ARIA וקוץ בה

החתולית

New member
עכשיו הכל נפתח מחדש


 
מדהים כמה ששירות רע יכול להרוס חוויה

היית מצפה ממקום שמתהדר בקוקטיילים שלו שיעסיק ברמנים שגם יודעים דבר או שניים ולא רק מכירים את מה שיש להם בתפריט או לפחות שיעברו הכשרה נורמאלית.

כרגיל, הדיווח מעלף ומשעשע למרות (ואולי בזכות?) החוויה הרעה.
 

shironet3

New member
לגמרי!

ברגע שהוא אמר שאין קוקטיילים מרירים מעניינים, התבאסתי.
 

NoaHK

New member
וואו

בד"כ אני לא אוהבת את המילה הזוי אבל זאת אחת הפעמים שהשימוש בה מדויק ביותר.

מזכיר לי פעם שהייתי במסעדה בה ווידאתי עם המלצרית כמה וכמה פעמים שכל המנות שהזמנו הן טבעוניות, ואז צ'יפרו אותנו בטרטר דג.

ואיזה קוקטייל הזמנת?
 

shironet3

New member
סיפור הטרטר מעולה!

לא זוכרת איזה הזמנתי.. אבדוק לך מחר
 

bruno01

New member
שמעתי את הסיפור משניכם, אבל על הכתב זה משעשע

פי כמה וכמה.

ממש מבאס שדברים פשוטים כמו שירות קשוב ולא מתחכם לא מתקיימים שם, ויכולים להרוס ארוחה מצוינת.

אל מול הברמן אפילו אני כבר הייתי מאבד את סבלנותי!

לגבי עניין השף, אני מכיר לא מעט שפים שהצוות צריך לקרוא להם רק "שף", לפעמים אפילו בלי השם. ככה שזה עוד מקובל
(ועל פי תוכניות ריאליטי מסעדתיות מחו"ל, זה גם מאוד מקובל שם).

קצת חבל שצריכים חוויה מבאסת כדי לקבל דיווחים כיפיים שכאלה...
 

shironet3

New member
וואו, באמת שגם אתה היית מאבד את סבלנותך מול

הברמן... והוא באמת היה מקסים והכל, פשוט... מה הבעיה להביא לי תפריט?!

שירונת3 הדוקטורנטית.
 

RandS

New member
אני חושבת שאת שלל בעיות השירות אפשר לסכם

תחת התנהגות בעייתית אחת: המאמץ העילאי של המסעדה לחנך אתכם, הסועדים. הם כל כך יודעים, וכל כך טובים, וכל כך צודקים, עד שהם לא יתנו לעובדות לבלבל אותם, ובטח שאתם לא תבלבלו אותם. ואם תבלבלו אותם - הבעיה שלכם, הפאשלות באשמתכם והטעויות? ניחשתם: על אחריותכם.
קוקטייל מריר? גברת, אני יודע מה טוב בשבילך - חלווה! עזבי את מה שקראת בתפריט, את לא יודעת לקרוא ולא מבינה כלום. מה את יודעת על קוקטייל מעניין? ואת מי זה בכלל מעניין מה את רוצה? אני אומר לך - מתוק זה מעניין. אחר כך אל תתלונני שהקוקטייל המריר שהכנתי לך הוא משעמם. אמרתי לך, את לא מבינה כלום ו...הנה לך.
שלוש צלעות במקום ארבע? נו, אז אמרו לכם, אל תתיחסו, אנחנו יודעים מה טוב בשבילכם. והנה, על הדרך תוכלו לפצח את המתמטיקה וגם את העצמות בנסיון לחלק צלע טלה קטנטנה לשני אנשים.
אויש נו, עכשיו אתם עושים לנו פרצופים? לנו? אז יאללה קחו רביולי כבד אווז. צ'ופר מאיתנו, למרות שאתם לא מבינים כלום, אנחנו רוצים שתצאו מרוצים. צליאק? איזה צליאק? יש לך צליאק? עזוב אותך, אני אומר לך: הרביולי הזה סבבה, יש בו אחלה קמח לחולי צליאק. ומה הקטע שאת לא אוכלת כבד אווז? תגידי, מה את מבינה באוכל בכלל? את יודעת כמה זה יקר?
אז עזבו, לכו. לא רוצים להשאיר תפריט למי שלא יודע כמה אנחנו חכמים ומהממים ומגניבים. אם תחזרו, פעם הבאה תהיו ילדים טובים, תאכלו את מה שאנחנו אומרים לכם לאכול ולשתות ואז תראו שתצאו מרוצים. הפעם? אין לכם להלין אלא על עצמכם.
 

salo22

New member
לרוב זה לא קשור למסעדה

אלא לסוג של אינטיליגנציה\רגישות נקודתית מאוד של נותן\ת השירות בו נתקלנו. כנראה שנותני שירות מעטים מאוד טובים באמת בתחום זה, מה לעשות, ומעטות המסעדות שיטרחו לסנן עד הסוף את הטובים ביותר. דווקא באריה סמוך לפתיחה, נתקלנו בעלמה צעירה מאוד וחדשה שכל כך התרגשה, שהיינו צריכים "להרגיע" אותה
היא השתדלה עד מאוד, הייתה בסופו של דבר חייכנית ונעימה להפליא ולגמרי לא ניסתה לחנך אותנו, גם ה"צוות הבכיר" היה רחוק מגישה זו. אולי הצוות שהיה בזמן הארוחה המתוארת באמת לא היה מוצלח, בהחלט נשמע ככה וחבל שצוות ניהול בכיר במסעדה לא שם לב לאנקדוטות המתוארות - הביקורת הזו היא לבטח חומר קריאה חובה בשבילם..
אבל.. אני לא בטוח שצריך להכתיר את אריה כמסעדה ש"באה לחנך אותנו", כנראה שמדובר יותר בשילוב צוות באמת לא מבריק במיוחד באותו ערב.. שוב אין בזה הנחה, אבל דברים כאלו "שכבה ניהולית" אמורה לבדוק עצמה היטב ולתקן.
 

salo22

New member
ועוד דבר

עניין הציניות והסרקזם\"סטנד אפ" של מלצרים, נדמה לי ששיר הזכירה הנושא יותר מידי פעמים ובאופן בלעדי בעיקר לתל אביב, אם אני לא טועה ? אז השטות הזו חייבת פשוט להיפסק, מה לעזאזל אומרים "מנהלי משמרת" בתדריכים ? דמיינו שאתם נאור ציון שמגיש אוכל ? פשוט הזוי לגמרי ודי לשטויות, איפה מינימום נימוס והבנת הסיטואציה ?
 
גם לי זה מרגיש ככה

פשוט נותני שירות נקודתיים ש... לא יודעים לתת שירות הכי טוב. דווקא נשמע לי שהם רוצו שהם יהנו, פשוט לא ידעו איך לעשות את זה.
 

shironet3

New member
אבל זאת הסיבה שמעליהם יש מישהו,

שאמור לדעת ללמד אותם לעשות את זה...
 

shironet3

New member


חשבתי עלייך כשהיינו שם, ידעתי שהסיטואציה תעצבן אותך בדיוק כמו שהיא עיצבנה אותי! בעיקר הקוקטייל חלווה וה"אין קוקטיילים מרירים מיוחדים".

ולא סתם תבעתי מדבקת "אני גיבור"! אם כבר חינוך- לפחות שיצא לי מזה משהו
. חבל שלא קיבלנו ציונים ביציאה. לדעתי הייתי מקבלת א' בהתנהגות, ואפילו א' בנימוסי שולחן!
 
למעלה