61 62 72 ירדו מהפסים ?!
61 62 72 ירדו מהפסים ?!
רציתי לסוע לפני יומיים לבני ברק אחרי הרבה זמן שלא ביקרתי שם, התכוונתי לקחת קו 62 או 72 מארלזורב ברמת גן, אני מחכה מחכה והאוטובוס לא בא ! בד"כ תוך 10 דקות רבע שעה מקסימום הוא היה מגיע, ואני מחכה 20 דקות 25 דקות כמעט חצי שעה והאוטובוס לא בא ! חשבתי אני אסתכל בדף מסלול הנסיעה שבתחנה, נהיה לי חושך בעיניים !!! הם צמצמו את התדירויות לרצפה, קו 72 מגיע 30-60 דקות ?! קו 62 20-25 דקות ומפסיק לעבוד ב 8 ?! למה מי מת ? אלה קוים מרכזיים !!! מישהוא מוכן להסביר לי מה קורה פה ???
61 62 72 ירדו מהפסים ?!
רציתי לסוע לפני יומיים לבני ברק אחרי הרבה זמן שלא ביקרתי שם, התכוונתי לקחת קו 62 או 72 מארלזורב ברמת גן, אני מחכה מחכה והאוטובוס לא בא ! בד"כ תוך 10 דקות רבע שעה מקסימום הוא היה מגיע, ואני מחכה 20 דקות 25 דקות כמעט חצי שעה והאוטובוס לא בא ! חשבתי אני אסתכל בדף מסלול הנסיעה שבתחנה, נהיה לי חושך בעיניים !!! הם צמצמו את התדירויות לרצפה, קו 72 מגיע 30-60 דקות ?! קו 62 20-25 דקות ומפסיק לעבוד ב 8 ?! למה מי מת ? אלה קוים מרכזיים !!! מישהוא מוכן להסביר לי מה קורה פה ???