Big Problem

Maya_L

New member
Big Problem

Yesterday I was with my boyfriend and after the meeting He ask me to come to his house (2:00) for tea and I agree.BUT when we went to his house we drank tea and he give me kiss in my mouth and we couldn`t stop,we continue to... and I don`t know how this happened. I don`t know what to do - I scared. It is possible that I will be pr... I can`t even write it HELP ME PLEASE
 

התרנגול

New member
Hey!!

I don`t understand in those things, (I`m a male...), but i think u should go to check it...1 How old r u??1 p.s. u can/know read Hebrew?? It`ll be easier for me...1
 

nogit..

New member
מאיה

תכתבי לי לאי מייל אני אחזור אלייך. תנסי גם לNEWMAIL וגם ל [email protected] תני לי שם עוד קצת פרטים אני אנסה לעזור נוגית
 
צדיקים :)

עמ``י עש``ו נראה לי באמת האי מייל שלה לא מעודכן ואני לא יכולה לכתוב מה שיש לי לכתוב פה בפורום... נוגית אם תשאיר אצלך מכתב תגידי לי :)
 

nogit..

New member
רק אם היא תסכים

ילדה, כאילו זה איפושהו בירח זה קורה כל יום עצימת העיניים הבריחה מהמציאות זה מה שגורם לזה להישנות
 

Maya_L

New member
I can read hebrew but I can`t

write in hebrew in this computer - no hebrew install Sorry
 
אההם

עמ``י עש``ו אני בספק אם ההודעה מתאימה לרוח החדר אבל ננצל את זה עד שיורידו אותה :) א-י-ן א-פ-ט-ר-פ-ו-ס ל-ע-ר-י-ו-ת מאיה תשובה מפורטת תגיע לאי מייל מקווה שהוא מעודכן
 

nogit..

New member
למה שיורידו אותה?

ילדה, למה שיורידו? זה לא קורה בחברה הדתית? בנות לא נכנסות להריון ומתחתנות בגלל זה (וחלקן הגדול חי באומללות מאוד גדולה ) המצב קיים!!! לצעוק עליה עכשיו שאין אפוטרופוס לעריות את זה כל אחד יכול החכם הוא לנסות לעזור ולהאמין שיום אחד היא תגיע לזה בעצמה. יש בעיה חמורה מאוד בהתייחסות של החברה הדתית לאומית ביחסים של בינו לבינה. וזה משהו שהנה עכשיו יש לך הזדמנות לתקן. את ההכרה הזו שמגע זה לא חייב להיות משהו כ``כ בריא בקשר כולנו שמענו, השאלה כמה מתוך מה שלימדו אותנו בא מתוך פחד וחוסר הקשבה. יש א-ט-י-מ-ו-ת גמורה בנושא הזה ואם יש שאלות אין לאן לפנות צריך תיקון בעניין ויש פה הזדמנות.
 
ראשית

עמ``י עש``ו סליחה, לא לא היה אמור להשמע כצרחה למאיה, ובטח שאחרי המעשה הלקח נלמד ואין בה טעם כלל וכלל נצלתי את הדוג` לאדם אחר שטוען שיש אפוטרופוס לעריות... שוב, אני מתנצלת מאוד שזה נשמע כמו לא יודעת... ובקשר למקום בפורום אני לא יודעת אם המקום של ההודעה היא בפורום הזה אבל אני לא זו שצריכה לשבור את הראש <בשביל זה יש מנהל אם מגיעות פניות ולדעתו זה אכן לא מתאים הוא מוריד> ברור שמותר לשאול שאלות כאלה וזה קיים אבל שוב אני לא יודעת אם פה זה המקום ואכשאני באתי לכתוב לה תשובה נתקלתי בקושי מפאת צנזורה -אני לא מסוגלת להגיד דברים כאלה בפורום- אם צנזורה נחשבת כאטימות אז אני אטומה ואני לומדת בבית ספר אטום וחייה בחברה אטומה וטוב לי ככה אני רוצה להשאר אפופה באטימות
 

התרנגול

New member
מתעלם מהציניות...

אבל אם את כל כך רוצה לעזור, ונתקעת מבחינה מילולית שלא מתאימה, לדעתך, לפורום- את יכולה להשתמש באי-מייל. וחוצמזה- אני עדיין לא מבין איזו מניעה יש לכתוב את זה בפורום. לא קללות, לא פגיעות (נראה לי... עד שנייטין יסביר לי ממה הוא כ``כ נפגע...), לא מעליב אפ`חד, לא פוגע בדת. וגם- כמו שנוגית כתבה- אני לא יודע מאיפה היא לקחה ת`אומץ לכתוב פה מה שהיא כתבה, אבל עד שהיא כן כתבה- זאת ההתיחסות.. חבל מאוד... באמת. זהו. אין לי מה להוסיף. בתקווה לגאולה תרנגול
 
צינית? אני??? מה פתאום...

עמ``י עש``ו באמת רציתי לשלוח מכתב לאי מייל <עיין ערך כמה הודעות מעל> אבל האי מייל נראה לי מוזר maya@ לא הרבה זוכים לאי מייל עם השם הפרטי... ולא ממש בא לי לכתוב לאוויר או במקרה היותר גרוע למאיה אחרת קללות -לא, פגיעות -לא, מעליב -לא <לפחות לא אותי> פוגע בדת לא יודעת איך להגדיר אבל צניעות זו לא רק מידה בלבוש זה מתבטא בהרבה דברים גם בדיבור ובגלל שלצניעות אין שעור כל אחד יכול לראות את זה בזווית ראיה שונה וזה לגיטימי בהחלט! לא יודעת אם מה שהיא כתבה עובר את הגבולות שלי אבל אני יכולה לקטלג את מה שאני רציתי לאמר ב...כן...
 

התרנגול

New member
לעניין הצניעות (ב``ן- זה גם אליך!)

ברור שאם מישהו היה בא ומספר איזה סיפור על זה שהוא..... (ואני לא אפרט מטעמי צניעות...), אז זאת היתה פגיעה ועלבון שזה מתפרסם פה בפורום, ואני יכול להבין את זה, אבל אני לא מצליח להבין בשום פנים ואופן- איך אפשר לתקוף בצורה כזאת חריפה, בחורה שבאה ומבקשת באמת עזרה בנושא. כשקראתי את זה בהתחלה, זה באמת נשמע לי משהו מצוץ מהאצבע של איזה אחד או אחת שרוצים קצת צומי, אבל אם זה נכון... אי אפשר לקחת את הסיכון. לכן, כל הדיון הזה פה בפורום, מיותר, ומי שרוצה לעזור- שיענה לה לאי מייל. והאי מייל שלה הוא [email protected], ולא כמו שחשבת, שזה משהו ואז Maya.com@, אז הוא לא סתם. בתקווה לגאולה תרנגול
 
לא הבנתי...

בס``ד לא הבנתי מה הבעייה ומה קורה פה עם משהו יוכל להסביר לי מה קורה פה אני אשמח לעזור במיוחד בכל הקשור לצניעות שלמדתי הרבה בנושא! אפשר גם באי מייל וגם ב איי סי קיו 70823792
 

התרנגול

New member
אני לא יודע....

אם צריך להוריד את זה... סה``כ בחורה שרוצה עזרה... אז היא עשתה בטעות משהו שלא כ``כ מקובל, אבל זה לא נכתב כדי לפגוע/ להשמיץ/ לקנטר/ כל משהו דומה לזה... בתקווה לגאולה תרנגול
 

הינשול

New member
אם ההודעה לא נכונה...

בס``ד אז כולנו נהפוך ללעג ולקלס.... אבל אין דבר, העיקר הכוונה.
 
למעלה