.

moran f

New member
יש יותר מדי

אבל אם אני צריכה לבחור אחד, אני אלך על שניים
אנטומיה+נוירואנטומיה (סליחה בנג'י...). זה בעצם קורס וחצי כי אמנם על החלק העיוני נבחנו בנפרד, אבל המבחן המעשי של סמסטר א' היה חצי מאנטומיה וכל נוירו. בררררר.
 

Benjamin Turner

New member
בנג'י לא סולחת../images/Emo70.gif ../images/Emo3.gif

בנג'י לעולם לא סולחת
(אם כי היא חייבת להודות שמהיכרות העבר עם אנטומיה ומהיכרות ההווה עם נוירו, ללמוד אנטומית ראש-צוואר וגפיים ונוירו במקביל נשמע די מאיים) האמת שבעבר לא היה לי קורס ממש מסויט. כלומר, היו קורסים קשים, אבל תמיד היה בהם משהו מענין ומאתגר (אנטומיה? דיסקציות. מתמטיקה? מבחן משעשע ומאלף. כימיה אורגנית ופיזיקלית? ציון סביר עם פחות מאפס השקעה. פיזיקה? הממ... המממ.. טוב, לפחות זה נגמר לבינתיים, ועד כה לא השאירו אותי שנה, בניגוד לאחת מחברותי לספסל הלימודים). עד לסמסטר הנוכחי, בו נפלה עלי מכה שלא כתובה בתורה, כי ההוא למעלה החליט כנראה שאפילו לפרעה הרשע היא לא מגיעה (אבל לרפואנים מסתבר שכן): ביופיזיקה. מאיפה למען השם על כל כרוביו, שרפיו ומלאכיו, נפל עלי הקורס המתמטי עמוס הכימיה הפיזיקלית והפיזיקה הזה?! הצילו! אמא'לה! אבא'לה! לוסי'לה! הארי ופוטר'לה! פשוט נורא. מזל שיש ביוכימיה קלינית ואימונולוגיה בעולם.
 

moran f

New member
לא במקביל כזה

זה הולך בצורה הדי משונה הבאה: בתחילת סמסטר א' יש במקביל שיעורים + דיסקציות באנטומית בית החזה, חלל הבטן ופלויס-פריטוניאום והרצאות בנוירו עיונית לחלוטין. אח"כ מסתיימת האנטומיה הרגילה וכל השעות שלה + השעות שהיו קודם לנוירו הופכות לנוירו מעשי יותר + דיסקציות. במבחן יש גם תחנות באנטומיה וגם תחנות בנוירו וכנ"ל במבחן העיוני, אבל הציונים נפרדים. נכון כיף?
את חייבת לעבור אלינו - יש לך שם הרבה יותר מתמטיקה ופיזיקה ממה שסביר. זה נורא מפחיד
(ותודה שיש אימונולוגיה? תלוי עם מי - זה מענין, אבל עם מרצה לא מובן זה הופך לסיוט).
 

rocket

New member
מבוא למערכות מידע בניהול !!!!!!!!!!

הם לקחו נושא ממש מעניין (מערכות מידע) ושחטו אותו עד כדי שעמום טוטאלי !!!!!!! המרצה לא יודעת כלום. אף אחד בכיתה לא יודע כלום ולאף אחד אין מושג מה ללמוד למבחן
 

helene

New member
תרגיל רומא

אני לא רואה את עצמי עוברת את הקורס הזה, ואני יודעת את החומר ברמה שאני חושבת שאני יכולה להתחיל ללמד אותו. שתבינו שאני יושבת בהפסקות ומנתחת עם עוד חבר'ה מהיסטוריה כל מיני תהליכים ברומא ותיאורית בקשר לפוליטיקה של הרפובליקה, וזה בהחלט יאמר לזכותה של המרצה שלנו. אז למה אני דואגת? ממוצע הציונים אצלה עומד על 40 והיחיס שלה לסטודנטים כתלמידי תיכון עצלנים לא עוזר הרבה. הנה למשל אתמול קיבלנו עונש להגיש לה שאלות בכתב, שאלות שלא בדיוק ידענו לענות עליהם בכיתה.
 

greywolf

New member
אצלי זה היה "חברה, משטר ותרבות

בימי הביניים". הקורס היחיד עד היום שחזרתי עליו.
 

formersusan

New member
אצל מי למדת את התרגיל?

לקחתי עם עליזה מיוחס-ג'יניאו, והיא הייתה מדהימה, פשוט פנומנלית. נהניתי מכל רגע אצלה.
 

greywolf

New member
למדתי

אצל קליינברג, אלגזי, ברקאי שאצלו גם נבחנתי ובסוף נבחנתי בעל פה במועד ג' אצל ג'יניאו.
 

פ ו ק י

New member
רומא

מי המרצה? וישניא? אני מניח שכן כי אני עושה אצלה את השיעור רומא והיא ממש איומה, ואני ממש מצטער שנרשמתי לקורס שלה
 

formersusan

New member
מה יש לכם מרחל וישניא?

היא בנאדם מקסים, היא מרצה בחסד, היא מורה אמיתית לחיים. הלימודים שלי אצלה על רומא (שלושה קורסים) תרמו לי ברמות שהם מעבר להיסטוריה. מה גם שעד היום אני זוכרת חלקים נרחבים מהתרגיל. היא גם אדם מדהים, תומכת ועוזרת. ולפני שאתם משמיצים אותה - ידעתם שהיא ***מתנדבת*** לעזור בשיעורים פרטיים בלטינית? אני ראיתי את זה במו עיניי השבוע. והיא עושה את זה באופן קבוע, על חשבון זמנה שלה, ויש לה חיים, אתם יודעים!
 

denies

New member
יש לנו המון מרחל וישניא

להתחיל מכך שהיא מתנהגת כמו מורה בתיכון, קרי נוזפת במאחרים, בודקת כל שיעור מי קרא, נותנת עבודות כעונש על כך שלא יודעים לענות על שאלות. שאני אמשיך? היא ללא ספק אחת המרצות המשעממות בחוג, והיחס המזלזל שלה הוא חסר תקדים. מעידים על כך גם הציונים הנמוכים שהיא מקבלת באופן עקבי בשאלון הערכת הוראה. תרגיל המבוא שלה הוא החמישי שאני עושה בחוג להיסטוריה, ומעולם לא סבלתי כך...
 

wranger

New member
לי יש שניים -

1. אקונומטריקה (איך אף אחד לא אמר את זה לפני?!) - קורס שעורר בי אימה ככל שהתקרבתי לשנה השניה בלימודי הכלכלה שלי, אבל אולי בגלל שזה היה הקורס היחיד שעשיתי בסמסטר הקיץ, והיה לי המון זמן להקדיש לו, לא היה כל כך נורא. למי שלא מכיר, מדובר בשילוב קטלני במיוחד של סטטיסטיקה, משוואות ארוכות, תוכנת מחשב פאשיסטית ומטבוחה(*). 2. מבוא לחקב"צ - שנה שניה בפקולטה לניהול - סתם קורס מייגע ועצוב, ושוב עם מיליון משוואות ונוסחאות. למעשה, ברגעים אלה ממש אני לא מכין שיעורים בזה, אז כדאי שאני אלך. (*) אני שונא מטבוחה.
 

ettt

New member
אקונומטריקה

לא אני למדתי, אלא בן זוגי, שהוא מהגאונים המעצבנים שאלו שלא אכפת להם מהממוצע, ולכן הממוצע שלו גבוהה. כבר סיפרתי פה שהוא די פחד מהמבחן הזה, למד כמו מטורף, הוציא 56, הלך לחשיפה, ואופס- זה הפך ל-93 לגביי חקב"צ- קורס משעמם עד מוות אבל קל- רק טכניקה אין מה להבין, אם אתה צריך עזרה- אני במסרים
 

skid girl

New member
רומא

עם אבשלום לניאדו. לעניות דעתי,הוא מרצה ממש בסדר,אבל..החומר..אוי החומר..משעמם אותי. מזל שהוא "מכניס" כל מיני דברים מיוון,ולא שוכח לתבל את השיעור בקצת אריסטו. מזל גדול.
 

formersusan

New member
רומא? משעמם?

תרגיל רומא היה אחד מהמרתקים שישבתי בהם. כל-כך מרתק, שהמשכתי הלאה לסמינר בסמסטר העוקב, וכמובן גם לקחתי שיעור כשיכולתי. והעבודה שכתבתי באותו סמינר היא האהובה עליי עד עצם היום הזה. גם השקעתי בה יותר מאשר כל עבודה אחרת.
 

helene

New member
לי דווקא בכלל לא משעמם!

אני אפילו לא תלמידת היסטוריה, אבל השיעור באמת מרתק! אין לי מה להגיד! אופן הלימוד עושה את העניין למעניין. בתחילת התרגיל החומר באמת היה משעמם, אבל ככל שמתקדמים מבינים כיצד הפזל מתחבר ולומדים דברים בהחלט מעניינים. לי באופן אישי התרגיל תרם להבנה בסיסית של מהו מחקר. וכשקלטתי איך בנוי המחקר של המרצה שלנו ממש התלהבתי מכל העניין, כי למרות שאני לא מחבבת אותה כאדם היא מדהימה בתור חוקרת. בתור חוקרת לעתיד יש לי הערצה רבה למחקר מקורי ומעניין. נגיד כשלמדתי תרגיל יוון, הבנתי את החומר ועד היום אני זוכרת הרבה מאוד דברים ,לניאדו הוא מרצה מדהים. אבל זה יותר מידי קל אצלו. אין את האתגר של לשבת שעות ולשבור את הראש על מה הכוונה של המקור הזה ומה ניתן ללמוד מהשוואה הזאת וכו'. ברומא לעומת זאת זה כמו שעת חידה אקדמית! זה מה שקשה מאוד אבל גם מה שמעניין. למרות שלא נראה לי שאני אעבור את הקורס ורק המחשבה על מבחן אצל ד"ר וישניא מעוררת בי צמרמורת ופחד, אבל לפחות זכיתי ללמוד בקורס מאתגר. אם כבר רומא כשאי שאני אזוז לקרוא על גאיוס..
 

formersusan

New member
רגע, איזה גאיוס? האם מדובר ב -

גאיוס גראקכוס אהובי? ואכן, רחל וישניא היא אכן מרתקת בדרך העבודה שלה. ככל שלומדים איתה יותר ומכירים אותה מקרוב, כך גדלה ההתרשמות וההערכה אליה.
 
למעלה