61 62 72 ירדו מהפסים ?!

מצב
הנושא נעול.

chim chim

New member
61 62 72 ירדו מהפסים ?!

61 62 72 ירדו מהפסים ?!
רציתי לסוע לפני יומיים לבני ברק אחרי הרבה זמן שלא ביקרתי שם, התכוונתי לקחת קו 62 או 72 מארלזורב ברמת גן, אני מחכה מחכה והאוטובוס לא בא ! בד"כ תוך 10 דקות רבע שעה מקסימום הוא היה מגיע, ואני מחכה 20 דקות 25 דקות כמעט חצי שעה והאוטובוס לא בא ! חשבתי אני אסתכל בדף מסלול הנסיעה שבתחנה, נהיה לי חושך בעיניים !!! הם צמצמו את התדירויות לרצפה, קו 72 מגיע 30-60 דקות ?! קו 62 20-25 דקות ומפסיק לעבוד ב 8 ?! למה מי מת ? אלה קוים מרכזיים !!! מישהוא מוכן להסביר לי מה קורה פה ???
 
אני מתאר לעצמי ש-30-60 דקות זה

61 62 72 ירדו מהפסים ?!
רציתי לסוע לפני יומיים לבני ברק אחרי הרבה זמן שלא ביקרתי שם, התכוונתי לקחת קו 62 או 72 מארלזורב ברמת גן, אני מחכה מחכה והאוטובוס לא בא ! בד"כ תוך 10 דקות רבע שעה מקסימום הוא היה מגיע, ואני מחכה 20 דקות 25 דקות כמעט חצי שעה והאוטובוס לא בא ! חשבתי אני אסתכל בדף מסלול הנסיעה שבתחנה, נהיה לי חושך בעיניים !!! הם צמצמו את התדירויות לרצפה, קו 72 מגיע 30-60 דקות ?! קו 62 20-25 דקות ומפסיק לעבוד ב 8 ?! למה מי מת ? אלה קוים מרכזיים !!! מישהוא מוכן להסביר לי מה קורה פה ???
אני מתאר לעצמי ש-30-60 דקות זה
בשעות הלילה ולא בשעות השיא. ככל הנראה, עקב חוסר נוסעים, צומצמו נסיעות הקו ע"י משרד התחבורה (שכיום רשיונות הקווים נמצאים בידיו). תמיד מומלץ להתעדכן בלוח הזמנים של הקו, לפני שנוסעים בו, כדי להמנע מהפתעות כמו שתיארת. מתלונתך ניתן להבין (בתחילה) שאתה מתלונן שהאוטובוס לא הגיע, כשהיה צריך להגיע, אבל מאוחר יותר אתה אומר שהוא כן הגיע בזמן לפי הלו"ז. המלצתי היא שתכתוב מכתב לדן ולמשרד התחבורה, רצוי למפקח על התעבורה, ובו תבקש להגביר את תדירות קו 72 ולהרחיב את שעות הפעילות של 62. אני מאוד מקווה שזה יעזור, להזיק זה לא יזיק!
 

hai001

New member
מומלץ שהיה לך לוח זמנים מפורט

אני מתאר לעצמי ש-30-60 דקות זה
בשעות הלילה ולא בשעות השיא. ככל הנראה, עקב חוסר נוסעים, צומצמו נסיעות הקו ע"י משרד התחבורה (שכיום רשיונות הקווים נמצאים בידיו). תמיד מומלץ להתעדכן בלוח הזמנים של הקו, לפני שנוסעים בו, כדי להמנע מהפתעות כמו שתיארת. מתלונתך ניתן להבין (בתחילה) שאתה מתלונן שהאוטובוס לא הגיע, כשהיה צריך להגיע, אבל מאוחר יותר אתה אומר שהוא כן הגיע בזמן לפי הלו"ז. המלצתי היא שתכתוב מכתב לדן ולמשרד התחבורה, רצוי למפקח על התעבורה, ובו תבקש להגביר את תדירות קו 72 ולהרחיב את שעות הפעילות של 62. אני מאוד מקווה שזה יעזור, להזיק זה לא יזיק!
מומלץ שהיה לך לוח זמנים מפורט
של הקו בו אתה צריך אותו כך שתדע מתי האוטובוס יוצא מתחנת המוצא מאשר לחכות 30 דקות ככה סתם ועוד משהו קו 72 עובד כל 30 דקות בלילה ולא כל 60 דקות כנראה שזה טעות רשום. בזמן האחרון שיש הרבה טעויות על מפות מסלולי הקווים של דן בתחנות האוטובוסים. קו 62 בעבר פעל עד השעה 24:00 מאז שקו 72 נפתח קו 62 מסיים עד השעה 20:00 כמו שאמרת.
 

chim chim

New member
זה מוזר מאוד !

מומלץ שהיה לך לוח זמנים מפורט
של הקו בו אתה צריך אותו כך שתדע מתי האוטובוס יוצא מתחנת המוצא מאשר לחכות 30 דקות ככה סתם ועוד משהו קו 72 עובד כל 30 דקות בלילה ולא כל 60 דקות כנראה שזה טעות רשום. בזמן האחרון שיש הרבה טעויות על מפות מסלולי הקווים של דן בתחנות האוטובוסים. קו 62 בעבר פעל עד השעה 24:00 מאז שקו 72 נפתח קו 62 מסיים עד השעה 20:00 כמו שאמרת.
זה מוזר מאוד !
אני נוסע בקו הזה שנים, כל פעם שהייתי רוצה להשתמש בו הייתי צריך לבדוק תדירות ?! כל קו שאני נוסע אני צריך לבדוק אם לא שינו תדירות ?! אלה קויים ראשיים ולא חסר בהם נוסעים, אז למה הם עשו את זה ! אוף, זה מעצבן !!! תודה שעניתם
 

chim chim

New member
מה זה יעזור לי שאני אדע מתי

מומלץ שהיה לך לוח זמנים מפורט
של הקו בו אתה צריך אותו כך שתדע מתי האוטובוס יוצא מתחנת המוצא מאשר לחכות 30 דקות ככה סתם ועוד משהו קו 72 עובד כל 30 דקות בלילה ולא כל 60 דקות כנראה שזה טעות רשום. בזמן האחרון שיש הרבה טעויות על מפות מסלולי הקווים של דן בתחנות האוטובוסים. קו 62 בעבר פעל עד השעה 24:00 מאז שקו 72 נפתח קו 62 מסיים עד השעה 20:00 כמו שאמרת.
מה זה יעזור לי שאני אדע מתי
האוטובוס יוצא מתחנת המוצא ? קשה להעריך כמה זמן ייקח לו משם, עד לתחנה שאני נמצא בה !
 

hai001

New member
בשעות הלא עמוסות בכביש יכול להיות

מה זה יעזור לי שאני אדע מתי
האוטובוס יוצא מתחנת המוצא ? קשה להעריך כמה זמן ייקח לו משם, עד לתחנה שאני נמצא בה !
בשעות הלא עמוסות בכביש יכול להיות
שיקח לאוטובוס להגיע ממסוף כרמלית לתחנה ברכבת מרכז כ 15 - 20 דקות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה