אבל כמה מהתיירים לא נוסעים בתח"צ כי היא לא מונגשת להם?
אי קיום עמדת שירות כרטוס אלקטרוני מקומי בשדה תעופה ..אבל כמה מהתיירים לא נוסעים בתח"צ כי היא לא מונגשת להם?
אין שילוט ראוי באנגלית בתחנות (אם יש על הדגל, הוא בצד של הדגל שמוסתר ע"י גג התחנה, וזה לא עוזר לאף אחד), אין עמדת רב קו ומידע לתיירים בנתב"ג, אין תחבורה מנתב"ג לעיר בסופ"ש - זה מאוד לא מנגיש את העניין לתיירים
הנפקה של כרטיס אלקטרוני בשדה התעופה קיימת ב-CDG פריזאי קיום עמדת שירות כרטוס אלקטרוני מקומי בשדה תעופה ..
זה דבר די נפוץ, במוסקבה למשל גם אין בשדות התעופה עמדות שירות והנפקה (אפילו אוטומטים להנפקת כרטיס אנונימי) של כרטיס הטרויקה, למרות שבמידה והיא כבר קיימת אצלך (אם הנפקת כזו בביקור קודם בעיר, בקופות המטרו בתחומי העיר) אז גם בשדה תעופה אתה יכול בקופת רכבת האירואקספרס שנוסעת בין השדה לעיר לטעון על כרטיס שכבר קיים כל סכום ערך צבור ולשלם באמצעותה את הנסיעה
כמו פה בעצם, שאם כבר הנפקת רב-קו קודם, אז אתה יכול לטעונו במכונה האוטומטית של הרכבת, אך לא להנפיק (או אנונימי מנהג אוטובוס בקומה 2 בטרמינל 3)
 
הנפקה של כרטוס אלקטרוני בשדה תעופה עד כו ראיתי רק באיסטנבול, אבל לזה הייתי קורה יוצא דופן, כי אוטובוסי החבה-בוס (טרנספר מ/אל שדות התעופה) הם היחידים שלוקחים כרטוס נייר במזומן, חברות התחבורה הציבורית של מטרופולין איסטנבול (אוטובוסי IETT, מטרו, מעבורות בבוספור, מרמריי, חשמליות וכו') מקבלים כרטוס אלקטרוני דרך כרטיס האיסטנבולקארט בלבד, אין אפשרות לכרטיס נייר, יש לך כרטוס נייר ומזומן ללא שינוש באיסטנבולקארט רק אם אתה נוסע אל מחוץ למטרופולין מתחנה מרכזית (אוטוגר וכו') או תחנה רכבת TCDD
קיימת גם בהית'רוהנפקה של כרטיס אלקטרוני בשדה התעופה קיימת ב-CDG פריז
בערים אחרות בעולם אין לי מושג כי לא יצא לי לנסוע ישירות משדה התעופה בתחבורה ציבורית.
אי אפשר לקנות רב קו אנונימי בקופה של תחנת הרכבת?קיימת גם בהית'רו
בערים שבהן אין שירות לשדה התעופה ע"י התחבורה העירונית, אלא ע"י שאטלים פרטיים - אין עמדות הנפקה לכרטיסים חכמים. בערים שבהן כן יש שירות ע"י התחבורה העירונית, בד"כ יש.
כמו כן, בהרבה ערים ברחבי העולם ניתן לקנות כרטיס חכם לתח"צ בכל קיוסק. בישראל יש באופן יחסי מעט מאוד עמדות הנפקה, והעובדה שניתן לקנות כרטיס רב קו אנונימי אצל נהגי האוטובוס לא מאוד ידועה או מוכרת, בטח שלא לתיירים. וכמובן העובדה שכשקונים כרטיס אנונימי באוטובוס חייבים להטעין אותו מראש עלולה לבלבל תיירים, כי כשהם על האוטובוס אין להם זמן להתחיל לחשוב על כל אפשרויות הכרטוס השונות.
לדעתי צריך עמדה בנתב"ג שבה יהיה ניתן לרכוש כרטיס רב קו אנונימי והסברים על איך עובדת מערכת התח"צ בישראל וכמובן הכוונה לתיירים שרוצים להגיע למלון.
לא נשמע הגיוני. הרי כל נהג אוטובוס יכול לספק כרטיס כזה.
למיטב ידיעתי אפשר בעיקרון; עם זאת בפעמיים שניסיתי, לא הצלחתיאי אפשר לקנות רב קו אנונימי בקופה של תחנת הרכבת?
קיימת בכל נמלי התעופה של לונדון וטרמינלי הרכבת הגדוליםקיימת גם בהית'רו
בערים שבהן אין שירות לשדה התעופה ע"י התחבורה העירונית, אלא ע"י שאטלים פרטיים - אין עמדות הנפקה לכרטיסים חכמים. בערים שבהן כן יש שירות ע"י התחבורה העירונית, בד"כ יש.
כמו כן, בהרבה ערים ברחבי העולם ניתן לקנות כרטיס חכם לתח"צ בכל קיוסק. בישראל יש באופן יחסי מעט מאוד עמדות הנפקה, והעובדה שניתן לקנות כרטיס רב קו אנונימי אצל נהגי האוטובוס לא מאוד ידועה או מוכרת, בטח שלא לתיירים. וכמובן העובדה שכשקונים כרטיס אנונימי באוטובוס חייבים להטעין אותו מראש עלולה לבלבל תיירים, כי כשהם על האוטובוס אין להם זמן להתחיל לחשוב על כל אפשרויות הכרטוס השונות.
לדעתי צריך עמדה בנתב"ג שבה יהיה ניתן לרכוש כרטיס רב קו אנונימי והסברים על איך עובדת מערכת התח"צ בישראל וכמובן הכוונה לתיירים שרוצים להגיע למלון.
התשלום בcontactless מעולה בעיקרוןקיימת בכל נמלי התעופה של לונדון וטרמינלי הרכבת הגדולים
כחלק ממדיניות של מעבר לכרטיס החכם וביטול קופות מאויישות TFL החליטה ב בתחילת העשור שיש לפגוש את התיירות הזרה בנקודות הכניסה לממלכה בשדות התעופה ובטרמינל היורוסטאר וכן את התייר המקומי בתחנות הטרמינל הגדולות לקווי הרכבת מהצפון וסקוטלנד ומהמערב ו-ווילס. תחנות הטרמינל נמצאות בטבעת חיצונית סביב מרכז העיר וכולן באזור 1, שדות התעופה הית'רו ולונדון סיטי נמצאים בתחומי העיר, אך סטאנסטד, לוטון וגאטוויק נמצאים הרחק מחוץ לתחומי העיר במחוזות אחרים ועדיין TFL פועלת במקומות אלו.
 
המערכת יכולה לפספס אותך אם יש לך קרוב או חבר בצפון לונדון שיאסוף אותך מלוטון לאיזה פרבר למשל אבל אז כל מכונת כרטיסים גדולה של התחתית יכולה להנפיק כרטיס אויסטר למבוגרים. אינני יודע מה עושים כדי להנפיק כרטיסי ילדים ונוער או פנסיונרים.
 
יש גם פתרון שמאפשר ליוסף.25306 לנסוע בתחתית של לונדון. כל כרטיס אשראי או דביט עם תשלום NFC יכול לשלם על הנסיעה ולהנות מגבול התשלום היומי העליון לאזורי וזמני השימוש. זה טוב לביקור יום שמתחיל אחרי תעריפי שיא הבוקר (09:30 והלאה) אך אם נוסעים לפני שעה זו משלמים מחירי שיא. זול יותר להטעין כרטיס שבועי באויסטר ולהנות מ7 ימי נסיעות בכל הזמנים במחיר של 5 תשלומים יומיים עליונים מחוץ לשעות השיא. כשהאויסטר שלי לא טעון או כשאינני רוצה להביא שלל כרטיסים ללונדון ואני מגיע לעיר אחרי 9:30 בבוקר אני עושה "יוסף" ליום אחד. כששהיתי בעיר לכמה ימים לרגל ארוע משפחתי השתמשתי באויסטר אך בגלל שהמכונות קוראות את כל הכרטיסים החכמים בבת אחת ומתבלבלות שמתי אותו בצד אחר של הארנק ופתחתי קצת כדי שרק הוא יקרא במכונה. להבנתי אי אפשר להטעין כרטיסים תקופתיים לכרטיס האשראי.
 
כמו כן חברת הרכבת הארצית שאני גר בתחומה אמורה להתחיל להפעיל כרטיס חכם שיאפשר הטענת כרטיס בינעירוני הכולל כרטיס יומי בתוך לונדון. גירסאת הנייר קיימת מאז המצאת הפס המגנטי בכרטיסי הנייר הישנים אך מסיבה כלשהי הכרטיס החכם הקודם של החברה לא היה תואם למערכת אויסטר הלונדונית ואיפשר נסיעות בקוויה בלבד (מוזר מאד כי כל החברות עוברות לכירטוס חכם וחבל ש Network Rail שאחראית על הכירטוס המגנטי הארצי המוצלח שמאפשר לקנות כרטיס מכל מקום לכל מקום ללא קשר לזהות המפעילה אינה אחראית על כרטיס חכם יחיד לרכבת הארצית עם תאימות לאויסטר הלונדוני וסטנדרט אחיד שיהיה משותף לכל גורמי התח"צ האחרים). זה אומר שכשלא היו להם כרטיסי מבצע הייתי עולה לעיר על כרטיס יום מנייר ומכניס אותו למחסומי הכרטיסים של התחתית כמו איש מערות. כשהיו מבצעים הייתי רונה כרטיס לעיר ומשתמש באויסטר או באשראי לפי המצב.
 
 
בעיקרון טוב למבקרי יום בלבד.התשלום בcontactless מעולה בעיקרון
חבל שהוא לא עובד בלונדון כשיש לך כרטיס אשראי ישראלי, אפילו כזה שתיאורטית תומך בתקן
לי עבד עם amex ישראלי.התשלום בcontactless מעולה בעיקרון
חבל שהוא לא עובד בלונדון כשיש לך כרטיס אשראי ישראלי, אפילו כזה שתיאורטית תומך בתקן
לעולם לא נדעאבל כמה מהתיירים לא נוסעים בתח"צ כי היא לא מונגשת להם?
אין שילוט ראוי באנגלית בתחנות (אם יש על הדגל, הוא בצד של הדגל שמוסתר ע"י גג התחנה, וזה לא עוזר לאף אחד), אין עמדת רב קו ומידע לתיירים בנתב"ג, אין תחבורה מנתב"ג לעיר בסופ"ש - זה מאוד לא מנגיש את העניין לתיירים
סקרים שמתבצעים ע"י משרדי הממשלה זה קצת.. משחק מכור, לא?
נתקלתי פעמיים בסוקרי תיירות בחו"ל וזה מקור מידע מעניין.סקרים שמתבצעים ע"י משרדי הממשלה זה קצת.. משחק מכור, לא?
ואם אלו באמת תוצאות מהימנות, אני מניח שאותם תיירים פשוט רצו להיות מנומסים.. אולי הם התכוונו שהם מרוצים ממה שציפו לו. אתם יודעים, ביחס למדינת עולם שלישי.
נראה מה יגידו אם יצטרכו לחיות כאן.
יש הבדל בין שימוש בתח"צ כתייר לשימוש כיומם, לטובה ולרעה.סקרים שמתבצעים ע"י משרדי הממשלה זה קצת.. משחק מכור, לא?
ואם אלו באמת תוצאות מהימנות, אני מניח שאותם תיירים פשוט רצו להיות מנומסים.. אולי הם התכוונו שהם מרוצים ממה שציפו לו. אתם יודעים, ביחס למדינת עולם שלישי.
נראה מה יגידו אם יצטרכו לחיות כאן.
נכון ויש עוד נקודות ל"טובת" התייריםיש הבדל בין שימוש בתח"צ כתייר לשימוש כיומם, לטובה ולרעה.
לכן "נראה אם ינסו לחיות כאן" לא רלוונטי.
כתייר אתה פחות מוגבל בזמן, ולכן איחורים ונסיעות שלא יוצאות פחות מפריעים לך. לעומת זאת, כתייר אתה נדרש ליותר גמישות ויכולת לתכנן מסלול בצורה ספונטנית.
 
נכון, וכבר שמעתי ישראלים שטוענים ש"בכל נקודה בברלין יש רכבת"נכון ויש עוד נקודות ל"טובת" התיירים
והיא שבמעל ל-95% מהמקרים, בארץ ובעולם, התיירים מתגוררים במקומות מרכזיים
ונוסעים בעיקר למקומות שנחשבים לאטרקציות.
לא מכיר תיירים שיגורו בשכונת עמישב בפתח תקווה וירצו לנסוע דוקא לימית 2000 בחולון.
באמסטרדם הם מתבלבלים בין רכבת לרק"ל.נכון, וכבר שמעתי ישראלים שטוענים ש"בכל נקודה בברלין יש רכבת"
וכנ"ל באמסטרדם. מה שכמובן נכון בתור תייר שמבקר רק במקומות מרכזיים בעיר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.