שמעתי שמועה כזאתdan
הידעתם שחברת דן רצתה לבטל את הקווים 149 47 48 מחודש מאי במקומו יעבוד הקו 247 כל היום
הגיוני חלקיתdan
הידעתם שחברת דן רצתה לבטל את הקווים 149 47 48 מחודש מאי במקומו יעבוד הקו 247 כל היום
קווי אורךהגיוני חלקית
קודם קו 149, אין לגעת בו. קו מוצלח וחשוב לכל הדיעות. הייתי אולי מקצר אותו למסוף ארלוזורוב, ומאפשר נסיעת המשך עם אותו כרטיס מרכז העיר. לגבי השאר, חוץ משעות השיא (בוקר ואחה"צ), אין סיבה לא הפעיל את 247. גם כך המסלולים די חופפים. בכלל, בישראל משום מה נהוג להפעיל מכל פרבר כמה קוים (שיוצאים משכונות בתוך אותו פרבר) למרכז המטרופולין. כך מרבית מסלולי הקוים חופפים זה לזה. קו 247 זה קו אידיאלי מהבחינה הזאת. הוא עובר ברחובות הראשיים של הפרברים אותם הוא משרת, וקווים פנימיים מזינים אותו בנוסעים. אפשר להפעיל בו אוטו' מיפרקיים. אם ינהיגו בארץ (מתי כבר?) נסיעות המשך באותו כרטיס, יהיה אפשר לחסוך בקווים (נסיעות), ונקבל רשת של קווים עורקיים בתדירות גבוהה, וקוים שכונתיים שמזינים אותם. במהרה בימינו, כאן בישראל.
כרטיסי המשךהגיוני חלקית
קודם קו 149, אין לגעת בו. קו מוצלח וחשוב לכל הדיעות. הייתי אולי מקצר אותו למסוף ארלוזורוב, ומאפשר נסיעת המשך עם אותו כרטיס מרכז העיר. לגבי השאר, חוץ משעות השיא (בוקר ואחה"צ), אין סיבה לא הפעיל את 247. גם כך המסלולים די חופפים. בכלל, בישראל משום מה נהוג להפעיל מכל פרבר כמה קוים (שיוצאים משכונות בתוך אותו פרבר) למרכז המטרופולין. כך מרבית מסלולי הקוים חופפים זה לזה. קו 247 זה קו אידיאלי מהבחינה הזאת. הוא עובר ברחובות הראשיים של הפרברים אותם הוא משרת, וקווים פנימיים מזינים אותו בנוסעים. אפשר להפעיל בו אוטו' מיפרקיים. אם ינהיגו בארץ (מתי כבר?) נסיעות המשך באותו כרטיס, יהיה אפשר לחסוך בקווים (נסיעות), ונקבל רשת של קווים עורקיים בתדירות גבוהה, וקוים שכונתיים שמזינים אותם. במהרה בימינו, כאן בישראל.
נכון, אבל צריך גםכרטיסי המשך
לידעתך בחיפה ישנם כרטיסי המשך לנסיעה עירונית ובין עירונית נוסע המגיע מצפון או ממזרח לחיפה רוכש כרטיס המשך לעיר להדר לכרמל לנו"ש או למערב חיפה.להיפך מחיפה לכל היעדים בצפון וממזרח לחיפה.כרטיס ההמשך טוב ליום המכירה בלבד והמעבר נערך במרכזית המפרץ. כאשר תופעל התחנה החדשה מרכזית חוף הכרמל יופעלו כרטיסי המשך גם בקווים המגיעים לחיפה מכיוון דרום
מסכים לגמרי, ואם ניקח שוב את חיפהנכון, אבל צריך גם
להפעיל כרטיסי המשך בין הקווים העירוניים. למשל להנפיק כרטיס שתקף לשעה, ומאפשר מעבר בתוך העיר. זה מקובל בכל אירופה, זה יכול לחסוך בקווים בעלי מסלולים חופפים (ובתור חיפאי יש הרבה כאלו), ולהגביר את התדירות וגם את רמת השירות של הקווים הקיימים.
צודק בהחלטמסכים לגמרי, ואם ניקח שוב את חיפה
כדוגמה, אז יש קווים מקומיים בתוך השכונות, כמו: 27 אחוזה - ורדיה 29 אחוזה - אידר - הנטקה 39 אחוזה - דניה 38 זיו - נתיב חן הגיוני שאפשר יהיה לנסוע מהדר להנטקה בכרטיס אחד, ולא לשלם פעמיים - על קו 20/28/37/24 לאחוזה ועל קו 29 להנטקה.
כרטיס מעבר רכבת עירונית-אוטובוסצודק בהחלט
כיום המגמה של אגד ודן היא להנהיג כרטיסי מעבר רק בין קווים הנוסעים בין שני יעדים שבעבר התאפשר לנסוע ביניהם באוטובוס אחד וכיום בשניים. כמו למשל קווי המפרצית בחיפה או הקווים הפנימיים בכרמיאל. גם אני חושב שיש להנהיג כרטיסי מעבר גם בקווים אחרים בתוך אותה עיר שלא עברו שינויים כלשהם, כדוגמת הקווים שהצעת בחיפה. שכן, מדוע שנסיעה בין שכונות באותה עיר תעלה כפול רק משום שמדובר בשני אוטובוסים?
כרמלית - אגדכרטיס מעבר רכבת עירונית-אוטובוס
כיום ישנה דוגמה בודדת בארץ לכרטיס מעבר מוזל בין נסיעת רכבת עירונית לאוטובוס - מדובר כמובן בכרטיס המשולב כרמלית-אגד, שבעקבות העדר הביקוש נעלם כבר מזמן מהאוטובוסים אבל ניתן להשיגו בתחנות הכרמלית - 8.60 ש"ח מחירו, לעומת 10.80 שהיו עולות הנסיעות בנפרד. הבעיה היא שאם לא ניתן להשיג את הכרטיס באוטובוס, אזי התועלת שבו יורדת משמעותית, זאת בעקבות האופן בו בנויה מערכת התחבורה הציבורית בחיפה ביחס לביקושים שנוצרו בעיר. בכל מקרה, אני ממליץ בחום על הכרטיס המשולב הזה, ולו בשביל לראות את הבעות פניהם של נהגי 'אגד' הצעירים כשאתם מגישים להם את הכרטיס (שתקף, דרך אגב, בכל העיר במשך כל יום הרכישה).
מיקום תחנות הכרמלית בחיפהכרמלית - אגד
אין פלא, כאשר אמצעי תחבורה נוסע משום מקום לשום מקום אין לו דרישה אגב מי שכבר כן נוסע עושה זאת יום יום ולכן יצטייד בכרטיס משולב חודשי אשר אותו לפי דברי הנהגים רואים יותר
כרטיסי המשךצודק בהחלט
כיום המגמה של אגד ודן היא להנהיג כרטיסי מעבר רק בין קווים הנוסעים בין שני יעדים שבעבר התאפשר לנסוע ביניהם באוטובוס אחד וכיום בשניים. כמו למשל קווי המפרצית בחיפה או הקווים הפנימיים בכרמיאל. גם אני חושב שיש להנהיג כרטיסי מעבר גם בקווים אחרים בתוך אותה עיר שלא עברו שינויים כלשהם, כדוגמת הקווים שהצעת בחיפה. שכן, מדוע שנסיעה בין שכונות באותה עיר תעלה כפול רק משום שמדובר בשני אוטובוסים?
כרטיסי מעברכרטיסי המשך
לידעתך בחיפה ישנם כרטיסי המשך לנסיעה עירונית ובין עירונית נוסע המגיע מצפון או ממזרח לחיפה רוכש כרטיס המשך לעיר להדר לכרמל לנו"ש או למערב חיפה.להיפך מחיפה לכל היעדים בצפון וממזרח לחיפה.כרטיס ההמשך טוב ליום המכירה בלבד והמעבר נערך במרכזית המפרץ. כאשר תופעל התחנה החדשה מרכזית חוף הכרמל יופעלו כרטיסי המשך גם בקווים המגיעים לחיפה מכיוון דרום
והכרטיס השניכרטיסי המשך
לידעתך בחיפה ישנם כרטיסי המשך לנסיעה עירונית ובין עירונית נוסע המגיע מצפון או ממזרח לחיפה רוכש כרטיס המשך לעיר להדר לכרמל לנו"ש או למערב חיפה.להיפך מחיפה לכל היעדים בצפון וממזרח לחיפה.כרטיס ההמשך טוב ליום המכירה בלבד והמעבר נערך במרכזית המפרץ. כאשר תופעל התחנה החדשה מרכזית חוף הכרמל יופעלו כרטיסי המשך גם בקווים המגיעים לחיפה מכיוון דרום
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.