רק שלא היה להם סיכוי בעיינים אנושיות לנצח וחוץ מזה אני לא מתגעגע לתקופת חזקיהו במישור החומרי הגאולה שהיתה שם היא נוסח מלחמת יוה"כ יכלנו לחטוף מכה מאוד חזקה וחטפנו קצת פחות לא שאני מזלזל בזה אבל אני מעדיף גאולות נוסח ששת הימים
נכון שבזמן חזקיהו הם רק התפללו אבל מצד שני כל ממלכת יהודה פרט לירושלים נחרבה ברור שזה היה נס עצום כי אשור היו על סף מחיקת ממלכת יהודה לאחר שמחקו את ממלכת ישראל אך אני בספק אם אפשר להשוות את הנס לזה שבששת הימים
תראה " ב"ה " היהודי הגלותי עם הזקן והפאות ועם כול התורה שלו לאט לאט נעלמים. וחוץ מיזה סמוך על הממשלה היא ניכנסת בהם טוב טוב סוגרת להם את הקיצבאות לישיבות. ותיראה שעוד יגיסו את המישטמטים הפרזיטים האלו לצה"ל נעשה הכול. ותראה ש" ב"ה " עוד יגיע קיצו של היהודי הגלותי הזה..
להיות כפוי טובה לקב"ה על הניסים שעשה לנו ושעושה לנו אם אתה כל כך נגד המדינה אתה יכול להצטרף לועד הפועל של אש"ף - אתה לא תהיה היהודי הראשון שם לדעבוני אני מעדיף ששונאי המדינה יהיו כולם באותה סירה וכך אדע איך להתיחס אליהם ולא שחלק מהם ישוטטו בפורומים שמיועדים לדתיים
אמרתי שאתה נגד מדינת ישראל ואם אתה כל כך נגדה כבר קמו אירגונים שונים ששמו להם למטרה למחוק אותה וכבר יש שם יהודים שטוענים את אותם טענות שאתה טוען אז גם אתה יכול אם אתה כל כך משתוקק להצטרף אליהם
נחסל עם מסוקים? לאן הגענו? אני לא מתפלאה על מצב המדינה כיום עם כל ההרג, הרי גם בית המקדש נחרב בגלל שנאת חינם. חבל שחג שאמור לקרב את כל עם ישראל, להודות לה' על הטוב שנתן לנו, גורם לכל כך הרבה סיכסוכים ביננו...