נדב בוזגלו
New member
2 שאלות כלליות
אני לא זוכר את השם משתמש והסיסמא...איך אני משיג אותם שוב??? שילמתי את שכ"ל ע"ח הפיקדון הצבאי...אני צריך לעשות משהו מעבר? לשלוח בפקס או משהו? עדיין לא קיבלתי הודעה מהאוניברסיטה על קבלת התשלום...תודה רבה!!
אני לא זוכר את השם משתמש והסיסמא...איך אני משיג אותם שוב??? שילמתי את שכ"ל ע"ח הפיקדון הצבאי...אני צריך לעשות משהו מעבר? לשלוח בפקס או משהו? עדיין לא קיבלתי הודעה מהאוניברסיטה על קבלת התשלום...תודה רבה!!