3 קווי לילה חדשים בב"ש!

מצב
הנושא נעול.

משה343

New member
צילומי מסך לו"ז ומסלול קו 112 דף 1-3...

3 קווי לילה חדשים בב"ש!
קווים 110, 111, 112.
בשעה טובה!
בקרוב יתפרסם לו"ז ומסלול!
צילומי מסך לו"ז ומסלול קו 112 דף 1-3...
תחנת יציאה שכונה יא לכיוון קרית יהודית [הפורום] .
שעות : 23:00 , 23:30 , 24:00 , 24:30
 
איפה OLLI?

3 קווי לילה חדשים בב"ש!
קווים 110, 111, 112.
בשעה טובה!
בקרוב יתפרסם לו"ז ומסלול!
איפה OLLI?
רק דיברנו לפני כשבוע על זה שצריך קווי לילה עירוניים בב"ש, 3 - 4 ככה סטייל ירושליים.. כאילו מישהו קרא את מה שרשמנו חחח
 

magicbs

New member
רק שיש שכונות שקופחו

איפה OLLI?
רק דיברנו לפני כשבוע על זה שצריך קווי לילה עירוניים בב"ש, 3 - 4 ככה סטייל ירושליים.. כאילו מישהו קרא את מה שרשמנו חחח
רק שיש שכונות שקופחו
דווקא השכונות החלשות יותר כמו ג, ד קופחו, והמבוססות יותר קיבלו שירות.
צריך להוסיף עוד קו או שניים, ולהעביר אותם גם דרך הביג.
 

olli3

New member
מנהל
קווי הלילה הם קווים לאוכלוסיית בני הנוער

רק שיש שכונות שקופחו
דווקא השכונות החלשות יותר כמו ג, ד קופחו, והמבוססות יותר קיבלו שירות.
צריך להוסיף עוד קו או שניים, ולהעביר אותם גם דרך הביג.
קווי הלילה הם קווים לאוכלוסיית בני הנוער
ולצעירים. כאלו יש בשפע בשכונות י"א, ו', נחל עשן, נווה זאב, נאות לון ורמות והרבה פחות בשכונות כמו א', ב', ג', ד', ה'.

למרות זאת, שכונות ג' וד' יקבלו שירות חלקי מהקווים האלו. שכונה ג' תקבל שירות בדרך בן גוריון ובשדרות רגר ושכונה ד' תקבל שירות גם בדרך מצדה וגם בשדרות רגר בסביבת האונ' - זה לא רע.

כמו כן, ינתן כמו תמיד שירות גם בקו 147 של אגד תעבורה לשכונות ג' וד'.

אומנם כל מה שציינתי אינו שירות בל השכונה אלא רק בצירים שחוצים או גובלים בשכונה אבל בתכל'ס זה לא רע, מכל מקום בו הקווים האלו עוברים מדובר במרחקי הליכה לא רבים לרוב חלקי השכונות ג' וד'.
 

olli3

New member
מנהל
יש מונדיאל. ולענייננו...

איפה OLLI?
רק דיברנו לפני כשבוע על זה שצריך קווי לילה עירוניים בב"ש, 3 - 4 ככה סטייל ירושליים.. כאילו מישהו קרא את מה שרשמנו חחח
יש מונדיאל. ולענייננו...
לא חשבתי שהשנה יפתחו קווי לילה בבאר שבע, מודה. המסלולים כאן מעולים, חד וחלק מעולים. התכנון כאן הוא עבור השכונות עם ריבוי בני הנוער והמסלולים טובים בהרבה מהמסלול של 225 המוזר.

יש לשים לב כי כל הקווים מגיעים לתחנה המרכזית וזה לכשעצמו דבר מבורך + כל הקווים עוברים בעיר העתיקה בצמוד לבית הבאגט (התחנה של קו 2), קירבה מעולה הן למועדון הבארקה והן לשדרת האוכל בקק"ל.

מה שכן חסר, זה קישור לביג, זה מורגש כאן בהחלט ומצד אחד זה פספוס כי בכל זאת, יש שם בתי קולנוע, מסעדות שאלו מקומות בילוי של בני נוער. הדראפט, הבאולינג, האינטרפול והאבסנט הם מן הסתם הרבה פחות מקומות בילוי לבני נוער.

הקישור הן של שדרות רגר והן של דרך מצדה מוסיפים לא סטודנטים פוטנציאליים לנסיעה בקווים אלו. בנוסף הדונקיס שמול מתחם רסקו והברבסבא ברסקו גם מושכים קהל לא קטן. הדונקיס של צעירים בעיקר והברבסבא של קהל בוגר יותר ולא מעט סטודנטים.

בסה"כ, 3 הקווים האלו ביחד עם 147 בהחלט נותנים שירות טוב לעיר. זאת כמובן יחד עם 469 שיפעל כל לילה מלבד לילות שישי.
 

olli3

New member
מנהל
קו לילה 133 אופקים <>באר שבע

3 קווי לילה חדשים בב"ש!
קווים 110, 111, 112.
בשעה טובה!
בקרוב יתפרסם לו"ז ומסלול!
קו לילה 133 אופקים <>באר שבע
המסלול הרגיל באופקים, המסלול הרגיל בבאר שבע וכניסה לעיר העתיקה ומשם לפורום.

חבל שהוא מוגדר כהורדה בלבד בתוך באר שבע, אין לכך באמת סיבה. נראה אם נצליח לשנות את זה.
 

Ofekalef1

New member
למה להגדיר אותו כהורדה בלבד...

קו לילה 133 אופקים <>באר שבע
המסלול הרגיל באופקים, המסלול הרגיל בבאר שבע וכניסה לעיר העתיקה ומשם לפורום.

חבל שהוא מוגדר כהורדה בלבד בתוך באר שבע, אין לכך באמת סיבה. נראה אם נצליח לשנות את זה.
למה להגדיר אותו כהורדה בלבד...
למה לא לאפשר למי שנמצא על ציר טוביהו לעלות עליו?
 

olli3

New member
מנהל
ככל הנראה עשו העתק > הדבק מקו 33.

למה להגדיר אותו כהורדה בלבד...
למה לא לאפשר למי שנמצא על ציר טוביהו לעלות עליו?
ככל הנראה עשו העתק > הדבק מקו 33.
כי יש לו איסוף והורדה ברחוב החלוץ למשל.
 

Ofekalef1

New member
אופס, התבלבלתי :)

קו לילה 133 אופקים <>באר שבע
המסלול הרגיל באופקים, המסלול הרגיל בבאר שבע וכניסה לעיר העתיקה ומשם לפורום.

חבל שהוא מוגדר כהורדה בלבד בתוך באר שבע, אין לכך באמת סיבה. נראה אם נצליח לשנות את זה.
אופס, התבלבלתי :)
 
רעיון לקו פנימי ברמות על בסיס קו 110

3 קווי לילה חדשים בב"ש!
קווים 110, 111, 112.
בשעה טובה!
בקרוב יתפרסם לו"ז ומסלול!
רעיון לקו פנימי ברמות על בסיס קו 110
מטרות הקו:
קישור בין שני חלקי השכונה וקישור נוח לתחנת הרכבת.

מסלול:
כיוון 1: יוצא מהרכבת, עולה לרמות האנדרטה כמו 34, חותך לרמות הרכס ומשם ממשיך במסלול של 110 חזרה לרכבת.
כייון 2: יוצא מהרכבת, עולה לרמות הרכז כמו 110, חותך לאנגרטה ויורד משם לרכבת כמו 34.
למעשה כמעט זהה למסלול של 110, תוך ביטול הסיבוב המוזר שלו באנדרטה ושלוחה לכיוון רמות ד' וקריית המדע.

לו"ז אפשרי:
בכל כיוון תהיה נסיעה אחת בשעה, עם התאמות ללו"ז הרכבת ולבתי-הספר.

יתרונות נוספים:
אפשר לבטל את קו 4 ברמות, ולהעביר את תחנת הקצה שלו לאזור הרכבת, האוניברסיטה או מרכז הנגב. זה גם יפנה תשומות לטובת הקו החדש.
פתרנו את הבעייה של הנגישות של רמות לרכבת מבלי לשנות את המסלול הישיר של 24/34 ומבלי להקים תחנות מתחת לגשר מקסיקו.

מחשבה נוספת: הארכת הקו, לפחות בחלק משעות היום, למתחם ביג.
 

Ofekalef1

New member
התאמה לזמני הרכבות דורשת ארבעה אוטובוסים

רעיון לקו פנימי ברמות על בסיס קו 110
מטרות הקו:
קישור בין שני חלקי השכונה וקישור נוח לתחנת הרכבת.

מסלול:
כיוון 1: יוצא מהרכבת, עולה לרמות האנדרטה כמו 34, חותך לרמות הרכס ומשם ממשיך במסלול של 110 חזרה לרכבת.
כייון 2: יוצא מהרכבת, עולה לרמות הרכז כמו 110, חותך לאנגרטה ויורד משם לרכבת כמו 34.
למעשה כמעט זהה למסלול של 110, תוך ביטול הסיבוב המוזר שלו באנדרטה ושלוחה לכיוון רמות ד' וקריית המדע.

לו"ז אפשרי:
בכל כיוון תהיה נסיעה אחת בשעה, עם התאמות ללו"ז הרכבת ולבתי-הספר.

יתרונות נוספים:
אפשר לבטל את קו 4 ברמות, ולהעביר את תחנת הקצה שלו לאזור הרכבת, האוניברסיטה או מרכז הנגב. זה גם יפנה תשומות לטובת הקו החדש.
פתרנו את הבעייה של הנגישות של רמות לרכבת מבלי לשנות את המסלול הישיר של 24/34 ומבלי להקים תחנות מתחת לגשר מקסיקו.

מחשבה נוספת: הארכת הקו, לפחות בחלק משעות היום, למתחם ביג.
התאמה לזמני הרכבות דורשת ארבעה אוטובוסים
בשעה, לדעתי, בשעות השיא, ושניים בשעות השפל.
בהנחה שלא רוצים לקשר רק לרכבות המאספות אלא גם לישירות, ובנוסף לא רוצים לקשר רק לרכבות הלוך או רק לרכבות חזור. יכול להיות שאפשר לאחד כמה נסיעות, לא בדקתי.
 
השאלה אם קו 4 יספק תשומות כאלה

התאמה לזמני הרכבות דורשת ארבעה אוטובוסים
בשעה, לדעתי, בשעות השיא, ושניים בשעות השפל.
בהנחה שלא רוצים לקשר רק לרכבות המאספות אלא גם לישירות, ובנוסף לא רוצים לקשר רק לרכבות הלוך או רק לרכבות חזור. יכול להיות שאפשר לאחד כמה נסיעות, לא בדקתי.
השאלה אם קו 4 יספק תשומות כאלה
גם לפי החישוב שלי יהיה צריך 4 רכבים: אחד שיוצא בכל כיוון לאחר הגעת הרכבת מת"א ועוד שניים שבאותו הזמן מזינים את הרכבת לת"א.

השאלה היא כמה אוטובוסים מפעילים כיום את קו 4 וכמה מהם אפשר יהיה להפנות לקו החדש אם מקצרים את קו 4.
לעברכתי, בתדירות של 12-15 דק' ומסלול של 60 דק' בערך, צריך 5-7 רכבים כדי להפעיל את קו 4 כיום. אם מקצרים אותו לרכבת, וחותכים חצי מסלול, אפשר יהיה להוריד 2-3 רכבים מקו 4 לטובת הקו החדש בלי לפגוע בתדירות של קו 4.
 

Ofekalef1

New member
בכל קו אני רואה רק נסיעות של אחת עשרה,

3 קווי לילה חדשים בב"ש!
קווים 110, 111, 112.
בשעה טובה!
בקרוב יתפרסם לו"ז ומסלול!
בכל קו אני רואה רק נסיעות של אחת עשרה,
אחת עשרה וחצי, שתיים עשרה ושתיים עשרה וחצי. פספסתי משהו?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה