.........

.........

אני לא באה להגיד משהו בהודעה הזאת,סתם להתעצבן.... אני אדם בריא,לא הייתי אצל רופא המון זמן,אני לוקחת צמחי מרפא ולא כימקלים ואני לא חולה בד"כ. בוקר אחד הבטן שלי העירה אותי ואמרה לי משהו בסגנון "אהההה,מגיע לך,מה נראה לך שחורף שלם לא היית חולה ולא תחטפי את זה בסוף??" אני החלטתי להשיב מלמחמה ושתיתי כל מיני חליטות תה מגעילות. והבטן בשלה לא ויתרה לי לקחתי פרופוליס,רסקיו וסתם על מיני דברים כי ממש לא רציתי ללכת לרופא. ואחרי שלושה ימים ושני קליגרומים שהלכו לטייל בביוב חברה שלי הכריחה אותי ללכת לרופא. היה סיוט!!!! אני לא מכירה את הרופא,אני חדשה בגולן ובחיים לא הייתי שם במרפאה. הוא התחיל בשאלות הרגילות ואז הוא ביקש "לשכב על המיטה בבקשה" אני שוכבת לי ואומרת לעצמי 'תדמיני שזה ריקי' ותוך כדי שאני מדמיינת הוא הולך לאיטו לעבר הדלת ונועל אותה. "אתה יכול בבקשה לא לנעול את הדלת?" "זה רק בשביל הפרטיות שלך" "אני יוותר על הפרטיות בשלב זה" אני שונאת שהם נועלים את הדלת,אני יודעת שזה דבילי אבל זה מפחיד אותי. ואז הבן-אדם מתחיל ללחוץ על הבטן "כואב?כואב? ופה?גם כואב?" וכולי בעצבים "כן,זה כואב אתה יכול להפסיק?" ואז הוא התחיל להנדס לי את המעי הגס. היה לי כ"כ חרא,אני לא אוהבת רופאים וזה עושה לי רע. <למעי הגס שלום>
 
../images/Emo24.gif

גם סתם להתעצבן זה בסדר.. מצטערת על החוויה הלא נעימה שעברת.. איתך נטלי
 

Silence angelic

New member
..

אני גם לא אוהבת רופאים...היה לי פעם משהו דומה. אפשר להתעצבן גם?
 

ליאללל

New member
../images/Emo24.gif

גם אני לא אוהבת רופאים וחופשי אני בורחת מבדיקות.. שמחה לשמוע שבכל זאת הלכת ואמרת את מה שהיה לך להגיד כמו שלא נתת לו לנעול את הדלת ושידעת להשתמש במחשבה חיובית כדי להתמודד עם זה. כל הכבוד לך..
<שמחה שלמעי הגס שלום>
 
..../images/Emo41.gif

ארררררררר באמת מעצבן, במיוחד שהוא אמר:"זה רק בשביל הפרטיות שלך." כאילו מי אתה שתקבע לי מהי הפרטיות שלי..? מה שלום הבטן אחרי כמה ימים?
 
למעלה