56 סיבות לחגיגות.
היום בבוקר היתאוררתי משנתי וקפצתי מימטתי ואמרתי לעצמי יווו יום העצמאות קרב ובא איזה חגיגה... יש כול כך הרבה סיבות לחגוג. א. היהדות הפורחת. ב. האנטישמיות אינה זורחת. ג. השלום והשלוה השקט ובטח. ד. קיצו של היהודי הגלותי. ה. אנו עם חופשי. ו. אנו דומים לכול הגוים. ז. העושר והשובע אין אבטלה. ח. שאני גאה להיות דתי. ט. שאני יוכל לעשות על האש ולהשלים 100 ברכות. י. לזכות להגיד הלל. יא. שתפוז זה לא פרי שקונים בשוק אלא אתר באינטרנט. יב. אפילו האינטרנט חזר בתשובה ונהיה חרדי. יג. שגם גוים זוכים לשם יהודי. ואיי נגמר לי הסיבות למסיבות יש לכם עוד? תעזרו לי..
היום בבוקר היתאוררתי משנתי וקפצתי מימטתי ואמרתי לעצמי יווו יום העצמאות קרב ובא איזה חגיגה... יש כול כך הרבה סיבות לחגוג. א. היהדות הפורחת. ב. האנטישמיות אינה זורחת. ג. השלום והשלוה השקט ובטח. ד. קיצו של היהודי הגלותי. ה. אנו עם חופשי. ו. אנו דומים לכול הגוים. ז. העושר והשובע אין אבטלה. ח. שאני גאה להיות דתי. ט. שאני יוכל לעשות על האש ולהשלים 100 ברכות. י. לזכות להגיד הלל. יא. שתפוז זה לא פרי שקונים בשוק אלא אתר באינטרנט. יב. אפילו האינטרנט חזר בתשובה ונהיה חרדי. יג. שגם גוים זוכים לשם יהודי. ואיי נגמר לי הסיבות למסיבות יש לכם עוד? תעזרו לי..