actros
מרצדס!!

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
actros ../images/Emo99.gif מרצדס!!

actros
מרצדס!!
היום ראיתי את הלא יאומן.... מרצדס אקטרוס במדינת ישראל עם מספר צהוב!!!! סוס 18 טון 440 כ"ס.... יפיפיה!!!!!!!!!!!!!!!!בצבע לבן..... איזה בעסה שלא הייתה לי מצלמה!
 

fireman

New member
הנה תמונה של היפיפיה

actros
מרצדס!!
היום ראיתי את הלא יאומן.... מרצדס אקטרוס במדינת ישראל עם מספר צהוב!!!! סוס 18 טון 440 כ"ס.... יפיפיה!!!!!!!!!!!!!!!!בצבע לבן..... איזה בעסה שלא הייתה לי מצלמה!
הנה תמונה של היפיפיה
בצבע אדום
 

fireman

New member
האקטרוס פשוט מדהימה

מאן היו מתים לדבר כזה !
מרצדס מס' 1 ! ימותו הקנאים !
האקטרוס פשוט מדהימה
לדעתי המשאית שראיתי היום יובאה במסגרת ייבוא אישי כי כלמוביל עד כמה שידוע לי טרם החליטה אם להביא את המכשאיות הללו לארץ.... המחיר שלהן מאוד מאוד גבוה ביחס למחירי משאיות בארץ כיום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה