Mad Sorcerer
New member
cosmosis - spores from space
הקטע הגאוני הזה הוא כבר איזה שנה מספר אחת אצלי ועדיין כל פעם שאני שומע אותו אני מתפחלץ!!! פשוט יצירת אומנות - אני לא רוצה לשמוע אפילו על אחד בפורום שאין לו אותו!!! למי שחסר שיפנה אליי
הקטע הגאוני הזה הוא כבר איזה שנה מספר אחת אצלי ועדיין כל פעם שאני שומע אותו אני מתפחלץ!!! פשוט יצירת אומנות - אני לא רוצה לשמוע אפילו על אחד בפורום שאין לו אותו!!! למי שחסר שיפנה אליי