cosmosis - spores from space

Mad Sorcerer

New member
cosmosis - spores from space

הקטע הגאוני הזה הוא כבר איזה שנה מספר אחת אצלי ועדיין כל פעם שאני שומע אותו אני מתפחלץ!!! פשוט יצירת אומנות - אני לא רוצה לשמוע אפילו על אחד בפורום שאין לו אותו!!! למי שחסר שיפנה אליי
 

RN2

New member
לי יש רק פיגס אין ספייס

 

Mad Sorcerer

New member
של קוסמוסיס?

לא.. את שני האלבומים האחרונים שלו לא אהבתי.. פול און..
 

Mad Sorcerer

New member
הממממממ

עד 97 98 זה היה גואה טהור מ98 הוא עבר יותר לכיון של פסיי - פחות מלודיות ויותר משחקי מוח (וסינרג'י הגאוני זה הדוגמה המובהקת לסגנון) אח"כ הוא לאט לאט עבר לפול און ושיחרר ב2000 את אינטרגלקטיק ששילב בין פסיי לפון און ובגלל זה הוא גם אחלה של אלבום
 

RN2

New member
מה אתה הכי מעדיף?

גואה,פסיי נטו,פסיי-און?
 

RN2

New member
מבין.

אז פול-און בכלל מכל הסוגים אתה לא מחבב?
 

RN2

New member
תגובה

את קלאסיקל מאשרום אתה אוהב\מתעב? מחשיב כפסיי או פול-און?
 

Mad Sorcerer

New member
תגיד לי?!?!

מה זה פה שב"כ?!? וכן את קלאסיקל אני מאוד אוהב אחלה אלבום
 
למעלה