3 קווי לילה חדשים בב"ש!

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
לא פספסת כלום, ככה זה קווי לילה.

בכל קו אני רואה רק נסיעות של אחת עשרה,
אחת עשרה וחצי, שתיים עשרה ושתיים עשרה וחצי. פספסתי משהו?
לא פספסת כלום, ככה זה קווי לילה.
מכיוון השכונות למרכזי הבילוי הם פועלים בשעות האלו וממרכזי הבילוי אל השכונות הם פועלים בדרך כלל מ1 בלילה עד 4 לפנות בוקר.

תחפש את כיווני הנסיעה ההפוכים ותקבל את שעות הנסיעה של נסיעות החזור לשכונות.
 

Ofekalef1

New member
תודה. למה בעצם? הרי האוטובוס ממילא צריך

לא פספסת כלום, ככה זה קווי לילה.
מכיוון השכונות למרכזי הבילוי הם פועלים בשעות האלו וממרכזי הבילוי אל השכונות הם פועלים בדרך כלל מ1 בלילה עד 4 לפנות בוקר.

תחפש את כיווני הנסיעה ההפוכים ותקבל את שעות הנסיעה של נסיעות החזור לשכונות.
תודה. למה בעצם? הרי האוטובוס ממילא צריך
לחזור לנקודת המוצא. כמה כבר עולה לו לחזור במסלול ולהעלות או להוריד נוסעים?
 

olli3

New member
מנהל
למדינה זה עולה יותר.

תודה. למה בעצם? הרי האוטובוס ממילא צריך
לחזור לנקודת המוצא. כמה כבר עולה לו לחזור במסלול ולהעלות או להוריד נוסעים?
למדינה זה עולה יותר.
נסיעה שתסע ריקה יותר או ריקה לחלוטין עולה למדינה כסף לעומת אוטובוס שלא בתפקיד ורק חוזר חזרה לתחנת המוצא בשכונה.
 

Ofekalef1

New member
בגלל השיטה החדשה שהמפעיל מקבל כסף

למדינה זה עולה יותר.
נסיעה שתסע ריקה יותר או ריקה לחלוטין עולה למדינה כסף לעומת אוטובוס שלא בתפקיד ורק חוזר חזרה לתחנת המוצא בשכונה.
בגלל השיטה החדשה שהמפעיל מקבל כסף
לפי ק"מ ולא לפי נוסעים?
 

olli3

New member
מנהל
מטרודן ב"שיטה" ישנה, גם אגד תעבורה.

בגלל השיטה החדשה שהמפעיל מקבל כסף
לפי ק"מ ולא לפי נוסעים?
מטרודן ב"שיטה" ישנה, גם אגד תעבורה.
רק במכרזים אשר יצאו מ2009 יש את השיטה החדשה וכן רפורמות שבוצעו בתח"צ באיזורים שונים בשנים האחרונות, כמו גוש דן, מטרופולין חיפה, ירושלים, קווי הצפון הבין עירוניים.
 

Ofekalef1

New member
אז למה זה עולה עוד למדינה?

מטרודן ב"שיטה" ישנה, גם אגד תעבורה.
רק במכרזים אשר יצאו מ2009 יש את השיטה החדשה וכן רפורמות שבוצעו בתח"צ באיזורים שונים בשנים האחרונות, כמו גוש דן, מטרופולין חיפה, ירושלים, קווי הצפון הבין עירוניים.
אז למה זה עולה עוד למדינה?
 

olli3

New member
מנהל
האמת שדיי נמאס לי כבר להסביר.

אז למה זה עולה עוד למדינה?
האמת שדיי נמאס לי כבר להסביר.
כתבתי את זה כבר יותר מ10 פעמים בפירוט רב.

מכרז ישן: אוטובוס עתיר בנוסעים, משרד התחבורה לא משלם סובסידיה. אוטובוס דליל בנוסעים או בכלל לא, משרד התחבורה משלם למפעיל את סך הרווחים שנקבעו כסף לנסיעה זו. אם למשל סך הרווחים שנקבעו לנסיעה הם 100 ש"ח והמפעיל עשה 20 ש"ח, אז הוא יקבל תוספת של עוד 80 ש"ח ממשרד התחבורה (סתם זרקתי מספרים לשם המחשה בלבד שלא באמת משקפים את המצב האמיתי).

מכרז חדש: המפעיל מקבל כסף על מספר הקילומטרים שהוא מבצע ללא תלות בנוסעים. יחד עם זאת, המפעיל מקבל תמריץ חיצוני לנסיעות שהן לא נסיעות רפאים. המטרה של התמריץ היא שהמפעיל ידאג לפרסם ולשווק קווים חדשים וכו' כדי שאנשים יסעו בהם.
 

Ofekalef1

New member
אני לא ממש יודע מה להגיד...

האמת שדיי נמאס לי כבר להסביר.
כתבתי את זה כבר יותר מ10 פעמים בפירוט רב.

מכרז ישן: אוטובוס עתיר בנוסעים, משרד התחבורה לא משלם סובסידיה. אוטובוס דליל בנוסעים או בכלל לא, משרד התחבורה משלם למפעיל את סך הרווחים שנקבעו כסף לנסיעה זו. אם למשל סך הרווחים שנקבעו לנסיעה הם 100 ש"ח והמפעיל עשה 20 ש"ח, אז הוא יקבל תוספת של עוד 80 ש"ח ממשרד התחבורה (סתם זרקתי מספרים לשם המחשה בלבד שלא באמת משקפים את המצב האמיתי).

מכרז חדש: המפעיל מקבל כסף על מספר הקילומטרים שהוא מבצע ללא תלות בנוסעים. יחד עם זאת, המפעיל מקבל תמריץ חיצוני לנסיעות שהן לא נסיעות רפאים. המטרה של התמריץ היא שהמפעיל ידאג לפרסם ולשווק קווים חדשים וכו' כדי שאנשים יסעו בהם.
אני לא ממש יודע מה להגיד...
חוץ מתודה על ההסבר ומצטער שהטרחתי אותך.
 

Ofekalef1

New member
מסלולי התחנות?

3 קווי לילה חדשים בב"ש!
קווים 110, 111, 112.
בשעה טובה!
בקרוב יתפרסם לו"ז ומסלול!
מסלולי התחנות?
אני מסתכל באתר מטרודן, למשל על המסלול של קו 110, ורואה משהו קצת אחר.
יש שמונה תחנות פחות במסלול, ושינוי בולט אחד שראיתי הוא שאין תחנות כלל על רגר. במקום זה נראה שהוא נוסע לרחוב האורגים ואז לתחנת הרכבת, ומשם לרמות.
יש תחנה בשם "שד' גולדה מאיר / אוסקר שינדלר", ועד כמה שידוע לי אין "שדרות גולדה מאיר" ברמות.
התחנה הסופית היא "ד"ר ראובן הכט / ישראל אפשטיין" ולא "שד.גרינברג-ביס בן גוריון" כפי שמופיע בכל קו.

מה יכול להיות המקור לסתירות?
 

Ofekalef1

New member
מסלולי התחנות = מסלולי הקווים

מסלולי התחנות?
אני מסתכל באתר מטרודן, למשל על המסלול של קו 110, ורואה משהו קצת אחר.
יש שמונה תחנות פחות במסלול, ושינוי בולט אחד שראיתי הוא שאין תחנות כלל על רגר. במקום זה נראה שהוא נוסע לרחוב האורגים ואז לתחנת הרכבת, ומשם לרמות.
יש תחנה בשם "שד' גולדה מאיר / אוסקר שינדלר", ועד כמה שידוע לי אין "שדרות גולדה מאיר" ברמות.
התחנה הסופית היא "ד"ר ראובן הכט / ישראל אפשטיין" ולא "שד.גרינברג-ביס בן גוריון" כפי שמופיע בכל קו.

מה יכול להיות המקור לסתירות?
מסלולי התחנות = מסלולי הקווים
 

olli3

New member
מנהל
ככה זה במטרודן, לא יודעים לעבוד.

מסלולי התחנות?
אני מסתכל באתר מטרודן, למשל על המסלול של קו 110, ורואה משהו קצת אחר.
יש שמונה תחנות פחות במסלול, ושינוי בולט אחד שראיתי הוא שאין תחנות כלל על רגר. במקום זה נראה שהוא נוסע לרחוב האורגים ואז לתחנת הרכבת, ומשם לרמות.
יש תחנה בשם "שד' גולדה מאיר / אוסקר שינדלר", ועד כמה שידוע לי אין "שדרות גולדה מאיר" ברמות.
התחנה הסופית היא "ד"ר ראובן הכט / ישראל אפשטיין" ולא "שד.גרינברג-ביס בן גוריון" כפי שמופיע בכל קו.

מה יכול להיות המקור לסתירות?
ככה זה במטרודן, לא יודעים לעבוד.
מן הסתם שזה יהיה מאד מטומטם שקו 110 יסע מהעיר עד לרחוב האורגים איכשהו בלי שום תחנה בדרך.
 

Ofekalef1

New member
מה אמור להיות יותר אמין:

ככה זה במטרודן, לא יודעים לעבוד.
מן הסתם שזה יהיה מאד מטומטם שקו 110 יסע מהעיר עד לרחוב האורגים איכשהו בלי שום תחנה בדרך.
מה אמור להיות יותר אמין:
מה שכתוב באתר של מטרודן או מה שכתוב בכל קו?
 

olli3

New member
מנהל
דר"א תהיה בעיה לכל הקווים להגיע מקק"ל להעצמאו

מסלולי התחנות?
אני מסתכל באתר מטרודן, למשל על המסלול של קו 110, ורואה משהו קצת אחר.
יש שמונה תחנות פחות במסלול, ושינוי בולט אחד שראיתי הוא שאין תחנות כלל על רגר. במקום זה נראה שהוא נוסע לרחוב האורגים ואז לתחנת הרכבת, ומשם לרמות.
יש תחנה בשם "שד' גולדה מאיר / אוסקר שינדלר", ועד כמה שידוע לי אין "שדרות גולדה מאיר" ברמות.
התחנה הסופית היא "ד"ר ראובן הכט / ישראל אפשטיין" ולא "שד.גרינברג-ביס בן גוריון" כפי שמופיע בכל קו.

מה יכול להיות המקור לסתירות?
דר"א תהיה בעיה לכל הקווים להגיע מקק"ל להעצמאו
כל הקווים מגיעים מכיוון נווה נוי וכולם צריכים להגיע להעצמאות פינת טרומפלדור ואת זה הם יכול ים לעשות רק על ידי נסיעה בקק"ל (שדרת האוכל) ולפנות ימינה בטרומפלדור ואז שמאלה לתחנה של 6/21/22. מעבר לכך שצפוף שם גם בלי כלי הרכב הפרטיים והסיבוב יהיה קשה לאוטובוס, אני באמלא יודע איך הוא אמור לעשות שם סיבוב... בחיים שלי לא ראיתי אוטובוס שפונה מקק"ל לטרומפלדור.

הדרך היחידה האחרת היא לנסוע כמו קו 2 לכיוון השוק ובכיכר לפנות שמאלה למחסני השוק ואז ימינה להעצמאות.
 

Ofekalef1

New member
לא נראה לי שיש אפשרות אחרת לתחנה בתוך העיר

דר"א תהיה בעיה לכל הקווים להגיע מקק"ל להעצמאו
כל הקווים מגיעים מכיוון נווה נוי וכולם צריכים להגיע להעצמאות פינת טרומפלדור ואת זה הם יכול ים לעשות רק על ידי נסיעה בקק"ל (שדרת האוכל) ולפנות ימינה בטרומפלדור ואז שמאלה לתחנה של 6/21/22. מעבר לכך שצפוף שם גם בלי כלי הרכב הפרטיים והסיבוב יהיה קשה לאוטובוס, אני באמלא יודע איך הוא אמור לעשות שם סיבוב... בחיים שלי לא ראיתי אוטובוס שפונה מקק"ל לטרומפלדור.

הדרך היחידה האחרת היא לנסוע כמו קו 2 לכיוון השוק ובכיכר לפנות שמאלה למחסני השוק ואז ימינה להעצמאות.
לא נראה לי שיש אפשרות אחרת לתחנה בתוך העיר
אני צודק?
 

olli3

New member
מנהל
אתה צודק. השאל היא איך הם יסעו

לא נראה לי שיש אפשרות אחרת לתחנה בתוך העיר
אני צודק?
אתה צודק. השאל היא איך הם יסעו
בעוד 147 מגיע מצומת דוד חכם/דרך חברון (צומת חברת החשמל) וכך גם 188 ומשם שני אלו ממשיכים לעיר העתיקה כמו קווים 13/31, פונים ימינה מדרך חברון להעצמאות.

קו 148 לדימונה נוסע דרך רחוב הע"ל, ימינה לדרך חברון ומשם ממשיך לביג. קרי, הוא כלל לא נכנס לתוך העיר העתיקה אלא מסתפק בתחנה בפינה החמה.

מה שמעניין הוא איך הקווים העירוניים יכנסו לעיר העתיקה מכיוון רחוב הע"ל. אם דרך קק"ל, יהיה להם קשה לפנות ימינה לטרומפלדור. האופציה הנורמלית היא נסיעה כמו קו 2 לכיכר השוק, שמאלה לבית אשל וימינה להעצמאות.

על פי מפת התחנות, נראה שקווי הלילה יעצרו בתחנה הסופית של קווים 5/6/7/9, כך שלא יתכן שקווי הלילה יסעו על רחוב טרומפלדור. אבל לך תדע...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה