5

inbal287

New member
5../images/Emo88.gif

כתבו את חמשת הדברים שבשבילם ובגללם שווה לכם להתחיל את השבוע
.
שיהיה לכם שבוע מקסים
.
 

inbal287

New member
שלי../images/Emo9.gif

1. ההפקה של תרצה ברביעי 2. שיעור צילום 3. ערב כייפ בשני 4. פיתוח קול 5. ת"א
 

Black Balloon

New member
////

1. "יד ושם" ברביעי 2. תוצאות של המבחן בהסטוריה [אחרת אני מוציאה את דורה להורג
] 3. אממ... קניות לפולין, אני מקווה
וזהו, לא יודעת
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gif

ראשון- הסתפרתיי.. :p איזה קצרר יצאא..אין לי יותר צבע חום בשיער קלולולו שני- יומולדת לחברה באיזה מועדון אני יודעת .. כל שאר השבוע אין לי מה לעשות חוץ מללמוד למבחנים
ולצאת חמישי-שישי-שבת כרגיל..
 
למעלה