מרצדס!!
היום ראיתי את הלא יאומן.... מרצדס אקטרוס במדינת ישראל עם מספר צהוב!!!! סוס 18 טון 440 כ"ס.... יפיפיה!!!!!!!!!!!!!!!!בצבע לבן..... איזה בעסה שלא הייתה לי מצלמה!
מרצדס!!
היום ראיתי את הלא יאומן.... מרצדס אקטרוס במדינת ישראל עם מספר צהוב!!!! סוס 18 טון 440 כ"ס.... יפיפיה!!!!!!!!!!!!!!!!בצבע לבן..... איזה בעסה שלא הייתה לי מצלמה!
האקטרוס פשוט מדהימה
לדעתי המשאית שראיתי היום יובאה במסגרת ייבוא אישי כי כלמוביל עד כמה שידוע לי טרם החליטה אם להביא את המכשאיות הללו לארץ.... המחיר שלהן מאוד מאוד גבוה ביחס למחירי משאיות בארץ כיום.