72 +

יש לי שאלה והצעה

האם תהיה אפשרות להציל/להחזיר את אחד המתמודדים שנשרו? זה הרבה יותר מעניין, וגם נוטע תקווה באלה שהפסידו.
 

Ronush14

New member
נכון! זה באמת רעיון טוב!

 

אסִי

New member
נשקול הצעתך בקיום ועדת התחרות.

וואי, איזה מגניב - אני נשמע כמו איזה איש חשוב.
 

m a z i ohayon

New member
חחחחחחחח.......תגובות ...

קודם כל בהצלחה וכולםםםםם (מקווה שגם לי יהיה קצת
) ואסי זה באמת רעיון טוב להחזיר מישהו! זה יהיה סבבה....ובקשר לריאלטי....סגרתם בסוף משהו...? מי יקבע..? איך יהיה מה יהיה???
 

NimaZ

New member
המ...

קשה לי לדמיין את אסי בתור דני קרפל... זה לא שראיתי אותו מתישהו אבל הוא לא טיפוס "קרפלי..." טוב לסיום רק רציתי להשוויץ שהחברות החמודות שלי עשו לי מסיבת הפתעה!!! והיה כיף לא נורמלי!!! חיחי!!! ועוד משו: אני ממש לא רואה איך בדיוק זה:
טנא...!!! וגם איך זה:
זר...!!! מישו מוןכ להבהיר לי?!?! חלומות סונול לכולם!!!
|סונול| (
) ואני גם בודקת את החתימה אם כבר אני פה
 

Ronush14

New member
חחחחח מגניב ../images/Emo3.gif

כיף לך! איך אני אוהבת מסיבות הפתעה...
ביומולדת שלי החברות שלי באו אליי והעירו אותי...
חחחח זכרונות....
 

AmiTutiT14

New member
יש לי כבר שלושה פייבוריטים../images/Emo45.gif

אבל חוץ מזה, בהצלחה לכוווווווולם
 

NimaZ

New member
מה באמת???../images/Emo12.gif

התחלתם עם פייבוריטים??? אוי...
לו
... הקטע שלי כבר כמעט בסוף............ (אחרי הרבהההההההההההההה מאוד טיוטות!)... לא כזה מצחיק אבל שיהיה... ורק שתדעו שאני החלטתי ורויטל ולילך לא מהמרות מי יזכה לעולם!!!
 

Ronush14

New member
נעמה.... זה לא רותם ורויטל? ../images/Emo12.gif

כי רשמת רויטל ולילך
 

NimaZ

New member
אוי!!!../images/Emo12.gif../images/Emo6.gif

חה!!!
הרגל...
אז מה שרציתי לומר זה שרותם ורויטל אף פעם לא יהמרו מי ינצח או יגיע לגמר או יעוף!!!!!!!!!!!! עד כמה שהן טיפשות גם להן יש חוקים: 1. אסור להמר בנוגע לתחרות 2. ירוק-בקבוק לא מתאים לאפור-עכבר-גוסס 3. אחרי 3 בא 4 4. מספר ארבע הוא תמיד ללא משמעות 5. כל יום בשעה 5 חושבים על היום שעבר... 6. אסור לשחק שש בש אחרי ארוחת ערב 7. מותר לשתות תה רק אם 4 כפיות סוכר 8. קפה זה שטן (יאמי!!!
) 9. מספר 10 הוא תמיד הכי מטומטם 10. רותם ורוֹיטל. 11.עישון זה גזעי (איככס!!!
) 13. אין כזה מספר 12 14. עמרם מצנע הוא באמת דוב פנדה!
15. ענבים אוכלים בכמויות. אלה הכללים של רותם ורוֹיטל....................... תזלזלו... זה בסדר
 

Ronush14

New member
חחחחחחחחחחחחחחח ../images/Emo6.gif

נעמה קרעת אותי
! ממש מצחיק!
 

shironet3

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ענק!!!!

ואת לא יודעת איזה חיוך פרשת לי על הפנים, אחרי יום לא משהו... אז תודה!
 

darkman 36

New member
יוהו! ../images/Emo13.gif

יאיר אירני עובד נואשות על קטע ברגעים אלו ממש.
 
למעלה