כדוגמה, אז יש קווים מקומיים בתוך השכונות, כמו: 27 אחוזה - ורדיה 29 אחוזה - אידר - הנטקה 39 אחוזה - דניה 38 זיו - נתיב חן הגיוני שאפשר יהיה לנסוע מהדר להנטקה בכרטיס אחד, ולא לשלם פעמיים - על קו 20/28/37/24 לאחוזה ועל קו 29 להנטקה.
צודק בהחלט
כיום המגמה של אגד ודן היא להנהיג כרטיסי מעבר רק בין קווים הנוסעים בין שני יעדים שבעבר התאפשר לנסוע ביניהם באוטובוס אחד וכיום בשניים. כמו למשל קווי המפרצית בחיפה או הקווים הפנימיים בכרמיאל. גם אני חושב שיש להנהיג כרטיסי מעבר גם בקווים אחרים בתוך אותה עיר שלא עברו שינויים כלשהם, כדוגמת הקווים שהצעת בחיפה. שכן, מדוע שנסיעה בין שכונות באותה עיר תעלה כפול רק משום שמדובר בשני אוטובוסים?
 
כרטיס מעבר רכבת עירונית-אוטובוס

צודק בהחלט
כיום המגמה של אגד ודן היא להנהיג כרטיסי מעבר רק בין קווים הנוסעים בין שני יעדים שבעבר התאפשר לנסוע ביניהם באוטובוס אחד וכיום בשניים. כמו למשל קווי המפרצית בחיפה או הקווים הפנימיים בכרמיאל. גם אני חושב שיש להנהיג כרטיסי מעבר גם בקווים אחרים בתוך אותה עיר שלא עברו שינויים כלשהם, כדוגמת הקווים שהצעת בחיפה. שכן, מדוע שנסיעה בין שכונות באותה עיר תעלה כפול רק משום שמדובר בשני אוטובוסים?
כרטיס מעבר רכבת עירונית-אוטובוס
כיום ישנה דוגמה בודדת בארץ לכרטיס מעבר מוזל בין נסיעת רכבת עירונית לאוטובוס - מדובר כמובן בכרטיס המשולב כרמלית-אגד, שבעקבות העדר הביקוש נעלם כבר מזמן מהאוטובוסים אבל ניתן להשיגו בתחנות הכרמלית - 8.60 ש"ח מחירו, לעומת 10.80 שהיו עולות הנסיעות בנפרד. הבעיה היא שאם לא ניתן להשיג את הכרטיס באוטובוס, אזי התועלת שבו יורדת משמעותית, זאת בעקבות האופן בו בנויה מערכת התחבורה הציבורית בחיפה ביחס לביקושים שנוצרו בעיר. בכל מקרה, אני ממליץ בחום על הכרטיס המשולב הזה, ולו בשביל לראות את הבעות פניהם של נהגי 'אגד' הצעירים כשאתם מגישים להם את הכרטיס (שתקף, דרך אגב, בכל העיר במשך כל יום הרכישה).
 

TDR

New member
כרמלית - אגד ../images/Emo31.gif

כרטיס מעבר רכבת עירונית-אוטובוס
כיום ישנה דוגמה בודדת בארץ לכרטיס מעבר מוזל בין נסיעת רכבת עירונית לאוטובוס - מדובר כמובן בכרטיס המשולב כרמלית-אגד, שבעקבות העדר הביקוש נעלם כבר מזמן מהאוטובוסים אבל ניתן להשיגו בתחנות הכרמלית - 8.60 ש"ח מחירו, לעומת 10.80 שהיו עולות הנסיעות בנפרד. הבעיה היא שאם לא ניתן להשיג את הכרטיס באוטובוס, אזי התועלת שבו יורדת משמעותית, זאת בעקבות האופן בו בנויה מערכת התחבורה הציבורית בחיפה ביחס לביקושים שנוצרו בעיר. בכל מקרה, אני ממליץ בחום על הכרטיס המשולב הזה, ולו בשביל לראות את הבעות פניהם של נהגי 'אגד' הצעירים כשאתם מגישים להם את הכרטיס (שתקף, דרך אגב, בכל העיר במשך כל יום הרכישה).
כרמלית - אגד

אין פלא, כאשר אמצעי תחבורה נוסע משום מקום לשום מקום אין לו דרישה אגב מי שכבר כן נוסע עושה זאת יום יום ולכן יצטייד בכרטיס משולב חודשי אשר אותו לפי דברי הנהגים רואים יותר
 
מיקום תחנות הכרמלית בחיפה

כרמלית - אגד

אין פלא, כאשר אמצעי תחבורה נוסע משום מקום לשום מקום אין לו דרישה אגב מי שכבר כן נוסע עושה זאת יום יום ולכן יצטייד בכרטיס משולב חודשי אשר אותו לפי דברי הנהגים רואים יותר
מיקום תחנות הכרמלית בחיפה
אני משוכנע שרבבות התושבים הגרים במרחק עשר דקות הליכה מתחנות הכרמלית של חיפה בהדר ובכרמל, מאות (או אלפי) הסוחרים שבתי העסק שלהם נמצאים בתחום הזה, אלפי העובדים של קרית הממשלה של חיפה, של עיריית חיפה ובתי המשפט של חיפה יישמחו כולם לשמוע שבראייתך מקומות עבודתם ומחייתם משולים ל-'שום מקום'. (לא הזכרתי את שוכני הקבע בגן החיות של חיפה כי אני לא חושב שהם מתעדכנים בפורום...) לגבי כרטיס חופשי חודשי משולב - מעולם לא ראיתי כזה אצל נהגי 'אגד', ולמיטב זכרוני גם לא ניתן לרכוש כזה במכונות של הכרמלית (הכפתור במכונה פשוט לא עושה כלום). על הסיבות לכשלום המסחרי של הכרמלית באופן הסטורי ניתן לדון הרבה, ויש גם הרבה כאלו, אבל בטוח שהעובדה שחוץ מבתחנות גן האם והנביאים, תחנות האוטובוס ממוקמות כאילו 'דווקא' שלא בסמוך לתחנות הכרמלית (מעבר לפינה, ברחוב הסמוך, במרחק הליכה גדול ובלי שילוט) לא תרמה לפופולריות והשימושיות של המערכת. טוב, בעצם, למה ש-'אגד' יעזרו לחברה מתחרה? זה כמו לבקש מהאוטובוסים להגיע בזמנים הנכונים לתחנות רכבת ישראל ולעצור בסמוך לכניסה לתחנה.
 

cmr

New member
כרטיסי המשך

צודק בהחלט
כיום המגמה של אגד ודן היא להנהיג כרטיסי מעבר רק בין קווים הנוסעים בין שני יעדים שבעבר התאפשר לנסוע ביניהם באוטובוס אחד וכיום בשניים. כמו למשל קווי המפרצית בחיפה או הקווים הפנימיים בכרמיאל. גם אני חושב שיש להנהיג כרטיסי מעבר גם בקווים אחרים בתוך אותה עיר שלא עברו שינויים כלשהם, כדוגמת הקווים שהצעת בחיפה. שכן, מדוע שנסיעה בין שכונות באותה עיר תעלה כפול רק משום שמדובר בשני אוטובוסים?
כרטיסי המשך
נושא כירטוס בקוי אגד ודן הינו באחריות משרד התחבורה ומשרד האוצר כאשר הם מעונינים ישנם כרטיסי המשך וכאשר אינם מעונינים אין כרטיסים כאלה. עד כמה שידוע לי אגד נענה בשלילה לדרישה להנהיג כרטיס יומי בערים מסוימות כדוגמת הכרטיס היומי הפעל בדן.
 

mister K

New member
כרטיסי מעבר

כרטיסי המשך
לידעתך בחיפה ישנם כרטיסי המשך לנסיעה עירונית ובין עירונית נוסע המגיע מצפון או ממזרח לחיפה רוכש כרטיס המשך לעיר להדר לכרמל לנו"ש או למערב חיפה.להיפך מחיפה לכל היעדים בצפון וממזרח לחיפה.כרטיס ההמשך טוב ליום המכירה בלבד והמעבר נערך במרכזית המפרץ. כאשר תופעל התחנה החדשה מרכזית חוף הכרמל יופעלו כרטיסי המשך גם בקווים המגיעים לחיפה מכיוון דרום
כרטיסי מעבר
להלן שני כרטיסי מעבר מפרצתיים (עם מעבר במרכזית המפרץ)! עדות לשניים מביקורי הרבים בתחנה מגעילה זו. כרטיס זה הוא מקו 271, אוטובוס מספר 86-513-01.
 

mister K

New member
והכרטיס השני

כרטיסי המשך
לידעתך בחיפה ישנם כרטיסי המשך לנסיעה עירונית ובין עירונית נוסע המגיע מצפון או ממזרח לחיפה רוכש כרטיס המשך לעיר להדר לכרמל לנו"ש או למערב חיפה.להיפך מחיפה לכל היעדים בצפון וממזרח לחיפה.כרטיס ההמשך טוב ליום המכירה בלבד והמעבר נערך במרכזית המפרץ. כאשר תופעל התחנה החדשה מרכזית חוף הכרמל יופעלו כרטיסי המשך גם בקווים המגיעים לחיפה מכיוון דרום
והכרטיס השני
גם כן מקו 271 רק הפעם מאוטובוס מספר 86-469-01.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה