אוי זה מעניין
New member
cow by cow......
נראה לי שיש גם כמה בודקים שעם רמת אנגלית כמו שלהם הייתי נותן להם לנהל באסטה בשוק הכרמל.......... אוי זה מעניין
נראה לי שיש גם כמה בודקים שעם רמת אנגלית כמו שלהם הייתי נותן להם לנהל באסטה בשוק הכרמל.......... אוי זה מעניין