280 SU שנת ייצור 1989

מצב
הנושא נעול.
מוסך בת ים

280 SU שנת ייצור 1989
לדן היו 9 280 SU שנת ייצור 1989 מ 2280 ועד 2289 רק 2282 נשארה בדן והיא שייכת לדן פתח תקווה כל שאר המכונות עברו ליונייטד במהלך השנים ובשנה האחרונה נמכרו לגורם פרטי כמו 2283 בדן ו983 ביונייטד לסופר בוס ו2286 בדן ו 986 ביונייטד לסופר בוס
מוסך בת ים
מוסך בת ים יסגר בסוף 2003 ויעבור לחניון אזור חניון בת ים שממוקם באותו מקום יעבור לקרית בן גוריון
 
2431 ו2436

280 SU שנת ייצור 1989
לדן היו 9 280 SU שנת ייצור 1989 מ 2280 ועד 2289 רק 2282 נשארה בדן והיא שייכת לדן פתח תקווה כל שאר המכונות עברו ליונייטד במהלך השנים ובשנה האחרונה נמכרו לגורם פרטי כמו 2283 בדן ו983 ביונייטד לסופר בוס ו2286 בדן ו 986 ביונייטד לסופר בוס
2431 ו2436
2 האוטובוסים האלה עברו ליונייטד טורס מספריהם הפנימיים 190 ו191 בגלל שיונייטד העבירה לדן את 848 ו 849 לצורך של מיגון ירי כי לן היו חסרים אוטובוסים למיגון נגד ירי מהדגם הזה ודן הבטיח ליונייטד ברגע שיכנסו אוטובוסים חדשים לקו 400 דגם מרס הוא יתן ליונייטד 2 אוטובוסים מסדרת HOCL
 
מפרקיות

280 SU שנת ייצור 1989
לדן היו 9 280 SU שנת ייצור 1989 מ 2280 ועד 2289 רק 2282 נשארה בדן והיא שייכת לדן פתח תקווה כל שאר המכונות עברו ליונייטד במהלך השנים ובשנה האחרונה נמכרו לגורם פרטי כמו 2283 בדן ו983 ביונייטד לסופר בוס ו2286 בדן ו 986 ביונייטד לסופר בוס
מפרקיות
הקו הבא שבו אמורות לצאת הממפרקיות הוא קו 67 303 350 351 352 384 385 454 במקום זה הם יקבלו נידרפלורים חדשים בקרוב
 

יצחקA

New member
ינב תודה תודה תודה

2431 ו2436
2 האוטובוסים האלה עברו ליונייטד טורס מספריהם הפנימיים 190 ו191 בגלל שיונייטד העבירה לדן את 848 ו 849 לצורך של מיגון ירי כי לן היו חסרים אוטובוסים למיגון נגד ירי מהדגם הזה ודן הבטיח ליונייטד ברגע שיכנסו אוטובוסים חדשים לקו 400 דגם מרס הוא יתן ליונייטד 2 אוטובוסים מסדרת HOCL
ינב תודה תודה תודה
יניב תודה על המידע העשיר והרב שאתה מפרסם. אני מחכה לתמונות בקוצר רוח...
 
כל זה טוב ויפה אבל עדיף שתפרסם

מפרקיות
הקו הבא שבו אמורות לצאת הממפרקיות הוא קו 67 303 350 351 352 384 385 454 במקום זה הם יקבלו נידרפלורים חדשים בקרוב
כל זה טוב ויפה אבל עדיף שתפרסם
את המספרים החיצוניים של האוטובוסים שהם המספרים האמיתיים = מספרי הזהות של האוטובוסיםכי מה שבאמת חשוב זה המספרים הממשלתיים. דרכם אפשר לדעת הכל !!! המספרים הפנימיים הם רק בדן ואי אפשר לנהל איתם שום מחקר רציני והשוואתי עם אגד למשל. ודרך אגב: ממוגני הירי הם כולם SU 290 ולא SU 280. זו טעות ידועה בדן וחבל. 2 הדגמים מאוד דומים אך יש שוני מהותי במכללי המנועים. ובהזדמנות זו חובה לומר כי דני הגדול הוא חובב האוטובוסים המקצועי ביותר בארץ. הוא גאון לענייני אוטובוסים וחבל שיש רק אחד כמוהו בכל מדינת ישראל.
 
וחידה ליניב: 36-979 של דן;

כל זה טוב ויפה אבל עדיף שתפרסם
את המספרים החיצוניים של האוטובוסים שהם המספרים האמיתיים = מספרי הזהות של האוטובוסיםכי מה שבאמת חשוב זה המספרים הממשלתיים. דרכם אפשר לדעת הכל !!! המספרים הפנימיים הם רק בדן ואי אפשר לנהל איתם שום מחקר רציני והשוואתי עם אגד למשל. ודרך אגב: ממוגני הירי הם כולם SU 290 ולא SU 280. זו טעות ידועה בדן וחבל. 2 הדגמים מאוד דומים אך יש שוני מהותי במכללי המנועים. ובהזדמנות זו חובה לומר כי דני הגדול הוא חובב האוטובוסים המקצועי ביותר בארץ. הוא גאון לענייני אוטובוסים וחבל שיש רק אחד כמוהו בכל מדינת ישראל.
וחידה ליניב: 36-979 של דן;
איזה דגם של טייגר זה, מה שנת היצור שלו, מה מספרו הפנימי, כמה כו"ס יש לו במנוע ומי הרכיב אותו, כמה עלה לדן ובאיזה תאריך מדוייק הושבת??? אם תרצה תשובות, התקשר אלי. כל-טוב, שלך, אביתר.
 
280 SU שנת ייצור 1989

280 SU שנת ייצור 1989
לדן היו 9 280 SU שנת ייצור 1989 מ 2280 ועד 2289 רק 2282 נשארה בדן והיא שייכת לדן פתח תקווה כל שאר המכונות עברו ליונייטד במהלך השנים ובשנה האחרונה נמכרו לגורם פרטי כמו 2283 בדן ו983 ביונייטד לסופר בוס ו2286 בדן ו 986 ביונייטד לסופר בוס
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה