72 אנשים טבעו ברחצה בים בשנה החולפת לעומת 12 בתאונות אופניים

marabo

Well-known member
72 אנשים טבעו ברחצה בים בשנה החולפת לעומת 12 בתאונות אופניים

אז למה לא לחייב כל מתרחץ בים לעבור הכשרה בשחיה ימית ורשיון כניסה לים?
למה לא לחייב כל מתרחץ בביטוח חובה לפני כניסה לים?
למה לא לחייב כל מתרחץ בלבישת מצוף תקני וקסדה תיקנית?
למה לא לחייב רישום של כל מי שנכנס לים?

למי שעוד לא ברור לו מי עומד מאחורי הקמפיין לחנוק את האופניים החשמליות....
 
יאלה, להחזיר את הים ל"פלשטינים".....

שהם יטבעו בו.....

אפשר גם לתרום להם את האופניים החשמליות.....
(אבל אין להם חשמל בעזה....
).
 

marabo

Well-known member
האמת היא שלא בדקנו

אבל זה שאלה מעניינת כמה בני דודים טבעו בים של עזה בשנה החולפת?
 

ai21

New member
ערבים לא צריכים ים כדי לטבוע

בירדן למשל - יש חוף ים מצומצם מאוד,
אבל שיעור טביעה גבוה פי 2 מישראל.
 
הם לא יודעים לשחות

יהיו מקרי טביעה רבים אצלם .

האופניים החשמליות הם בעצם פלסטיניות
להחזיר להם את כבוש האופניים
הם יטעינו את האופניים בעזרת גנרטור

 
מפני שכאשר אופניים חשמלים מעורבים בתאונה

הם מסבכים עימם גם את הנהג הפוגע.
שלא לדבר על מקרה שבו רוכב אופנים פוגע בהולך רגל.
ודרך אגב אולי נשאל את זה בצורה הפוכה: מדוע אותם גורמים אינרסנטים כגון חברות הביטוח לא מפעילים את עוצמתם על מנת להכניס רגולציה גם לשפת הים???
הכסף של המתרחצים פחות טוב?
 

marabo

Well-known member
וכאשר אב או אם מפרנסים טובעים בים

הם לא גורמים נזק לילדם שיגדל כעת בלי אם או אב ובלי מפרנס?
לכן גם כאן יש להכניס חוקים ורגולציות כפי שהלוביסטים ימציאו כדי ששולחיהם יעשו קופה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא ראית את הפרסומת שלא להיכנס לים כשאין מציל?

פועלים גם בכיוון הזה. שים לב שהקמפיין הוא על אופניים חשמליים ולא על אופניים רגילים שהיו לנו בילדותינו. לא היה בלתי אפשרי להסיר מהאופניים החשמליים את מגבלת המהירות, לא היה צורך בזה, אבל מי שנוהג במהירות 40-50 קמ"ש ללא רישיון מסכן ומסתכן.
 

marabo

Well-known member
גם אופניים רגילות בירידה מגיעות בקלות ל 40 -50 קמ"ש

 

ai21

New member
מפני שתעשיית הרכב לא יכולה לגבות 100 אלף שקל ממתרחץ

ולא ניתן לחייב כל מתרחץ לשלם אלפי שקלים בשנה על ביטוחים ורגולציות.
אחרת בשמחה הלוביסטים שלהם היו מזמרים לנו כל היום שחייבים לחלק רשיון לשחיה בים.
 

MP3217

New member
בים מתרחצים מליונים

על אופניים כמה עשרות אלפים
מי שטובע בים מסכן בעיקר את חייו, מי שמסתכן בכביש גם פוגע באחרים
אין דין זה כדין זה
הכביש הוא מקום יותר מורכב ומסובך מחוף הים, ודי מקובל ללמד אנשים להתנהג בו, לפני שהם מתחילים לנוע עליו
נראה די סביר
 

marabo

Well-known member
ורוכבי אופניים יש מאות אלפים

ובדרך כלל מי שרוכב על אופניים מסכן את חייו בלבד, הסיכון לאחרים הוא לא גדול ונדיר.
ומי שטובע בים גם פוגע באחרים, נניח שהוא אב שמפרנס משפחה. ילדיו יגדלו כעת ללא מפרנס.
בקיצור, מתבצע כאן קמפיין דמגוגי ציני של לוביסטים לחלוב את רוכבי האופניים.
אני לא חולק על זה שרוכבי אופניים צריכים להכיר את חוקי התנועה בדיוק כמו מי שנכנס לים צריך שידע לשחות ויכיר את הסיכונים שיש בשחיה בים, אבל כאן בערך העניין צריך להגמר. בלי חקיקת חוקים דרקוניים לחלוב את הרוכבים או לחסל את הענף.
 

MP3217

New member
אתה לא תל אביבי

רוכבי אופניים מסכנים את חייהם ואת חיי הולכי הרגל ללא הפסקה.
כל רכב שפוגע ברוכב אופניים גורם לבעליו להיכנס לכלא לתקופות לא קצרות.
הסכנה מידיית וקיימת כל העת.
אדם גם יכול להתאבד, או למות בעת סנפלינג, אבל המדינה מקיימת פיקוח על הסכנות הגדולות ביותר, וגם על אלה שאפשר לשלוט עליהן בצורה כלשהי.
מעבר לכך לא "חולבים" את אף אחד - אינני מבין מה הבעיה ?
 

ai21

New member
אני לא תל אביבי, אבל מבקר בעיר לפחות פעמיים בשנה

ואחותי גרה בה שנים.
לא ממש רואים אופנים משתוללים בעיר, למרות שיש הרבה מהם בעיר שבה חניה היא סיוט.


כמעט כל רכב שדורס ברוכב אופניים - יוצא ללא פגע וללא עונש. בטענה שרוכב האופנים אשם.
כדי שיהיה עונש - צריך להוכיח שהנהג היה שתוי או נהג באופן חסר אחריות.

היום עדיין לא חולבים - רק מתחילים להעמיס רגולציה,
אבל הלוביסטים כבר הכינו הצעות חוק לחליבה משמעותית, ואפילו עתירות לבג"צ.
חובת רישוי, ביטוח שנתי, מבחני נהיגה, רגולציה מטורפת.
הכל,
כדי שהפרה החולבת לא תיפגע.
 

MP3217

New member
אופניים עם מנוע זה קטנוע קטן

אין כל סיבה שלא ישלמו כל מה שקטנוע משלם
ונהג רכב שהורג אדם כלשהו, נכנס לכלא
לא תמצא אפילו סיבה אחת טובה נגד הכשרת בני נוער מחוצ'קנים להשתולל ברחובות הערים עם קטנועים, להרוג הולכי ולהיהרג העצמם
הקשקושים על ה"לוביסטים" אינם מהווים נימוק לשום דבר
 

ai21

New member
אופנים אינה המצאה חדשה, ואופנים חשמליות מצריכות דיווש

בכל מהירות הגבוהה מ6 קמ"ש (מהירות הליכה) ועד 25 קמ"ש (רכיבת אופניים בקצב לא מעייף).
משמע - אופניים לכל דבר ועניין.
ורוכבי אופנים לא נכנסים לכלא - מהטעם הפשוט שאינם דורסים אנשים למוות.
בדיוק כמו שאנשים שעושים ג'וגינג לא דורסים אנשים למוות,
זה פשוט לא מסתדר מבחינת משקל ומהירות.

וכיוון שהרוכבים לא דורסים למוות, ותאונות שאינן קלות הן נדירות - אין הצדקה להטיל עליהם הר של רגולציה וביטוחים,
אלא - כדי לחסל את התחרות לתעשיית הרכב.

קטנוע - נוסע לא רק בתוך העיר, במהירות הנמוכה מ 25 קמ"ש
אלא במהירות המגיעה ל100 קמ"ש,
על כבישים מהירים,
כמו רכב לכל דבר.
 

MP3217

New member
אתה חי בסרט

שום דיווש ושום נעליים
ויש כאלה שמגיעים ל 50 קמ"ש
קטנוע לכל דבר

הם לא דורסים למוות אבל נדרסים למוות - שישלמו ביטוח או שיילכו ברגל כמוני כמוך
 

ai21

New member
ויש גם כלים דו-גלגליים שמגיעים ל150 קמ"ש

אבל הם בכלל לא אופנים חשמליים - אלא אופנועים לכל דבר.
&nbsp
מדובר פה על אופניים חשמלים,
לא על אופנועים.
&nbsp
אותכם הלוביסטים זה מזעזע,
מה פתאום נותנים לאנשים לחיות - בלי לשלם לכם אלפי שקלים בשנה?
 
למעלה